معرفی و دانلود کتاب اصلاح وضعیتی: یک راهنمای تصویری برای 30 آسیب‌شناسی

عکس جلد کتاب اصلاح وضعیتی: یک راهنمای تصویری برای 30 آسیب‌شناسی
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اصلاح وضعیتی: یک راهنمای تصویری برای 30 آسیب‌شناسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصلاح وضعیتی: یک راهنمای تصویری برای 30 آسیب‌شناسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصلاح وضعیتی: یک راهنمای تصویری برای 30 آسیب‌شناسی

کتاب اصلاح وضعیتی: یک راهنمای تصویری برای 30 آسیب‌شناسی تألیف جین جانسون عضو جامعه‌ی فیزیوتراپ‌های صلاحیت‌دار، یک راهنمای تصویری برای 30 آسیب‌شناسی بدنی است. این راهنمایی ها، در واقع تجارب جین جانسون محسوب می شوند.

شاید ماساژ یکی از قدیمی‌ترین معالجاتی باشد که امروزه هنوز کاربرد دارد. در حال حاضر، متخصصان بیش از گذشته یک تعداد بسیار گسترده از روش‌های ماساژ را به کار می‌گیرند. بسیاری از این روش‌ها به وسیلۀ مدارس ماساژ و در طول چند دورۀ آموزش داده می‌شوند. در حال حاضر به ارائۀ بهترین منابع بالینی و آموزشی نیاز داریم تا متخصصان ماساژ بتوانند با روش‌های مورد نیاز برای ارائۀ ماساژدرمانی به مراجعان آشنا شوند. حرکات جنبشی انسان راهنماهای عملی در اختیار درمانگران قرار داده‌اند.

در راهنمای عملی برای درمانگرها ابزارهای ویژۀ ارزیابی و معالجه ارائه می‌شوند که در قلمروی ماساژدرمانی قرار می‌گیرند، اما ممکن است برای درمانگران دیگر هم مفید واقع شوند. مثل متخصص بیماری‌های استخوانی و مربیان تناسب اندام. این کتاب یک راهنمای مرحله به مرحله برای معرفی روش‌ها به مراجعان است. در اصلاح وضعیتی یک بستۀ رنگی با تصاویری وجود دارد که هر روش را نشان می‌دهد. نکات به پیشنهاد عملی برای کمک به انتخاب روش اشاره دارند. ممکن است برای دستیابی به مهارت‌های مورد نیاز برای کمک به گذراندن یک دوره یا مرور مهارت‌هایی که در گذشته یاد گرفته‌اید از کتاب راهنماهای عملی استفاده کنید. شاید مربی یک دوره باشید که در جستجوی راه‌هایی برای احیاءِ ماساژ درمانی برای شاگردان خود هستند. در این کتاب مراحلی ساده ارائه می‌شوند که باعث می‌گردند عملی شدن درمان آسان به نظر برسد. راهنماهای عملی درمانگرها یک منبع ضروری برای تمام افرادی است که نسبت به ماساژدرمانی جدی هستند.

خانم جین جانسون Jane Johnson دارای مدرک فوق لیسانس فیزیوتراپی و ماساژور ورزشی به ویژه در زمینه‌ی حرفه‌ی سلامتی و تندرستی است. در این شغل او ساعات زیادی را به ارزیابی و تخمین وضع و حالت مراجعان و بررسی کار و ورزش و تفریح آن‌ها که ممکن است در نشانه و علامت بیماری به او کمک کنند، اختصاص می‌دهد. طرح و برنامه‌ی او برای اصلاح وضعیتی، شامل تکنیک کمک با دست و بدون کمک گرفتن از دست می‌باشد. خانم جانسون توسعه‌ی آموزش‌های حرفه‌ای کارگاهی خود را برای سازماندهی و برنامه‌ریزی در داخل و خارج از انگلستان ادامه داده است.

همانطور که در ابتدا گفته شد، جین تجارب زیادی از تماس با هزاران نفر از درمانگران به ارمغان آورده است. شور و شوقش در حمایت از درمانگران واجد شرایط تازه کار و کسانی که اعتماد به نفس کمی را در شغلشان دارند، موجب تشویق می‌شود. خانم جانسون، عضو جامعه‌ی فیزیوتراپ‌های صلاحیت‌دار و عضو شورای سلامتی و تندرستی هستند. او یکی از اعضای مرتبط با فیزیو تراپ هایی که قانون پزشکی، اخلاقی را رعایت می‌کنند است. وی گزارش‌های کارشناسی مبتنی بر حالت‌هایی را فراهم می‌آورد که شامل درمان بافت نرم می‌شود. این خانم وقت اضافه‌ی خود را با برنامه‌ریزی برای کارهایش و بازدید از موزه‌ها می‌گذراند. ایشان اکنون ساکن شمال شرقی انگلستان هستند.

فهرست مطالب کتاب

فهرست
دربارۀ محقق
مقدمه
پیشگفتار
بخش اول
شروع کار با اصلاح وضعیتی
فصل اول: مقدمه‌ای بر اصلاح وضعیتی
فصل دوم: تغییر وضعیت
بخش دوم: اصلاح ستون فقرات
فصل سوم: ستون فقرات گردنی
فصل چهارم: ستون فقرات سینه‌ای
فصل پنجم: ستون فقرات کمری
فصل ششم: اسکولیوز (خمیدگی ستون مهره‌ها به طرفین)
بخش سوم
اصلاح لگن و اندام‌های تحتانی
فصل هفتم: لگن
فصل هشتم: اندام تحتانی
بخش چهارم
اصلاح شانه و اندام فوقانی
فصل نهم: شانه
فصل دهم: بازو (آرنج)
ضمیمه
منابع و مآخذ اصلاح وضعیتی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصلاح وضعیتی: یک راهنمای تصویری برای 30 آسیب‌شناسی
نویسنده
مترجممهدی رضایی
ناشر چاپیانتشارات سیادت
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات324
زبانفارسی
شابک978-600-7333-79-2
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی
قیمت نسخه الکترونیک
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اصلاح وضعیتی: یک راهنمای تصویری برای 30 آسیب‌شناسی

Miss.H
۱۴۰۲/۱/۷
من مشکل کمی در ستون فقرات گردنی دارم که در هنگام نوشتن حادتر میشه همچنین در قسمت کمر هم اغلب احساس درد دارم چندین متخصص مراجعه کردم اما بهبودی پیدا نکردم فعلا با انجام تمرینات اصلاحی که در این کتاب آموزش داده شده احساس میکنم از شدت مشکلاتم تا حدودی کاسته شده امیدوارم به نتیجه دلخواه برسم: (
Amin Javan
۱۴۰۲/۸/۱۶
کتاب خوبی در زمینه حرکات اصلاحی عیوب ظاهری بدن.
عرفان غوریانی
۱۴۰۲/۴/۱۵
خیلی خوبه که هر ورزشکاری این کتاب رو خونده باشه
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب اصلاح وضعیتی: یک راهنمای تصویری برای 30 آسیب‌شناسی

برای دریافت کتاب اصلاح وضعیتی: یک راهنمای تصویری برای 30 آسیب‌شناسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.