معرفی و دانلود کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند

عکس جلد کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند

کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند اثر تی هارو اکر، مناسب افرادی است که می‌خواهند در زمینه موفقیت مالی بدرخشند و به استقلال مالی برسند.

این اثر صوتی خلاصه‌ای مفید از کتاب اسرار ذهن ثروتمند (Secrets of the millionaire mind) است. نویسنده در این کتاب ابتدا به طرح اولیه پول در ذهن می‌پردازد؛ که ذهنیت شما در مورد پول چیست؟ و این ذهنیت از کجا آمده است؟

در فصل اول نویسنده به این می‌رسد که ذهنیت اکثر آدم‌ها نسبت به پول و به دست آوردن آن نادرست است و به اصطلاح یک دیوار ذهنی قوی در برابر پول در ذهن آدم‌ها قرار گرفته است. مثل اینکه پول چرک کف دسته!، پول زیاد بدست آوردن یعنی دزدی کردن، پول زیاد باعث اسراف بیشتر می‌شود، و از این قبیل موارد. در بخش دوم نویسنده درباره 17 تفاوت فکری بین افراد فقیر و ثروتمند می‌گوید و هر کدام از این تفاوت‌های فکری را توضیح می‌دهد و راهکار آن‌ها را بیان می‌کند.

تی هارو اکر (T.Harv Eker) در این کتاب به صورت کاملاً عملی روی ذهنیت افراد ثروتمند و ذهنیت افراد فقیر کار می‌کند و برای تغییر باورها و رفع ذهنیت‌های اشتباه افراد راهکارهایی را ارائه می‌دهد تا افراد بتوانند به استقلال مالی برسند.

کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند پنجره‌ای به سوی موفقیت مالی است؛ به شرطی که با علاقه شروع به شنیدن و تمرین کنید. در این کتاب با باورهای نادرست خود درباره پول و به دست آوردن پول مواجه و آشنا می‌شوید و به سخت‌ترین مرحله یعنی تغییر باور و ذهنیت درباره پول می‌رسید. پس این کتاب مناسب همه افراد است که می‌خواهند استقلال مالی را تجربه کنند و از کسب پول لذت ببرند.

همه تی هارو اکر را به عنوان یک فرد منحصر به فرد و زیرک می‌شناسند. اکر؛ یکی از اولین تاجران بین‌المللی و مربیان موفقیت شخصی است. او پس از کسب مالکیت 17 تجارت که به مرور زمان آن‌ها را به 30 عدد توسعه داد؛ حاصل سخت‌کوشی و جنب و جوش بالای خودش است. او به صراحت به یکسری نکات بحرانی اشاره می‌کند و تفاوت بین موفقیت و شکست را بازگو می‌کند.

آقای اِکر؛ متخصص کسب ثروت از کمترین‌هاست. او استعدادی فوق‌العاده برای شروع کار با مقادیر کم و ناچیز و کسب ثروت و درآمد در کوتاه‌ترین زمان را دارد و بسیار علاقه مند است که این روش را به دیگر دوستانش نیز بیاموزد. او با 2000 دلار شروع به سرمایه‌گذاری کرد و فروشگاه خرده فروشی در رابطه با تناسب اندام را باز کرد. این مغازها پس از 2/21 سال توانست ده شعبه دیگر در آمریکای شمالی افتتاح کند و در نهایت نصف سهام شرکتش را به مبلغ 6/1 میلیون دلار به آقای اچ. جی هانز فروخت «هارواِکر» امپراطور شرکت بین‌المللی آموزش موفقیت شخصی آنلاین خودش است.

او همچنین نویسنده کتاب پرفروش "اسرار ذهن ثروتمند" است. او خالق کمپین و سمینارهای بسیار مشهوری بوده و بیش از 5/1 میلیون دانش‌آموز در سراسر جهان دارد. او فارغ‌التحصیل از مدرسه «ضربه‌های سخت» است. «تی هارواِکر» تمام تجربیات و فراز و نشیب‌های سفر شخصی‌اش را بازگو و در نهایت شما را به سمت ترکیبی موفق از پول، معنویت و خوشبختی هدایت می‌کند. دانش‌آموزانش از بهترین‌ها هستند «تیهارواِکر» راه رسیدن به موفقیت را ساده می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند می‌شنویم:

ثروتمندان معتقدند که زندگی‌شان را خودشان می‌سازند اما فقرا معتقدند زندگی برایشان تصادفی پیش می‌آید: باور کنیم، باور کنیم که تمام موفقیت‌ها را خودمان بوجود می‌آوریم. خودمان بین کشمکش موفقیت و عدم موفقیت یکی را انتخاب می‌کنیم. معمولاً افراد فقیر راحت‌ترین و آسان‌ترین راه را انتخاب می‌کنند که نتیجه آن جز شکست نیست. آن‌ها همیشه نقش قربانی را بازی می‌کنند و تیکه کلام آن‌ها هم: من بدبخت هستم! من شانس ندارم! خدا تقدیر من را سیاه نوشته است!

