معرفی و دانلود کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند

عکس جلد کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند
قیمت:
۸۴۰۰۰ 58800 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند

کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند نوشته‌ی تی هارو اکر، به شما کمک می‌کند تا با تغییر افکار، بتوانید تغییراتی در وضع اقتصادی خود ایجاد کنید و گامی موثر و تاثیرگذار در پیشرفت مالی خود بردارید.

پول و ثروت یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مواردی است که می‌تواند اهداف هر انسانی را در زندگی اجتماعی و شخصی‌اش عملی کند. آن‌قدر مهم که پیش‌ پا افتاده‌ترین نیاز انسان بدون پول برآورده نخواهد شد. آسایش و زندگی تجملاتی داشتن، در گام اول نیازمند به دست آوردن پول و ثروت فراوان است، در جامعه‌ی امروزی بیشتر انسان‌ها درصدد کسب ثروت و رسیدن به زندگی ایده‌آل‌شان هستند و یکی از دغدغه‌ی اصلی آن‌ها در زندگی به شمار می‌آید.

کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند (Secrets of the Millionaire Mind) یکی از کتاب‌های پرفروش و برجسته‌ای است که به بررسی تجربیات تی. هارو اکر (T.Harv Eker) از زمان ورشکستگی تا میلیاردر شدن می‌پردازد و به افراد برای رسیدن به اهداف مالی‌شان یاری می‌رساند.

این کتاب صوتی از دو قسمت مجزا تشکیل شده است. در قسمت اول نحوه‌ی شکل‌گیری طرح اولیه پول در ذهن و ذهنیت هر انسان نسبت به آن بیان می‌شود و سپس این ذهنیت را ریشه‌یابی می‌کند. در قسمت دوم تفاوت فکری بین اشخاص ثروتمند و فقیر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اسرار ذهن ثروتمند دری به سمت موفقیت مالی را برای شما باز می‌کند و باورهای نادرست‌ در مورد کسب ثروت را برای‌تان به تصویر می‌کشد، سپس دشوارترین مرحله یعنی تغییر باور و ذهنیت درمورد ثروت را برای‌تان بازگو می‌کند. این کتاب صوتی برای اشخاصی مناسب است که دوست دارند استقلال مالی داشته باشند و از کسب ثروت لذت ببرند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند:

آنتونی رابینز: این کتاب را آنگونه مطالعه کنید که گویی زندگی شما به آن وابسته است. امید است که از نظر مالی اینگونه باشد.

جان گری: اگر با پول در حال مبارزه هستید، احتمالا به این خاطر است که طرح‌های اولیه پول در ذهن شما با آن جور نیست. این کتاب را بخوانید و ببینید که روابط شما تغییر می‌کند.

مارسی شیموف: تی. هارو اکر استاد ساختن جاده‌های ساده به سوی ثروتمند شدن است. اصول قدرتمند او در این کتاب در دسترس همگان قرار گرفته است.

تی هارو اکر را بیشتر بشناسیم:

تی هارو اکر یکی از نخستین تاجران ثروتمند بین‌المللی و مربیان درخشان در زمینه‌ی موفقیت شخصی است. او مردی بسیار باهوش و منحصر به فرد است که استعدادی شگفت‌انگیزی برای آغاز کار و حرفه با مقادیر کم و ناچیز دارد و درنهایت ثروت و درآمد بالایی در کوتاه‌ترین زمان کسب می‌کند. او با 2000 دلار سرمایه‌گذاری خود را آغاز نمود و فروشگاه کوچکی در رابطه با تناسب اندام را افتتاح کرد. این فروشگاه پس از چند سال توانست ده شعبه دیگر در آمریکای شمالی را باز کند.

او جلسات و سمینارهای بسیار مشهوری را برگزار کرده است که طرفداران بسیار زیادی دارد. او در این جلسات از تجربه‌ها و سختی‌های زندگی‌اش می‌گوید و شما را به سمت ترکیبی موفق از پول، معنویت و خوشبختی سوق می‌دهد.

در قسمتی از کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند می‌شنویم:

