معرفی و دانلود کتاب الفبای راه‌اندازی کسب و کار: یک کارآفرین شوید

عکس جلد کتاب الفبای راه‌اندازی کسب و کار: یک کارآفرین شوید
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب الفبای راه‌اندازی کسب و کار: یک کارآفرین شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب الفبای راه‌اندازی کسب و کار: یک کارآفرین شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب الفبای راه‌اندازی کسب و کار: یک کارآفرین شوید

با انجام پروژه‌های کتاب الفبای راه‌اندازی کسب و کار: یک کارآفرین شوید نوشتۀ آدام تورن و متیو تورن، شما می‌توانید همه گام‌های ضروری برای تبدیل شدن به یک کارآفرین را در هر سنی طی کنید.

راه‌اندازی و اداره کسب و کار خودتان می‌تواند یکی از جالب‌ترین و بهترین تجربیات باشد. در اطراف شهرتان و در اینترنت به تمام کسب و کارهایی نگاه کنید که امروز وجود دارند. مغازه‌های کوچک، رستوران‌ها، شرکت‌های نرم‌افزاری، شرکت‌های تلفن همراه، تعمیرگاه‌های ماشین، خدمات تحویل، سالن‌های آرایش، و هزاران کسب و کار دیگر را می‌بینید.

اکنون به این فکر کنید: هر یک از این کسب و کارها در ابتدا توسط فردی راه‌اندازی شده‌اند که یک ایده داشته و تصمیم گرفته این ایده را به یک کسب و کار تبدیل کند. برخی‌ها خودشان این کار را می‌کنند، و بقیه از همان ابتدا تیم‌هایی از افراد دارند. در هر صورت، آن‌ها خیلی متفاوت از شما نبودند - جز اینکه احتمالا وقتی همسن شما بودند به راه‌اندازی کسب و کار خودشان فکر کردند. این یعنی شما با منبع عظیمی از شروع کسب و کار در دنیای کارآفرینی روبرو هستید. برای شما خیلی خوب است!

آیا شروع یک کسب و کار سخت است؟ بعضی وقت‌ها. زمان زیادی می‌برد؟ ممکن است. ریسکی است؟ اغلب بله. با این همه، ارزشش را دارد؟ قطعاً. در مورد شروع یک کسب و کار و رشد آن یک چیز خاص وجود دارد و آن این است که اکثر کارآفرینان به این باور می‌رسند که واقعا ارزش سخت کوشی، زمان و ریسکش را دارد.

این «چیز خاص» به سختی قابل توجیه است. نوعی هیجان ایجاد چیزی که مال خودتان است. لذت فروش اولین محصول یا ارائه اولین خدمت‌تان. احساس لذت از انجام کاری که عاشقش هستید و همزمان کمک به افراد. به همین خاطر است که میلیون‌ها نفر هر ساله کسب و کار خودشان را راه‌اندازی می‌کنند، و به همین دلیل است که این روند همچنان ادامه دارد. این افراد گاهی اوقات همزمان کسب و کارهای مختلفی دارند. اگر این افراد تمایل دارند کار، زمان و ریسکی که در یک کسب و کار صرف می‌کنند را با گذشت زمان بیشتر کنند، پس شما هم می‌توانید انگیزه‌ای قوی برای راه‌اندازی کسب و کار خودتان داشته باشید.

اکنون زمان آن است که شما پاداش‌های راه اندازی کسب و کار خودتان را تجربه کنید. دست به کار شوید، و از سفر خود در این مسیر لذت ببرید.

چه وقت پول زیاد بخواهید برای خرید چیزی جدید، چه علاقه داشته باشید به کسب و کاری که سال‌ها می‌خواهید اداره‌اش کنید، می‌توانید هر آنچه که نیاز دارید را در کتاب الفبای راه‌اندازی کسب و کار (Starting your own business) بیابید.
آدام تورن (Adam Toren) و متیو تورن (Matthew Toren) همه موضوعاتی که در کتاب‌های بزرگسالان وجود دارد را در اینجا پوشش می‌دهند، اما سعی کرده‌اند آن‌ها را برای بچه‌ها تطبیق داده و توجیه کنند. این موضوعات عبارتند از:
- چطور می‌توان به یک ایده بزرگ تجاری رسید؟
- چطور می‌توان برای موفقیت یک کسب و کار برنامه‌ریزی کرد؟
- چطور می‌توان پولی که برای کسب و کار لازم است را تهیه کرد؟
- چطور می‌توان همه را از کسب و کار جدید آگاه کرد؟
- چطور می‌توان کسب و کار را اندازی و اداره کرد؟
- چطور می‌توان از مشتری‌ها مراقبت کرد؟

