معرفی و دانلود کتاب افزایش تضمینی فروش برای کسب و کارها و استارت آپ‌ها

عکس جلد کتاب افزایش تضمینی فروش برای کسب و کارها و استارت آپ‌ها
قیمت:
۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش تضمینی فروش برای کسب و کارها و استارت آپ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش تضمینی فروش برای کسب و کارها و استارت آپ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش تضمینی فروش برای کسب و کارها و استارت آپ‌ها

کتاب افزایش تضمینی فروش برای کسب و کارها و استارت آپ‌ها به قلم رامین فریور، راهکارهای بسیاری در زمینه بازاریابی و فروش در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر بارها و بارها کتاب‌هایی در زمینه فروش و بازاریابی تهیه کرده‌اید ولی هیچ‌گاه نتوانستید در کارتان پیاده کنید؛ این کتاب سیستمی را به شما ارائه می‌دهد که به کمک آن بتوانید، تمام ایده‌های بازاریابی حتی آن‌هایی که از قبل هم می‌دانستید را در شرکت خود اجرا کرده و نتایج آن را لمس کنید.

این کتاب قدم صفر تمام اقدامات بازاریابی شماست؛ اگر سیستمی که در این کتاب توضیح داده شده در شرکت شما پیاده نشود خواندن صدها کتاب هک رشد، بازاریابی و فروش و دانستن صدها ایده درجه یک، هرگز نمی‌تواند به شما کمک کند.

همان‌طور که می‌دانید موفقیت هر سازمان در گرو برخورداری از توانمندی آن سازمان در فروش و بازاریابی می‌باشد. در این میان مدیران هوشمند و کارآفرینان فرهیخته، عملاً بخش عمده‌ای از توانمندی خود را بر روی فروش و بازاریابی متمرکز می‌نمایند؛ تا از این طریق بتوانند عملاً با تامین منابع مالی قابل اتکاء، امکان حیات و رقابت را برای کسب و کار خود فراهم آورند. از این رو می‌توان گفت که یکی از تمایزهای سازمان‌های موفق و کارآفرینان برتر ایرانی تمرکز شدید آن‌ها بر موضوع فروش و بازاریابی است.

به جرأت می‌توان گفت که یکی از دلایل از بین رفتن کسب و کارهای ایرانی عدم موفقیت آن‌ها در موضوع فروش و بازاریابی است و در مقابل این نوع سازمان‌ها، شاهد کارآفرینان موفق در امر فروش و بازاریابی هستیم. به طوری که ایشان می‌توانند از طریق اتکای خود به موضوع فروش و بازاریابی، سازمان خود را حفظ نموده و آن را توسعه دهند.

بنابراین کسب و کارهای ایرانی هر چقدر بتوانند بر موضوع فروش و بازاریابی تمرکز کنند؛ می‌توانند احتمال موفقیت و کامیابی خود را به شدت افزایش بدهند.

برخی نظرات خوانندگان کتاب:

دکتر حسین علایی مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک frotel.com:

از آقای رامین فریور متشکرم که حاصل تجربیات و مطالعات چند ساله خود را در قالب این کتاب در اختیار دیگران قرار داده‌اند؛ کتاب "افزایش تضمینی فروش" مطلعی ارزشمند خصوصاً برای استارت‌آپ‌هایی است که در نقطه شروع کارشان هستند و با خواندن این کتاب، جلوی بسیاری از اشتباهات مرسوم را می‌توانند بگیرند. همچنین این کتاب ساختار مناسبی در ذهنشان ایجاد خواهد نمود. اگر چه نمی‌توان نسخه واحدی برای افزایش فروش همه کسب و کارها تجویز کرد ولی این کتاب به یک اصل اساسی که در موفقیت همه کسب وکارها مشترک هست پرداخته؛ به همین خاطر به همه کسب و کارها پیشنهاد می‌کنم حداقل یک مرتبه این کتاب را مطالعه کنند.

