معرفی و دانلود رایگان خلاصه کتاب استیو جابز، زندگی‌نامه موسس اپل

عکس جلد خلاصه کتاب استیو جابز، زندگی‌نامه موسس اپل
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب استیو جابز، زندگی‌نامه موسس اپل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب استیو جابز، زندگی‌نامه موسس اپل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب استیو جابز، زندگی‌نامه موسس اپل

کتاب استیو جابز، زندگی‌نامه موسس اپل نوشته والتر ایزاکسون، زندگی واقعی جابز را به تصویر می‌کشد و از تمام لحظه‌ها و تصمیم‌هایی می‌گوید که برخی در آینده تبدیل به یک تحول تکنولوژی شده‌اند.

استیو جابز (steve jobs) یکی از موثرترین افراد در ایجاد تحول در عصر تکنولوژی بوده است. حتی منتقدینش هم باور دارند که او یک اسطوره است. با خواندن این میکروکتاب و شناخت استیو جابز واقعی شگفت‌زده می‌شوید و می‌خوانید که چرا اپل بدون استیو جابز بی‌معنا بود. این تنها کتابی است که با رضایت خود جابز چاپ شده و جالب است بدانید که خودش هرگز زندگی‌نامه‌اش را نخواند. این کتاب ۳ ماه بعد از فوت جابز منتشر شد و در کمتر از ۲ هفته رکورد فروش را شکست.

والتر ایزاکسون (Walter Isaacson)، نویسنده و زندگی‌نامه‌نویس معروف آمریکایی است. والتر مدیر عامل و رئیس هیئت‌ مدیره سی. ان. ان و برای مدتی هم مدیر عامل روزنامه تایمز بوده است. توانایی نویسندگی‌اش به حدی است که او را جز نوابغ نویسندگی به سبک امروز می‌دانند. والتر علاوه‌ بر زندگی جابز زندگی‌نامه انیشتین و بنجامین فراکلین را هم نوشته است. نوشتن زندگی‌نامه جابز 2 سال و با ۴۰ مصاحبه طولانی با استیو و تمام نزدیکانش نوشته شد. والتر در ابتدا از استیو می‌خواهد که هرگز نظری روی کتاب ندهد و جابز هم می‌پذیرد اما هرگز فرصت خواندن آن را پیدا نمی‌کند.

در بخشی از کتاب استیو جابز، زندگی‌نامه موسس اپل می‌خوانید:

در ۳۰ سال اول عصر کامپیوتر دو ستاره با هم می‌درخشیدند. هر دو ترک تحصیل کرده و متولد ۱۹۵۵، استیو جابز و بیل گیتس. اندی می‌گفت: «هر دو فکر می‌کردند که از دیگری باهوش‌ترند اما جابز با گیتس طوری رفتار می‌کرد که انگار یک شهروند درجه دو است. بیل هم از بالا به جابز نگاه می‌کرد چون برنامه‌نویسی بلد نبود.»

این تفاوت‌ها آن‌ها را در دو سوی گسل بنیادی دوران تکنولوژی قرار داد. اما در دوره‌ای آن‌ها تبدیل به یک گروه دو نفره شدند: جابز به آن‌ها گفته بود که باید برنامه‌های مخصوص مکینتاش را بسازند و گیتس قبول کرد. در بین آن‌ها جابز عاشق اکسل شده بود و پیشنهاد داد که اگر اکسل برای ۲سال انحصاری برای اپل باشد و به آی. بی. ‌ام ارائه نشود آن وقت جابز هم گروه بیسیک‌اش را تعطیل خواهد کرد. گیتس این موضوع را هم پذیرفت. در آن زمان گیتس تبدیل به معتمد اپل شده بود و به قول خودش: جز خدمه کشتی بودم و به هر سوراخ سنبه‌ای دسترسی داشتم. در ابتدا قرار بود برنامه‌های وورد و اکسل با لوگوی اپل روی هر مکینتاش باشد اما وقتی جابز دید که سرعت مایکروسافت پایین است تصمیم گرفت که نرم‌افزارهای مایکروسافت را به صورت پیش‌ فرض ارائه نکند. این باعث شد تا گیتس فکر کند که می‌تواند خودش نرم‌افزارهایش را به صورت جداگانه و برای دستگاه‌های دیگر بفروشد. از طرفی دیگر در آن زمان گیتس از سیستم داس استفاده می‌کرد ولی کم‌ کم فهمیده بود که باید چیزی شبیه به مک باشد. یکبار اندی به جابز گفت که به مایکروسافت مشکوک است آن‌ها سوالاتی در مورد جزییات سیستم‌ عامل می‌پرسند، آن‌ها در حال تقلب از مک هستند. یکسال بعد مایکروسافت اعلام کرد که در حال برنامه‌ریزی برای توسعه یک سیستم‌ عامل جدید برای کامپیوترهای آی. بی. ‌ام است و ویندوز عرضه شد. اما از آن جا که مک هم از روی یک سیستم‌ عامل در زیراکس ساخته شده بود گیتس ادعا کرد که او هم ویندوز را با الهام از سیستم‌ عامل زیراکس ساخته نه مک. اما کینه جابز نسبت به گیتس تا ۳۰ سال بعد باقی ماند. او می‌گفت: «آن‌ها بیشرمانه از روی دست ما تقلب کردند. هیچ شرمی در وجود بیل نیست.»

