معرفی و دانلود کتاب صوتی اسرار ماندگاری عشق

عکس جلد کتاب صوتی اسرار ماندگاری عشق
قیمت:
52000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اسرار ماندگاری عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اسرار ماندگاری عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اسرار ماندگاری عشق

کتاب صوتی اسرار ماندگاری عشق اثر برگزیده‌ پروفسور جان گری، به شما دید روشن و مثبتی برای شناختن بهتر جنس مخالفتان ارائه می‌دهد. این کتاب صوتی به صورت مشترک با همکاری کتابراه و ماه آوا تولید شده است.

کتاب صوتی اسرار ماندگاری عشق (Mars and venus in touch enhancing the passion with great communication) ادامه سری کتاب‌های «زنان ونوسی و مردان مریخی» است و همان‌گونه که از عنوان کتاب مشخص است، روش‌های ارتباط برقرار کردن و چگونگی حفظ ارتباط بین همسران را شرح می‌دهد. در این کتاب، مهارت‌های ساده و با ارزشی بیان می‌شود که همسران به کمک آن می‌توانند درک خویش را نسبت به همسرشان و نیازهای او ارتقا دهند. زیرا چگونگی یک ارتباط هدفمند باعث جاودانگی عشق، احساس و درک می‌شود.

جان گری (John Gray) با بیان نکات ریز و کلیدی در روابط بین زوجین، به شما در درک فردی خویش نیز کمک می‌کند و حتی افرادی که چنین رابطه‌ای را تجربه نکرده‌اند، با شنیدن کتاب اسرار ماندگاری عشق می‌توانند به نکات اخلاقی بسیاری در خویش پی ببرند.

در سراسر جهان کم‌تر کسی را می‌یابیم که پروفسور جان گری و آثارش را نشناسد، او یکی از بزرگ‌ترین روانشناسان جهان محسوب می‌شود و در حقیقت عقاید این مرد بزرگ تاثیرات شگرفی در دنیای روانشناسی بر جای گذاشته است. جان گری سال‌های زیادی را به تحقیق و شناخت روحیات پیچیده‌ی زنان و مردان صرف کرده و نتایج گران‌بهایش را در به صورت کتاب‌های جامع و کامل در اختیار عموم مردم گذاشته است.

هدف جان گری در کتاب اسرار ماندگاری عشق این است که به شما بیاموزد چگونه زنان و مردان می‌توانند بهتر با هم ارتباط برقرار کنند و یکدیگر را درک نمایند. او زنان و مردان را به شناخت و درک تفاوت‌های خویش و برقراری ارتباط کلامی و عاطفی دعوت می‌کنند و نشان می‌دهند چگونه همسران می‌توانند با درک این تفاوت‌ها، یکدیگر را بهتر بشناسند و در رفع نیازهای عاطفی خویش برآیند و با ارائه‌ راه‌حل‌های مفید و سازنده، در جاودانه‌ کردن عشق بین همسران، به ایشان کمک می‌کنند.

هنگامی که عاشق می‌شویم، عشق خود به خود به وجود می‌آید، زیرا تصور می‌کنیم اکنون همه‌ی نیازهای‌مان رفع خواهد شد، در حالی‌که او را نمی‌شناسیم. زمانی که بفهمیم این شخص کامل نیست و نمی‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای ما باشد، عشق رنگ می‌بازد. پس راز ایجاد عشقی ماندگار، ابتدا درک نیازهای شخصی خویش و سپس درک نیازهای متفاوت طرف مقابل است.

ابراز احساسات باعث تبادل عشق و دلگرمی می‌شود. شما و طرف مقابل‌تان با کشف درکی جدید، پیشنهادهای مندرج در کتاب اسرار ماندگاری عشق را پشت سر خواهید گذاشت و راه‌هایی را پیدا می‌کنید که شما را قادر به برقراری رابطه‌ی عاشقانه با یکدیگر می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی اسرار ماندگاری عشق می‌شنویم:

یک بار دیگر در وسط یک گفت‌وگوی مشکل گفت: «می‌دانم برایت سخت است. فقط نیاز دارم درباره‌اش صحبت کنم. خیلی بدتر از آن چیزی که هست به نظر می‌رسد. در واقع اهمیت زیادی برایم ندارد. فقط می‌خواهم بدانم درونم چه می‌گذرد».

