معرفی و دانلود کتاب صوتی این راهش نیست

عکس جلد کتاب صوتی این راهش نیست
قیمت:
51480 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی این راهش نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی این راهش نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی این راهش نیست

کتاب صوتی این راهش نیست نوشته اریک بارکر، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز در سال 2017 است که از علم پشت پرده‌ی عوامل واقعی تعیین کننده‌ی موفقیت می‌گوید، از آماری تکان دهنده و نمونه‌ها و روایاتی حیرت‌آور که به شما کمک می‌کند مسیر درست را از غلط تشخیص دهید و دیگر به جای رویاپردازی در مورد موفقیت، به همان گونه‌ای زندگی کنید که دلتان می‌خواهد.

اکثر توصیه‌هایی که تا به حال در رابطه با موفقیت شنیده‌اید منطقی، جدی و... کاملا اشتباه هستند. با بررسی اختلاف اشخاص موفق با دیگران، می‌آموزید که چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم تا بیشتر شبیه آن‌ها شویم، و در بعضی موارد درمی‌یابیم که چرا شبیه آن‌ها نبودن، انتخاب بهتری است.

اریک بارکر (Eric Barker) در کتاب صوتی این راهش نیست (Barking Up the Wrong Tree) به شما می‌گوید که:

- چرا دانشجویان ممتاز به ندرت میلیونر می‌شوند؟
- چگونه بزرگ‌ترین ضعف شما می‌تواند بزرگ‌ترین قدرت شما به حساب بیاید؟
- آیا افراد بااخلاق افرادی ناموفق هستند؟
- چرا بهترین درس در رابطه با همکاری کردن را باید از اعضای باندهای متخلف، دزدان دریایی و قاتلان زنجیره‌ای یاد بگیریم؟
- چرا تلاش برای بالا بردن اعتماد به نفس کار درستی نیست؟
- چگونه فلسفه بودا راه حل بهتری پیش پای ما قرار می‌دهد؟
- راز «ثبات قدم» که موجب شده تکاوران نیروی دریایی و بازماندگانی که از خطر جان سالم به در برده‌اند به مسیر خود ادامه دهند چیست؟
- چگونه با استفاده از استراتژی چنگیزخان، خطاهای آلبرت انیشتین و درس کوچکی از مرد عنکبوتی می‌توان بین کار و زندگی تعادل برقرار کرد؟

کتاب صوتی این راهش نیست، با راهکارهایی متفاوت و منطبق بر توانمندی‌ها و خصوصیات شخصی هر فرد در تلاش است واقعیت نهفته و رموز موفقیت انسان‌های برجسته را فاش کند و به شما کمک کند، طبق تفاوت‌های شخصی خود در راه صحیح گام بردارید.

موفقیت و پیشرفت در زندگی، کار و روابط آرزوی هر شخصی است و برای بهبود آن سعی می‌کند و خوشبختانه امروزه منابع و مراجع بسیاری برای رسیدن به این امر مهم در دسترس ما وجود دارد؛ این کتاب هم قطعاً می‌تواند یکی از بهترینِ آن منابع به‌ شمار بیاید.

اریک بارکر در این اثر می‌خواهد به شما بگوید از آنجایی‌ که هر شخصی با شخص دیگر از لحاظ شخصیتی متفاوت است شاید بعضی راه‌هایی که در کتاب‌ها برای رسیدن به موفقیت ارائه شده برای شما مسیر مناسبی نباشد و به همین خاطر هم نباید برای تمامی انسان‌ها یک نسخه تجویز شود.

بارکر بسیار حرفه‌ای به ریز جزئیاتی که خیلی از شما در زندگی روزمره به‌ دلیل مشغله‌ی بسیار از آن‌ها غافل شده‌اید و آن‌ها را بی‌ارزش می‌دانید پرداخته است؛ این جزئیات همان کوچک‌های بزرگی هستند که تغییرات شگرفی در زندگی شما ایجاد می‌کنند. در این کتاب فقط طبق تجربۀ شخصی نویسنده به نگارش درنیامده و در آن به صدها تحقیق علمی و تجربیات صدها نفر از افراد بزرگ و موفق اشاره شده است.

یک ریسمان نامرئی و پیوسته در بین فصول این کتاب کشیده شده که نتایج را به هم وصل می‌کند. برای پیدا کردن راه درست موفقیت خود این کتاب را به طور کامل بشنوید و راهکارهای آن را در زندگی خود به‌ کار ببندید.