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
درباره حامی
فصل اول: دوران کودکی
سیلیکون‌ولی
مدرسه
فصل دوم: زوج عجیب
یک استیو دیگر
جعبه آبی
فصل سوم: ترک تحصیل
ترک تحصیل
فصل چهارم: آتاری و هند
هند
جست‌وجو
متحول شو
فصل پنجم: اپل یک
تولد اپل
گروه گاراژ
فصل ششم: اپل۲
یک محصول جامع
اولین معرفی
یک مدیرعامل جدید
فصل هفتم: لیسا
فصل هشتم: زیراکس و لیسا
زیراکس پارک
هنرمندان بزرگ سرقت می‌کنند
فصل نهم: عرضه سهام
یک میلیونر ساده
فصل دهم: و اینک مک
فصل یازدهم: دایره تحریف واقعیت
فصل دوازدهم: طراحی
شبیه یک پورشه
فصل سیزدهم: رقابت
کنترل همه‌جانبه
دزدان دریایی
فصل چهاردهم: یک مدیرعامل جدید
فصل پانزدهم: عرضه مک
آگهی ۱۹۸۴
انفجار تبلیغات
۲۴ژانویه ۱۹۸۴
فصل شانزدهم: گیتس و جابز
فصل هفدهم: ایکاروس
سی‌سالگی
مهاجرت دسته جمعی
زورآزمایی
یک کودتا
فصل هجدهم: نکست
کامپیوتر نکست
یک کابوی به کمک می‌آید
گیتس و نکست
آی.بی.ام
معرفی نکست
فصل نوزدهم: پیکسار
انیمیشن
فصل بیستم: یک آدم معمولی
لیسا
فصل بیست‌ویکم: مرد خانواده
آشیانه
لیسا آمد
فرزندان
فصل بیست‌ودوم: داستان اسباب‌بازی‌ها
فصل بیست‌وسوم: بازگشت
سقوط اپل
فصل بیست‌وچهارم: بازسازی
خروج
اپل و مایکروسافت
فصل بیست‌وپنجم: متمایز باش
بازنگری در خط تولید
فصل بیست‌وششم: استودیو طراحی جابز و جانی آیو
استودیو
فصل بیست و هفتم: آی‌مک
معرفی
فصل بیست‌وهشتم: مدیرعامل
تیم‌کوک
یقه اسکی مشکی
مدیرعامل موقت به مدت نامحدود
فصل بیست و نهم: فروشگاه‌های اپل
نمونه اولیه
فصل سی‌ام: قطب دیجیتال
فایروایر
آیتونز
آیپاد
همینه
سپید خالص
فصل سی و یکم: فروشگاه آیتونز
مایکروسافت
فصل سی و دوم: مرد موسیقی
چالش آیپاد
فصل سی وسوم: دوستان و دشمنان پیکسار
فیلم شخصی
فصل سی و چهارم: متمایز
پاول و اینتل
فصل سی‌وپنجم: راند اول
سرطان
جشن فارغ‌التحصیلی استنفورد
پنجاه سالگی
فصل سی وششم: آیفون
مولتی تاچ
شیشه گوریلا
طراحی
معرفی آیفون
فصل سی و هفتم: راند دوم سرطان
ممفیس
بازگشت
فصل سی و هشتم: آیپد
معرفی آیپاد
اپلیکیشن‌ها
فصل سی و نهم: دوباره جنگ
مشکل آنتن آیفون۴
فصل چهلم: به سوی بیکران
آیکلود
مقر جدید اپل
فصل چهل و یکم: راند سوم بیماری
اوباما
بازگشت درد
ملاقات کننده‌ها
آن روز رسید
فصل چهل و دوم: میراث
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب استیو جابز، زندگی‌نامه موسس اپل
نویسنده
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات461
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب شعر، ادبیات و زندگینامه
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب استیو جابز، زندگی‌نامه موسس اپل