این کلمات: «خیلی بدتر از آن چیزی که هست به نظر می‌رسد.»، یا «در واقع اهمیت زیادی برایم ندارد.» مانند عسل برای زنبور هستند. هرچند مرد هرگز به زن نمی‌گوید: «اهمیت زیادی ندارد»، اگر زن برای بیان احساساتش، اطمینان یابد، و اگر حس کند مرد به احساسات او اهمیت زیادی می‌دهد، به راحتی می‌تواند بگوید: «اهمیت زیادی برایم ندارد».

از نظر زنان، عبارت «اهمیت زیادی ندارد» بی‌ثمر است، به ویژه اگر حین بلوغ دایما این پیام را دریافت کنند که احساسات‌شان اهمیت زیادی ندارد. اما وقتی به عنوان یک فرد بالغ، شاهد احترام و توجه به احساساتش باشد، بیان این نوع نظریه‌ها برایش آسان می‌شود که در گوش کردن مرد یاری‌دهنده هستند.

همان‌طور که یک زن کم‌کم مرد را درک می‌کند، متوجه می‌شود حتی اگر خودش هم نخواهد، یک مرد به احساسات او اهمیت بیشتری می‌دهد. با بیان عبارات «اهمیت زیادی ندارد. فقط می‌خواهم بدانی چه احساسی دارم»، مرد با توجه فزون‌تری نسبت به قبل گوش خواهد کرد.

در سایر مواقع که زن می‌خواهد گفت‌وگو را شروع کند، یک روش خوب ترغیب مرد به گوش کردن بیان این جملات است: «احساسات زیادی دارم که سرریز شدند و می‌خواهم درباره‌شان حرف بزنم. فقط می‌خواهم از قبل بدانی که از آن چه هست بدتر به نظر می‌رسد. فقط نیاز دارم برای یک لحظه حرف بزنم و حس کنم تو توجه می‌کنی. لازم نیست چیزی بگویی یا کار متفاوتی انجام دهی». این روش واقعا در مرد انگیزه ایجاد می‌کند تا در مورد ایجاد تغییر برای حمایت بیشتر زن بیندیشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
29 دقیقه
بخش اول
24 دقیقه
بخش دوم
28 دقیقه
بخش سوم
27 دقیقه
بخش چهارم
20 دقیقه
بخش پنجم
24 دقیقه
بخش ششم
26 دقیقه
بخش هفتم
25 دقیقه
بخش هشتم
25 دقیقه
بخش نهم
24 دقیقه
بخش دهم
23 دقیقه
بخش یازدهم
22 دقیقه
بخش دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اسرار ماندگاری عشق
نویسنده
مترجممعصومه آمدی
راویرضا عمرانی
ناشر چاپیانتشارات اندیشه زرین
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
52000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اسرار ماندگاری عشق

