معرفی و دانلود کتاب اعزام مجدد

عکس جلد کتاب اعزام مجدد
قیمت:
49500 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اعزام مجدد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اعزام مجدد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اعزام مجدد

کتاب اعزام مجدد از فیل کلی خوانندگان را به خطوط مقدم جنگ در عراق و افغانستان می‌برد و از ما می‌خواهد آنچه را که در آنجا رخ داده و بر سربازانی که به وطن بازگشتند گذشته، متصور شویم. این کتاب آمیخته با مضامین خشونت و وحشی‌گری، اعتقاد و ایمان، ترس و گناه، درماندگی و نجات از مرگ است.

کتاب اعزام مجدد (Redeployment) مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه نویسنده‌ی آمریکایی فیل کِلِی است. اولین کتاب منتشرشده‌ی این نویسنده که موفق به کسب جایزه کتاب ملی 2014 در بخش داستانی و جایزه انجمن منتقدان ملی 2014 جان لئونارد شد. مؤسسه چاتاکوا در ماه می سال 2015، جایزه چاتاکوا را به این کتاب اهدا کرد. در ماه ژوئن سال 2015، انجمن کتابداران آمریکا اعزام مجدد را برنده جایزه ادبی دابلیو. وای بوید به خاطر بهترین اثر در بخش داستان‌های نظامی اعلام کرد. همچنین این کتاب برنده جایزه وارویک در سال 2015 شده است.

آنچه را صدام در شکنجه‌گاه‌هایش بر سر مردم کشورش آورد بایستی از زبان سربازانی شنید که بارها و بارها داوطلبانه یا به‌اجبار به عراق اعزام می‌شدند. صدام حسین که یکی از دیکتاتورترین و خون‌خوارترین جلادان بشر است در سال‌های 1979 تا 2003 به‌عنوان رئیس‌جمهور عراق بر این کشور حکومت می‌کرد و می‌توان گفت که او در تمام رخدادهای خاورمیانه دست داشته است. چنانکه، در جنگ تحمیلی عراق به جمهوری اسلامی و حمله به کردها و ایرانیان با سلاح‌های شیمیایی صدمات جبران‌ناپذیری را به ایران وارد نمود.

در جنگ آمریکا و عراق، هزاران نظامی و غیرنظامی آمریکایی و عراقی کشته و زخمی شدند. چندین سال از این جنگ می‌گذرد و هنوز هزاران نظامی ارتش آمریکا از آسیب‌های روانی ناشی از جنگ رنج می‌برند، اکثر این سربازان دچار علائم جنگ‌زدگی شده‌اند؛ کابوس‌های وحشتناک، احساس ناامیدی، غم و اندوه... ضربه‌های روحی‌ای که این سربازان در اثر جنگ متحمل شده‌اند، قابل توصیف نیست؛ جنگ برای این سربازان بسان رفتن به ساحل است چرا که همیشه با کمی شن برگشته‌اند...

فیل کِلِی (Phil Klay) در کتاب اعزام مجدد تجربیات سربازان و کهنه سربازانی را به تصویر می‌کشد که در زمان جنگ عراق خدمت کرده‌اند. کِلِی در سال‌های 2005 تا 2009 در نیروی تفنگداران دریایی ایالات‌متحده خدمت کرده است. او در سال‌های 2007 تا 2008 به استان الانبار اعزام ‌شده بود. کِلِی قبل از اعزام به عراق و در زمان جنگ هیچ به نوشتن کتاب حاضر نمی‌اندیشیده است. او در مدت چهار سال با پژوهش‌های دقیق و بسیار ریزبینانه داستان‌های این کتاب را نوشته است و یکی از بهترین آثار را در زمینه داستان‌های نظامی و شرح وقایع جنگ خلق کرده‌است.

اعزام مجدد می‌تواند بهترین اثر در زمینه تاریخ‌نگاری جنگ باشد. این اثر که با واقع‌گرایی انتقادی و ژرفای عاطفی زیبا و حیرت‌آوری نوشته شده است فیل کِلِی را به‌عنوان یکی از بااستعدادترین صداهای نسل جدید مطرح می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجم
درباره‌ی نویسنده و کتاب
اعزام مجدد
دستور جزبه‌جز
گزارش پس از جنگ
اجساد
عملیات آزادی عراق
پول، نظامِ تسلیحات
دعا در کوره
عملیات روان‌شناختی
داستان‌های جنگ
مگر اینکه جراحت در قفسه‌ی سینه باشد
ده کیلومتر به جنوب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اعزام مجدد
نویسنده
مترجمسمیرا چوبانی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات296
زبانفارسی
شابک978-600-7642-27-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
49500 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اعزام مجدد

برای دریافت کتاب اعزام مجدد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.