«درختی را در نظر بگیرید. فرض کنیم این درخت نمایانگر زندگی است. روی این درخت میوه‌های متعددی وجود دارد. در زندگی ما میوه‌ها همان نتایجی هستند که از اعمال خود می‌گیریم. پس ما به میوه‌ها (یا همان نتایج اعمال خود) نگاه می‌کنیم و از دیدن‌ آن‌ها شادمان می‌شویم. تعدادشان کافی نیست، خیلی کوچک‌اند، طعم خوبی ندارند، پس از ما چه کاری ساخته است؟ بیشتر ما توجه خود را معطوف به میوه‌ها یا نتایج کار خود می‌کنیم؛ اما حقیقتا چه عاملی آن میوه‌های خاص را به وجود می‌آورد؟ آری این بذرها و ریشه‌ها هستند که...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
32 دقیقه
مقدمه
22 دقیقه
بخش اول: طرح اولیه پول در ذهن - قسمت اول
21 دقیقه
بخش اول - قسمت دوم
26 دقیقه
بخش اول - قسمت سوم
15 دقیقه
بخش اول - قسمت چهارم
26 دقیقه
بخش اول - قسمت پنجم
14 دقیقه
بخش دوم: پرونده‌های ثروت - قسمت اول
32 دقیقه
بخش دوم - قسمت دوم
32 دقیقه
بخش دوم - قسمت سوم
20 دقیقه
بخش دوم - قسمت چهارم
24 دقیقه
بخش دوم - قسمت پنجم
30 دقیقه
بخش دوم - قسمت ششم
13 دقیقه
بخش دوم - قسمت هفتم
30 دقیقه
بخش دوم - قسمت هشتم
20 دقیقه
بخش دوم - قسمت نهم
18 دقیقه
بخش دوم - قسمت دهم
19 دقیقه
بخش دوم - قسمت یازدهم
26 دقیقه
بخش دوم - قسمت دوازدهم
28 دقیقه
بخش دوم - قسمت سیزدهم
30 دقیقه
بخش دوم - قسمت چهاردهم
31 دقیقه
بخش دوم - قسمت پانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند
نویسنده
مترجممرتضی ذوالانوار
راویمیلاد فتوحی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۸۴۰۰۰ 58800 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند

