معرفی و دانلود کتاب انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک

عکس جلد کتاب انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک
قیمت:
27000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک

(این کتاب نسخه قدیمی بوده و با همکاری ناشر به صورت اسکن شده آماده سازی شده است. به علت بالا بودن حجم فایل، این کتاب تنها در نسخه ویندوز قابل مطالعه می باشد.)

جلد اول از مجموعه «انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک» در برگیرنده اسنادی است که طی 3 ماه، از آبان 1356 تا آخر دی 1356 به وسیله ساواک گردآوری شده‌اند. کتاب دارای یک مقدمه است که در آن مولف به اختصار سیاست‌های رژیم پهلوی در طول 53 سال را مورد بررسی انتقادی قرار داده و مهمترین حوادث و جریان‌های این دوران را معرفی کرده است. پس از مقدمه، اسناد کتاب ارائه شده است. اولین سند کتاب دعوتنامه‌ای دستی است با عنوان «ارجعی الی ربک» که در آن شهادت آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی اطلاع داده شده است. سند پایانی کتاب نیز گزارشی است 9 صفحه‌ای به تاریخ 1356/10/14 از طرف پرویز ثابتی مدیر کل اداره سوم ساواک، راجع به فعالیت‌های گروههای مخالف رژیم در همان زمان.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک
ناشر چاپیانتشارات مرکز بررسی اسناد تاریخی
سال انتشار۱۳۷۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات594
زبانفارسی
شابک978-964-435-332-2
موضوع کتابکتاب‌های تاریخ ایران
قیمت نسخه الکترونیک
27000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک

یزدانپناه کشاورز
۱۴۰۲/۹/۱۹
کتاب برای آگاهی واطلاعات جوانان نسبت به مبارزات دوران طاغوت و فعالیت سازمان جهنمی اطلاعات و امنیت کشور معروف به ساواک به منظور تعقیب و دستگیری مبارزان انقلابی مفید می باشد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک

برای دریافت کتاب انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.