معرفی و دانلود کتاب افسانه دریای سیاه

عکس جلد کتاب افسانه دریای سیاه
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افسانه دریای سیاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افسانه دریای سیاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افسانه دریای سیاه

کتاب افسانه دریای سیاه به قلم سرجری نیکولو، قصه‌ی پیرمردی ماهیگیر به همراه حیواناتش است که با بیانی ساده اما شیرین به رشته‌ی تحریر درآمده.

موضوع کتاب افسانه دریای سیاه چیست؟

روزی روزگاری پیرمردی ماهیگیر به همراه گربه و سگش زندگی می‌کرد. اما پیرمرد به دلیل بی‌ایمانی و عدم اعتماد به گربه‌‌ی بی‌پناه و کوچک خود، او را به دریا پرت کرد. کتاب حاضر تاثیر قدرت خوبی کردن را به کودکان می‌آموزد.

کتاب افسانه دریای سیاه برای مناسب چه کسانی است؟

کتاب افسانه دریای سیاه برای کودکان دبستانی که به قصه‌های آموزنده و تخیلی علاقمند هستند، جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب افسانه دریای سیاه (Legend of the Black Sea) می‌خوانیم:

روزی روزگاری پیرمردی در ساحل زیبایی زندگی می‌کرد. تعداد ماهی‌هایی که پیرمرد هر روز صید می‌کرد آنقدر زیاد بود که آن‌ها را با حیواناتش تقسیم می‌کرد. او یک سگ زیبا به اسم بولی و گربه‌ی سیاه و شرور به اسم سرزینا داشت.

پیرمرد تشنه بود، با صدای بلند سگ‌اش را صدا می‌زد؛ بولی، مقداری آب برایم بیاور. بولی به سرعت دوید و با یک لیوان آب برگشت.

پیرمرد دستی به سر بولی کشید و گفت: این ماهی سهم تو است. این بار پیرمرد با صدای بلند سرزینا را صدا زد: سرزینا - سرزینا. اما سرزینا آن جا نبود. چندین بار او را صدا زد - سرزینا. . . – سرزینا. . . اما سرزینا هیچ جوابی نداد.
پیرمرد پرسید: سرزینا ماهی می‌خواهی؟ بلافاصله سرزینا با شنیدن این حرف میو میو کنان و خرخرکنان از سقف به پایین پرید و به پاهای پیرمرد چسبید.

سرزینا: ماهی می‌خواهم... میو... میو...

پیرمرد: این هم ماهی تو، حالا کلاهم را برایم بیاور که خیلی گرمم شده است. سرزینا ماهی را برداشت و روی جالباسی پرید و کلاه را آورد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افسانه دریای سیاه
نویسنده
مترجممینا میرزایی
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات24
زبانفارسی
شابک978-622-6419-35-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب افسانه دریای سیاه

زهره چگنی
۱۳۹۸/۱۲/۲۹
سبک کتاب داستانی و جز داستان‌های کوتاه است. این کتاب ماجرایی پنداموز است از جمله داستان‌هایی که حیوانات به عنوان سمبل‌های رفتاری و عبرت اموز در ان نقش دارند. خواندن این داستان گره‌های ذهنی کودکان و نوجوانان را در ارتباط با میزان اعتمادی که به پیرامون خود می‌توانند داشته باشند. و ایا می‌شود و یا کرد خوشبینانه بدبینانه مطلق نگاه یا خیر. بله پرسش‌های تازه‌ای در ارتباط با حال ازین پس باید چگونه رفتار کنیم؟ پیشنهاد من گروه سنی کودکان تا کلاس پنج و چهارم و ششم ک هفتم و یا بزرگسالانی که گی خواهند هنگام اموزش به کودکان و اطرافیان جوانتر خود نکته‌های پنداموز را از طریق داستان بیان کنند.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب افسانه دریای سیاه

برای دریافت کتاب افسانه دریای سیاه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.