مهسا فامل
۱۴۰۱/۵/۴
در صورتیکه قصد خرید این کتاب را با این مضمون که راهکارها و آزمون خطاها و ‌مثال‌هایی کاربردی را به شما بدهد که چطور در مسیر ثروتمند شدن قدم بردارید شک نکنید که باید کتاب دیگری را انتخاب کنید، کتاب اسرار ذهن ثروتمند به ترتیب سادگی تلفیق کتاب های (ثروتمندترین مرد بابل، پدر فقیر و پدر پولدار، چهار اثر فلورانس و بیندیشید و ثروتمند شوید، اثر مرکب) می‌باشد که محوریت اصلی هر کتاب نامبرده را انتخاب کرده و در بخش‌هایی مجزا آن‌ها را شرح می‌دهد در صورتیکه که کتاب‌های مذکور را مطالعه نکرده اید حتما این کتاب را مطالعه کنید در کل این اثر بر روی این مساله استوار است که برای ثروتمند شدن اول باید تفکر و سپس روش زندگی خود را تغییر دهید تا آمادگی استفاده از فرصت‌هایی که جهان هستی پیش روی شما قرار می‌دهد را داشته باشید در غیر اینصورت این فرصت‌های پیش آمده (که تا به حال برای هریک از ما بار‌ها پیش آمده است و به خاطر ترس و مشکلات از آن استفاده نکرده ایم) بدون اینکه حتی خودتان بدانید از دست میروند.
زمانیکه این کتاب را میشنوید گویی وارد سمیناری با سخنرانی قهار با فن بیانی بینظیر شدید که در اتمام سمینار زمانی که بیرون میایید انگیزه و قدرت و توانایی شگفت انگیزی در خودتان احساس میکنید که قادر به انجام هر کاری هستید
صدای گوینده برای این نوع کتاب‌ها بسیار خوب بود
با سپاس
کسری جوادی
۱۴۰۲/۴/۱۶
هرکدام از ما ماموریتی داریم که برای رشد و تعالی خودمان باید آنرا انجام دهیم. به نظرم تی هارو اکر تاکنون این ماموریت را به بهترین شکل ممکن انجام داده و در حال انجام آن است. حقیقت اینه که برای انجام هر کاری باید ذهنتون بپذیره، پذیرش ذهن توام با عملکرد خواهد بود یعنی برای پذیرش ثروت باید با الگوبرداری رفتار ثروتمندان و تبدیل آن‌ها به لایف استایل به ثروت دست یابید. از شما دوست عزیز که نظر من رو میخونید دعوت میکنم اگر فکر می‌کنید یه جایی از کارتون در مسیر ثروتمندی باید اصلاح بشه و نمیدونید کجا و شدیدا تشنه پیدا کردن اون نقطه هستید این کتاب رو مطالعه کنید. این کتاب به شما آموزش میده که چطور ذهن و لایف استایل خودتون رو تربیت کنید تا بتونید در جهت ثروتمند شدن قدم بردارید. اینم از خودم بگم که بعد خوندن چندین جلد کتاب و آموزش و تلاش برای تغییر لایف استایلم فهمیدم بزرگترین لذت ثروتمند شدن پول و ماشین و خونه و امثال آن نیست بلکه بزرگترین لذت ثروتمند شدن نوع نگاهتون هست که تغییر میکنه برای همین ازتون دعوت میکنم در مسیر ثروتمندی حرکت کنید و ثروتمند بشید. از مجموعه کتابراه هم بابت یه همچین اتفاقات زیبایی سپاسگذارم
کسری مرید جوادی
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۲/۲۰
با درود فراوان خدمت دوستان گرامی و کتابخوان. کتاب فوق العاده‌ای هست که نویسنده با قلمی توانا و اندیشه‌های قدرتمند در این حیطه تونسته به راحتی و پر مفهوم نکات ریز و حیاتی برای داشتن یک زندگی خوب و رو به پیشرفت را برای مخاطبان خودش در قالب یک کتاب راهنما در اختیار ما قرار دهد. در این کتاب با و خوبی و راهنمایی‌ها تکنیک‌های که ارائه داده‌اند توضیحات عالی برای کسب ثروت و شروع بیزنس و افزایش درآمد، بسیار روان و سلیس میشه متوجه خطاهای کوچک که می‌تونه زندگی را دچار تغییرات اساسی کنند آشنا می‌شویم. این به نظرم یک کتاب جامع و کاربردی برای زندگی هر شخص می‌تونه محسوب بشه که به پیشرفت و رشد فردی و اقتصادی فکر می‌کنه. به راحتی می‌شه با متن کتاب ارتباط برقرار کرد و ترجمه‌ی عالی و خوانش فوق العاده‌ای داره که جذابیت این اثر را دو چندان کرده است. سپاس از تیم خوب کتابراه
پیمان درخشان
۱۴۰۱/۱/۷
چندین و چند بار گوشش دادم و همچنان دارم گوشش میدم و هر بار نکات جدیدی ازش میگیرم، یه کتاب بینظیر و واقعا فوق العاده از هر نظر، پر از نکات کاربردی و معجزه آسا، گویندگی فوق العاده‌ای هم داره، کتابی که اگه نکاتش رو به کار بگیریم مسیر زندگیمونو به طور کلی تغییر میده، ما رو به سمت مسیرهای دستیابی به و و رویاهامون هدایت می‌کنه کل زندگیمونو متحول می‌کنه نقطه عطفی میشه توی کل زندگیمون و به نقطه‌ای میرسونه که میگیم، زندگی من به دو قسمت تبدیل میشه: زندگی من قبل از خواندن این کتاب؛ زندگی من بعد از خواندن این کتاب، سپاس فراوان از خداوند بزرگم که این کتابو در اختیار من گذاشت تا بتونم رویاهامو زندگی کنم، سپاس از گوینده، انتشارات نسل نو اندیش و تیم کتاب راه...
Farzam Ebadi
۱۴۰۱/۱/۲۵
اول کتاب اسرار ذهن ثروتمند رو از کتاب فروشی خریدم و شروع کردم بخونم.
متون و جمله‌هایی که سطر، سطر این کتاب رو تشکیل دادن اینقدر جذاب و با بیان ساده اما در عین حال گیرا بودن که دلم میخواست حتی موقع قدم زدن هم گوش بدم، یا جاهایی که نمیتونم از کتاب استفاده کنم با گوشی بخونم.
