معرفی و دانلود کتاب از قلب شکسته تا من متعالی

عکس جلد کتاب از قلب شکسته تا من متعالی
قیمت:
۷۷۰۰۰ 38500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از قلب شکسته تا من متعالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از قلب شکسته تا من متعالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از قلب شکسته تا من متعالی

رها امینی در کتاب از قلب شکسته تا من متعالی، راه‌کارهایی را برای بازسازی بعد از شکست عاطفی و طلاق آورده است.

جدایی نوعی تغییر است، تغییری که همراه با از دست دادن ایجاد می‌شود و سفری درونی آغاز می‌شود، سفری بعد از رها شدن از رابطه‌ای نه چندان دلچسب و شروع یک زندگی جدید. نویسنده با نوشتن این کتاب شما را در کسب تجربه‌ای زیبا در این سفر همراهی خواهد کرد تا از قلب شکسته، به من متعالی خود برسید.

زندگی فقط یک بار اتفاق می‌افتد ما می‌توانیم سوار بر قایق زندگی باشیم و بدون اینکه پارو بزنیم منتظر احتمال اتفاقات بصورت تصادفی باشیم تا اینکه بالاخره این قایق یا غرق شود یا ما را به ساحلی برخلاف خواسته‌مان ببرد و در این صورت خودمان را بدشانس می‌نامیم یا با توجه به اینکه می‌دانیم پارو زدن سخت است و خسته می‌شویم ولی در جهت مقصد مورد نظرمان حرکت و تلاش کنیم این در حالی است که زمانی که به مقصد می‌رسیم تمام خستگی ما از بین می‌رود و احساس لذت و راضی بودن از خود داریم. این اثر مفید شما را با خود واقعی و ارزشمندتان آشنا می‌کند.

ما همیشه از بدشانسی خود گلایه داریم و خود را منفعل می‌دانیم از زندگی چنین برداشتی داریم که در اجبار قرار داریم و ما هیچ کاره‌ایم در صورتی که این ما هستیم که انتخاب می‌کنیم بدشانس باشیم یا خوش‌شانس و کل زندگی نتیجه انتخاب‌های ماست. این ما هستیم که انتخاب می‌کنیم بعد از این شکست، خود را آدم بدشانسی بدانیم و همان‌جایی که هستیم باقی بمانیم یا از پیله خود بیرون بیاییم، پروانه شویم و پرواز کنیم.

کتاب از قلب شکسته تا من متعالی را بخوانید و به خودتان تبریک بگویید زیرا انتخاب کرده‌اید چراغی بر مسیری تاریک که قبلاً در آن نبوده‌اید و برایتان ناآشناست روشن کنید. باشد که راحت‌تر از این گذر دردناک عبور کنید و از جایی که به زمین خورده‌اید برخیزید نه اینکه تن به خاک بکشید و خود را حقیر و بدشانس بدانید در واقع خواندن این کتاب در این لحظه بهترین انتخاب شماست چون راهی میانبر برای التیام زخمتان است.

در این کتاب شما به زبانی شیوا و ساده می‌توانید زخم‌های روحی و جسمی خود بعد از جدایی را التیام بخشید. البته این در صورتی انجام می‌گیرد که تکنیک‌ها و راهکارها را انجام دهید و صرفاً مطالعه این کتاب کمکی به بهبودی شما نخواهد کرد، پس بهتر است یک دفترچه یادداشت و خودکار داشته باشید و جاهایی که تکنیک، ارائه می‌شود آن را یادداشت کنید و سعی در انجام و اجرای آن برای گرفتن نتیجه مطلوب داشته باشید.

در بخشی از کتاب از قلب شکسته تا من متعالی می‌خوانیم:

ما در طول زندگی‌مان بخصوص در کودکی در حال ارتباط گرفتن با جهان از طریق اجتماع کوچک یا خانواده و اجتماع بزرگ‌تر یعنی مدرسه، دوستان و معلمین و... هستیم در این راستا الگوهایی ذهنی در درونمان شکل می‌گیرد.

اتفاقاتی که در کودکی برای ما رخ می‌دهد همانند اکنون معمولی هستند ولی این ما هستیم که کوچکیم و ابعاد این اتفاقات برایمان بزرگ است بنابراین احساسات ما دست‌خوش تغییراتی می‌شود و اعتقاداتی در ما شکل می‌گیرد که میدان آرزوهای ما را محدود می‌کند و هر چه این اتفاقات به زمان تولد ما نزدیک‌تر باشد اثرش بیشتر است و باورهای عمیق‌تری در ما می‌سازد.

