معرفی و دانلود کتاب استارتاپ در 30 دقیقه!

عکس جلد کتاب استارتاپ در 30 دقیقه!
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب استارتاپ در 30 دقیقه! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب استارتاپ در 30 دقیقه! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب استارتاپ در 30 دقیقه!

کتاب استارتاپ در 30 دقیقه! به قلم حسن زارعی، به صورت کاملاً کوتاه و مختصر، جهت آشنایی شما با استارتاپ گردآوری شده و نقشه‌ی راهی است که برای راه‌اندازی استارتاپ باید آن‌ را مدنظر قرار دهید.

احتمالاً زمانی که تصمیم گرفتید این کتاب را مطالعه کنید، اولین نکته‌ای که نظر شما را به خود جلب کرد، عنوان این کتاب بوده! این کتاب برگرفته شده از کتاب "چک‌ لیست استارتاپ" نوشته آقای دیوید اس. رز است که حسن زارعی تلاش کرده با نگاهی متفاوت نسبت به آنچه در آن کتاب ارائه شده، اقدامات و تعریفی بومی شده از استارتاپ، مناسب با اکوسیستم کارآفرینی ایران را مجدداً در این کتاب بیان کند.

بدون شک یادگیری نکات و مهارت‌های راه‌اندازی استارتاپ خیلی بیشتر از سی نکته و سی دقیقه زمان خواهد برد. در واقع عنوان این کتاب تنها یک تکنیک بازاریابی برای جلب نظر شما جهت تهیه آن بوده است.

حسن زارعی معتقد است یکی از مواردی که استارتاپ‌ها برای رسیدن به موفقیت باید آن را رعایت کنند این است که بتوانند محصولی تولید کنند که موجب شگفتی و جلب نظر مشتریان شود. مانند کاری که این کتاب انجام داد!

این کتاب به‌گونه‌ای نوشته شده است که می‌توانید 30 نکته کلیدی را در سی دقیقه مطالعه کنید! البته به شرط اینکه از سرعت مطالعه بالایی برخوردار باشید.

در این کتاب که اسم آن بیشتر با توجه به زمانی که شما برای خواندن آن می‌گذارید، استارتاپ در 30 دقیقه! گذاشته شده است، سعی شده سی نکته کلیدی برای راه اندازی و تدوام استارتاپ ذکر شود، اما قطعاً مهم‌تر از همه این موارد، اجرا و پرداختن به استارتاپ است که از همه چیز، مهم‌تر است. پس ایده‌پردازان باید ایده‌شان را پرواز دهند و نگران دزدیده شدن آن نباشند، بلکه به آن بپردازید.

در بخشی از کتاب استارتاپ در 30 دقیقه! می‌خوانیم:

یکی از اهداف راه‌اندازی کسب‌ و کار این است که مدام در حال یادگیری باشید. زیرا یادگیری می‌تواند ضامن موفقیت شما در کسب‌ و کارتان شود.

برای طی کردن مسیر موفقیت در کسب‌ و کارتان می‌توانید پیاده بروید، یعنی کتاب بخوانید. می‌توانید سوار خودرو شوید، یعنی در سمینارهای آموزشی شرکت کنید یا می‌توانید سوار قطار بشوید، یعنی در کارگاه‌های آموزشی شرکت کنید. ولی بهترین گزینه این است که سوار یک هواپیما بشوید یعنی یک مربی و مشاور برای خودتان داشته باشد تا بتوانید مسیر را با اطمینان و سرعت بیشتری طی کنید.

دلایل متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد داشتن مربی برای راه‌اندازی و هدایت کسب‌ و کار چقدر می‌تواند به شما کمک کند. یکی از این دلایل این است که شما برای طی کردن مسیر موفقیت نیاز به یک حامی و مشوق دارید، فردی که به اصول مربیگری کسب‌ و کار آشنا باشد.

از دیگر دلایل اهمیت این موضوع این است که هر فردی دارای توانمندی‌های بسیار فراوانی است که شاید تاکنون نتوانسته آن‌ها را کشف کند. اگر کتاب الکترونیکی "الماس کارآفرینی" که در زمینه خودآگاهی نوشته‌ام را مطالعه کرده باشید متوجه منظورم خواهید شد.

