معرفی و دانلود کتاب صوتی با این کتاب بازار را قبضه ‌کنید!

عکس جلد کتاب صوتی با این کتاب بازار را قبضه ‌کنید!
قیمت:
۳۹۹۰۰ 19950 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی با این کتاب بازار را قبضه ‌کنید! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی با این کتاب بازار را قبضه ‌کنید! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی با این کتاب بازار را قبضه ‌کنید!

کتاب صوتی با این کتاب بازار را قبضه ‌کنید! نوشته‌ی جو گرین بلات، دربردارنده‌ی شیوه‌هایی است که حتی پیشکسوتان حوزه‌ی سرمایه و بازار نیز از آن‌ها غافل بوده‌اند و یا آن‌ها را جدی نگرفته‌اند. نکات این کتاب، موجب موفقیت شما در بورس خواهد شد.

شاید غیرممکن باشد که بتوانید بازار سهام را قبضه کنید آن هم در سه ساعت آموزش؛ اما کتاب صوتی با این کتاب بازار را قبضه ‌کنید! (The little book that still beats the market)، این کار را برایتان ممکن می‌سازد. شرکت جو گرین بلات (Joel Greenblatt)، حدود چهل است که سالانه 40 درصد بازگشت سرمایه دارد، او با چنین سابقه‌ای به شما یاد می‌دهد که چگونه بازار را قبضه کنید. اما این کل داستان نیست، فرمول ساده‌ای که در این کتاب صوتی ارائه شده به شما این امکان را می‌دهد که خودتان گام به گام و بدون اینکه در ریسک‌های خطرناک قرار بگیرید، نبض بازار را حس کنید. بنیاد این فرمول جادویی طبق عقل سلیم و دو معنای ساده است که سال‌های بسیاری در بازار سهام آمریکا، به کار برده شده و قابل آموزش به دیگر نظام‌های اقتصادی است.

این کتاب به شما چه می‌آموزد:

قسمت اول این کتاب صوتی در مورد صندوق سرمایه‌گذاری است که شیوه‌ی سرمایه‌گذاری را بسیار واضح برایتان بیان می‌کند، سپس انواع دیگر سرمایه‌گذاری‌های موفق را بررسی می‌کند. شیوه‌های سرمایه‌گذاری آورده شده در این کتاب صوتی هزینه‌های کمی به همراه دارند. یکی از شیوه‌های سرمایه‌گذاری به اسم صندوق شاخص، مالیات و هزینه‌ها را نیز کم می‌کند، بنابراین نسبت به شیوه‌های دیگر بسیار کاربردی‌تر و بهتر است.

نظر جو گرین بلات این است که از شیوه‌ی صندوق شاخص در کنار یک شیوه‌ی دیگر سرمایه‌گذاری استفاده کنید و البته در پیدا کردن این سرمایه‌گذاری به شما یاری می‌رساند. اغلب اشخاصی که در بورس هستند نمی‌توانند در عرصه سرمایه‌گذاری پیروز باشند، اما افراد صبوری که دستورالعمل‌های این کتاب صوتی را پیگیری کنند می‌توانند به موفقیت‌های بسیاری برسند. اگر تمام اشخاص این توصیه‌ها را دنبال کنند دو اتفاق رخ می‌دهد: یک، مزیت این نوع سرمایه‌گذاری کاهش می‌یابد، اما از بین نمی‌رود. دو، فرآیند ارزش‌گذاری بازار سهام منطقی‌تر می‌شد، در نتیجه دیگر اجباری نیست که سهام گران خریداری کنید.

دانستنی‌های این کتاب صوتی بسیار آسان و سریع است، حتی می‌توان گفت برای سرمایه‌گذاران کارکشته بسیار ساده‌تر، اما هر قدم بیان شده در آن با هدف و انگیزه خاصی آورده شده است. از قدم‌های ارائه شده پیروی کنید. اطمینان داشته باشید، دستورالعمل‌های این کتاب هم برای تازه‌کاران و هم برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای بسیار کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی با این کتاب بازار را قبضه ‌کنید! می‌شنویم:

بله. در بازار بورس، فرشته‌ها به شما پول نمی‌دهند. هیچکس به شما کمک نمی‌کند، کسی مراقبتان نیست و هیچ‌کس نصیحت‌تان نمی‌کند. بعد از اینکه خانه گرم و نرمتان را ترک کردید، باید بدانید که دیگر باید به خودتان تکیه کنید.