دکتر الیاس رنجبریان استاد دانشگاه:

به نظر بنده با توجه به ارائه و استفاده از مثال‌های مناسب و روان برای هر موضوع، محتوای این کتاب در شرایط کنونی بازار ایران برای موفقیت کسب و کارها کاملا مفید و کاربردی است.

در بخشی از کتاب افزایش تضمینی فروش برای کسب و کارها و استارت آپ‌ها می‌خوانیم:

وقتی، پول بیشتر، برای بازاریابی داشته باشی؛ می‌تونی واسه معروفیت کسب و کارت کارای بزرگتری کنی و خدمات بهتری به مشتری‌هات بدی و برند بهتری بسازی.

و این طوفان موفقیت، هر ماه بیشتر و بیشتر میشه و بعد از یه مدت، خواهی دید که چندین شعبه راه انداختی، تعداد افراد بیشتری، نام تجاریت رو میشناسن، مردم در موردت صحبت می‌کنن و حسابت بیشتر و بیشتر پر از پول میشه و از این پولا می‌تونی زندگی بهتری واسه خودت بسازی و فرزندان بهتری تربیت کنی. (کاری که مدیر جدید پیتزا فروشی کرد و الان چند تا شعبه زده و پول پارو می‌کنه!)

با پول بیشتر، خدمات بهتر به مشتریات ارائه میدی و با پول بیشتر می‌تونی به بیماران نیازمند کمک کنی و خیریه بسازی؛ کاری که بیل گیتس رئیس شرکت مایکروسافت کرد.

وای که چه کارایی می‌تونی با نظم مالی، واسه خودت رقم بزنی؛ چه افتخاراتی که می‌تونی کسب کنی و چه زندگی زیبایی که می‌تونی بسازی.
به کارمندات بیشتر میرسی که بهتر کار کنن؛ هزینه‌های درمانیشون رو میدی.

بحران‌ها، کمتر اذیتت می‌کنن. اگه نیازمندی، ازت کمک خواست بدون نگرانی دست خیرت یاری کننده‌ش میشه و با پولت می‌تونی به کسب و کارهای نو ظهور کمک کنی و استعداد‌های جدید رو کشف کنی و کسب و کارهای مختلفی بسازی.

تمام این دستاوردها، فقط به خاطر اینه که کمی به امور مالیت، نظم دادی و هر ماه واسه رشد کسب و کارت، بازاریابی کردی و قدم مثبتی برداشتی و به جای اینکه بشینی که مشتری به تو مراجعه کنه؛ کمر خدمت بستی و به مردم گفتی که من می‌تونم به شما خدمت کنم و کالای خوبی ارائه بدم؛ من رو بشناسید؛ به من اعتماد کنید و از من خرید کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه دکتر حیدر امیران
نظرات تعدادی از مدیران و اساتیدی که این کتاب را خوانده‌اند:
فصل یک: مشکل فروش داری؟
راه اشتباه!
تضمینی واسه فروش
فصل دوم: مدیر فقیر، مدیر ثروتمند
همه چی از خودت شروع میشه
جلسات بی فایده
اولیت اول
خریدار، مشتری
داستان مسافرت
بازاریابی فروش نیست!
محصول مهم تره یا بازاریابی؟
فصل سوم: سهم خودت رو اول بده
رابرت کیوساکی
سهم ما چیه؟
راز افراد میلیاردر
فصل چهارم: به قلب سازمانت خون برسون
حداقلِ اکسیژن، واسه قلب کسب و کارِت
چرا نه یه ریال بیشتر؟
یه مثال واسه " نَه یه ریال" بیشتر
فصل پنجم: کار جدا، زندگی جدا
با حساب زندگی، زندگی کن
از حساب زندگی، پس انداز کن
فصل ششم: بازی کسب و کارت رو شروع کن
دیاگرام گردش پول
خط قرمز رو رعایت کن!
فصل هفتم: حفره‌ها رو پر کن
جوک خنده دار
وقت سر خاروندن نداری؟
چه درصدهایی مناسبه؟
کار مهم چه کاریه؟
انواع کار
سوالایی که باید از خودت بپرسی
فصل هشتم: بازاریابی، کلید فروش
سه بخش بازاریابی
1-پیام بازاریابی
اثبات ادعا
مزایا به جای ویژگی (به چه درد‌ می‌خوره؟)
ارائه ضمانت
نظر مشتریایی که قبلا، خرید کردن
2-رسانه بازاریابی
کارتِ ویزیت
بروشور و کاتالوگ
نمایشگاه
ایمیل
فکس
اس‌ام اس
شبکه‌های اجتماعی
اینستاگرام
3-مخاطب
فصل نهم: طوفان فروش به پا کن
سر زبونا بیفت
سمینار و کارگاه واسه علاقه مندا، برگزار کن.
تبلیغات دو یا چند مرحله‌ای بساز.
تبلیغاتت رو تو محل‌های دیگه قرار بده.
بخواه که به بقیه آدما، معرفیت کنن.
فهرست مشتری‌ها رو همیشه نگه دار و اضافه کن.
لحظه فروش به مشتری، بیشتر بفروش!
بی بهانه و تا جای ممکن تخفیف نده.
پشتیبانی ماهانه بده.
مشارکت انتفاعی انجام بده.
بازاریابی اینترنتی کن.
بسته یا پکیجی از محصولات بساز.
پایین فروشی کن.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش تضمینی فروش برای کسب و کارها و استارت آپ‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات استاد
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-600-6636-23-8
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب افزایش تضمینی فروش برای کسب و کارها و استارت آپ‌ها

