معرفی و دانلود کتاب استارت آپ سازی در ایران

عکس جلد کتاب استارت آپ سازی در ایران
قیمت:
6400 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب استارت آپ سازی در ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب استارت آپ سازی در ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب استارت آپ سازی در ایران

کتاب استارت آپ سازی در ایران به قلم فاطمه صادقی، راهنمای گام به گام راه اندازی یک استارت‌آپ از صفر تا صد را در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما در عصر کارآفرینی زندگی می‌کنید. بسیاری از شغل‌های جدید در ایران حاصل تلاش استارت‌آپ‌ها بوده است، و این نوع کسب ‌و کارها در آینده بیشتر هم خواهند شد. تغییرات زیادی در کسب‌ و کارها به وجود آمده است. دیگر کسب ‌و کارهای سنتی دارند از بین می‌روند و کسب ‌و کارهای جدید در حال شکل‌گیری هستند.

موفقیت یک استارت‌آپ به این وابسته است که چطور آن را شروع کرده و ادامه دهید. چه چیزهایی باید یاد بگیرید و چطور باید آن‌ها را بیاموزید.

بسیاری از افراد هستند ایده دارند و شروع به راه‌اندازی کسب و کار خود بر پایه ایده می‌کنند اما هنوز 5 سال از عمر استارت‌آپ آن‌ها نگذشته است شکست می‌خورند، بسیاری دیگر چندین ایده دارند و نمی‌دانند کدام آینده بهتری دارد، افراد دیگری هستند در مسیر موفقیتشان خسته می‌شوند و هستند کسانی که دوست دارند استارت‌آپ خود را بفروشند.

این کتاب به تمام نکاتی که برای شروع یک استارت‌آپ و ماندگاری آن نیاز است اشاره کرده و دلایل آن‌ها را ذکر می‌کند و به شما کمک می‌کند تا بدانید چطور ایده به دست آورید و یا اگر چندین ایده دارید کدام را انتخاب کنید و چطور اجرا کنید تا به موفقیت برسید.

کتاب استارت آپ سازی در ایران برای افرادی که:

1- نمی‌دانند کدام یک از ایده‌های خود را انتخاب کنند و چطور اجرا کنند؟
2- به دنبال ایده هستند تا بتوانند استارت‌آپ راه‌اندازی کنند.
3- ایده خود را انتخاب کرده‌اند و نمی‌دانند چطور آن را اجرا کنند.
4- می‌خواهند استارت‌آپ خود را ارزش گذاری کنند.
5- استارت‌آپ خود را راه اندازی کرده‌اند ولی رشد مناسبی ندارند.
و... بسیار مناسب است.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل موفقیت استارت‌آپ‌های بین‌المللی، تغذیه آن‌ها توسط کتاب‌ها و آموزش‌های روزآمدی است که غالباً از دل تجریبات و آموزش‌های خودشان استخراج شده است. فضای استارت‌آپی ایران اگر قرار است از یک تب زودگذر و سطحی به سودآوری و ماندگاری برسد باید یادگیری را اولویت اصلی خود قرار بدهد.

در بخشی از کتاب استارت‌آپ سازی در ایران می‌خوانیم:

یکی از مباحث مهم در استارت‌آپ‌ها تقسیم سهام است. گاهی تقسیم سهام بین افراد تیم مد نظر است و گاهی سهامی که بین مؤسس و سرمایه‌گذار باید تقسیم شود مطرح است.

بحث را با داستانی از دو دوست ادامه می‌دهیم.

دو نفر باهم در حال بحث و تبادل نظر در مورد مشکلات مردم هستند در حین صحبت برای یک مشکل راه‌حلی پیدا می‌کنند. همان‌طور که دارند در مورد راه‌حل صحبت می‌کنند یکی از آن‌ها با آشنایی که از استارت‌آپ دارد، از دوستش می‌خواهد که برای حل این مشکل یک استارت‌آپ راه‌اندازی کنند. باهم شروع به تحقیق و جستجو در اینترنت می‌کنند تا ببینند آیا برای حل این مشکل اکنون راه‌حل وجود دارد یا نه؟

بعد از سه روز تحقیق در این باره به این نتیجه می‌رسند که راه حل‌هایی که برای این مشکل وجود دارد چندان کارایی ندارند و مناسب نیستند.

