معرفی و دانلود کتاب ایمان: چالش همیشه پیروز بودن

عکس جلد کتاب ایمان: چالش همیشه پیروز بودن
قیمت:
35500 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ایمان: چالش همیشه پیروز بودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ایمان: چالش همیشه پیروز بودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ایمان: چالش همیشه پیروز بودن

کتاب ایمان: چالش همیشه پیروز بودن داستانی انگیزه‌بخش به قلم دیگو سیمئونه است که در آن تجارب زیسته، موفقیت‌ها و انرژی بسیار زیاد و برجسته خود را برای شما به تصویر می‌کشد.

دیگو سیمئونه (Diego Simeone) در چهارده سالگی‌اش از طرف مربی خود به نام ویکتوریو اسپینتو لقب «ال چولو» را به خود گرفت که هیچگونه نسبتی با او نداشت. چولو اصطلاحی در قرن شانزدهم است و به افرادی از طبقات پایین جامعه و لباس‌های کهنه‌ی آن‌ها اشاره دارد.

ال چولو در کتاب ایمان: چالش همیشه پیروز بودن (Creer: el desafío de superarse siempre) بدون هیچ چشم‌داشتی تمام مسیرهای زیسته‌ی خود را به تصویر کشیده است. او اعتقاد دارد که سختی کشیدن بهترین دانشگاه و آموزش برای فوتبالیست‌ها می‌باشد و باید ارزش لحظات و روزهای زندگی خود را بدانند. برای دیه‌گو جنگ از همین لحظه آغاز می‌شود و هیچگونه بی‌توجهی و چشم‌پوشی در این مسیر برایش قابل قبول نیست. او عاشق آدرنالین است و صحنه‌های حماسی را ستایش می‌کند. همچنین معتقد است که با مشارکت، صبر و تلاش می‌توانید به تمام آرزوهای خود دست پیدا کنید.

ایمان تعریفی است که نتیجه‌ی گره خوردن احساسات سیمئونه چه به عنوان فوتبالیست و چه به عنوان سرمربی می‌باشد. از نظر او ارزش بازیکنانی که با عشق فوتبال بازی می‌کنند با هیچ رقمی قابل پرداخت نیست. همیشه به بازیکنانش می‌گوید که در هنگام بازی کردن تنها به یک چیز معتقد باشید زیرا اگر شرایط امروز خوب است به این معنا نیست که فردا هم همه چیز طبق برنامه باشد. اگر امید و انگیزه برای ادامه دادن کارتان نداشته باشید پس در انتظار شکست و نابودی بمانید.

او همیشه تاکید می‌کند که چیزی را که امروز دارید حفظش کنید زیرا مشخص نیست که در آینده بتوانید آن را دوباره به دست آورید. این‌ها همه قسمت‌هایی از زندگی هستند که تمام می‌شوند. بازی‌ها و تمرین‌ها روزی تمام خواهند شد بنابراین باید از تک تک روزهای زندگی خود لذت ببرید و از آن استفاده کنید.

دیگو سیمئونه را بیشتر بشناسیم:

دیه گو سیمئونه یکی از برجسته‌ترین بازیکنان فوتبال بود و هم اکنون او را به عنوان یکی از بهترین و درخشان‌ترین مربی‌های جهان می‌شناسند. او در 28 آوریل سال 1970 در آرژانتین متولد شد و در تیم‌های سویا، ولز سارسفیلد، اینترمیلان، اتلتیکومادرید و... به عنوان فوتبالیست بازی کرده است.

او همچنین سابقه مربیگری در تیم‌های راسینگ کلاب، استودیانتس، ریورپلات، سن لورنزو، کاتانیا و راسینگ کلاب را داشته و هم اکنون مربیگری تیم اتلتیکومادرید را در دست دارد.

در بخشی از کتاب ایمان: چالش همیشه پیروز بودن می‌خوانیم:

در بیست سالگی به تیم پیزا پیوستم و زندگی‌ام تغییر کرد. خانواده‌ام بیش از خودم سختی کشیدند چون من به یک فضای رؤیایی وارد شدم و وقتی کسی محل زندگی‌اش را ترک می‌کند، معمولاً آنهایی که می‌مانند بیشتر اذیت می‌شوند. قبل از پیزا فرصت این را داشتم که به ورونا بروم اما آن را به تعلیق انداختم. با این‌حال آرزوی بازی در اروپا همچنان در ذهنم چرخ می‌زد. نه از آن آرزوهایی که معمولاً بچه‌ها در مورد فوتبالِ اروپا برای خود می‌پرورانند، بلکه بسیار جدی‌تر و واقعی‌تر. تیم‌های ایتالیایی در آن زمان سه بازیکن خارجی داشتند و بسیار دشوار بود که بخواهند با بازیکن دیگری قرارداد ببندند.