باورها، اعتقادات و الگوهای ذهنی ما هستند که در طول زندگی در ما نهادینه شده‌اند. باورها هم مثل افکار به دو دسته تقسیم می‌شوند باورهای مثبت یا سازنده و باورهای منفی یا باورهایی که باعث ایجاد مشکلات در زندگی ما می‌شوند.

وقتی در زندگی ما اتفاقی میافتد ذهن ما از آن یک نتیجه‌گیری می‌کند و چند مرتبه که وقایعی با همان نتیجه مشابه اتفاق می‌افتند نتیجه حاصله برای ما به شکل الگویی همیشگی و اعتقاد یا باور شکل می‌گیرد مثلاً این‌که ما در خانواده‌ای بزرگ شده باشیم که مرتب از کودکی در مشکلات اقتصادی زندگی کرده باشیم و در رفاه مالی نباشیم باعث می‌شود باور کنیم که پول به سختی و با زحمت زیاد و مقدار کم به دست می‌آید این یک الگو در ذهن ما می‌شود که ما را به سمت کارهایی می‌کشد با درآمد کم و سختی زیاد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
پیشگفتار
بخش اول: شش مرحله موثر جهت بازسازی بعد از جدایی
مرحله انکار- پذیرش
مرحله تسلیم
تکنیک رفع غم و افسردگی
مرحله امیدواری
مرحله مسئولیت‌پذیری
مرحله قدرت بخشش
مرحله شفای زندگی
بخش دوم: خودشناسی و خروج از تله‌های زندگی
تکنیک رفع افکار مزاحم
تغییر جهت افکار
باور چیست؟
شناخت تله‌های زندگی و کنترل آن‌ها
تله رها شدگی
تله بی‌اعتمادی و بدرفتاری
تله محرومیت هیجانی
تله طرد اجتماعی
تله وابستگی
تله آسیب‌پذیری
تله بی‌ارزشی/ نقص و شرم
تله زندگی شکست
تله زندگی اطاعت
تله معیارهای سخت‌گیرانه
تله استحقاق
استحقاق وابسته
تکانشگری
بخش سوم: مدیریت احساسات
هوش هیجانی چیست؟
هوش هیجانی و جایگاه شغلی
مسیر عصبی چیست؟
خودآگاهی
خود مدیریتی
دیگران آگاهی
دیگران مدیریتی
بخش چهارم: رسیدن به من متعالی
رسالت و هدف‌گذاری
سخن آخر
تشکر و قدردانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از قلب شکسته تا من متعالی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سخنوران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات232
زبانفارسی
شابک978-600-455-103-8
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
۷۷۰۰۰ 38500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از قلب شکسته تا من متعالی

Adel Nasiri
۱۴۰۱/۳/۱۰
با تمام احترام به نویسنده ایرانی ولی تو این کتابهای این سبکی قطعا نویسنده خارجی خیلی بهتر از ایرانی هست بدلیل دانش جدید و روانشناسی که منبعش از غرب میاد... این کتاب حداقل سلیقه من نبود... به هر حال خداقوت نویسنده محترم
زهرا صمدانی
۱۳۹۹/۹/۲
کتاب خیلی خوبیه ومهمتر اینکه در قسمت‌هایی از کتاب تجارب شخصی نویسنده صادقانه بیان شده و میتونه خیلی کمک کننده باشه ممنونم از نویسنده این کتاب
حمید گودرزی
۱۴۰۰/۷/۳۰
کتاب نسبتا خوبیه ولی موضوعاتی که مطرح شده با عنوان کتاب خیلی همخوانی ندارد
مریم مرادی فرد
۱۴۰۰/۵/۲۸
عالی بود واقعا میتونه کمک کننده باشه برای کسایی که دچار شکست عاطفی شدن
bhzd esk
۱۳۹۸/۶/۱۴
ازدیدگاه بهتر به ارتباط می‌پردازد ونه دیدگاه خشک پیام دهنده و پیام گیرنده
مهرنوش حسنی نیکو
۱۳۹۸/۱۰/۲۰
به همه توصیه میکنم این کتاب خوب و مفید رو بخونن
صوفیا صوفی
۱۴۰۱/۱/۲۴
بسیار عالی و قابل فهم تله‌ها توصیف شده.
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب از قلب شکسته تا من متعالی

برای دریافت کتاب از قلب شکسته تا من متعالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.