معرفی و دانلود کتاب اعتماد به نفس

عکس جلد کتاب اعتماد به نفس
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اعتماد به نفس

برای رسیدن به رضایت درونی نیازی نیست که کارهای خاص و عجیبی انجام دهید. باربارا دی آنجلیس در کتاب اعتماد به نفس، راهکارهای جذاب و اثر بخشی را مطرح می‌کند که با آنچه تا به حال درباره‌ی خودباوری و ایمان به توانایی‌های شخصی خوانده‌اید، متفاوت است.

درباره‌ی کتاب اعتماد به نفس:

اکثر مردم هنگام انجام دادن کارهایی که در آن مهارت دارند احساس اعتماد به نفس می‌کنند. در واقع تنها زمانی به خود احساس خوبی دارند که مشغول فعالیت‌های مورد علاقه‌ی خود هستند و در زمان‌های دیگر، حس خودباوری خود را از دست می‌دهند.

باربارا دی آنجلیس در کتاب اعتماد به نفس (Confidence: Finding it and Living it) خودباوری واقعی را معرفی می‌کند و روش‌های کارآمدی را به شما آموزش می‌دهد تا بتوانید احساس قدرت بیشتری در کار و روابط شخصی‌تان داشته باشید و در تمامی لحظات زندگی‌ خود به رضایت درونی برسید.

دی آنجلیس دراین کتاب رفتار‌های غلط افراد را در مواقع مختلف بازگو و خاطر نشان می‌کند که چه عادت‌های مخربی در گذشته باعث از بین رفتن احساس خودباوری در انسان‌ها شده است. ممکن است فردی در زندگی به موفقیت‌های زیادی رسیده باشد، اما به توانایی‌هایش ایمان نداشته باشد و خود را یک انسان شکست خورده بداند. نویسنده متذکر می‌شود که اعتماد به نفس چیز دیگری است و با تصورات ما زمین تا آسمان فرق می‌کند. او عقیده دارد این احساس از عزم و اراده افراد نشأت می‌گیرد نه نتایج کارهایشان.

کتاب اعتماد به نفس برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که در جستجوی اعتماد به نفس واقعی نیازمند راهکار‌های عملی برای ترک عادت‌های مخرب خود هستند، این کتاب گزینه مناسبی برای آن‌هاست تا از سرزنش خود دست بردارند، به رویاهای خود اعتماد کنند و برای دستیابی به آن‌ها تلاش کنند.

باربارا دی آنجلیس را بیشتر بشناسیم:

باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) نویسنده، روان‌شناس و سخنران آمریکایی‌ست که سال‌ها در زمینه روابط زناشویی، عشق و خانواده فعالیت می‌کند و آثار او از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی با بیش از 8 میلیون نسخه به شمار می‌رود. اولین کتاب باربارا، چگونه می‌توان عشق ورزید؟ از محبوب‌ترین کتاب‌های زمان خود شد و توانست برنده جایزه Infomercial به عنوان بهترین کتاب سال 1994 شود.

طی بیست و پنج سال گذشته، او با پیام‌های مثبت خود در مورد عشق، خوشبختی و جستجوی معنی در زندگی، ده‌ها میلیون نفر در جهان را مجذوب خود کرده و 14 کتابش به بیش از بیست زبان دنیا ترجمه شده است. همچنین کتاب‌های رازهایی درباره‌ی مردان که هر زنی باید بداند، سوپ مرغ برای تقویت روح همسران و آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده‌اند.

باربارا دی آنجلیس به عنوان یک شخصیت محبوب تلویزیونی و سخنران انگیزشی، در زمینه تحول شخصی پیشگام بوده و از اولین کسانی است که در دهه 1980 ایده خودیاری را رواج داد و یکی از اولین معلمان انگیزشی زن شناخته شده در تلویزیون ایالات متحده بوده است.

جملات برگزیده کتاب اعتماد به نفس:

- اعتماد به نفس واقعی، نتیجه‌ی باور قلبی و درونی شما به توانایی‌هایتان است. این باور که هر کاری را که بخواهید، می‌توانید انجام دهید.