این کتاب به شما می‌گوید که چه کارهایی باعث موفقیت در جهان واقعی می‌شود؛ البته منظور من موفقیت در زندگی‌ست و نه‌ فقط کسب درآمد و پول. چه نگرش‌ها و رفتارهایی به شما کمک می‌کند به اهداف خود در هر زمینه‌ای که انتخاب می‌کنید حال چه شغلی و یا شخصی، برسید؟ کتاب‌های بسیاری هستند که فقط به یک زاویه از الماس موفقیت می‌پردازند و یا نظریه‌هایی را شرح می‌دهند که عملی نیستند. در این کتاب می‌خواهیم ببینیم چه‌ کاری عملی‌ست و سپس مسیر رسیدن به آنچه می‌خواهید به آن برسید را بیاموزید.

در بخشی از کتاب صوتی این راهش نیست می‌شنویم:

این مسئله اصلاً چیز عجیبی نیست که یک‌سری افراد بااینکه تحت مراقبت پزشک هستند جان خود را از دست بدهند؛ آنچه عجیب است این است که پزشکی از روی عمد بیمار خود را بکشد. مایکل سوآنگو پزشک خیلی موفقی نبود؛ اما همان‌طور که جیمز بی. استوارت در کتاب خود تحت ‌عنوان کورچشم می‌نویسد: سوآنگو یکی از موفق‌ترین قاتل‌های زنجیره‌ای در طول تاریخ بوده است.

در سال سومی که سوآنگو در مدرسۀ پزشکی مشغول به‌کار بود آمار مرگ‌ومیر بیمارانی که در بیمارستان با او در ارتباط بودند تا حدی زیاد شد که توجه یکی از همکلاسی‌های او را جلب کرد. همه به شوخی می‌گفتند تنها راه خلاص‌شدن از دست یک بیمار این است که او را به دست سوآنگو بسپاریم. درواقع آن‌ها به شوخی اسم مستعاری روی او گذاشته بودند: سوآنگو دو صفر. انگار او هم مثل جیمز باند مجوز داشت که دیگران را بکشد. ولی آن جا یک بیمارستان بود؛ بعضی‌ها در بیمارستان می‌میرند و این اتفاقی است که معمولاً پیش می‌آید؛ پس جای تعجب نبود که تمام مرگ‌ها تصادفی به‌نظر بیایند. اما وقتی سوآنگو کار خود را به‌عنوان دستیار جراح مغز و اعصاب در ایالت اوهایو شروع کرد تعداد نامعقول و عجیب مرگ‌ومیر همچنان ادامه داشت. وقتی کار سوآنگو در طبقۀ نهم شروع شد تعداد بیمارانی که به احیا نیاز داشتند نسبت به سال قبل بیشتر شدند.

چگونه کسی متوجه این موضوع نشده بود؟ آیا او یک مغز متفکر نابغه مثل هانیبال لکتر بود؟ به‌هیچ‌وجه. درست است که سوآنگو واقعاً انسان باهوشی بود (او یکی از فینالیست‌های رقابت‌های شایستگان ملی بود و با نمرات عالی از کالج فارغ‌التحصیل شده بود.) ولی اگر بگویم او آن‌قدرها هم برای اینکه دیگران به او شک نکنند تلاشی نکرد دروغ نگفته‌ام.
زمانی که خبر قتل‌های گروهی مک‌دونالد در تمامی خبرها پخش شده بود سوآنگو به یکی از همکاران خود گفت: «هر بار که فکر خوبی به ذهنم می‌رسد کسی مرا به‌سمت آن هل می‌دهد.» او با جدیت و ظرافت خاصی یک مجموعه از مقالات روزنامه را برای خود جمع کرده بود؛ این مقالات درمورد حوادث خشونت‌آمیز نوشته شده بودند. وقتی از او علت را ‌پرسیدند گفت: «اگر روزی به جرم قتل متهم شوم ثابت می‌کنند که من صلاحیت روانی ندارم. این دفاعیۀ من خواهد بود.»