Daryush Parsa
۱۳۹۸/۱/۳
نگرشی بسیار منطقی و معقولی هست.
_________________
به عنوان یک جنتلمن، معتقدم که حقیقتا لازمه جنس مکملون رو از نگاه زنانه‌اش بشناسیم.
______________
حساسیت‌ها، حسادت‌ها، توهم‌ها و دلاءلشون و راه‌های مقابله با چنین معضلاتی!
خیلی وقتا برخورداری منفی یک خانم دلیلش علاقه واقعیش به شماست!
اما اشتباه
نکنید زن‌ها موجودات عجیبی نیستن!
فقط جایی ک لازمه از عقلشون استفاده کنن با احساسشون واکنش میشن!
برای همین هرگز با نگاهی عقلانی نمیشه یک خانم رو درک کرد!
در هر حال ما قاضی نیستیم و نباید دیدگاه خودمون رو ملاک نهایی قرار بدیم.
__________________
این یک اثر مفید و کلیه، هرچند درباره همه صادق نیست.
در واقع بهتره جفتمون رو از خود‌ش بشناسیم.
موفق باشید
مصطفی شریفی
۱۳۹۸/۴/۲۹
عالی؛ بنظرم زن و مرد‌های امروز ما، دارند غرب ۵۰ سال پیش را در روابطشان تجربه می‌کنند و چه بهتر که از تجربیات اساتید غربی در حوزه زناشویی استفاده کنیم، شاید اوضاع روابط زن و مردها تو ایران رو به بهبود برود. گوینده عالی بود و میخواستم پیشنهاد کنم کتابراه در گزینه‌های جستجویش، جستجو بر اساس گوینده و راوی کتاب را هم اضافه کند، که دیدم این قابلیت را از قبل داراست. ممنون از دوستان خوب کتابراهی.
میترا رضایی
۱۳۹۸/۸/۱
اگرچه دیدگاه اقای دکتر جان گری درباره تفاوتهای زن و مرد کمی زیادی رادیکاله اما خیلی فسمتهاش صحیح و کاربردی، در بین مراجعانم دیدم افرادیکه بیش از حد به کتابها و دیدگاه ایشون اتکا کردن و نتایج خوبی نگرفتن بهتره ازش استفاده کنیم اما با دیدی متعادلتر
Ati Kh
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
عالی و بسیارمفیده این کتاب، اگر کتاب زنان ونوس ومردان مریخی رو خونده باشین این می‌تونه براتون خیلی بیشتر قابل درک باشه مرورش مثل موزیک گوش دادن کمک زیادی ب داشتن زندگی آروم می‌کنه
Maryam Eskafi
۱۳۹۹/۲/۲۲
نکات خیلی خوبی داره گوینده هم خوبه صداش لحنش طرز خوندش. مفید و کاربردی است. نویسنده‌اش قبلا خودشو ثابت کرده دیگه
Haniye Safdarin
۱۳۹۸/۷/۱۱
اگه میخوایید زندگی موفق و همراه با عشق و آرامش کنارِ همسرتون داشته باشید حتما این کتابو مطالعه کنید، چندین بار هم مرورش کنید، گوینده هم عالیه
فاطما علیاری
۱۳۹۹/۶/۲۰
کتاب فوق العاده خوب و کاربردی هست که خوندنش برای آقایان هم خوبه، صداگذاری و گوینده هم عالی بودن
Majid Delkash
۱۳۹۸/۵/۲۰
این کتاب خیلی آموزنده بود برای روابط عاطفی ما و بسیاری از ناآگاهی‌های ما رو نسبت به طرف مقابل مون بیان میکنه. خیلی ممنون
romina javaheri
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
خوب بود ممنون اگر به این رنج‌کتابها علاقه دارید اینم بخونید بخشهاش خیلی زیاد و طولانیه.. با مثال توضیح میده.
نیلوفر نصراله زاده
۱۴۰۱/۹/۲۶
به نظرم کتاب مفیدی هست و آگاهی خوبی در باب شناخت دنیای زناشویی و زن و مرد میده
ثنا عابدی
۱۴۰۰/۲/۵
خیلی خوب و ساده بود من که خیلی خوشم اومد
چقد صدای گوینده عالیه
مهتاب پدیدار
۱۳۹۸/۱۲/۲۵
عالی و جذاب بود بسیار کاربردی بود من دوست داشتم
صبا رادیوسف نیا
۱۳۹۸/۲/۲۹
بسیار عالی بود. نکات ظریف و دقیقی رو یاد گرفتم و برام این مطلب مهمه
shaghayegh jj
۱۴۰۱/۳/۹
به نظر من خیلی نکات موثر و عالی داشت ممنونم از کتابراه♥️👌
Hasan Shafie
۱۳۹۹/۱/۴
باید با دقت چند بار گوشش داد
مشاهده همه نظرات 19

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اسرار ماندگاری عشق

برای دریافت کتاب صوتی اسرار ماندگاری عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.