معرفی و دانلود کتاب صوتی با نوشته کشتن

عکس جلد کتاب صوتی با نوشته کشتن
قیمت:
44000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی با نوشته کشتن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی با نوشته کشتن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی با نوشته کشتن

کتاب صوتی با نوشته کشتن اثر محمد علی سجادی داستان زندگی نویسنده‌ایست که مشغول نگارش یک داستان در ژانر معمایی است و حکمت‌های جاودان زندگی را روایت می‌کند.

مردی که داستان زندگی پر رمز و راز خود را روایت می‌کند، مدت‌های مدیدی است که خاطرات زود هنگام خود را از یاد می‌برد، به همین خاطر آن‌ها را می‌نویسد. او می‌خواهد بنویسد وگرنه گرفتار می‌شود. هر چند لکه‌های سیاهی در ذهن او هستند که تمرکزش را بر هم می‌زنند. براستی او چگونه می‌تواند از دست این توهم خلاص شود. «باز زنگ تلفن، باز رنگ خون، باز پوشیدن آن لباس لعنتی، آنکادره کردن ریش، باز بستن غلاف و هفت‌تیر سیاه که فقط از مرگ حرف می‌زند، باز هم نگاه به آینه، به همسر مرده، باز جنازه، و باز هم یک راز...» شروع به خواندن بریده روزنامه می‌کنم و پی‌بردن به جزئیات هولناک حادثه. ما چرا نفس می‌کشیم؟ من چه بنویسم که قوی‌تر از این باشد. تخیل من باید به کجا برود؟ سرهنگ پی پاک‌کنی می‌گشت تا تمامی جنازه‌ها و قاتل‌های رنگ وارنگ و جورواجور را از ذهنش پاک کند: عروسی که داماد را در شب زفاف کشته بود... مادری که داماد و نوه‌اش را زنده به گور کرده بود تا دخترش را به مرد دلخواهش شوهر بدهد... زنی که صیغه شش مرد بود... دختری که زن عاشقش را کشته بود تا به عشقش برسد...

محمدعلی سجادی کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌ کننده، تدوین‌گر، نقاش، نویسنده و طراح صحنه و لباس ایرانی است. از او کتاب‌های گزل (نشر نی)، حیرانی (ققنوس)، موش کور (اختران)، نیز در بازار کتاب موجود است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
26 دقیقه
بخش اول
18 دقیقه
بخش دوم
9 دقیقه
بخش سوم
18 دقیقه
بخش چهارم
9 دقیقه
بخش پنجم
24 دقیقه
بخش ششم
39 دقیقه
بخش هفتم
7 دقیقه
بخش هشتم
59 دقیقه
بخش نهم
54 دقیقه
بخش دهم
35 دقیقه
بخش یازدهم
16 دقیقه
بخش دوازدهم
11 دقیقه
بخش سیزدهم
20 دقیقه
بخش چهاردهم
56 دقیقه
بخش پانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی با نوشته کشتن
نویسنده
راویژورژ پترسی
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
44000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی با نوشته کشتن

Samira Naraghi
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
به گمانم صدای خوب گوینده و توصیف خوب نویسنده از لوکیشن‌ها حس و حال‌ها گاه آدم را پرتاب میکرد به لوکیشن‌های خیال نویسنده و من به عنوان مخاطب گاها هم قدم با او در خیابان‌های قصه زیر باران رفتم! در ترافیک ماندم! و حتی تصادف کردم! تنها خرده‌ای که میگیرم به نویسنده پایان مبهم او بود! قصه کامل بود اما با پایان سریع بی توضیح‌اش حس ناقص مانده قصه را به من منتقل کرد
امید رستگار
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
اى کاش نویسنده از ژانر اصلى خودش خارج نمى شد، کارهاى قبلی ایشان که با زبان شعر بود بسیار متفاوت بود این کتاب حسى را منتقل مى کند که گویی از روى اجبار نگارش شده یک جورهایی کلیشه اى و کم مایه از اینکه نظرم را صریح بیان مى کنم پوزش مرا پذیرا باشید
ندا کریمی
۱۳۹۸/۱/۱۱
خسته نباشید میگم به همه عزیزانی که این اپلیکیشن رو ساختن. من مدت‌ها بود که کتابی نخوانده بودم و خیلی از اپلیکیشن‌های مختلفی رو امتحان کرده بودم اما همشون نواقص زیادی داشتند اما بلاخره تونستم یک کتاب رو بدون خطا و به راحتی مطالعه کنم ممنونم
Shayan Nahali
۱۳۹۸/۱۲/۲۲
با تشکر از راوی و تمام عزیزانی که أین اثر را آفریده اند، واقعأکتاب بی‌محتوائی بود و حیف شما عزیزان که وقت پر ارزشتان را برای همچین کتاب‌های پوچ و بی‌معنی حدر می‌دهید با تشکر.
نسیم قاسم
۱۳۹۷/۱۲/۱
فقط صدای آقای پطروسی زیبا بودن وگرنه آخر داستان کلا هیچ به هیچ میشه
زاها م
۱۳۹۷/۱۲/۳
راوی خوب بود ولی کتاب جالب نبود برام 😔
پوریا حسین زاده
۱۴۰۰/۲/۱۹
فوق العاده داستان جالبی بود
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی با نوشته کشتن

برای دریافت کتاب صوتی با نوشته کشتن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.