معرفی و دانلود کتاب صوتی الاغ خواننده

عکس جلد کتاب صوتی الاغ خواننده
قیمت:
۴,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی الاغ خواننده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی الاغ خواننده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی الاغ خواننده

کتاب صوتی الاغ خواننده نوشته موریل مندل، ماجراهای جذاب و شنیدنی ملا نصرالدین را با صدای دل‌نشین مهرانه امروانی و محمد طالشیان روایت می‌کند.

در زمان‌های بسیار دور، دسته‌ای از سلجوقیان در روستایی در آناتولیِ ترکیه زندگی می‌کردند. روزی سربازان مغول به­ روستا حمله می‌کنند و آن‌جا را به تصاحب خودشان در می‌آورند.

داروغه دستور داد تا از مردم چه فقیر و چه ثروتمند خراج بگیرند و همه­ باید این کار را می‌کردند. مصطفی و خانواده‌اش هیچ­ چیزی نداشتند و نمی‌دانستند باید چه کاری انجام بدهند. آن‌ها در یک خانه‌ی نیمه کاره زندگی می‌کردند و غذای کافی برای خوردن نداشتند. یک الاغ پیر هم داشتند که بیرون از خانه‌شان بسته بودند و آن‌قدر ضعیف بود که حتی قادر نبود کودکان کوچک را هم سواری بدهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
الاغ خواننده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی الاغ خواننده
نویسنده
مترجممحمد طالشیان
راویمهرانه امروانی، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی الاغ خواننده

fateme ramezani
۱۴۰۱/۴/۲۸
چقدر عالی که کودکان داستان‌های شیرین و طنز ملانصرالدین رو گوش کنند.
داستان جذابی که در عین حالی که شیرین و‌بامزه بود به ما یاد داد برای سخت‌ترین مشکلات هم راحت و‌آسونترین راه وجود داره فقط باید از ذهنمون استفاده کنیم.
راوی داستان هم کارش رو‌ خوب انجام داد.
ممنونم از کتابراه👌🌷
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی الاغ خواننده

برای دریافت کتاب صوتی الاغ خواننده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.