معرفی و دانلود کتاب استراتژی‌های موثر بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان (املاک و مستغلات)

عکس جلد کتاب استراتژی‌های موثر بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان (املاک و مستغلات)
قیمت:
76000 تومان - 8.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب استراتژی‌های موثر بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان (املاک و مستغلات) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب استراتژی‌های موثر بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان (املاک و مستغلات) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب استراتژی‌های موثر بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان (املاک و مستغلات)

جورج اچ راس در کتاب استراتژی‌های موثر بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان (املاک و مستغلات) توضیح می‌دهد که ترامپ چگونه به کمک استراتژی‌هایی مانند ایجاد تجمل، منحصر به فرد بودن و... بازدهی سرمایه‌گذاری‌اش را به حداکثر می‌رساند.

جورج راس (George H. Ross) تجربه‌ی 25 سال همکاری با ترامپ و 50 سال فعالیت در کسب و کار املاک را داراست. اگر چه عمده فعالیت‌های ترامپ و راس در بازار املاک و مستغلات آمریکا و بالاخص در شهر نیویورک صورت گرفته است؛ اما ایده‌ها و استراتژی‌های عنوان شده در کتاب استراتژی‌های موثر بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان (Trump strategies for real estate: billionaire lessons for the small investor) قابلیت کاربرد در دیگر بازارها از جمله بازار ایران را دارد. به عقیده‌ی جرج راس، ایده‌های ترامپ برای هر نوع سرمایه‌گذاری حتی در سطح بسیار کوچک نیز قابل کاربرد و سودمند است.

از نکات بسیار جالب توجه این اثر، ارائه‌ی مثال‌های موردی فراوان است که موضوعات بیان شده در کتاب را برای شما بسیار راحت‌تر می‌نماید. مثال‌های موردی زیاد و توضیحات مفصل کتاب، شما را مجاب می‌کنند که علی‌رغم تفاوت‌های بنیادین بازار املاک امریکا با بازار املاک دیگر کشورها می‌توان این راهکارها و دستورالعمل‌ها را در سایر اقلیم نیز به کار گرفت.

مهم‌ترین نکته‌ای که این کتاب در پی القای آن است، ضرورت برنامه‌ریزی دقیق، توجه به نیاز مشتریان، استفاده از استراتژی‌ها و تکنیک‌های متنوع بازاریابی و فروش و به کارگیری اصول و فنون مذاکره است.

دونالد ترامپ جزو نوابغ عرصه‌ی املاک و مستغلات است اما همان‌طور که در این کتاب نیز بارها و بارها عنوان می‌شود به کارگیری اصول علمی و استفاده از ابزارهای برند آفرینی، بازاریابی، فروش و دیگر ابزارهای عنوان شده در این اثر، جهت کسب موفقیت در بازار املاک و مستغلات، امکانی است که برای همگان و حتی سرمایه‌گذاران خرد مهیا می‌باشد. اما این بدین معنا نیست که تمامی مطالب این کتاب را می‌توان بدون هیچ‌گونه تغییر در هر موقعیتی به کار برد و به موفقیت دست یافت؛ بلکه هدف اصلی کتاب حاضر گشودن دریچه‌ای به روی ذهن مخاطبان و ارائه‌ی خطوط راهنمای کلی برای سرمایه‌گذاران، فعالان و علاقه‌مندان به بازار املاک و مستغلات است.

در بخشی از کتاب استراتژی‌های موثر بازاریابی و فروش درصنعت ساختمان (املاک و مستغلات) می‌خوانیم:

با جمع کردن حق تراکم هفت قطعه هم جوار، ما درخواست جواز ساخت احداث برجی به زیربنای 677000 با 376 واحد آپارتمان (بزرگ‌ترین ساختمان مسکونی) را به اداره‌ی مسکن دادیم. ما به شهرداری نشان دادیم که کاملا مقررات منطقه‌بندی را رعایت می‌کنیم و مستحق صدور مجوز ساخت هستیم.

ما حق ساخت داشتیم یعنی هیچ نیازی به اجازه خاص هیئت منطقه‌بندی نداشتیم. اداره‌ی مسکن شهرداری نیویورک موافق بود. بعضی نمایندگان گفتند: «شاید ما ساختمان پیشنهادی شما را دوست نداشته باشیم ولی ساختن آن کاملا قانونی است. آن‌ها احساس می‌کردند اگر صدور جواز ساخت را نپذیرند، این کارشان به دادگاه کشیده می‌شود و شاید مجبور به پرداخت خسارت هنگفتی شوند.