سارینا امجدی
۱۳۹۸/۷/۱۲
از استیو جابز یاد گرفتم که:
۱- وقتی ایده‌ی قشنگی تو ذهنته نگو نمیشه و تا حالا نبوده و...!
استیو خیلی از نشدن‌ها رو تبدیل به شدن کرد!
۲- مدیریت قدرتمند خیلی در موفقیت گروه مهمه
۳- هوش تشخیص استعداد و توانایی‌های اطرافیان برای تشکیل گروهی موفق خیلی مهمه.
۴- توانایی متقاعد کردن خیلی مهمه برای کار و
پیشبرد اهداف
۵- زیاد تلاش زیاد
۶- ارج نهادن به مهره‌های ارزشمند گروه
۷- تعیین و واضح کردن هدف‌ها و گام ها
۸- استراحت دادن بعد از یه کار سخت به عنوان جایزه و تعیین هدف‌ها و برنامه‌های بعدی
و توضیح دادن هدف‌ها برای گروه

با مطالعه‌ی این کتاب به اهمیت مدیریت پی میبریم.
البته تعدادی اشکالات تایپی و جمله بندی به چشم میخورد. اما در کل کتابی عالی بود و توصیه میشه که مطالعه بشه.
Amir Sand
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
در مورد این کتاب: فضا سازی خوب بود و دوست داشتم و نسبتا خوب در فضای داستان قرار می‌گرفتم، نویسنده داستانو خیلی کش نمی‌داد اگر چه بعضی وقت‌های خسته کننده میشد البته بنظرم ایراد از مترجم بوده باشه. در کل زندگی استیو جابز اگرچه دارای نقاط اوج زیادی است ولی سبک زندگی او نمیتونه به طور کلی الگوی ما از باشه یکی سخنان استیو: «آنگونه زندگی کنید که گویا امروز آخرین روز زندگی‌تان هست» در نقد این جمله در کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» این گونه بیان میشود که اگر ما این روش را بکار بگیریم شاید دیگر حتی کارهای مهم روزانه خود مانند مسواک زدن، سفر رفتن یا حتی همین کتاب خواندن را به درستی انجام ندهیم
استیو جابز در سختی دیگر میگوید «زمان شما محدود است پس آن را با زندگی کردن به روش دیگران تلف نکنید» در اینجا هم میشه برداشت کرد که اگر چه سبک زندگی افراد موفق می‌تونه راهکار‌های رو برای بهبود زندگی به ما ارائه بده ولی هرگز نباید سبک زندگی اونا به طور کامل الگوی ما قرار داده بشه.
Ehsan Ahady123
۱۴۰۲/۱/۱۸
اول از همه تشکری ویژه دارم از نرم افزار کتابراه و دست اندرکاران محترم بابت انتشار رایگان این مینی کتاب از این شخصیت معروف و تاثیر گذار غول تکنولوژی. در این جمله که بیان میکند: زیر دستان یک رهبر همانند دانه‌های تسبیح و رهبر آن گروه همانند ریسمان تسبیح آنان را یک جا نگه داشته و از پراکنده شدن آن‌ها و جلو گیری میکند"در این اثر کاملا به چشم میخورد. داستان زندگی استیو جابز کاملا مشهود بر این هست که علاقه مند بودن به شغل خود در کنار آن دارا بودن مهارت ارتباط کلامی قوی، تلاش مستمر هوشمند همین طور داشتن دوستانی که هدف مشابهی را دنبال میکنند میتواند هر شخصی را در رسیدن به اهدافش نزدیک تر کند. این ضرب المثل که روایت میکند: هیچ گلی بدون خار نیست. در این اثر هم قابل مشاهده است. همان طور که در طول مطالعه این کتاب میبینیم که استیو جابز علاوه بر داشتن خصوصیات برتر که او را از دیگران متمایز میکند دارای صفات منفی و ناپسند هم در طول زندگی خصوصی و کاری‌اش نیز بوده. این کتاب به خوبی نشان میدهد فقط داشتن هدف ضامن موفقیت نیست در کنار آن مهارت ارتباط کلامی قوی، هنر متقاعد کردن افراد، یافتن دوستانی که هدف مشابهی با شما دارند راه را برای رسیدن به هدف هموارتر میکند. میتونم بگم کتاب جالبی بود برای افرادی که دنبال انگیزه برای دنبال کردن اهدافشون هستن فقط چند نکته منفی هم داشت از جمله تعدادی اشتباه تایپی و اینکه کتاب از صفحات ابتدایی ناگهان بالای صفحه صد میره.
