معرفی و دانلود کتاب صوتی انقلاب مشروطیت ایران

عکس جلد کتاب صوتی انقلاب مشروطیت ایران
قیمت:
72000 تومان - 7.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انقلاب مشروطیت ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انقلاب مشروطیت ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی انقلاب مشروطیت ایران

کتاب صوتی انقلاب مشروطیت ایران اثر نسیم خلیلی از مجموعه تاریخ جهان به بررسی یکی از رویدادهای مهم و تأثیرگذار تاریخ تحولات سیاسی ایران می‌پردازد.

انقلاب مشروطیت ایران را برخی از مورخان، انقلاب آرام لقب داده‌اند، اثرات این رویداد مهم در زندگی فرهنگی و سیاسی مردم، از سایر حوادثی که تا آن زمان در کشورمان پدید آمده بود، پررنگ‌تر بوده است.

ایرانیان، کم‌کم با حال و هوای دنیای مدرن آشنا شدند و با ورود وسایل جدید در عصر ناصری دریافتند که ابزارها کافی نیست و مناسبات هم باید مدرن شود و اقدام به تغییر فضای سیاسی زمان خود کردند. شاه که از گسترش دامنه این جنبش توده‌ای به هراس افتاده بود، تصمیم گرفت امتیازاتی به مردم بدهد، و عهد کرد که به خواسته‌های پیشنهادی مردم عمل کند. اما حکومت شاه برای اجرای وعده‌‌هایی که به مردم داده بود، عجله نشان نمی‌داد، و امیدوار بود که بتواند جنبش را مهار کند. در این ضمن موج نارضایتی‌ها نیرومندتر و قوی‌تر می‌شد.

قضاوت قطعی و بدون شک، درباره این که این انقلاب از کدامین روزنه خستگی تاریخ شکفته بود و به کدام سراشیبی می‌لغزید، از آن دست معماهای حل ناشدنی تاریخ است؛ محقق امروزی هنوز هم نمی‌داند آیا این نقطه عطف تاریخی را اساساً می‌توان انقلاب نامید یا باید در پی واژه دیگری بود که آشناتر و ملموس‌تر باشد و روشن‌تر پرده از راز مبارزه مشروطه‌خواهانه ایرانیان بردارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
13 دقیقه
پیشگفتار: مشروطه از کجا آمد؟
31 دقیقه
فصل اول: ایرانیان نخ تسبیح را گم کرده بودند
5 دقیقه
ضمائم فصل اول
27 دقیقه
فصل دوم: پرده اول؛ شاه و قافله همراهش
5 دقیقه
ضمائم فصل دوم
38 دقیقه
فصل سوم: علما به شاه عبدالعظیم می‌روند
7 دقیقه
ضمائم فصل سوم
39 دقیقه
فصل چهارم: مجلس اول؛ نخستین میوه ممنوعه
2 دقیقه
ضمائم فصل چهارم
26 دقیقه
فصل پنجم: شاه خشمگین، شمشیرش را از رو می‌بندد - بخش اول
33 دقیقه
فصل پنجم: شاه خشمگین، شمشیرش را از رو می‌بندد - بخش دوم
6 دقیقه
ضمائم فصل پنجم
28 دقیقه
فصل ششم: مشروطه در کوی امیرخیز زنده بود هنوز - بخش اول
33 دقیقه
فصل ششم: مشروطه در کوی امیرخیز زنده بود هنوز - بخش دوم
8 دقیقه
ضمائم فصل ششم
38 دقیقه
فصل هفتم: پیش به سوی پایتخت
9 دقیقه
ضمائم فصل هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی انقلاب مشروطیت ایران
نویسنده
راویاکرم پریمون
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، کتاب‌های تاریخ ایران
قیمت نسخه صوتی
72000 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی انقلاب مشروطیت ایران