- داشتن خود باوری به این معناست: به خود اطمینان داشته باشید که می‌توانید ترس‌های که در وجودتان هست، از بین ببرید و تسلیم نشوید.

- شما همین‌طور که هستید دوست داشتنی و با ارزش هستید. به منظور بالاتر بردن سطح اعتماد به نفس روحی خود می‌توانید از توصیه‌های زیر استفاده کنید.

در بخشی از کتاب اعتماد به نفس می‌خوانیم:

زمانی که ذهن‌تان به شما می‌گوید: «بعید می‌دانم بتوانم موفق شوم» در واقع به خودتان می‌گویید:

«به خودم اطمینان ندارم که بتوانم مطالعه کنم، یاد بگیرم و هر کاری لازم باشد انجام دهم تا به آرزوها و رویاهایم دست یابم». هر چقدر به ارادۀ خود اطمینان داشته باشید، اعتماد به نفس بیشتری هم در خود احساس خواهید کرد. اصولاً نیز داشتن خود باوری به این معناست: به خود اطمینان داشته باشید که می‌توانید ترس‌های که در وجودتان هست، از بین ببرید و تسلیم نشوید.

داستان مردی که فروش مرغ سوخاری را در یک شهر کوچک آغاز کرد و پس از مدتی به تاجری بیست میلیون دلاری مبدل گشت، را شنیده یا خوانده باشید، حتما در آن هنگام با خودتان فکر کردید، «وای، چه شانسی! چقدر درست تونسته از شانسش استفاده کنه!» ولی هیچ کس این قسمت داستان را برایتان بازگو نکرد که او چندین بار شکست خورد و همه‌ی سرمایه‌ای را که به زحمت به دست آورده بود را از دست داد و مجبور شد مجدداَ شروع کند. او چندین بار با مشکلات بزرگی مواجه شد که هرگز فکر نمی‌کرد بتواند از آن‌ها عبور کند.

به نظر شما این تاجر ثروتمند چه چیزی داشت که اکثر ما آن را نداریم؟ او به خودش اعتماد داشت و هیچ گاه مأیوس نشد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: در جستجوی اعتماد به نفس و خودباوری
اعتماد به نفس به چه معناست؟
اعتماد به نفس واقعی آن است که روی توانایی‌های ما اثر بگذارد
آیا احساس می‌کنید یک «شیاد» هستید؟
ماهیت اصلی اعتماد به نفس واقعی و راستین
فصل دوم: چگونه از تخریب خوشتن دست بشوییم و به رویاهای خود اعتماد کنیم؟
باید قیمت موفقیت را بپردازید
شما لایق این هستید که خودتان را دوست داشته باشید
فصل سوم: چگونه اعتماد به نفس را از همین حالا در خود تقویت کنیم
تفاوت میان اعتماد به نفس و غرور
از آنان که مدام از خودشان تعریف می‌کنند دوری کنید
اولین قدم را همین الان بردارید
فصل چهارم: چرا نداشتن اعتماد به نفس عادتی است که ترک آن دشوار است
فصل پنجم: چگونه سه نوع اصلی از اعتماد به نفس را در خود ایجاد کنیم؟
اعتماد به نفس رفتاری، یعنی توانایی انجام دادن فعالیت‌ها
علائم کمبود یا فقدان اعتماد به نفس عاطفی به شرح زیر می‌باشد
آیا این یک معجزه محسوب نمی‌شود؟
کلام آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اعتماد به نفس
نویسنده
مترجملقمان سرمدی
ناشر چاپیانتشارات سعید نوین
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-964-9933-45-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اعتماد به نفس