در بخشی از این کتاب که به بررسی مدل کسب خودآگاهی جو-هری پرداخته‌ام، بیان شده است که شخصیت انسان دارای یک منطقه به نام ناحیه ناشناخته یا مجهول است. منطقه‌ای که هم برای خودمان و هم برای دیگران ناشناخته است. منطقه‌ای که پر است از استعدادها و توانمندی‌ها که تا کنون برای ما هویدا نبوده است و هنر ما این است که بتوانیم این توانمندی‌ها را هویدا کنیم.

شاید بسیاری از استعدادها و توانمندی‌های ما در این ناحیه در حال از بین رفتن باشد و ما اصلاً هیچ اطلاعی از آن‌ها نداشته باشیم.

فهرست مطالب کتاب

چگونه این کتاب را بخوانیم؟
مقدمه
استارتاپ چی هست؟
1- کارآفرینی را بیشتر بشناسید
2- هوش کارآفرینی خود را افزایش دهید.
3- به دنبال یک ایده و فرصت باشید
4- مدل کسب‌وکار ایده‌تان را طراحی کنید
5- برنامه‌ریزی مناسبی برای کسب‌وکارتان داشته باشید
6- به بررسی اولیه بازار بپردازید
7- نام و برند خود را طراحی کنید
8- یک تیم قدرتمند بسازید
9- جزئیات اجرایی و شرح وظایف اعضای تیم را مشخص کنید
10- طرح اولیه محصول را تهیه کنید
11- حداقل محصول قابل قبول مشتریان را بسازید
12- محصول را به مشتریان اولیه معرفی کنید و از آن‌ها بازخورد بگیرید.
13- یک محصول بهبودیافته را عرضه کنید.
14- ویترین و تریبون معرفی محصول را بسازید
15- یک محیط مناسب برای استقرار تهیه کنید
16- داشبوردهای کسب‌وکارتان را فعال کنید
17- استراتژی‌های فروش را مشخص کنید
18- استراتژی بازاریابی را مشخص کنید
19- در شبکه‌های اجتماعی حضور فعال داشته باشید
20- شبکه‌سازی کنید
21- هسته‌ای کوچک با شبکه‌ای قدرتمند تشکیل دهید
22- استراتژی حفظ مشتریان را مشخص کنید
23- یک مربی توانمند برای کسب‌وکارتان داشته باشید.
24- مسائل حقوقی کسب‌وکارتان را بیشتر بشناسید
25- اعضای هیئت‌مدیره را مشخص کنید
26- به استخدام ستاره‌ها بپردازید و آن‌ها را مدیریت کنید
27- استراتژی مالی و حسابداری خود را تعیین کنید
28- ارزش‌گذاری شرکت را انجام دهید
29- به دنبال جذب سرمایه‌گذار باشید
30- استراتژی خروج از شرکت را تعیین کنید
سخن پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب استارتاپ در 30 دقیقه!
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سخنوران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-622-215-181-2
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب استارتاپ در 30 دقیقه!

محبوبه مرادی
۱۴۰۲/۱/۶
به نظر من این کتاب نقاط قوت و ضعفی داره
مثلا مطالعه کتاب در مجموع برای مخاطبی که ابتدای شروع کسب و کار هست خوبه. چون خلاصه است. به نکات مهم اشاره میکنه
تالیفی هست نه ترجمه‌ای و مسائل فرهنگی رو در نظر میگیره
طول و تفسیر زیادی نمیده و مطالعه‌اش واقعا زمان کمی از شما میگیره
اما خب به عنوان نقطه و
ضعف میتونم بگم بهتر بود مسائل رو بیشتر باز می‌کرد اشاره‌ای هم به مدل کسب و کار می‌داشت. صفحه آرایی و تیترزنی هم میتونست جذاب تر باشه
Abbas Gh
۱۳۹۹/۱/۱۰
سطحی برای پیش دبستانی‌ها مناسبه و مخلص کلام بوم مدل کسب و کار که تو گوگل راحت پیدا میکنید بدون هزینه اضافی.. ممنون از کتابراه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب استارتاپ در 30 دقیقه!

برای دریافت کتاب استارتاپ در 30 دقیقه! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.