بالاخره اتفاقی رخ داد که نمی‌شد آن را نادیده گرفت. یکی از پرستارها سوآنگو را دید که در حال تزریق دارویی به یک بیمار بود. آن بیمار رنا کوپر نام داشت و سوآنگو اصلاً دکتر او نبود. کوپر در حال مرگ بود ولی پزشکان موفق شدند او را نجات دهند. وقتی حال او بهتر شد تأیید کرد که سوآنگو در این کار دست داشته و سریعاً تحقیقات گستردۀ پلیس شروع شد.
لابد انتظار دارید در این قسمت به شما بگویم که پلیس او را دستگیر کرد؛ که همه کار خود را درست انجام دادند؛ که سیستم درست کار کرد؛ که خوبی در مقابل بدی پیروز شد. ولی این اتفاق نیفتاد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
71 دقیقه
مقدمه: چه چیزی واقعا موجب موفقیت می‌شود؟ - فصل اول: اگر می‌خواهیم موفق شویم آیا باید محافظه‌کارانه و طبق آنچه به ما گفته شده عمل کنیم؟
36 دقیقه
فصل اول- بخش دوم
40 دقیقه
فصل دوم: آیا افراد بااخلاق افرادی ناموفق هستند؟ - بخش اول
58 دقیقه
فصل دوم - بخش دوم
17 دقیقه
فصل سوم: آیا کسی که تسلیم شود هرگز برنده نخواهد شد و یک برنده هرگز تسلیم نمی‌شود؟ - بخش اول
52 دقیقه
فصل سوم - بخش دوم
51 دقیقه
فصل سوم - بخش سوم
62 دقیقه
فصل سوم - بخش چهارم
44 دقیقه
فصل سوم - بخش پنجم
48 دقیقه
فصل چهارم: مهم چیزهایی نیستند که انجام می‌دهید بلکه کسانی هستند که می‌شناسید - بخش اول
48 دقیقه
فصل چهارم - بخش دوم
36 دقیقه
فصل چهارم - بخش سوم
29 دقیقه
فصل چهارم - بخش چهارم
24 دقیقه
فصل چهارم - بخش پنجم
35 دقیقه
فصل پنجم: به خودتان ایمان داشته باشید... البته بعضی‌ وقت‌ها - بخش اول
39 دقیقه
فصل پنجم - بخش دوم
31 دقیقه
فصل پنجم - بخش سوم
33 دقیقه
فصل ششم: کار، کار، کار... یا تعادل میان زندگی و کار؟ - بخش اول
31 دقیقه
فصل ششم - بخش دوم
37 دقیقه
فصل ششم - بخش سوم
42 دقیقه
فصل ششم - بخش چهارم
51 دقیقه
فصل ششم - بخش پنجم
28 دقیقه
نتیجه‌گیری: چه چیزی موجب موفقیت در زندگی می‌شود؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی این راهش نیست
نویسنده
مترجمزهرا جهانفریان
راویمیلاد تمدن
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ ساعت و ۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
51480 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی این راهش نیست