Simin Moradmand
۱۴۰۲/۷/۲۹
یکی از بهترین کتاب‌هایی که خوندم و واقعا کمکم کرد که اعتماد بنفسم زیاد شود.
مثلا گفته اگه فکر میکنید که برای رسیدن به اعتماد بنفس بالا نیاز دارید به موفقیتی برسید و بعد این اتفاق بیافته، هیچ وقت به اعتماد بنفس بالا نمیرسید چون با رسیدن به اون نقطه هم دوباره به خود میگویید که باید دوباره به موفقیت
دیگری برسم تا اعتماد بنفس بگیرم، در صورتی که در هر نقطه ایی که هستید و موفقیت کوچکی هم بدست آوردید باید به خودتان افتخار کنید و اعتماد داشته باشد نه اینکه خودتان و اعتماد بنفستان را به موفقیت هایتان نسبت دهید. واقعا درسته.
فرهاد null
۱۳۹۹/۱/۲۹
سلام، خواستم اول تشکر کنم از هموطنانم که اهل مطالعه هستن چون با مطالعه کشورمان جای بهتری برای زندگی کردن میشه، این کتاب هم در کل کتاب خوبیه ولی چون تعداد صفحاتش کمه شاید نتونسته همه مطالب رو کاملتر توضیح بده و بعضی جاهاش تحت الفظی انگار ترجمه شده ولی در کل با مطالعه این کتاب و کتابهای روانشناسی دیگر در مورد خودسازی زندگی شخصی و اجتماعی بهتری خواهیم داشت
کاربر n
۱۳۹۹/۲/۱۵
چون الان فقط نسخه نمونه رو خوندم 3 ستاره میدم. به نظرم این کتاب برعکس کتاب غول اعتماد به نفسه اون تاکید میکنه که مهارت در کار خاصی باعث اعتماد به نفس در اون کار میشه و این اعتماد به نفس رو میشه تعمیم داد ولی این کتاب میگه اعتماد به نفس باید درونی باشه و روی همه توانایی‌های ما تاثیر داشته باشه و به محدود بعضی مهارت‌ها نباشه به نظر من این درست تره. و اینکه این کتاب 80صفحه است و خیلی زود و راحت میشه خواند.
Kazem Heidari Manesh
۱۳۹۷/۱۲/۹
حتما احساس میکنی اعتماد به نفس پایینی داری برای همین اومدی اینجا خب کارت خوب بوده ولی اگه بخوای بدون خوندن این کتاب از اینجا بری مرتکب اشتباه میشی.
در مورد خود کتاب، نویسنده که به اندازه کافی مشهوره اما باز دلیل نمیشه و من بعد خوندن کتاب نظر دادم، این کتاب واقعا زده تو خال بسیار ساده بهت میگه اعتماد بنفس چیه و بعد روش بدست آوردنش رو ساده توضیح میده برای من که کار کرد و خیلی هیجان زده شدم.
محمد پورمحمدی
۱۳۹۶/۸/۲۸
خیلی پندآموز وخوب بود بهتره جملات کلیدی و پررنگ کتاب ماهی یکی دوبار مرور شود تا مطالب آموزندش در زندگیمون موثر باشه
الناز
۱۴۰۲/۱/۸
کتاب خیلی خوب و مفصلی بود
از نظر اینکه تمام جهات اعتماد به نفس رو توضیح داده بود و خود من الان آگاهی کامل به تمام ابعاد اعتماد به نفس دارم
حتی راجب توهم عدم اعتماد به نفس با مثال‌های ساده هم توضیح داده بود
اما پیشنهاد من به کسایی که اعتماد به نفس ندارن اینه که گرچه این کتاب رو مطالعه کردن به همین یدونه اتکا نکنن و کتاب‌های دیگه‌ای در این زمینه رو مطالعه کنند.
حسین پارساپور
۱۴۰۰/۲/۱۶
کتاب خوبی بود. من قبل از خووندن این کتاب درک درستی از اعتماد به نفس نداشتم. اما بعد از خووندنش دید خیلی وسیع تری بهش پیدا کردم. اما اینو بگم که برای بهره مندی از این کتاب حتما حتما باید به اون عمل کنید و خووندنش بدون عمل کردن بهش جز پر کردن وقت فایده دیگه‌ای نداره. البته تو افزایش اعتماد به نفستون هم باید خیلی تلاش کنید و وقت بذارید چون در واقع میخواید شخصیتتونو عوض کنید.
