معرفی و دانلود کتاب ارتقا شناخت درونی

عکس جلد کتاب ارتقا شناخت درونی
قیمت:
۱۰۰۰۰ 5000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ارتقا شناخت درونی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ارتقا شناخت درونی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ارتقا شناخت درونی

کتاب ارتقا شناخت درونی نوشته‌ی اعظم مجیدی، حاوی صد جمله است که شما می‌توانید هر روز یکی از آن را اساس ذهن خود قرار دهید و باعث تغییر روش زندگی خود شوید.

در سال‌های اول زندگی رفتارهایی درونی شده است که ذهن به صورت خودکار در رو به رو شدن با مسائل مختلف از خود نشان می‌دهد. پس رفتار و عقاید نادرست از درست‌ها باید جدا و علت‌یابی شود تا فرد رفتار درست را جایگزین رفتار قبل خود کند. به عقاید هر شخص باید احترام گذاشت. عقاید زمانی که پرورش بیابند خود را بروز می‌دهند، پس به وجود آوردن زمینه‌ای برای پرورش عقاید مناسب مهم می‌باشد.

اگر زمینه‌های مناسب برای پرورش عقاید مناسب به وجود آید، شاهد بروز موفقیت‌های عملی و انگیزشی در ارتباطات خواهید بود. پس برای هر رفتاری درون هر شخص علتی نهفته موجود است. اگر رفتارش نمود خوب بودن را پیدا کند، شخص در مرحله یادگیری اولیه این رفتار کنش و تراکنش‌های مورد نظر را دریافت نموده و اگر رفتار نمود خوبی را نشان ندهد نمایان می‌کند که در مرحله یادگیری اولیه رفتار، در مرحله درک سنی مناسب نبوده یا رفتار نامناسب خانواده و اطرافیان باعث این گونه درونی شدن رفتار در او شده است.

در این گونه افراد می‌توان بعد از بروز رفتار خوب یا بد، رفتار بعدی را هم شناسایی کرد؛ در صورتی که این اشخاص نسبت به بعضی رفتارها آگاهی دارند و عمل و عکس‌العمل‌های متفاوتی در ارتباطات از خود نشان می‌دهند. رفتارهای شخص بر مبنای این است که در چه خانواده‌ای رشد کرده ولی بعضی از رفتارها و عقاید وجود دارد که مانع ارتباطات مناسب شده که باید آن‌ها را بشناسد و تغییر دهد.

یکی از اهدافی را که روان درمانی دنبال می‌کند، بررسی رفتار متقابل است که برای تجزیه و گشودن رفتار شخص مقابل باید علت و پاسخ را سنجید تا نتیجه مطلوب به دست آورده شود.

جملات برگزیده‌ی کتاب ارتقا شناخت درونی:

- از خود بپرسید کدام عملکردم و چرا مورد قبول نبود.
- قدرت عکس‌العمل هر فردی میزان ذخایر آگاه و ناآگاه است.
- گاهی باید علت سوء تفاهم را از مسبب‌اش پرسید تا علت دقیق را فهمید.
- یکی از تلاش‌های روانشناسی طرز برخورد مناسب با احساسات در لحظه بروز هیجانات می‌باشد.
- اگر به لحظه‌ای رسیدید که ناراحتی به وجود آمده قابل گذشت یا معاوضه با چیزی نبود شهامت فراموش کردن‌اش را داشته باشید.
- اگر شخصی به بررسی نقاط مثبت و منفی خود بپردازد، ناخودآگاه به بهبود ادراک خود کمک کرده و نحوه تطایق با موقعیت‌ها را می‌یابد.
- انتخاب کنید کدام بهتر است:‌ ای کاش طرد نمی‌شدم که تنها باشم یا چه تغییراتی در رفتارم به وجود آورم که دیگران بخواهند با آن‌ها باشم.
- در لحظات تنهایی بیندیشید چگونه سوء تفاهمات را می‌توان از ذهن پاک کرد، زیرا انباشته شدن‌اش به ای کاش یا دوری کردن یا طرد شدن می‌انجامد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ارتقا شناخت درونی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات فانوس دنیا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات108
زبانفارسی
شابک978-622-6097-09-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰ 5000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ارتقا شناخت درونی

آزاده بیرانوند
۱۳۹۹/۲/۳
کتاب درکل مفاهیم جالبی رو ارایه میده ولی باید از قبل اطلاعاتی داشته باشی تا مفهوم جملات رک بفهمی و مورد بعدی اینکه جملات گسسته هستن انتظار ندارم مثل یک متن جملات به هم پیوسته باشه ولی حداقل روی موضوعی خاص تمرکز نداره حتی روی یک موضوع کلی تمرکز نداره میتونست با یکم صبر و تلاش بیشتر نویسنده خیلی کتاب بهتری باشه مثلا ایده‌های صفحه ۲۳ و ۲۴ رو خیلی دوست داشتم
محمد ارمیان
۱۳۹۸/۸/۱۴
برای کسایی که میخوان هر روزشونو با یه حرف پر معنا که باعث پیشرفتشون تو رشد شخصیتشون بشه واقعا عالیه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب ارتقا شناخت درونی

برای دریافت کتاب ارتقا شناخت درونی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.