معرفی و دانلود کتاب ازدواج ساختنی است نه شانسی! خطراتی که بر سر راه دوام ازدواج قرار دارد

عکس جلد کتاب ازدواج ساختنی است نه شانسی! خطراتی که بر سر راه دوام ازدواج قرار دارد
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ازدواج ساختنی است نه شانسی! خطراتی که بر سر راه دوام ازدواج قرار دارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ازدواج ساختنی است نه شانسی! خطراتی که بر سر راه دوام ازدواج قرار دارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ازدواج ساختنی است نه شانسی! خطراتی که بر سر راه دوام ازدواج قرار دارد

این مجموعه کتاب شامل 3 جلد می‌باشد. در جلد اول خطراتی که بر سر راه دوام ازدواج وجود دارد، مورد بررسی قرار گرفته و راه‌کارهایی برای مقابله با این خطرات ارائه شده است.

بسیاری افراد تصور می‌کنند که خوشبخت بودن در زندگی، صرفا وابسته به شانس است و افرادی که از زندگی‌شان راضی هستند، افراد خوش‌شانسی بوده‌اند. اما این ایده کاملا اشتباه است. بدانید که زوج‌های خوشبخت با آموختن یک سری مهارت‌ها، خودشان ازواجشان را ساخته‌اند. شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که وقتی مدام با هم مشاجره می‌کنید، و هیچ تلاشی برای حل مشکلات موجود در رابطه‌تان انجام نمی‌دهید، با همسرتان خوشبخت باشید.

آنچه در این مجموعه کتاب ارائه شده است، راه‌کاری ساده اما مؤثر برای ساختن و حفاظت از عشق و شادی است که همواره در جست‌وجوی آن بوده‌اید. این راهکارها در عین سادگی، بسیار قدرتمند هستند. اما ساده بودن هرگز به معنای سهل‌الوصول بودن نیست. ما از شما می‌خواهیم که برای بهبود رابطه‌تان وقت گذاشته و سرمایه‌گذاری زمانی کنید و برای رسیدن به تغییرات اساسی در زندگی‌تان تلاش کنید. بدانید که مهارت‌ها و اصول برنامه‌های ارائه شده در این مجموعه کتاب، بر اساس تحقیقات علمی دقیق بوده و برای زوج‌هایی که به‌راستی تصمیم به استفاده از آنها بگیرند، بسیار کارا و مؤثر خواهد بود. باشد که از این فرصت استثنائی بهره برده و فصل جدیدی را در ارتباط با همسرتان آغاز کنید. 

این کتاب بسان راهنمای سفر است؛ سفر شما زوج عاشق در مسیر زندگی. ما به شما نشان می‌دهیم که چه خطراتی بر سر راه زندگی‌تان وجود دارد. شما می‌توانید همه‌ی این کتاب را صفحه به صفحه مطالعه کنید و یا صرفاً بخش‌هایی را مطالعه کنید که بیشتر با زندگی و مسائل شما مطابقت دارند. در هر دو حالت، به شما توصیه می‌کنیم که این فصل از کتاب را به دقت بخوانید، چرا که برنامه‌ها و راهکارهای ارائه شده در کل کتاب‌ها را به روشنی شرح می‌‌دهد. این برنامه‌ها تحت عنوان کلی «راه‌کارهای بهبود رابطه با همسر» ارائه شده است.

فهرست مطالب کتاب

سخن اول
مقدمه
فصل اول: پنج کلید طلایی برای داشتن رابطه‌ی فوق‌العاده با همسر
فصل دوم: الگوهای رفتاری مخرب زندگی مشترک زنگ خطر
فصل سوم: تفاوت‌های زن و مرد، و تفاوت طرز فکر آنها زن و شوهر در کشمکش
فصل چهارم: دخالت‌های والدین

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ازدواج ساختنی است نه شانسی! خطراتی که بر سر راه دوام ازدواج قرار دارد
نویسنده
مترجممژگان بویراحمدی
ناشر چاپینشر پلک
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات121
زبانفارسی
شابک978-964-235-157-2
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ازدواج ساختنی است نه شانسی! خطراتی که بر سر راه دوام ازدواج قرار دارد

mina ghadiri
۱۳۹۴/۵/۸
ممنونم، به نظرم کتابی خیلی کاربردی هست و موشکافانه مسایل رو بررسی کرده و به فرهنگ ایرانی هم نزدیکه مخصوصا مکالمات زوج‌ها رو که اورده میتونه خیلی واضح تر و بهتر منظور رو برسونه. فقط سوالم اینه نویسنده کتاب که خارجیه ولی کتاب انگار کاملا به سبک ایرانی نوشته شده! این چطوریه؟کتاب گرداوری هست یا ترجمه؟
نیلوفر نصیری
۱۳۹۹/۵/۱۵
خیلی دلچسب بود.. نشون داد که مشکلات اونقدر‌ها هم بزرگ و لاینحل نیستند.. یه کتاب کامل برای زوج‌ها بود و تاکید میکنم کسایی که در شرف ازدواج هستند حتما بخونن فصل چهار درمورد والدین هم بود برای اونها هم موثره
ایمان امینی
۱۳۹۶/۵/۱۴
یکم مسائل مذهبی که مربوط به قشر خاصی میشه رو در کتاب دخالت داده بود که خب از نظر من کار حالبی نبود. ولی در کل کتاب خوب و مفیدی بود.
ali karimi
۱۳۹۵/۱/۲۸
کتاب بسیار خوبیه، از زاویه‌های مختلف به مسایل بعد از ازدواج نگاه کرده و راهکارهاش با سبک زندگی زوجهای ایرانی مطابقت داره.
امین گنجعلی خسروشاهی
۱۳۹۵/۸/۲
امیدوارم بتونم از گفته‌های این کتاب استفاده کنم
کتاب بسیار خوبیه
Mohammad Zolfaghari
۱۴۰۰/۹/۷
کتابیه که از یه مقاله دیدم قصد دارم سری این کتابو بخونم
آناهیتا بهداروند
۱۳۹۹/۶/۲۱
ارزش یک بار خوندن رو داره نه بیشتر
Helma Faraji
۱۳۹۹/۴/۷
کتابی جامع که واقعیت‌ها رو به خوبی بیان می‌کند 💕
فهیمه بداقی
۱۳۹۸/۸/۱
بسیار اموزنده... ارزش خوندن داره
niloufar elmi
۱۳۹۷/۷/۲۱
بسیار عالی، خوندن این کتاب برای هرکسی لازمه
آرش جاویدی
۱۳۹۷/۳/۲۴
از اپلیکیشن شما و کدهای تخفیف بسیار راضی هستم
Zienab Samie
۱۳۹۷/۲/۲۵
بسیار عالی کاش همسرم این کتاب را میخواند
علی ساطعی
۱۳۹۵/۱/۶
از حرکت زیبای شما بسیار بسیار لذت بردم
حوری حاجی علیانی
۱۴۰۰/۵/۲۷
بسیار عالی ممنون نویسنده
سیدجعفر حسینی
۱۴۰۰/۱/۱۹
بسیار عالی حتما بخوانید
مشاهده همه نظرات 19

راهنمای مطالعه کتاب ازدواج ساختنی است نه شانسی! خطراتی که بر سر راه دوام ازدواج قرار دارد

برای دریافت کتاب ازدواج ساختنی است نه شانسی! خطراتی که بر سر راه دوام ازدواج قرار دارد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.