بعد از اینکه پروژه‌های مطروحه در این کتاب را انجام دادید، به یک کسب و کار واقعی می‌رسید که می‌توانید آن را به هر سطحی که می‌خواهید رشد دهید.

در بخشی از کتاب الفبای راه‌اندازی کسب و کار می‌خوانیم:

یک دلیل اینکه افراد کارآفرینی را ارزشمند تلقی می‌کنند این است که به لحاظ مالی بسیار خوب است. شاید این زیاد رایج نباشد، اما برخی از کارآفرینان مانند مارک زاکربرگ (موسس فیسبوک) و بیل گیتس (موسس مایکروسافت) از طریق کارآفرینی میلیاردر شده‌اند! البته، راه‌اندازی یک شرکت کار راحتی نیست، اما قطعا به نفع شماست، چون با این کار می‌توانید پول مورد نیازتان را کسب کنید.

برخی کارآفرین‌ها شرکت‌هایی را ایجاد می‌کنند که قادرند محصولات یا خدمات خود را به خوبی بفروشند. همین می‌تواند یک منبع مالی مهم برای مالک کسب و کار باشد. خیلی‌ها کسب درآمد از کسب و کار خود را به خوبی مدیریت می‌کنند و از همین راه آنقدر پول بدست می‌آورند که می‌توانند تا آخر عمر به راحتی زندگی کنند. برخی دیگر از کارآفرینان هستند که یک کسب و کار راه‌اندازی می‌کنند، توسعه‌اش می‌دهند و بعد آن را اغلب به یک شرکت بزرگ‌تر می‌فروشند. مقیاس یک کسب و کار می‌تواند مشخص کننده منبع درآمد آن باشد و به کارآفرین امکان دهد کسب و کارهای دیگری راه بیندازد و منابع درآمد بلندمدت دیگری کسب کند.

چون اکثر کارآفرینان شروع و توسعه کسب و کار را دوست دارند، اغلب از پول فروش یک کسب و کار برای شروع یک کسب و کار دیگر استفاده می‌کنند. گاهی اوقات کارآفرین‌ها پشت سر هم کسب و کار راه می‌اندازند و آن‌ها را به موفقیت می‌رسانند. به این افراد کارآفرین‌های سریالی می‌گویند. آن‌ها از پول کسب و کار خود لذت می‌برند، اما بخش زیادی از آن را صرف راه‌اندازی یک کسب و کار دیگر می‌کنند و از مزیت‌های گسترده‌تر زمان و آزادی بهره‌مند می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
در مورد این کتاب
درباره شما
در مورد آیکون‌ها
فصل 1: با مبانی آشنا شوید
فصل 2: ایده بزرگ خود را پیدا کنید
فصل 3: یک طرح ایجاد کنید
فصل 4: با طرح کسب وکار جدیدِ درخشان خود چه کاری انجام می‌دهید
فصل 5: بودجه‌ای برای موفقیت
فصل 6: برنامه بازاریابی شما
فصل 7: راه اندازی فروشگاه
فصل 8: خدمت 101
عبارات انگیزشی
واژه نامه
درباره نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب الفبای راه‌اندازی کسب و کار: یک کارآفرین شوید
نویسنده،
مترجمراحله طیبی راد، رسول رنجبر
ناشر چاپیانتشارات کلیدر
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-600-6528-85-4
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب الفبای راه‌اندازی کسب و کار: یک کارآفرین شوید

kerker re
۱۳۹۸/۸/۳
بسیار عالی و سودمند بود
طاها محمودی
۱۳۹۷/۱۰/۱۴
سلام. کتاب جالبی است
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب الفبای راه‌اندازی کسب و کار: یک کارآفرین شوید

برای دریافت کتاب الفبای راه‌اندازی کسب و کار: یک کارآفرین شوید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.