parham amjadian
۱۳۹۸/۲/۹
این کتاب تکرار موضوعات کلی و سراسر تبلیغات سایت مدیر آی تی و محصولات اون بود, این روش درستی برای برند سازی شخصی و بازاریابی سایت و محصولات نیست, در ازاء پولی که بابت این کتاب دریافت میشه, هزاران مقاله به روز و کاربردی و رایگان در سایتها وجود داره, که بسیار علمی, اصولی و کاربردی تره, مثال‌ها و موارد شفاف تره, به عنوان یک علاقمند به حوزه بازاریابی صرفا این کتاب الفبای ساده اندیشانه‌ای بیش نبودو مطالب غنی و رایگان در جستجوهای تحت وب فراوانه, صرفا بابت زمانی که برای نگارش گذاشتید متشکرم
علیرضا عصاریان
۱۳۹۸/۲/۱۰
من این کتاب رو مطالعه کردم و خیلی ساده و روون توضیح داده بود به درد من که یک کسب و کار کوچیک دارم و علاقه‌ای به کتابای دانشگاهی پیچیده ندارم خیلی خورد و از ایده هاش الهام گرفتم که تو کارم اجرا کنم خوبیش این بود که خیلی سریع تونستم بخونمش از کتابراه ممنونم
رضا مرزانی
۱۳۹۹/۱۰/۵
یه جا نوشتین تواین کتاب فرق ادمهای میلیاردر با ادمهای عادی اینه که میلیاردرها اول پس انداز میکنن بعد خرج میکنن. باز یه جا دیدم که میگفت افراد پولدار به سرمایه گذاری فکر میکنن وافراد فقیر به پس انداز میشه برام توضیح بدین؟؟
kiomars bolhasani
۱۳۹۸/۳/۲۰
کتاب بسیار عالی و راه گشایی هست. به خصوص که به زبان ساده و خودمونی مسایل رو توضیح داده. ممنون از جناب استاد فریور.
مهدی فراهانی
۱۴۰۰/۱/۳
ممنون از شما برای من مفید بود
محمد روشن نقش
۱۳۹۸/۲/۲۴
یک کتاب بی‌خاصیت و سطحی
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب افزایش تضمینی فروش برای کسب و کارها و استارت آپ‌ها

برای دریافت کتاب افزایش تضمینی فروش برای کسب و کارها و استارت آپ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.