معرفی و دانلود کتاب ایران بی‌گزند از باد و باران (به همراه ابیاتی از شاهنامه)

عکس جلد کتاب ایران بی‌گزند از باد و باران (به همراه ابیاتی از شاهنامه)
قیمت:
47000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ایران بی‌گزند از باد و باران (به همراه ابیاتی از شاهنامه) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ایران بی‌گزند از باد و باران (به همراه ابیاتی از شاهنامه) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ایران بی‌گزند از باد و باران (به همراه ابیاتی از شاهنامه)

کتاب ایران بی‌گزند از باد و باران (به همراه ابیاتی از شاهنامه) نوشتۀ افشین بختیار، به منظور آشنایی بیشتر نسل جوان با افتخارات و زیبایی‌های ایران تهیه شده است.

کشور ایران را به چه مشخصه‌هایی یاد می‌کنید؟ زمانی که نام ایران می‌آید به یاد چه می‌افتید؟ آیا یادی از تمدن، فرهنگ و طبیعتش می‌کنید؟ شاید هم ایران برای شما صرفاً کشوری است که در زندگی می‌کنید و هیچ آشنایی‌‌ای با آن ندارید.

چه در خصوص ایران اطلاعاتی داشته باشید و چه نداشته باشید ایران فرهنگ و تمدن بزرگی دارد و شاعران بزرگی را در دامان خود پرورش داده است. در کتاب ایران بی‌‌گزند از باد و باران تلاش شده تا شما را با بخشی از این فرهنگ و تمدن عظیم آشنا شوید. افشین بختیار در این اثر، اشعار ابوالقاسم فردوسی را در کنار عکس‌های خود با موضوع ایران و ایران‌شناسی قرار داده است تا از کنار هم قرار کنار گرفتن کلام و تصویر تأثیری ماندگار در شما ایجاد کند.

از طرف دیگر، سعید سعیدپور این ابیات را به انگلیسی ترجمه کرده است؛ بنابراین می‌توان از این کتاب برای آشنایی افراد غیرایرانی با فرهنگمان استفاده کنیم. این کتاب با هدف معرفی بخش کوچکی از تاریخ و فرهنگ و هنر ایران به نسل جوان طراحی شده و امید می‌رود تا به عنوان مرجع و راهی برای یادبود از فرهنگ و تمدت ایران به کار برود.

تهران، یزد، سمنان، اصفهان، شیراز و... از جمله شهرهایی هستند که در این کتاب به آن سر زده‌اند. در حقیقت شهری نیست که از نگاه و دوربین افشین بختیار دور مانده باشد. این کتاب مجموعه‌ای کامل از جاذبه‌های توریستی ایران محسوب می‌شود که دارای تصاویر زیبایی است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ایران بی‌گزند از باد و باران (به همراه ابیاتی از شاهنامه)
نویسنده
مترجمسعید سعیدپور
ناشر چاپیانتشارات کتاب نشر نیکا
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-600-91541-7-3
موضوع کتابکتاب‌های جهانگردی و گردشگری، کتاب‌های شعر پارسی
قیمت نسخه الکترونیک
47000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ایران بی‌گزند از باد و باران (به همراه ابیاتی از شاهنامه)

برای دریافت کتاب ایران بی‌گزند از باد و باران (به همراه ابیاتی از شاهنامه) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.