معرفی و دانلود کتاب استراتژی بازاریابی موفقیت‌آمیز برای شرکت‌ها با فناوری پیشرفته

عکس جلد کتاب استراتژی بازاریابی موفقیت‌آمیز برای شرکت‌ها با فناوری پیشرفته
قیمت:
11200 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب استراتژی بازاریابی موفقیت‌آمیز برای شرکت‌ها با فناوری پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب استراتژی بازاریابی موفقیت‌آمیز برای شرکت‌ها با فناوری پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب استراتژی بازاریابی موفقیت‌آمیز برای شرکت‌ها با فناوری پیشرفته

کتاب استراتژی بازاریابی موفقیت‌آمیز برای شرکت‌ها با فناوری پیشرفته، برخی از رویکردهای خود را بر اساس تجربیات اریک ویاردات با برخی از شرکت‌ها و همچنین نظرات بسیاری از محققان، مشاوران و متخصصان شرح می‌دهد و به همه کسانی که مایل به درک، تنظیم یا بهبود اصول بازاریابی به منظور موفقیت در دنیای جذاب و هیجان‌انگیز تکنولوژی پیشرفته هستند، کمک شایانی می‌کند.

از سال ۲۰۰۱، هنگامی که اکثر کشورهای غربی با بحران رکود فناوری مواجه شدند، صنایع فناوری پیشرفته یکی از حساس‌ترین دوره‌های اقتصادی را تجربه کردند. تغییر وضع در همه بخش‌ها از اواخر سال ۲۰۰۳ آغاز شد، اما صنایع مخابرات و کامپیوتر هنوز توفیق چندانی در بهبود وضعیت اقتصادی خود کسب نکرده بودند. بیشتر شرکت‌های دارای فناوری پیشرفته، واقعیت بازار و مشتریان را از یاد برده بودند.

باتوجه به فناوری‌های نوین، به ویژه اینترنت، شرکت‌های مذکور انتظاراتی غیر‌واقعی نسبت به استقبال مشتریان از محصولات خود داشتند و علیرغم برنامه‌ریزی برای رشد در‌آمدهای تجاری خود توفیق چندانی در نیل به این هدف به دست نیاوردند و به زودی از بین رفتند. با این حال، در این طوفان اقتصادی، برخی شرکت‌ها موفق به ابقای خود و حتی بهره‌برداری از شکست‌های رقبای خود شدند. اریک ویاردات (Eric Viardot) در این کتاب به خواننده توضیح می‌دهد که چگونه این شرکت‌ها توانسته‌اند زنده بمانند و در این محیط اقتصادی خصمانه رشد کنند.

در کتاب استراتژی بازاریابی موفقیت‌آمیز برای شرکت‌ها با فناوری پیشرفته (Successful marketing strategy for high-tech firms) بیان شده‌ است که تعریف کلمه "بازاریابی" را می توان در ریشه‌شناسی آن پیدا کرد. بازاریابی به معنای «قرار دادن در بازار» است. بنابراین، هدف مارکتینگ این است که به نحوی عمل کند که یک شرکت در بازار محصولاتی را مطابق با تقاضا قرار دهد و نیازها و خواسته‌های مشتریان را با بازده قابل قبول تامین کند.

در بخشی از کتاب استراتژی بازاریابی موفقیت‌آمیز برای شرکت‌ها با فناوری پیشرفته می‌خوانیم:

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات‌ هایتک سرعت‌ بالای تغییرات در آن‌ها است. این بدان معنا است که معیارهای بخش‌بندی نیز بسیار سریع تغییر می‌کنند. به‌ عنوان‌ مثال، در اوایل دهه 1980 زمانی که سان میکروسیستمز با موفقیت دستگاه‌هایی را با استفاده از نرم‌افزار استاندارد یونیکس معرفی نمود، قابلیت یونیکس به عنوان معیار بخش‌بندی مهمی در تحلیل بازار برای دستگاه‌ها مورد استفاده قرار گرفت. تولید کنندگان سنتی در گذشته بازار را بر طبق معیارهای عملکرد و کاربرد تقسیم‌بندی می‌کردند. درنتیجه، برخی تولید کنندگان مجبور به تطبیق محصولات (دستگاه‌های) خود به‌ منظور ارائه محصولات یونیکس بودند. همین داستان در آغاز این دهه با ظهور لینوکس به‌ عنوان سیستم‌ عامل جدید ظاهر شد. به‌ یک‌باره ارائه روش‌ها و راهکارهای مبتنی بر لینوکس (یا متن‌ باز) معیاری مهم برای خرید کامپیوترها شد و فروشنده‌های بزرگ مثل آی بی ام، اچ پی و دل مجبور بودند خود را با آن تطبیق دهند.

هر مدیر بازاریابی باید مرتبا معیارهای بخش‌بندی‌اش را در حین بررسی بازار بازبینی نماید. از سوی دیگر، توسعه بخش‌ها هزینه‌بر و زمان‌بر است. این توسعه مستلزم ابزارهای تحلیل، مصاحبه‌های طولانی و مکرر، و نشست‌های متعدد با بخش‌های مختلف شرکت است. این فرایند باید با موقعیت‌های خاص انطباق یابد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب استراتژی بازاریابی موفقیت‌آمیز برای شرکت‌ها با فناوری پیشرفته
نویسنده
مترجمسعید شوال پور، رضا گلنان
ناشر چاپیانتشارات آفتاب گیتی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات396
زبانفارسی
شابک978-600-9891-02-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
11200 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب استراتژی بازاریابی موفقیت‌آمیز برای شرکت‌ها با فناوری پیشرفته

برای دریافت کتاب استراتژی بازاریابی موفقیت‌آمیز برای شرکت‌ها با فناوری پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.