آن‌ها این ذهنیت را توسعه می‌دهند تا حس دلسوزی افراد را نسبت به خودشان بیدار کنند. آن‌ها به جای اینکه مسئولیت کارها و نتایج کارهای خود را به عهده بگیرند، مسئولیت بدبختی خود را گردن دیگران می‌اندازند. اغلب افراد فقیر می‌گویند پول برای آن‌ها مهم نیست در صورتیکه در عمل می‌بینم در به در! دنبال پول هستند و آن را ارزشمند نمی‌دانند در طرف مقابل، ثروتمندان برای کمترین مقدار پول هم ارزش قائل هستند و به خوبی از آن استفاده می‌کنند.

لازم است این را متذکر شوم که اصطلاح فقیر به معنای فردی که اصلاً پول ندارد نیست! به معنای فردی است که پول را به دست می‌آورد اما ارزشی برای آن قائل نیست و به اصطلاح آن را چرک کف دست می‌داند! مثل کسی که سر ماه پولی دارد اما در اواسط ماه دیگر آهی در بساط ندارد. چرا؟ چون طبق قانون تمرکز و قانون جذب: افراد فقیر روی فقر تمرکز می‌کنند و آن را جذب می‌کنند و افراد ثروتمند روی ثروت و پول تمرکز می‌کنند و آن را جذب می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
31 دقیقه
اسرار ذهن ثروتمند

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند
نویسنده
راوینازنین آذرسا
ناشر صوتی آذرسا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند

قاسمعلی طهماسب پور
۱۴۰۱/۷/۳
برام مفید بود خدا رو شکر که امروز خیلی راحت از طریق کتابخانه همراه (کتابراه) به هر کتابی که برامون مفیده دست پیدا کنیم
این میکرو کتاب خوب هست نکات عالی را مطرح کرده
میشنهاد میکنم کسانی که دنبال تغییر هستند حتما گوش کنند.
ایمان قدمی
۱۳۹۸/۱۰/۸
حیف این کتاب که با تلاشهای سرکار اذرسا خراب شد. حیف این تن صدا که مهارت درخواندن نداره. چرا اینقدر کلمات میکشید وتشدید دار میخونید. البته نسبت به کتابهای قبلی کمی قابل تحمل تره.
Naeeme Parvaresh
۱۴۰۰/۷/۱۵
این کتاب کمک میکنه که به استعداد‌های بالقوه‌ی خودمون پی ببریم... بنظر من کتابیه که باید چند بار بخونیم یا بشنویمش تا افکار درستی که القا میکنه در ذهنمون نهادینه بشه
Mina esfahanizadeh
۱۳۹۸/۶/۲۳
به نظرم این مقایسه‌ای ک بین ذهن فقیر و ثروتمند شده بود کاملا درسته. همه اتفاقات از ذهن نشات میگیره 👌
افسانه نظامی
۱۳۹۹/۶/۳۰
کتاب خوبیه
طرز فکر ادم رو عوض میکنه
ولی صدای خانم نازنین آذر سا رو دوست نداشتم خسته کننده و سر درد آور و بدون آرامش بود انگار جیغ جیغو بود
Mehdi Jafari
۱۳۹۷/۱۲/۲۰
یک ساعت هم نبود. همه رو خلاصه کرد رفت من کتابشو خوندم کلی مطلب داشت
آرش کیانی نیا
۱۴۰۱/۲/۳۰
کتاب واقعا ارزشمندی بود و همچنین تاثیرگذار در زمینه‌های مختلف فردی برای ساختن زندگی رویایی ک خود میخواهید و دوستش دارید تا ب آن برسید
علی ایمانی
۱۳۹۸/۵/۱۱
این کتاب یکی از بهترین و تاثیرگذار‌ترین کتاب‌ها در این حوزه هست... به شدت پیشنهاد میکنم که این کتاب رو مطالعه بفرمایید.
سید محمدهمتی
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
سلام خدا قوت زحمت کشیدید کتاب بسیار عالی و مفید است فقط خیلی خلاصه بود باید چندین بار شنید تابان ناخودآگاه یکی شود تشکر
سید حسین صهری
۱۴۰۰/۵/۴
هر کتابی ارزش یکبار خوندن را داره ولی این کتاب داستانش فرق داره. با یکبار خودندنش تازه شیفته‌اش میشی که بازم بخونیش
نسترن توکلی
۱۴۰۰/۱/۲۵
چرا اینقدرررر خلاصش کردین؟؟؟
سرکار خانم آذرسا این سبکی که شما میخونین سبک دوبله برنامه کودکه نه خوندن کتاب
دانیال زحمتکش
۱۴۰۱/۹/۱
کسی که بخواد متوجه شه با همین‌ خلاصه وار بودنش کامل داستانو میگیره
عالی بود 👏🏾
مریم کماندار
۱۳۹۹/۸/۵
زمان زیادی نمی‌گذره که این کتاب رو خوندم. عالی و مفید بود برام. مرسی کتابراه
Mnezhadi77@gmail.com
۱۳۹۸/۹/۱۳
خیلی خلاصه شده بود و گوینده هم انگار در حال سخنرانی از روی نوشته است
محمد سعید صالح تبار
۱۳۹۸/۷/۲۱
خیلی کتاب مفیدی هست عالیه٬ فقط گوینده اگر طرز خوندن کتاب عوض کنه خیلی خوبه ولی صدای جذابی داره..
مشاهده همه نظرات 46

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند

برای دریافت کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.