برای این که دلیل آن را بدانید، بهتر است که درباره بازار بورس صحبت کنیم. اما قبل از آن باید چند فرضیه داشته باشیم. اولاً، مقداری پول دارید که می‌خواهید آن را در بلندمدت سرمایه‌گذاری کنید. (در بلندمدت یعنی که در 3 یا 4 سال آینده یا بیشتر، برای مخارج خود به این پول نیاز نخواهید داشت.) ثانیاً، بدون انجام ریسک غیرمنطقی، می‌خواهید تا جای ممکن سود زیادی به دست آورید. همچنین، شنیده‌اید که بازار سهام به سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت سود بیشتری پرداخت می‌کند (که در حقیقت درست است)، بنابراین می‌خواهید بیشتر پول خود را در بازارسهام سرمایه‌گذاری کنید. بسیارخوب، از کجا شروع کنیم؟

یکی از افرادی که می‌تواند به شما کمک کند کارگزار بازار سهام است. این کارگزار یک فرد حرفه‌ای است که دست‌تان را گرفته و در سرمایه‌گذاری پول به شما کمک می‌کند. کارگزار به شما کمک می‌کند که گزینه‌های خرید سهام، اوراق قرضه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاری‌های دیگر را بررسی نموده و یکی را انتخاب نمایید. اگر پول کافی داشته باشید می‌توانید با او تماس بگیرید، که در این صورت، کارگزار نیازهای شما را شنیده و به شما کمک خواهد کرد.

اما مشکل این‌جاست. اگر کارگزار شما همانند افراد دیگر باشد، نمی‌تواند به شما کمک کند! بیشتر کارگزاران وجهی دریافت می‌کنند تا در ازای آن، سهام، اوراق قرضه و یا محصولات سرمایه‌گذاری دیگر را به شما به فروش برسانند. آن‌ها برای کمک به شما حقوق دریافت نمی‌کنند. البته که تمام کارگزاران حرفه‌ای موفقیت شما را می‌خواهند، بااین حال همه تلاش آن‌ها این است که چیزی را به شما بفروشند. درواقع آن‌ها آموزش دیده‌اند که قوانین خاصی را دنبال کرده، اصطلاحات مالی را به کار ببرند و روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری را به شما توضیح بدهند. درنتیجه شما را به سرمایه‌گذاری خاصی مجاب کنند، پس آن‌ها را فراموش کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
پیشگفتار
8 دقیقه
فصل اول
8 دقیقه
فصل دوم
11 دقیقه
فصل سوم
13 دقیقه
قصل چهارم
12 دقیقه
فصل پنجم
8 دقیقه
فصل ششم
9 دقیقه
فصل هفتم
10 دقیقه
فصل هشتم
10 دقیقه
فصل نهم
12 دقیقه
فصل دهم
12 دقیقه
فصل یازدهم
12 دقیقه
فصل دوازدهم
7 دقیقه
فصل سیزدهم
7 دقیقه
دستورالعمل‌های گام‌به‌گام
17 دقیقه
پیوست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی با این کتاب بازار را قبضه ‌کنید!
نویسنده
مترجمموسی زمان زاده دربان، خاطره باقری
راویحدیثه حیدری
ناشر صوتیانتشارات شکیب
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه صوتی
۳۹۹۰۰ 19950 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی با این کتاب بازار را قبضه ‌کنید!