وقتی پیوستنم به پیزا جدی شد والدینم برای تعطیلات در مار دل پلاتا بودند. تماس تلفنی و برقراری ارتباط به‌سادگی امروز نبود. من در تمرینات پیش‌فصل با بلس بودم و در خانه عمه‌ام اقامت داشتم. با من تماس گرفتند که با نمایندۀ باشگاه که در واقع واسطۀ این قرارداد بود، صحبت کنم. گفتند فردی در اروپا با من تماس خواهد گرفت تا در دفترش پیشنهاد رسمی پیزا را اعلام کند. با رابط صحبت کردم و تأیید کرد که احتمال دارد قراردادی سه‌ساله منعقد کنند و من یک ساعت وقت دارم که تصمیم بگیرم، فقط یک ساعت! تلفن را قطع کردم و تنها در دفتر نشستم. فقط بیست سال سن داشتم.

فهرست مطالب کتاب

1. رؤیا
2. آموختن
3. هیجان‌زدگی
4. پیگیری
5. جنگیدن
6. کنترل کردن
7. ارزش
8. سازماندهی
9. پیروزی
10. رهبری
11. تدریس
12. تمرین دادن
13. برتری
14. رقابت
15. مشاهده
16. برنامه‌ریزی
17. ادراک
18. دعوا
19. احساس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ایمان: چالش همیشه پیروز بودن
نویسنده
مترجمآرمان امین
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-600-461-163-3
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
35500 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ایمان: چالش همیشه پیروز بودن

حسین دلخوش نژاد
۱۴۰۱/۳/۱۲
سیمئونه در این کتاب علت اصلی موفقیتهای پی در پی خود را توضیح میدهد. سماجت، پشتکار و نظم آهنین در جای جای کتاب حس می‌شود. هر کدام از این پارامترها به تنهایی معجزه می‌کند ترکیب این مولفه‌ها قدرتی بوجود می‌آورد که هیچ مشکل و مانعی یارای رویارویی با آن‌ها را ندارد. شاید خواندن این کتاب در گوشه‌ای دنج و فارغ از همه مشکلات زندگی تفنن آمیز و سرگرم کننده باشد اما وقتی اولین تجربه انتخاب سیمئونه در تیم ملی جوانان را میخوانید که با چه پشتکار و امیدواری حاصل گردید پی به نیروی ایمان می‌برید. هیچ موفقیتی بی دلیل نیست.
hamid reza maleki
۱۳۹۹/۱/۱۰
من سیمئونه رو به خاطر شور و حرارت و عقب ننشستن در مسابقاتش دوست دارم.
یارارفیعی
۱۴۰۳/۱/۲۸
کتاب قشنگیه من تو صفحه مرتضی پورعلی گنجی دیدم این کتاب رو ایشون توصیه کرده بودن به خوندش برای کسایی که فوتبال دوست دارن عالیه
پیمان یحیایی
۱۳۹۹/۱۲/۴
خیلی جالبه داستانش عینه واقعیته همین کاراراش همین رویاهاش برای منم اتفاق افتاده انکار داره از زبانه من حرف میزنه
محمدامین کریمی
۱۳۹۹/۱/۲۱
مردی از جنس جنگ مردی از جنس حرارت. مردی از جنس مرد
مسعود فتحی
۱۴۰۲/۱/۲۳
مبارزه کردن را از سیمونه باید یاد گرفت
محمدکارگر
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
واقعا بی نظیره این مرد
حسین ابوطالبی
۱۳۹۹/۸/۱۷
کتاب ال چولو مگه میش که بد باشه?
آراد پارسی مهر
۱۳۹۹/۳/۸
فقط میتونم بگم عالی
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب ایمان: چالش همیشه پیروز بودن

برای دریافت کتاب ایمان: چالش همیشه پیروز بودن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.