جواد محمدرضایی
۱۴۰۱/۸/۴
خیلی جالب و مفید بود. من واقعا با خوندنش به فکر پیشرفت افتادم شما هم میتونین با خوندن این کتاب به به پیشرفت برسیدبا آداب و رسوم و فرهنگ‌های متنوع در سراسر جهان آشنا می‌شویم. این آشنایی، سبب افزایش دانش و بینش ما درباره‌ی ابعاد مختلفی از زندگی دیگر مردمان می‌گردد؛ برای مثال، با مطالعه‌ی کتاب‌ آشنایی با روسیه از دریچه آداب و رسوم نوشته‌ی ابوذر ابراهیمی ترکمان، با جنبه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و هنری‌ مختلفی آشنا می‌شویم که زیست روزمره‌ی مردان و زنان این سرزمین را می‌سازد.
در بهترین کتاب‌ها درمورد آشنایی با کشورهای جهان چه مطالبی می‌خوانیم؟
کتاب‌های آشنایی با موقعیت و مشخصات کشورهای مختلف جهان، بر خلاف نام‌شان، تنها به بررسی ویژگی‌های یک کشور نمی‌پردازند؛ بلکه بسیاری از آثار موجود در این زمینه، به صورت مفصل و جزئی، شهرها و مناطق مهم کشورهای گوناگون را بررسی می‌کنند.
به عنوان مثال، چین به دلیل وسعت زیاد و قدمت طولانی، از شهرها و روستاهای متنوعی تشکیل شده‌ است که اکثر آن‌ها با یکدیگر تفاوت‌های قابل توجهی دارند. طبیعی است که خواندن یک کتاب کلی درمورد چین، نتواند شما را به خوبی با ویژگی‌های این کشور آشنا کند؛ به همین دلیل درمورد شهرهای مهم کشورهای بزرگ و با قدمت مانند چین و روسیه، کتاب‌های جداگانه‌ای به چاپ رسیده است؛ برای مثال اگر به پایتخت کشور چین علاقه دارید، مطالعه و دانلود کتاب پکن (Beijing) اثر نیکو زهادی را هر چه زودتر در برنامه‌ی خود قرار دهید.
حال که با لزوم مطالعه و مباحث مطرح شده در آثار این زمینه آشنا شدیم، نوبت به مطالعه و خرید کتاب‌های آشنایی با کشورهای جهان رسیده است.
Mahla Lotfinejad
۱۴۰۱/۶/۱۴
با مطالعه‌ی این کتاب به اهمیت مدیریت کردن پی میبریم...
البته که تعدادی اشکالات تایپی و جمله بندی به چشم میخورد؛ اما در کل کتابی عالی بود و توصیه میشه که مطالعه بشه...
فضا سازی خوب بود و دوست داشتم و نسبتا خوب در فضای داستان قرار می‌گرفتم، نویسنده داستانو خیلی کش نمی‌داد و مهمترین نکته در این به
کتاب این بود
که ما فهماند که ذهنمان را در زندان‌هایی که برای ما تعبیه شده است قرار ندهیم...
زیرا به مرور باعث مرگ ما می‌شود از عنوان کتاب کاملا میشد حدس زد که محتوای کتاب چقدر میتونه عالی باشه و همینطور هم بود...
به نظرم استیو جابز واقعا نبوغ سرشاری داشتن و مسیر زندگی و شکست‌ها و موفقیت هاشون دیدگاهمون رو نسبت به مسائل اساسی زندگیمون عوض میکنه و کمکمون میکنه👌🏽✨
فاطمه سارانی
۱۴۰۲/۱/۱۲
این کتاب برای من خیلی جالب بود