مهدی ملکا
۱۴۰۲/۴/۱۳
عالی اعتماد به نفس حقیقی درون انسان هست و ارتباطی به آنچه در بیرون می‌گذرد ندارد به نظرم کسی که اعتماد به نفس واقعی داشته باشه چه در کارهاش پیروز بشه و چه شکست بخوره هیچ تاثیری روش نمیذاره و مثل قبل خواهد بود و کسی که اعتماد به نفسش رو به موفقیت و یا شکست هاش گره زده در حقیقت آدمی بی اعتماد به نفس هست ‌.
mohadese hp
۱۳۹۷/۸/۱۳
کتابهای بابارادی انجلس از نظر تفاوت گویش فوق العادست. انگار خواهرت داره باهات حرف میزنه. با مثال همه‌ی نظریه هاشو قابل فهم میکنه. من از نوشته هاش نوت برداری میکنم و تو هر فرصتی می‌خونمشون و به بقیه هم میگم. به نظرم خوندن همه‌ی کتبهاش لازمه و هر کتابی ازش پر از مطالب جدیده. ممنونم بابت گذاشتن این کتاب.
Elmira Dadras
۱۳۹۶/۶/۱۹
خیلی عالی و موثر... معنی اعتماد به نفس واقعی رو به زبان ساده و شفاف به مخاطب منتقل میکنه که جا داره از مترجم این کتاب هم تشکر کرد که نقش بسزایی در درک این کتاب دارن.... به نظر من بهترین کتاب در حیطه‌ی اعتماد به نفس حقیقی که خوندنش برای همه‌ی افراد ضروریه و مهم
شیوا شکرالهی
۱۴۰۰/۱/۲۶
کتاب خوبیه. یه جورایی داره شخصیت خوده شما رو بهتون نشون میده... که این در مورد همه‌ی آدما هم صدق میکنه. چون شاید همه‌ی ما شخصیت یکسانی نداشته باشیم ولی ذاتا هممون انسانیم و یه چیزهایی بین ما مشترک هست. واین کتاب کمک میکنه خودمون رو بهتر بشناسیم و زمان حال رو بهتر بفهمیم وبه خوبی ازش استفاده کنیم.
ala alireza
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
کتاب خوبی هست. کاربردی هست ولی حتما و قطعا لازمه چندین بار به دقت خوانده بشه و متاسفانه چون در کتاب راه قابلیت‌های لایت کردن وجود نداره نیاز هست که در یک دفتر توسط خواننده خلاصه نویسی بشه..
های لایت نداشتن یک نقطه ضعف وسیع در کتابراه هست متاسفانه...
با این که اپلیکیشن بسیار کار آمدی هست...
Bijan M
۱۳۹۸/۷/۲۵
خانم باربارا دی آنجلیس در این کتاب با ظرافت و قوت هر چه تمامتر مفهوم واقعی اعتماد به نفس را به شما تفهیم میکنند و به شما آموزش میدهند که چطور در زندگی روزمره بجای خودتخریبی، اعتماد به نفس قویتری را بسازید. یکی از عالیترین کتابهایی بود که در همه عمرم خواندم. به شما هم توصیه میکنم حتما بخوانید.
شراره وطن دوست
۱۳۹۶/۸/۹
فوق العادس و بنظر من خیلی خوبه که هر از چندگاهی دوباره مرور بشه چون هم سریع تموم میشه و هم واقعا ارزش دوباره خوندن رو داره😊
آرین کمالی
۱۳۹۹/۱/۴
کتاب ایده‌های جالبی دارد ولی انقدر منظم نیست که شما رو به حرکت وادار کنه و وادار و تحریک به برنامه ریزی کنه در واقع راه رو نشون میده اما انگیزه رفتن به راه رو نمیده به اندازه کافیو فلسفه حیات که در آخر آمده مسآله چالش بر انگیزی هست که ممکنه قابل اثبات نباشه
مشاهده همه نظرات 235

راهنمای مطالعه کتاب اعتماد به نفس

برای دریافت کتاب اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.