abolfazlnoorsafa
۱۳۹۸/۱۰/۵
کتاب دارای سبک روان و سلیسی است واز چهار چوبی مستحکم ومشخصی برخوردار است. اگر این کتاب را برای کسب موفقیت خریداری کرداه ید بنظر من دیگر لازم نیست کتاب دیگری خریداری نمائید. زیرا مطالب کتاب آنقدر عینی وعملی است که شما را تقریبا از هرتئوری که لازمه موفقیت است بی‌نیاز میکند. من این کتاب را فکر میکنم و حداقل سه بار گوش کرده ونت برداری کرده‌ام بمن اعتماد کنید. همین جوری یه چیزی توی هوا نمیگم. این کتاب بطور کلی نظر مرا نسبت به آنچه "موفقیت" نامیده میشود تغییر داد (اگر شما ضریب هوشی بالایی در سطح انینشتن دارید ویا جزو نوابغ محسوب میشوید، نه تنها این کتاب بلکه نیاز به خواندن هیچ کتاب دیگری در زمینه موفقیت ندارید) اگر نه، فقط مثل من یک آدم عادی محسوب میشوید، آنگاه قضیه بسیار متفاوت خواهد شد. خصوصا جائی که اشاره میکند که؛ مهم نیست که شما چقدر با هوش هستید ویا چه میزان تخصص داریدبلکه"مهم اینست که شما چه کسانی رامیشناسید!؟ ویا در جای دیگر اشارهمیکند که آیا شما عضو گروه و یا دسته بندی خاصی هستید یا نه!؟و آیا از شبکه و شبکه سازی چیزی میدانید!؟ 🤔🤨و دها مطلب بکر و نا شنیده که فکر نمیکنم شما در جای دیگری بتوانید بخوانیدو یا بیاموزید. این کتاب را به همه کسانی که عطش موفقیت دارند توصیه میکنم بخصوص به آنهائی که فکر میکنند موفقیت یک دستاورد شخصی است و کسب آنفقط حاصل تلاش خودشان است و بس وعوامل محیطی دیگر در آن هیچگونه دخل و تصرفی ندارند بعد از خواندن این کتاب متوجه میشوید که موفقیت فقط یک تلاش هدفمند و برنامه ریزی شده در راستای خاصی نیست بلکه فقط بخش لازم وضروری وکوچکی از آن را تشکیلمیدهد. خلاصه اینکه میخواهم بگویم که"موفقیت یک دانش و یک خرد خاص است که این کتاب آنرا بشما خواهد آموخت.
قربانعلی خدایاری
۱۴۰۲/۱/۵
مانده‌ام این همه شگفتی را چگونه هضم کنم. گویندگی عالی بر یک متن شگفت انگیز. نویسنده با مثال‌های بی نظیر و تاثیرگذار به همراه اشاره به تحقیقات چندبعدی و موارد تاریخی به ما نشان می‌دهد که روش‌های رسیدن به موفقیت که تاکنون معرفی شده‌اند تا چه اندازه درست یا نادرست هستند. از همه مهمتر تعریف از موفقیت و را به چالش می‌کشد. با بررسی زندگی اشخاص به ظاهر موفق مانند ورزشکاران، دانشمندان، سرمایه داران و... به ما نشان می‌دهد که بیشتر این افراد واقعا موفق نیستند موفقیت تک بعدی منجر به عدم تعادل می‌شود. موفقیت جنبه شخصی دارد و معیار دقیقی ندارد و نباید خود را در دام مقایسه با دیگران باشیم و باید در جنبه‌های خانوادگی، جسمی، اجتماعی و مالی به طور همزمان و هماهنگ پیش برویم. ثبات قدم، رهاکردن، استراحت، پشتکار، تناسب با شخصیت درون‌گرا یا برونگرا، دهنده بودن به جای گیرنده بودن و همرنگ جماعت بودن، شناخت تشدیدکننده‌ها، همراستا شدن با محیط مناسب و افراد مناسب و نکته‌های فراوان دیگر که در هیچ کتاب دیگری با این دقت و ظرافت مطرح نشده. بیشتر کتاب‌های دیگر فرمولی ارائه می‌کنند و با پافشاری تمام می‌گویند که تنها راه همان است که می‌گویند و راه دیگری وجود ندارد. برای درک همه موارد مطرح شده بارها و بارها این کتاب را بازخوانی خواهم کرد. این کتاب اشتباهات رایج فراوانی را برایم روشن کرد و یاد گرفتم به جای داشتن اعتماد به نفس کاذب بهتر است خودم را به عنوان یک انسان که حق اشتباه کردن دارد خودم را ببخشم تا بتوانم دیگران را ببخشم و در محیط و جمع مناسب قرار بگیرم تا بتوانم به خود و همفکران خود کمک کنم تا باهم رشد کنیم و بسیاری موارد دیگر.
این کتاب را بارها بخوانید.
امیدوارم بتوانید آن را تکمیل کنید و راه خود را بیابید
Pouria Farrokh