پس اداره‌ی مسکن، جواز را صادر کرد. ترامپ فورا شروع به ساخت کرد. او این کار را برای بهره بردن از مزیت زمین بایر در صورت تشکیل پرونده قانونی برای توقف ساخت و ساز انجام داد. زمانی که بزرگی این ساختمان به عنوان بلند‌ترین ساختمان مسکونی شهر نیویورک و شاید تمام جهان معلوم شد، تعدادی از ساکنان مشهور تصمیم به مخالفت با آن گرفتند، آنان سعی کردند از فشار سیاسی استفاده کنند اما به آن‌ها گفته شد ترامپ، در چارچوب قوانین عمل می‌کند.

گروهی از ساکنین ثروتمند منطقه از جمله «والتر کران کایت» برای توقف ساخت و ساز شکایت کردند؛ با این استدلال که قصد از منطقه‌بندی در این محله کاملا متفاوت بوده است؛ شما نمی‌توانید یک هیولای 90 طبقه‌ای را درست رو به روی سازمان ملل بسازید». ما توضیح دادیم که 90 طبقه نیست، 72 طبقه است (به دلیل ارتفاع بالاتر از حد نرمال سقف‌ها 90 طبقه دیده می‌شد)، گروه معترضان این واقعیت را هم نپسندیدند ولی کاری که ما می‌کردیم کاملا قانونی بود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: خودت را مانند ترامب عرضه کن...
فصل دوم: ترامپ چگونه ملک مورد سرمایه‌گذاری را انتخاب می‌کند
فصل سوم : اصول مذاکره
فصل چهارم: تکنیک‌ها و تاکتیک‌های مذاکره پر قدرت ملک و زمین
فصل پنجم: تأثیر ترامپ
فصل ششم: کسب در آمد
فصل هفتم: از بهترین متخصصان معاملات ملکی که می‌توانید کمک بگیرید
فصل هشتم: چرا پروژه‌های ساختمانی ترامپ همیشه به موقع...
فصل نهم: استراتژی‌های بازاریابی ترامپ
فصل دهم: چطور مانند ترامپ بهره‌برداری از ساختمان را مدیریت کنیم
فصل یازدهم: استراتژی‌های حفظ و استراتژی‌های خروج

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب استراتژی‌های موثر بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان (املاک و مستغلات)
نویسنده
مترجممریم بنی هاشمی
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات221
زبانفارسی
شابک978-964-468-410-4
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
76000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب استراتژی‌های موثر بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان (املاک و مستغلات)

امید کیانی
۱۴۰۰/۱/۱
کتاب خوبیه ولی بازاریابی از نظر خریدار بیان کرده و یکسری تجربیات ترامپ درباره خرید ملک گفته شده ولی درباره بازاریابی از طرف فردشنده چیزی بیان نشده!
بهروز طریقی
۱۴۰۲/۵/۳۱
کتابش خوب هست ولی حوصله خوندن از گوشی را ندارم و این نرم افزار اگه کتابها را صوتی ادامه بده خوبه و الا خود کتاب بهتر از اینه
محسن اشوری
۱۳۹۹/۱/۱۶
محتوای کتاب درباره یه چگونگی مذاکره در معملات ملکی و و... هستش کتاب خوبیه ولی دو سه بار باید بخونیش
MrG
۱۴۰۱/۴/۱۷
توضیحات اضافه زیاد داره و موثر نوشته نشده، اما شخصا دو سه نکته‌ای ازش یاد گرفتم.
علیرضا رضایی
۱۴۰۰/۲/۳۱
این کتاب برای کسانی که می‌خواهند در زمینه‌ی صنعت خرید و فروش املاک حرفه‌ای شوند توصیه می‌شود.
سید روح الله موسوی
۱۴۰۲/۷/۱۲
کتاب خوبیه اما به نظر من محتویات این کتاب برای شرقی‌ها شرح داده شده تا ما
Siavash
۱۴۰۱/۹/۴
خیلی کتاب کاربردی و قابل استفاده تو سرمایه گذاری بود
توفیق صبحی
۱۳۹۹/۱۲/۴
کتاب دیگر ترامپ بهتر بود. اینوکتاب زیاد خوب نبود
محسن کشتکاران
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
برای بنگاه دارها خوبه
Hamid Ahmadzadeh
۱۴۰۰/۸/۲۴
معمولی بود و ساده نوشته شده
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب استراتژی‌های موثر بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان (املاک و مستغلات)

برای دریافت کتاب استراتژی‌های موثر بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان (املاک و مستغلات) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.