جالبه که یه آدم میتونست تا این اندازه جذاب باشه یک شخصی ک به خودش اعتماد داشت و واقعا لایق اعتماد بود، رهبری و مدیریت عالی،
شخصی خونسرد که هیچ چیز به اندازه شغلش براش مهم نبود، بیشتر مواقع حرف حرف خودش بود و از همه مهم تر سخنران خوب و نفوذ فوقالعاده‌ای داشت یا تر
واضح بگم کاریزماتیک بود
البته ناگفته نمونه که ایراد‌هایی هم توی رفتارش بود اما خب قرار نیست تمام خصوصیات یک فرد الگو قرار بگیره
خواندن این کتاب یه تلنگره که میتونه دیدتو نسبت به خیلی چیزا تغییر بده
برای من جذاب بود
تنها ایرادش این بود که یه جاهای از جملات و کلماتی ک استفاده شده بود که یه شخص عادی سردر نمیاورد و همین یکم گنگ کرده بود ولی درکل خوب بود
Meti
۱۴۰۲/۱/۷
مدیریت مسائل در زندگی مهم است که در این کتاب ادم اطلاعاتی درباره مدیریت می‌اموزه
البته که تعدادی اشکالات تایپی و جمله بندی به چشم میخورد؛ اما در کل کتابی عالی بود و توصیه میشه که مطالعه بشه...
از نظر فضاسازی داستان بد نبود و نسبتا خوب در فضای داستان قرار می‌گرفتم، ادم میفهمه که ذهنمان را در که و
زندان‌هایی برای ما تعبیه شده است قرار ندهیم...
زیرا به مرور باعث مرگ ما می‌شود از عنوان کتاب کاملا میشد حدس زد که محتوای کتاب کاربردی باشه همینطور هم بود...
به نظرم استیو جابز نبوغ سرشاری داشت و مسیر زندگی و شکست‌ها و موفقیت هاش دیدگاهمون رو نسبت به مسائل اساسی زندگیمون عوض میکنه و کمکمون میکنه
mohammad aghamohammadi
۱۳۹۷/۸/۲۴
کتاب خوبی بود
مهمترین نکته در این کتاب این بود
که به ما فهماند که ذهنمان را در زندان‌هایی که برای ما تعبیه شده است قرار ندهیم
زیرا به مرور باعث مرگ ما می‌شود
Adib
۱۴۰۲/۹/۲۸
خیلی کتاب خوبیه. این کتاب درباره زندگی نامه استیو جابز، موسس اپل توضیح میده از این قراره که استیو پدر و مادرش به دلیل مخالفت‌های خانوادگی مجبور شدن بچه رو به یه خانواده دیگه واگذار کنن اونا هم خانواده‌ای تعمیرکار بودن و وضعیت مالی جالبی هم نداشتن اما بااین حال برای استیو از هیچ چیزی کم نذاشتن و را تمام نیازهای استیو در عرصه دانشگاه تامین کردن بعد از اون استیو با و از آشنا شد که استارتی بر اپل زده شده اما چون همه اپل رو از آن و از میشناختند استیو تصمیم گرفت که محصول خودش رو به بازار عرضه کنه و نسل‌های بعدی اپل را به تولید انبوه برسونه
ابوالفضل حیدری
۱۴۰۲/۶/۲۹
این کتاب درباره زندگی نامه استیو جابز، موسس اپل توضیح میده از این قراره که استیو پدر و مادرش به دلیل مخالفت‌های خانوادگی مجبور شدن بچه رو به یه خانواده دیگه واگذار کنن اونا هم خانواده‌ای تعمیرکار بودن و وضعیت مالی جالبی هم نداشتن اما بااین حال برای استیو از هیچ چیزی کم نذاشتن و تمام نیازهای استیو و را در عرصه دانشگاه تامین کردن بعد از اون استیو با از آشنا شد که استارتی بر اپل زده شده اما چون همه اپل رو از آن و از میشناختند استیو تصمیم گرفت که محصول خودش رو به بازار عرضه کنه و نسل‌های بعدی اپل را به تولید انبوه برسونه
پرویز احمدی
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