۱۴۰۱/۴/۲۱
عالی. به شخصه از کتاب‌هایی که از روی علم و تحقیقات و مثال‌ها و داستانهای واقعی با خواننده کتاب ارتباط برقرار می‌کنن بسیار خوشم میاد
در طول فصل‌های مختلف هم چندین بار داستانهارو مرور میکنه.
من که از گوش دادنش کاملا لذت بردم و صدای دلنشین و ترجمه بسیار عالی هم باعث شد اصل مطلب رو بطور کامل درک کنم بسیار عالی و ممنونم.
Sepehr Javadi
۱۳۹۸/۹/۲۰
دنبال دیدگاه‌ها و راهکارهای علمی و عملی برای موفقیت و خوشبختی در زندگی هستید؟ این کتاب برای شماست!
جنبه‌های متعدد موفقیت، روان و شادکامی با ذکر مثال‌های تاریخی از افراد سرشناس در این کتاب توضیح داده شده. من کتاب این کتاب را هم از کتاب راه خریدم تا این نکات را انتخاب کنم و نگه دارم.
فاطمه عبدی
۱۴۰۰/۸/۱
کتاب بسیار خوب کاربردی و قابل فهم
صدای گوینده بسیارخوب
پیشنهاد میکنم موقع گوش کردن نت برداری به صورت نتیجه گیری ذهنیِ خودتان انحام بدین، چون حیفِ مطالب فراموش بشن، درضمن اوایل کتاب زیاد حذبم نکرد و احساس کردم کند و کسالت آورِ ولی به اواسط که رسیدم نظرم عوض شد.
Mahdi Shajiei
۱۴۰۰/۱۰/۷
این کتاب بی نظیر بود داستان‌های خیلی خاص و زندگی‌های عجیب افراد واقعی که دیدگاه درست تری نسبت به دنیای واقعی بهم داد
این کتاب روانشناسی زرد حساب نمیشه هیچ جای کتاب امید الکی به خواننده نمیده و فقط واقعیت هارو میگه و راه کارهای عملی میده
کلثوم حمیدی
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
نویسنده خیلی حرفه‌ای موضوعات رو بیان میکنه و باعث غافلگیریتون میشه، از شنیدن این کتاب لذت میبرین و باعث میشه زاویه‌ی جدیدی از دنیا براتون روشن بشه از شنیدن کتاب نه خسته میشین نه پشیمون!
شادیا رفعت خواه
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
واقعا مفید. ‌ترین و کامل‌ترین کتابیه ک راجب موفقیت و. تخلیلش خوندم
بنظرم همه باید. این کتابو. بخونن خیلی از سوالات و ابهامات رو. برطرف میکنه بخصوص راجب مرز اخلاقیات برای موفق شدن!!
دنیا سعادتی
۱۴۰۲/۸/۲
قبل ازینکه ادم بخواد شروع کنه بیزینس را کلی باورها و توهمات داره که وقتی میره تو دنیای واقعیت یهویی شوکه میشه ولی اگه قبلش این کتاب را بخونه واقعا خیلی پیشرفت عالی
Lpdm Lpdm
۱۴۰۰/۷/۵
سلام و احترام، کتاب خوبی هست، من لذت بردم، صدای گوینده، خوب هست، اما دلنشین من نبود، ممکن است خیلی‌ها دوست داشته باشند، اما دلنشین من نبود، ممنونم از کتاب راه.
سید مهدی قبله
۱۳۹۹/۲/۲۳
من قبل از این که کتاب رو بخوانم میبینم نویسنده‌اش کیه نویسنده کتاب سوراخ دعا را گم کردن است که اصلا کتاب درست معقول و علمی نیست برای آدم‌هایی بهانه جویی است که موفق نمی‌شوند چون ژنتیک خوبی ندارند چون محیط بد است و..
(◠‿◕) ΛЛłT͎Λ
۱۴۰۱/۹/۲
بدون شک متفاوت‌ترین کتابی بود که در حیطه‌ی موفقیت به من معرفی شد. ممنون و سپاس از کتابراهِ همیشه همراه و سرکار خانوم جهانفرین برای ترجمه‌ی کتاب مذکور.
ایلار نور
۱۳۹۸/۷/۲۳
عالی بود وجهای مثبتی داشت که تجربه کرده بودم ولی نمیدانستم چه جوری باید بکار بگیرم و درنهایت یا فراموش میشد یا بازدهی کافی نداشت
Ali Mohamadi
۱۴۰۲/۷/۹
من حوصله نظر و ثبت دیدگاه رو ندارم ولی از چیزهای خوب و با ارزش حتما به بقیه اطلاع رسانی میکنم واقعا با ارزش و بی نهایت قابل تعریف
فرزانه پورمحمود
۱۴۰۱/۵/۷
این کتاب باید به دقت گوش داده بشه و انتخابیه که باید فرد داشته باشه که جزو کسایی باشه که به یه بعد زندگیش
برسه یانه جالب بود دوست داشتم
مشاهده همه نظرات 56

راهنمای مطالعه کتاب صوتی این راهش نیست

برای دریافت کتاب صوتی این راهش نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.