اشکان باش قره
۱۴۰۰/۵/۳۱
کتاب جالبیه.. در ابتدا.. با زبان ساده شروع به توضیح دادن میکنه و انگار از صفر شروع کرده... اما مشکلی که وجود داره اینه که مترجم.. هر چه را که نویسنده اصلی کتاب نوشته را ترجمه کرده وبرای بازار‌های آمریکا با قوانین خاص آن کشور کاربرد دارد... بهتر بود در آخر کتاب مترجم مثال‌هایی از بورس کشور خودمون ایران رو به عنوان پیوست نهایی قرار میدادتا قابل درک تر باشد....
محمد غُرُقی
۱۳۹۸/۱۲/۱۹
با تشکر از گوینده که بسیار عالی بود مطالب کتاب از نظر من برای کشور ایران متوسط است و بازار بورس ایران با بورس کشور‌های خارجی تفاوتهایی دارد که مهم است اما اطلااع از مطالب کتاب برای هر کسی که در بورس فعالیت میکند لازم است
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۱۰/۶
همانگونه که از اسم این کتاب بدون شک خواندنی در زمینه فروش و بازاریابی و ثروت و... پیداست، نویسنده این اثر آقای جو گرین بلات یکی از مهمترین اثر در حوزه کسب و کار رو به رشته تحریر درآورده و هدفش از نگارش این کتاب هم یاد دادن شگردها و روشهای بازاریابی و کسب و کاره.
ali yaghoobi
۱۳۹۸/۱۱/۲۳
یکی از بهترین کتابهایی که در خصوص سرمایه گذاری خوانده‌ام و با زبانی ساده اصلی‌ترین عامل موفقیت در بازار بورس را توضیح می‌دهد. خواندن این کتاب را به تمام کسانب که به سرمایه گذاری در لازار بورس را دارند توصیه میکنم
رضا مهدوی
۱۴۰۱/۴/۱۰
کتاب جالبیه. ولی من درکل خیلی نتونستم ازش چیز یاد بگیرم. کلا هی تکرار می‌کرد فرمول جادویی ما خیلی خوبه و این داستانها. آخرشم یه توضیح درست حسابی از فرمول جادویی آقاشون اینا ارائه ندادن.
حامد نیک مهر
۱۳۹۹/۲/۱۰
کتاب بسیار خوبیه نشون میده که با ساده‌ترین و بدیهی‌ترین معیارها میشه شرکت‌ها مولتی میلیاردی بورس رو هم قضاوت کرد و بجز مالیات بر سود سهام که دیر یا زود در ایران هم تصویب میشه چندان تفاوتی ندارند.
مهدی سیوف
۱۴۰۰/۴/۲۵
با سلام کتاب خوبی است واطلاعات بورسی خوبی را ارائه میکنه دراصل همان تحلیل بنیادی شرکت‌ها ست فقط یکم پچیده تر توضیح میده مرتب در طول کتاب تکرار میشه وخبر از یک فرمول جادوی میدهد.
سمیه ژیانی
۱۳۹۹/۵/۱
از نظر من این کتاب اصلا برا ایران قابل درک نیست فقط خواننده رو متقاعد میکنه که بازار بورس بهترین گزینه برای افزایش سرمایه اس
مطالبش هم برای من قابل فهم نبود
در کل تشکر
Yazdan Rzm
۱۳۹۹/۱/۱۲
تمرکز کتاب در بسیاری، از بخش‌های با نگاه و فرهنگ مسلط بر بازار سرمایه ایالات متحده هست و نه کانتکس کشوری چون ایران، اما آموختنی است و مفید.
moosa zamanzadeh
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
عالی عالی بود و من فکر می‌کنم چنین کتابی که روان و ساده بیان کنه در حوزه سرمایه گذاری و بازاریابی توامان نداریم
تبریک به ناشر
رسول اسماعیلی
۱۳۹۸/۱۲/۲۷
سلام بدک نیست اما باید بدونیم که سازو کارهای اقتصاد ما با اروپا بسیار متفاوت است اما کتاب انگیزشی خوبی میتونه باشه
دانیال احمدی
۱۴۰۱/۸/۲۹
کتاب خوبیه ولی با اصول این کتاب جلو رفتن باید سرمایه چندین میلیاردی داشته باشید و نیاز بهش نداشته باشی تا بتونی طبق این پول دربیاری
Mb Azarfam
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
کتاب خوبی بود، البته نمی‌دونم این روش تو ایران کاربرد داشته باشه. فقط فکر میکنم اگر گوینده روان‌تر اجرا می‌کرد بهتر می‌شد
پارسا پیامیار
۱۳۹۹/۷/۲۰
قطعا شما نمی‌تونید با این کتاب بازار رو قبضه کنید. ولی این کتاب میتونه شما رو ۶۰ درصد جلو بندازه برای قبضه کردن بازار
نیلوفر راستی
۱۳۹۸/۱۲/۲۱
خیلی کاربردی بود و ساده توضیح داده بود. و از صدا راضی بودم.
مشاهده همه نظرات 52

راهنمای مطالعه کتاب صوتی با این کتاب بازار را قبضه ‌کنید!

برای دریافت کتاب صوتی با این کتاب بازار را قبضه ‌کنید! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.