معرفی و دانلود کتاب انتخابات بزرگ: از خودمان شروع کنیم

برای دانلود قانونی کتاب انتخابات بزرگ: از خودمان شروع کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انتخابات بزرگ: از خودمان شروع کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انتخابات بزرگ: از خودمان شروع کنیم

کتاب انتخابات بزرگ: از خودمان شروع کنیم به قلم استن برنشتاین و جان برنشتاین، مهارت‌های اجتماعی و مقابله با هیجانات زندگی را به صورت مصور و با زبانی شیرین به کودکان گروه سنی «ب» آموزش می‌دهد.

استن برنشتاین (Stan Berenstain) و جان برنشتاین (Jan Berenstain) با نگارش کتاب انتخابات بزرگ: از خودمان شروع کنیم (The Berenstain Bears and the Big Election) که درباره‌ی خانواده‌ی خرس‌هاست در تلاشند تا مهارت‌های فردی و اجتماعی کودکان را افزایش دهند.

این بار پدر خانواده به دلیل مشکلات موجود و وضعیت نابسامان شهر خرس‌ها تصمیم می‌گیرد شخصاً در انتخابات شرکت کند و در این مسیر از خانواده‌ی خود کمک می‌گیرد.

مجموعه خرس‌های برنشتاین با زبانی ساده و شیرین مهم‌ترین نکات تربیتی را با تصاویر زیبا از زبان خرس‌های محبوب کودکان بیان می‌کند. این مجموعه سالیان سال به زبان‌های گوناگون ترجمه شده است و یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های آموزش غیر مستقیم مهارت‌های زندگی می‌باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انتخابات بزرگ: از خودمان شروع کنیم
نویسنده،
مترجمسیده اندیشه عبدی اسکویی
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات31
زبانفارسی
شابک978-622-243-005-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب انتخابات بزرگ: از خودمان شروع کنیم

علی تاتاری
۱۳۹۸/۱۰/۵
داستان خوب و قابل تاملی بود در خصوص وعدهای بدون برنامه ریزی
لیلا اشفته
۱۳۹۸/۱۰/۹
عالی بود. بسیار پسندیدم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب انتخابات بزرگ: از خودمان شروع کنیم

برای دریافت کتاب انتخابات بزرگ: از خودمان شروع کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.