Hamed Zeyghami
۱۴۰۱/۳/۲۳
نویسنده‌ی عزیز، بر چه اساس و مبنایی از شیخ فض الله نوری حمایت و در زمره‌ی قدیسین نشونش میدید؟؟ چون رفیق نیمه راه بود؟؟ چون نیمه‌های راه از مشروطه خواهی شد مشروعه خواه؟؟ مگر اصل مانیفست انقلاب مشروطیت بر برابری و برادری از هر دین و آیین و مسلک و رنگ و نژادی نبود؟؟ پس چرا مشروطه خواهی که به حق مجازات میشه باید مقدس جلوه داده بشه؟؟ شخ نوری وقتی دید که همه جیز داره خراب میشه و نون ملاهاا داره آجر میشه، انگ بدعت گذاری در دین رو چسبوند به انقلاب و شد مخالف جدی مشروطه خواهی، متاسفم که از بیان جزییاتی که میتونه نگرش خواننده رو تعیین کنه احتراز میکنید، به نظر شما چه دلیلی میتونه داشته باشه بد رو جای خوب قالب کردن؟؟
هانیه هژبرالساداتی
۱۴۰۲/۵/۱۶
من از خانم پریمون کتاب زیاد گوش دادم… ولی اجرای این کتاب با بقیه کتاباشون واقعا فرق داشت… انگار تک تک کلمات رو با درد بیان می‌کردند… کیفیت ضبط و اجرا و بیان عالی. محتوا بستگی به دیدگاه مخاطب داره. در هر حال تاریخ فقط بخشی از پازل واقعیته… و حقیقتش هیچ وقت درک نخواهد شد… مگر اینکه سفر در زمان امکانپذیر بشه… اون هم که بستگی به تفسیر مسافر و پیش زمینه‌های ذهنیش داره…
عادل دیلمی
۱۳۹۹/۱/۱۴
باسلام و تشکر از عوامل برنامه کتابراه کتاب حاضر کتاب و خوب و مستندی هست. و نسیم خلیلی هم یکی از نویسندگان بنام کتب تاریخی ایران هست هرچند این کتاب رو نمیتوان بعنوات یک کتاب تخصصی به حساب آورد و بیشتر جهت مطالعه عمومی خوبه و برای کسانی خوبه که میخوان یه آشنایی کلی با دوران مشروطیت داشته باشن حتما کتاب رو دریافت کنید
Mona abad
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
ستاره آخر را برای اجرای شنیدنی خانم گوینده اضافه کردم. با اینکه نویسنده سعی داشت نشان دهد بی طرفانه تاریخ را روایت کرده است اما اینطور به نظر نمی‌رسید. در هر حال باید تاریخ را از هر روایتی شنید و گذاشت خرد شخصی خودمان آن را دریابد.
سلمان بهمن دار
۱۴۰۰/۶/۳۰
کتاب خوبی بود اما انگار که نویسنده یکجایی از صحنه روزگار محو شدو کتاب بی سروته و بدون نتیجه گیری و جمع بندی به پایان رسید، ستار خان فوت کرد، شیخ رو اعدام کردن تمام، خب بعدش چی شد، سرانجام مشروطه به کجا رسید!!!
مهدی میرزایی
۱۳۹۷/۳/۱۶
بسیار کتاب جامعی است البته بهتر است قبلا کتاب تاریخ مشروطه نوشته کسروی مطالعه شود چون نویسده مرتبا به آن کتاب استناد میکند در کل دیدگاه جالبی است
علی خسروشاهی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
برای آشنایی با مشروطیت و مشروطه خواهی، کتاب خوبی است. کتاب‌های ادوارد بروون، احمد کسروی و یرواند آبراهامیان عمق بیشتری در این خصوص در خواننده ایجاد می‌کنند.
آناهیتا احترامی
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
کتاب تخصصی نیست اما روایتی ست کلی از انقلاب مشروطیت شنیدنش خالی از لطف نیست... کاش کتاب توتالیتاریسم هانا آرنت رو بصورتی صوتی هم در اپلیکشن بگذارید
اصغر گودرزی
۱۳۹۷/۱۲/۱۸
برای من جالب و تازگی داشت، شکل کلی از انقلاب مشروطه و تاسیس مجلس رو نشون میده ولی فایل من کامل نیست فصل هفتم‌رو نداره.
زهرا بابایی
۱۳۹۷/۵/۲۹
خیلی عالی بود بااینکه در مدرسه انقلاب مشروطیت راخوانده بودم ولی واقعا متوجه نشدم خیلی دقیق وعالی. لطفا کتابهایی درمورد آشنایی باکشورهای دنیا بگذارید. ممنون
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۴/۱۹
این کتاب برای کسانی مفیده که میخوان بدونن انقلاب مشروطیت چیه و هرگونه سوال مبتدی در مورد انقلاب مشروطیت دارند از این کتاب استخراج میشه.
ارسلان جاویدان
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
بسیار عالی توضیح داده شد!
صدا گوینده با متن هماهنگی داشته و بسیار خوب توضیح داده شد
یکی از بهترین کتاب‌های صوتی من تا به حال
afshin norouzi
۱۳۹۷/۷/۱
متاسفانه درحدانتظارنبود، اگرقصدآشنایی باتاریخ مشروطیت و وقایع آن دوران رادارید کتاب مناسبی نیست، بیشترگزافه گویی نویسنده است، تامرورتاریخ
alireza mehravaran
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
اگر با مطالعه هرکتاب حداقل فقط یک سطر یادبگیریم که بدرد زندگیمان بخورد، آن کتاب رسالت خود را انجام داده است.
ali habibnia
۱۳۹۹/۹/۲۰
فقط فهمیدم علما همیشه بدنبال سهم خواهی از حکومت و منافع خودشون با قربانی کردن مردم بودن
مشاهده همه نظرات 29

راهنمای مطالعه کتاب صوتی انقلاب مشروطیت ایران

برای دریافت کتاب صوتی انقلاب مشروطیت ایران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.