برای همین، هم خود کتاب
و هم کتاب صوتی رو گرقتم تا در هر فرصتی که داشتم مطالعه کنم.
فکر کنم توضیحاتم برای بیان میزان کیفیت و خوب بودن این کتاب کافی باشه.
از دست ندید.
مرجان شعبانی
۱۴۰۰/۶/۲۳
این کتاب فوق العادست. الان دومین دورِ که دارم گوش میدم. از اون کتابهاییه که هزاران بار باید گوش داد. در دورِ دوم،، دارم نوت (نُت) برداری میکنم.
بینظیره.
البته به نظر من حتما باید پیش زمینه‌ای از مطالب کلیدی که در این کتاب مطرح میشه،، داشته باشیم تا بتونیم از هر کلمه این کتاب استفاده کنیم، و من
خوشبختانه این زمینه رو در نتیجه شرکت در یک آکادمی،، دوسال قبل،،، دارم. بخاطر همین بقول خودم هر کلمه این کتاب رو دارم می‌جَوَم!
Hossein Moradi
۱۳۹۹/۴/۷
من کتالب‌های زیادی از افراد مختلف مثل رابرت کیوساکی دارن هاردی و... خوندم ولی این یکی از کتابایی که باید هی بخونی هی بخونی و دونه دونه موهاتو بکنی از بس انرژی میده دیدگاهتو عوض میکنه سبک زندگی و نگرشتو تغییر میده اگه کارمندی اگه بلد نیستی و باور نداری که میتونی پولدار بشی حتما با دل و جون بخون
Afshin Asadi
۱۴۰۰/۵/۲۵
کتاب بسیار مفیدی هست مخصوصا برای افرادی که قصد دارند کار جدیدی شروع کنند و باید از لحاظ روحی آماده باشند. من نکاتی از این کتاب یادگرفتم که خیلی لازم داشتم در زمینه راه اندازی کسب و کار جدید و این کتاب بیشتر تلاش داره تا ذهنیت ما را نسبت به پول و درآمد تغییر بده چون تا ذهنیت ما تغییر نکنه دنیای کرد. بیرون تغییر نخواهد بطور کلی من مطالعه این کتاب را به شدت توصیه میکنم برای کسانی که میخواهند پولدار بشوند.
Sh Kv
۱۳۹۹/۱۲/۳۰
این کتاب، علاوه‌بر تایید اصول موفقیت که تمامی اساتید موفقیت بیان می‌کنند، نکات واقع‌بینانه و کاملا کاربردی را عنوان می‌کند که تجربه‌ی نویسنده بوده و به‌نظر عملیاتی و بسیار مفید می‌آیند. برای ثروتمند شدن، باید ابتدا ذهن خود را تغییر دهید و سپس تمرینات کتاب را به‌کار ببندید.
درمجموع می‌تونم بگم عالی بود و حتما بخونیدش.
اکبر پیری
۱۴۰۲/۹/۱۱
کتاب فوق العاده بود با روای که صدای عالی داشت کتابی پر از تکنیک و راهکارهای خوب که می‌تونه شمارو از لحاظ مالی و طرز فکر بسمت یک آینده خوب پیش ببره هاور از سمینار هوایی می‌گفت که ما شرایطشو نداریم ولی تواین کتاب نکات خیلی خوبی رو در اختیار ما گذاشته که در مورد پول و ثروتمندان نظر مثبتی داشته باشیم و که در جامعه ما پول رو کثیف می‌نامند ثورتمندان دزد...... در حالی که اینطوری نیست البته توی ایران هیچ چیز بعید نیست
جمشید امیری
۱۴۰۲/۵/۱۳
من از خواندن و گوش دادن به این کتاب صوتی لذت بردم و کلی مطلب یاد گرفتم، اما باید بگماین تیپ نویسنده‌های غربی و در راس آن‌ها آمریکا، فکر میکنن همه جای دنیا شبیه آمریکاس و همه میتونن به آزادی‌های آن‌ها دسترسی داشته باشن، در حالیکه اکثر جامعه‌ی آمریکا از درد بشریت بی خبرند و..... کاش آن‌ها هم در شرایط سخت ما قرار میگرفتن و اونوقت دیدگاه اونا رو میدیدیم ارادتمند، سیاوش
رضا محمدی
۱۴۰۱/۳/۲۱
تی هارو اکر‌ی کتاب فوق العاده نوشته که به همه دوستانی که کار و کسب خود را می‌خواهند راه اندازی کنند پیشنهاد می‌دهم، همه ثروت مندان موفق با فکر کار کرده‌اند نه با جسم این کتاب کامل توضیح می‌دهد شنا اول باید ذهنی ثروتمند شوید بعد به صورت فیزیکی می‌توانید آن را بدست آورید. خودم به کار بردم و جواب گرفتم برای قانون جذب خیلی کاربردی است. سپاس از عزیزان کتاب راه
کوروش باکمالی
۱۴۰۰/۷/۲۳
تا بخش دوم قسمت پنجم رو گوش دادم و تمرینات را انجام دادم
مبلغی که در این مدت یکماهه بدست اوردم معادل درآمد شش ماه اول امسال بوده واقعا باور دارم که با قرار گیری در مدار درست و شرافتمندانه‌ی ثروت و موفقیت کسب ثروت و پیشرفت به یک امر ناخوداگاه تبدیل میشود.
برای همه‌ی شما کتابراهی‌ها آرزوی موفقیت و سلامتی، عشق و ثروت دارم 😊😇
سام افضلی
۱۳۹۹/۱/۱۹
سلام کسایی ک دنبال معجزه هستن این کتاب به نوعی‌ی معجزه است بشرطی ک مطالب اونو تو زندگی بکار ببرید فوقالعاده است. کلا تی. هارو. اکر معرکست استاد عباسمنش هم خیلی تعریعشو کرده
Ali Safari
۱۴۰۰/۱/۲۲
وقتی آدم مسیر درست زندگیشو پیدا میکنه و دیگه از اون حالت تنبلی و نق زدن به یه انسان عالم و معتقد به رحمت بی حد وحساب خداوند و کائنات تبدیل میشه لحظه لحظه زندگیش پر میشه از عشق، زیبایی، لذت واقعی و این همه نعمت بی شمار خدا تازه میفهمه دلیل خلقتش چی بوده. خدایا صد هزار مرتبه شکرت
مشاهده همه نظرات 365

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند

برای دریافت کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.