معرفی و دانلود کتاب صوتی اسرار ناگفته ذهنمان

عکس جلد کتاب صوتی اسرار ناگفته ذهنمان
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اسرار ناگفته ذهنمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اسرار ناگفته ذهنمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اسرار ناگفته ذهنمان

کتاب صوتی اسرار ناگفته ذهنمان نوشته آرش علیرضایی به شما می‌آموزد که چگونه ذهن خود را بر روی جذب ثروت تنظیم کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ثروت را در زندگی خود مشاهده کنید.

ذهن انسان یکی از پیچیده‌ترین اسرار را در خود نهفته دارد. هر چیزی که در این دنیا بشر به آن دست یافته، اول در ذهن بشر شکل گرفته و بعد به مرحله عمل و اجرا در آمده است ولی به غیر از این ذهن انسان توانایی‌های خارق‌العاده دیگری دارد که اگر هر فردی از این توانایی‌های ذهن خود باخبر باشد، می‌تواند به هر خواسته‌ای که دارد برسد و ذهن خود را در جهت رسیدن به اهدافش تنظیم کند و آن را خلق کند.

خیلی از افراد هستند که می‌خواهند به ثروت و موفقیت برسند، نمی‌دانند که چگونه و به چه صورت باید به هدفشان دست یابند و هیچ اقدامی برای رسیدن به هدفشان انجام نمی‌دهند و یا اگر اقدامی انجام می‌دهند نمی‌توانند به موفقیت برسند.

تقریبا 95 درصد انسان‌های کره زمین از ذهنیت و افکار و توانمندی‌های ذهن خود بی‌اطلاع هستند. در این کتاب به عملکرد ذهن انسان می‌پردازیم که در آن راز و رمزهایی است که گاهی باعث موفقیت و گاهی باعث شکست انسان می‌شود. تمام دردسرهای بشر چه امروزی چه بشر قدیم به دلیل خاصیت گول خورندگی ذهنمان است که ما از آن‌ها بی‌اطلاع هستیم. ذهن ما تحت تاثیر عوامل بیرونی قرار می‌گیرد.

تا حالا فکر کردید که اگر زندگیتان را از یک محیط به یک محیط دیگری ببرید تمام افکار، لهجه و آداب معاشرت با آن محیط هماهنگ می‌شود.

در این کتاب گویا می‌خواهیم از این نوع خاصیت ذهن استفاده کنیم و به موفقیت و ثروت و خوشبختی برسیم.

در قسمتی از کتاب صوتی اسرار ناگفته ذهنمان می‌شنویم:

همین‌طور که می‌دانیم خیلی افراد تنبل هستند و حوصله هیچ کاری را ندارند این تنبلی‌ها به چند دلیل صورت می‌گیرد یکی طرز فکری تن‌پروری و یا این افراد یک پدر پولدار دارند و یا مشکل جسمانی. ولی از دید من افراد تنبل افرادی هستند که فقط کار‌های مورد علاقه خودشان را انجام می‌دهند. شاید بگوید که نه این افراد نمی‌توانند در زندگیشان به موفقیت برسند ولی در این کتاب تکنیک‌های را معرفی می‌کنیم که حتی این افراد تنبل هم به سعادت و ثروت برسند.

ذهن هر انسان طوری عمل می‌کند که هر سوالی از آن بپرسی جواب می‌دهد. بعد این افراد فکری به ذهنشان می‌رسد که می‌توانند این فکر را عملی کنند و به ثروت و موفقیت برسند و باور کنید ایده خود را عملی می‌کنند حتی از افراد زرنگ هم بهتر و دلیل آن این است که این ایده خودشان را دوست دارند و رسیدن به موفقیت برای آن‌ها یک تفریح به حساب می‌آید. ولی افراد تنبلی هم هستند که به دلیل مشکل فیزیکی که دارند نمی‌توانند مانند دیگر افراد جامه حتی زندگی روز مره خودشان را انجام دهند ولی این افراد با توجه به شرایط جسمانی بدشان هم می‌توانند موفق شوند حتی اگر دست و پا هم نداشته باشند می‌توانند کار‌های مانند انتشار فایل ویدیویی آموزشی در اینترنت انجام دهند و موفق بشوند، در تمام موارد نیروی اراده خیلی مهم است که آیا می‌خواهی به موفقیت برسی یا نه؟ با خودتان رو راست باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
46 دقیقه
اسرار ناگفته ذهنمان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اسرار ناگفته ذهنمان
نویسنده
راوینازنین آذرسا
ناشر صوتی آذرسا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اسرار ناگفته ذهنمان

فرحناز رمضانی
۱۳۹۷/۱۱/۷
متاسفانه صدای گوینده بسیار گوش خراش و ازاردهنده است
نحوه خواندن کتاب بسیار مصنوعی و سریع است
مهدیا شعبانی
۱۳۹۹/۶/۷
کتاب خوبیه یه سری اطلاعات در مورد مغز میده بد نیست کتابای بهتر از این هم هست
حمیده جان
۱۳۹۸/۹/۲۴
واقعا عالی بود. نکاتی داره و واقعا بدرد میخوره. خیلی چیزایی ک ما اصلا رعایت نمیکنیم. گوینده هم عالی
ایمان قدمی
۱۳۹۷/۱۲/۱
اخه این چجور کتاب خواندن هست از خیرش گذشتم چقدرکش میده... من که نصفه رها کردم...
Mohammad reza
۱۴۰۱/۱/۴
خیلی عالی پیشنهاد میکنم دوستانی که میخوان موفق بشن این کتاب رو گوش کنند
امین سلطانی
۱۳۹۹/۸/۲۳
بسیار ضعیف واقعا ارزش نداره چون فقط کلی گویی کرده واقعا بی‌ارزش
رضا مهدوی
۱۴۰۱/۴/۱۰
کتاب جالبیه. خوندنشون بهتون پیشنهاد میکنم.
قادر محمدی
۱۳۹۷/۱۲/۲۴
هم کتاب خوبه هم گوینده
Arian Ghasemi
۱۳۹۷/۱۱/۱۳
هم کتاب و هم گوینده عالی
نازنین محمدی
۱۳۹۷/۱۱/۷
راه کارها بسیار کارامد وجالبن...
amirmiri
۱۳۹۹/۷/۲۳
با پنج تومن میخواهید مغز و زیر سوال ببرید
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اسرار ناگفته ذهنمان

برای دریافت کتاب صوتی اسرار ناگفته ذهنمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.