هیچ چیز اموزشی نداشت من فکر میکردم داستان جابز رو خلاصه تعریف میکنه بعد میره یه سری چیز‌های اموزشی و انگیزشی میگه ولی هر چی خوندم نرسیدم بهش فقط داستانشو ریز به ریز تعریف کرده و همین
شاید بعضی‌ها دوس داشته باشن ولی برای من انقد خسته کننده شد که دیگه ولش کردم تا اخر نخوندم حیف این همه وقتی که البته
گذاشتم نمیخام توهین کنم
بابت اینکه کتابو رایگان گذاشتن و فقط داستانش که خیلی‌ها دوس دارن عالی بود ولی چون من همیشه کتاب‌های اموزشی میخونم گفتم حتما از زندگی استیو جابز خیلی چیزا یاد میگیرم ولی متاسفانه اینجوری نبود
مهرداد توکلی
۱۳۹۷/۷/۱۲
همیشه استیو جابز را مرد تغییر می‌دانستم، تابعه‌ای باهوش و جسور که زندگی راحت تر را به آیندگان هدیه کرد، اما به این دیتیل از شخصیت و خصوصیات او نمی‌دانستم، این کتاب اگر چه این فرصت را به من داد ولی جدای از برخی اشکالات تایپی که قابل اغماض هست میتوانست مشروح تر به فرصتها و تهدیدات بر سر راه موفقیت وی نیز بپردازد که ظاهرا در کتاب دیگری این اتفاق افتاده است و امیدوارم دسترسی برای مطالعه آن کتاب هم داشته باشم، در مجموع کتاب خوب و قابل توصیه‌ای است، متشکرم
نرجس توکلی
۱۴۰۲/۱/۲۵
استیو جابز یکی از بزرگ‌ترین کارآفرینان جهان محسوب می‌شود که در دوران فعالیت خود چالش‌های زیادی را پشت سر گذاشت. استیو جابز همچنین یکی از تاثیرگذارترین افراد جهان بود که توانست کمپانی اپل را راه‌اندازی کند. والتر آیزاکسن که یکی از بهترین زندگی‌نامه نویس‌های جهان به شمار می‌رود، زندگی این مرد را در و افسانه‌ای قالب یک کتاب جمع‌آوری کرده است. در این کتاب می‌توانید به طور کامل با روند موفقیت استیو جابز سختی‌هایی که در این کار متحمل شد را بخوانید.
delaram
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
سلام متشکرررم از کتاب راه با انتخاب کتابهای مفید و عااالی🌹❤
همیشه دوس داشتم زندگی انسانهای موفق بودم و چطوری تونستن این همه موفق، مشهور، پولدار و... باشن
چیزی که از زندگی استیو فهمیدم اینکه ایمااان زیادش به خاص بودنش و پشتکاری و گهگاهی بخودش استراحت میداد و بعد با تمام قوت ادامه میداد
هیچ فکر و
نمیکردم استیو در همچین زندگی داشته باشد در فقر و سادگی بزرگ بشه، ولی با ایمان و تلاش ب کجا رسید😍از خوندن زندگینامه‌اش خییلی لذت بردم
ایمان خلیلی
۱۴۰۰/۱/۸
خیلی کتاب خوبی بود. تصویرهای ذهنی خیلی خوبی در من ایجاد کرد. اوایل کرونا بود که با این کتاب آشنا شدم و هر شب مطالعه میکردم توانست دیدگاههای خیلی خوبی در من ایجاد کند تا بتوانم بر مشکلات تغییراتی که کرونا در زندگی هم ایجاد کرده بود پیروز شوم باعث شد فیلم‌هایی که در ارتباط با این مرد با ارزش ساخته را شده ببینم و انطباق خوبی بین مطالب کتاب و مطالب فیلم‌ها احساس کردم فرزند مترجم خوبی داره و من لذت بردم.
مشاهده همه نظرات 521

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب استیو جابز، زندگی‌نامه موسس اپل

برای دریافت خلاصه کتاب استیو جابز، زندگی‌نامه موسس اپل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.