معرفی و دانلود کتاب اردشیر زاهدی: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک

عکس جلد کتاب اردشیر زاهدی: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک
قیمت:
27000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اردشیر زاهدی: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اردشیر زاهدی: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اردشیر زاهدی: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک

ماهیت هیج نظامی را نمیتوان جدای از ماهیت و عملکرد کارگزاران آن نظام مورد بررسی دقیق و همه جانبه قرار داد و چه بهتر آنکه این شناخت از لابلای اسناد و مدارک متعلق به همان نظام حاصل آید.

(این کتاب نسخه قدیمی بوده و با همکاری ناشر به صورت اسکن شده آماده سازی شده است. لطفا جهت صحت نمایش در نسخه اندروید قبل از خرید نسخه نمونه را دریافت نمایید.)

مرکز بررسی اسناد تاریخی وزارت اطلاعات در پی انتشار سلسله کتابهایی تحت عنوان یاران امام به روایت اسناد ساواک و همچنین برخی کتب تاریخی دیگر اینک در صدد برآمده است اسناد مربوط به رجال عصر پهلوی را که در تحکیم حاکمیت دست نشانده و جائرانه آن رژیم نقش مؤثر و کلیدی داشته اند تحت عنوان رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک منتشر نماید.

شخصیت مورد بحث این کتاب اردشیر زادهدی فرزند فضلالله زاهدی یکی از حلقه های زنجیره تباهی و فساد دوران حکومت محمدرضا پهلوی می باشد که انتظار میرود انتشار آن گوشه هایی از زوایای تاریک و پنهان این دوران را روشن نماید.

این کتاب که در واقع از میان انبوه اسناد مربوط به اردشیر زاهدی در پرونده های گوناگون انفرادی و موضوعی ساواک، مشتی است از خروار، با مقدمه ای موجز و تعدادی سندهائی که به کار گرفته است کوشیده تا شمه و نمایی از چهره و شخصیت سیاسی ـ اجتماعی اردشیر زاهدی را ارایه کند. در مقدمه ابتدا مختصری چگونگی ورود استعمارگران انگلیس از زمان صفویه و قاجاریه و سپس عصر پهلوی جذب عناصر خود فروخته به آنان را بازگو کرده و سپس به موضوعات مختلفی همچون زندگینامه سپهبد فضل الله زاهدی، دوران کودکی و تحصیلات اردشیر زاهدی، مسوولیتها و سمتهای سیاسی و اجتماعی، اخلاق و منش رفتاری، وضعیت مالی و اقتصادی و سرانجام حیات سیاسی وی پرداخته است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اردشیر زاهدی: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک
ناشر چاپیانتشارات مرکز بررسی اسناد تاریخی
سال انتشار۱۳۷۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات312
زبانفارسی
شابک978-964-6844-21-9
موضوع کتابکتاب‌های تاریخ ایران
قیمت نسخه الکترونیک
27000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اردشیر زاهدی: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک

مسعود افشار
۱۳۹۴/۱۰/۲۱
سپاس از زحمات مجموعه کارکنان کتابراه امیدوارم این حرکت شما در جامعه کم مطالعه ایران تاثیر گذار باشد.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب اردشیر زاهدی: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک

برای دریافت کتاب اردشیر زاهدی: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.