معرفی و دانلود کتاب استراتژی اطلاعات ملی ایالات متحده آمریکا 2019

عکس جلد کتاب استراتژی اطلاعات ملی ایالات متحده آمریکا 2019
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب استراتژی اطلاعات ملی ایالات متحده آمریکا 2019 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب استراتژی اطلاعات ملی ایالات متحده آمریکا 2019 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب استراتژی اطلاعات ملی ایالات متحده آمریکا 2019

کتاب استراتژی اطلاعات ملی ایالات متحده آمریکا 2019، راهنمای چشم‌انداز چهار سال آینده‌‌ی آمریکا جهت بررسی تصمیم گیری‌های مرتبط با مسائل امنیت ملی و در نهایت حفظ کشور موصوف است.

در اجرای استراتژی اطلاعات ملی، تمام فعالیت‌های جامعه‌ی اطلاعاتی باید به اولویت‌های امنیت ملی واکنش نشان دهد و با قانون اساسی، قوانین اجرایی و مقررات نظارتی کنگره مطابقت داشته باشد. استراتژی امنیت ملی برای پیشبرد مأموریت و تراز اهداف، مطابق با استراتژی‌های ملی ایالات متحده آمریکا طراحی شده است.

این سند سازمان ضد اطلاعات و امنیت را یکپارچه کرده و جامعه‌ی اطلاعاتی را برای رفع تهدیدات سایبری بهتر، متمرکز ساخته و خطوط مشخصی را برای حریم خصوصی آن کشور ترسیم می‌کند. استراتژی اطلاعات ملی ایالات متحده آمریکا 2019 (The national intelligence strategy of the United States of America) به آشنایی پژوهشگران و محققان از نگرش آمریکا نسبت به وضعیت کشورهای جهان کمک می‌کند.

محیط استراتژیک به سرعت در حال تغییر می‌باشد و ایالات متحده آمریکا با دنیایی فزاینده و پیچیده‌ای مواجه است که در آن تهدیدات متفاوت‌تر و مرتبط‌تر از قبل می‌شوند. همان طور که جامعه‌ی اطلاعاتی همچنان تمرکز خود را جهت مقابله با تعدادی از چالش‌های متعارف امنیت ملی ایالات متحده آمریکا که توسط دشمنان مطرح شد قرار داده، و پیشرفت‌های تکنولوژی باعث تغییرات تکاملی و انقلابی در جبهه‌های مختلف می‌شود.

جامعه‌ی اطلاعاتی باید سریع‌تر، نوآورانه‌تر و مقاوم‌تر باشد تا بتواند به طور مؤثرتری با این تهدیدات و دنیای بی‌ثبات پیرامون، مقابله کند. ماهیت پیچیده، متصل و بین‌المللی در حال افزایش این تهدیدات پیشرفت برتری جامعه‌ی اطلاعاتی و همکاری با همتایان بین‌المللی و متحدان آن را برجسته می‌کند.

در بخشی از کتاب استراتژی اطلاعات ملی ایالات متحده آمریکا 2019 می‌خوانیم:

یافتن، ایجاد و گسترش اکتشافات علمی و فناوری‌های نوین، پرورش اندیشه‌های نوآورانه، پیشبرد تجارت و بهبود مداوم مأموریت‌ها و فرایندهای تجاری برای پیشرفت جامعه اطلاعاتی در یک چشم‌انداز به سرعت در حال تغییر ضروری می‌باشد.

نوآوری با پیشرفت‌های تکنولوژیک و شیوه‌های بهبود یافته تجاری – برای اطمینان از این که جامعه اطلاعاتی مزایای تصمیم گیری استراتژیکی و تاکتیکی مورد نیاز سیاستمداران و جنگجویان را فراهم می‌کند، امری حیاتی است. برای مواجه شدن با چالش‌های آینده، جامعه اطلاعاتی باید سطوح جدیدی از نوآوری را بوسیله فعال‌سازی فن‌آوری‌های درحال توسعه، ایده‌ها و سازه‌های پیشرفته در اختیار بگیرد.

جامعه اطلاعاتی همچنین باید بتواند تفکر غیر معمول و آزمایش‌هایی را به روش‌های جدید و بهتر برای انجام مأموریت جامعه اطلاعاتی به ویژه آن دسته از رویکردهایی که بر شتاب، سادگی و کارآیی بدون تاثیر کیفیت و نتایج تأکید دارند را ترویج دهد. این رویکردها باید بینش، دانش و سرعت را از طریق هوش مصنوعی، اتوماسیون تقویت کنند. برای دستیابی به این هدف، رهبران جامعه اطلاعاتی باید آماده بوده و بر اساس خطرات محاسبه شده به نتایج با ارزش دست یافته و این واقعیت را بپذیرند که با شکست‌های اولیه پیش از نتایج موفقیت‌آمیز روبه‌رو شوند.

فهرست مطالب کتاب

چشم انداز جامعه اطلاعاتی
مأموریت جامعه اطلاعاتی
مقدمه مدیریت اطلاعات ملی
محیط استراتژیک
اهداف مأموریت
1. اطلاعات استراتژیک
2. اطلاعات پیش بینی شده
3. اطلاعات عملیات رایج
4. اطلاعات تهدید سایبری
5. ضد تروریسم
6. مبارزه با گسترش و تکثیر سلاح‌های کشتار جمعی
7. امنیت و ضد اطلاعات
اهداف سازمانی
1. مدیریت مأموریت یکپارچه
2. مدیریت تجاری یکپارچه
3. مردم
4. نوآوری
5. اشتراک گذاری و حفاظت از اطلاعات
6. مشارکت‌ها
7. حریم خصوصی، آزادی‌های مدنی و شفافیت
عوامل موثر بر عملکرد جامعه اطلاعاتی
سازمان جامعه اطلاعاتی
جامعه اطلاعاتی از 17 عنصر زیر تشکیل شده است
عناصر جامعه اطلاعاتی
اصول اخلاق حرفه‌ایی برای جامعه اطلاعاتی
استراتژی اطلاعات ملی ایالات متحده آمریکا
موفقیت دولتمردان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب استراتژی اطلاعات ملی ایالات متحده آمریکا 2019
مترجمسمیرا لطفی نوکنده
ناشر چاپیانتشارات پشتیبان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات52
زبانفارسی
شابک978-622-6598-15-6
موضوع کتابکتاب‌های علوم سیاسی
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب استراتژی اطلاعات ملی ایالات متحده آمریکا 2019

برای دریافت کتاب استراتژی اطلاعات ملی ایالات متحده آمریکا 2019 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.