تصمیم می‌گیرند در مورد استارت‌آپ تحقیق و بررسی کنند و ببینند ایده‌ای که به ذهنشان رسیده است را چطور پیاده‌سازی کنند با کلی تحقیق و بررسی، مراحل کار را یاد می‌گیرند و شروع به راه‌اندازی استارت‌آپ خود می‌کنند. یکی از این دو نفر مهندس کامپیوتر است و دیگر مدیر بخش منابع انسانی در یک کارخانه است.

بعد از شش ماه تلاش شبانه روزی و کار 12 ساعته، استارت‌آپ آن‌ها به نقطه سوددهی می‌رسد. در اینجا علاوه بر سوددهی برای گسترش استارت‌آپ خود نیاز به سرمایه دارند ولی سرمایه هر دو آن‌ها این‌قدر نیست که بتوانند سرمایه‌گذاری کنند. تصمیم می‌گیرند از یک سرمایه‌گذار استفاده کنند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: استارت‌آپ مناسب شما
تعریف استارت‌آپ
اصول استارت‌آپ
راه‌های یافتن ایده برای استارت‌آپ
ایده‌های قابل پیاده‌سازی
دلایل شکست استارت‌آپ‌ها
روحیه استارت‌آپی
جمع بندی
فصل دوم: گام به گام راه‌اند ازی استارتاپ
مدل ذهنی استارت‌آپ
چگونگی انجام مصاحبه
کمینه محصول پذیرفتنی
جمع بندی
فصل سوم: یافتن بهترین ویژگی برای محصول
مهارت‌ها
ارزش چیست؟
ارزش آفرین‌ها
شناخت مشتری
مدل ذهنی مشتری
مدل ذهنی ارزش
مقایسه ارزش پیشنهادی با رقبا
جمع بندی
فصل چهارم: استارت‌آپ شما در حال رشد است؟
سنجه‌ها
جمع بندی
فصل پنجم: تقسیم سهام و مشخص کردن قیمت استارت‌آپ
انواع پول
انواع سرمایه‌گذار
ارزش‌گذاری
روش‌های ارزش گذاری
جمع بندی
و در پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب استارت آپ سازی در ایران
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سخنوران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات156
زبانفارسی
شابک978-622-215-147-8
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب استارت آپ سازی در ایران

امیر توحیدی
۱۳۹۹/۱/۶
نویسنده زحمت زیادی کشیده است ولی کاش عنوان کتاب را عوض می‌کردند چون بر اساس عنوان کتاب و همینطور مقدمه نویسنده، انتظار داشتم در رابطه با "استارتاپ در ایران" مطلب وجود داشته باشه ولی هیچ مطلب خاصی نبود و کتاب ترکیبی از مطالبی است که در کتب نویسندگان خارجی وجود دارد! فرق نویسندگان ایرانی با خارجی که اینه نویسندگان خارجی حاصل زحمات یک عمر خود را در سنین میانسالی یا پیری در اختیار دیگران می‌گذارند ولی نویسندگان ایرانی در سنین جوانی زحمات خارجی‌ها را خلاصه و در اختیار ایرانی‌ها می‌گذارند. در مورد نویسندگان ایران انتظار هستش ایشان موسس چندین استارتاپ باشند و حاصل زحمات خودشون رو بنویسند ولی همینطور که نویسنده این کتاب گفتند در ابتدا که به تهران اومده بودند نمی‌دونستند اسنپ چیه و تازه اونجا با استارتاپ آشنا شدند. در هر صورت از ایشان ممنونیم.
saeed kamyab
۱۳۹۸/۴/۲۹
کتاب خوبی بود ولی بعضی از جاهاش کمی گنگ بودش ولی در کل خوب بود ممنون بابت زحمات نویسنده محترم
عبدالمجید فرج الهی مقدم
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
بهترینه متنش عالیه
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب استارت آپ سازی در ایران

برای دریافت کتاب استارت آپ سازی در ایران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.