معرفی و دانلود کتاب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در سال 2019

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در سال 2019 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در سال 2019 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در سال 2019

کتاب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در سال 2019 نوشته‌ی رابرت میلر، به آموزش چگونگی تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر میلیونی در فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب و اینستاگرام ضمن تبلیغ و ساخت برند شخصی می‌پردازد.

نفوذ پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در طول 10 سال گذشته بزرگ‌ترین موهبت در بازاریابی از زمان خلق اینترنت بوده است. در حالی که بی‌تردید درآمد سرشاری از محل بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی به دست می‌آید، اما رقابت شدید در این عرصه شروع موفقیت‌آمیز در آن را بسیار دشوارتر از گذشته ساخته است.

فراهم نمودن ابزارهایی که برای آغاز به کار از نقطه‌ی شروع درست به آن نیاز دارید انگیزه تدوین کتاب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در سال 2019 (Social Media Marketing 2019) بوده است. در فصول مختلف این اثر نحوه‌ی انجام آن مورد بحث و بررسی قرار گرفته و با مرور آنچه رسانه‌های اجتماعی در سال 2019 را این اندازه مهم ساخته است آغاز می‌شود.

در ادامه جزئیات دقیق بسیاری از ترندهای رسانه‌های اجتماعی که در سال 2019 و فراتر از آن می‌توان انتظار داشت را درخواهید یافت. سپس پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که باید با استفاده از آن‌ها شروع به کار نمایید و همچنین نحوه‌ی انتخاب بهترین گزینه‌ی آغازگر برای برند خود مرور خواهد شد.

در این مرحله به فصول مربوط به استراتژی‌های بازاریابی پولی و رایگان در فیس‌بوک، اینستاگرام، یوتیوب، و توییتر می‌رسید و پیش از یادگیری درباره‌ی گزینه‌ای پولی و بهترین شیوه‌ی استفاده از آن‌ها پیشنهاداتی فراوانی برای جذب بیشترین دنبال کننده و بازدید کننده تا حد امکان به پلتفرم انتخابی خود دریافت خواهید کرد. در نهایت ترفندها و راهنمایی‌های متعدد به منظور اطمینان از برجستگی محتوای شما در میان انبوه مطالب منتشره در وب ارائه خواهد شد.

در بخشی از کتاب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در سال 2019 می‌خوانیم:

کاملاً تبلیغاتی نباشید: اگر فید شما پر از محتوای تبلیغاتی باشد دنبال کننده‌های شما فضای اسپم‌گونه را بیشتر از وب‌نوشته‌های شما احساس خواهند کرد. اگر این احساس در دنبال کننده‌های شما به وجود آید که ارتباط‌شان با وب‌نوشته‌های شما قطع شده است، ممکن است تعامل با پست‌های خود را قطع نمایند. در نهایت بخشی دنبال کننده‌های شما ریزش خواهند کرد. بنابراین میان تبلیغ وب‌نوشته‌های خود و تعامل فعال با دنبال کننده‌های خود تعادل ایجاد کنید.

پاسخ / بازخوردهایی که از دنبال کننده‌های خود دریافت می‌کنید را نادیده نگیرید: باید فعالانه به دنبال بازخورد گرفتن از دنبال کننده‌های خود باشید. می‌توانید برای آن‌ها پرسشنامه بفرستید یا برای فهمیدن این که واقعاً چه نظری درباره وب‌نوشته‌های شما دارند با آن‌ها گفتگو نمایید. پاسخی که از دنبال کننده‌های خود دریافت می‌کنید می‌تواند به شما در تغییر روش خود در حوزه‌هایی که عملکرد ضعیفی دارید و تلاش برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌هایی که عملکرد برتری دارید کمک نماید.

از کپشن گذاری غافل نشوید: سعی کنید از آپلود کردن تصاویر بدون زیر عنوان خودداری کنید. زیر عنوان به دنبال کننده‌های شما در به دست آوردن بینش بهتر نسبت به تصویر آپلود شما کمک می‌کنند. کپشن‌ها نیز آن چیزی هستند که برای برقراری ارتباط با دنبال کننده‌های خود به کار می‌برید. استفاده از عناوین درست متنی را درباره پست‌های شما در اختیار دنبال کننده‌ها قرار داده و به پاسخ‌دهی مخاطبان شما نیز کمک خواهد کرد. افراط نکنید. 200 کاراکتر برای نوشتن یک پیام کافی خواهد بود. ایموجی‌ها را نیز به کار بگیرید، آن‌ها نظر بازدید کننده را جلب خواهند کرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: اهمیت رسانه‌های اجتماعی
فصل 2: ترندهای سال 2019
فصل 3: پلتفرم‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی
فصل 4: بازاریابی فیسبوک در سال 2019
فصل 5: بازاریابی پولی فیسبوک
فصل 6: اینستاگرام در سال 2019
فصل 7: بازاریابی پولی اینستاگرام
فصل 8: یوتیوب در سال 2019
فصل 9: بازاریابی پولی یوتیوب
فصل 10: توییتر در سال 2019
فصل 11: تبلیغات پولی توییتر
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در سال 2019
نویسنده
مترجمجلال ورزنده کامه علیا، فاطمه ورزنده کامه علیا
ناشر چاپیانتشارات آذرگان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-622-6303-75-0
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در سال 2019

حمزه صوفی
۱۳۹۹/۱/۴
عالی بود... فقط‌ی مقدار انشاش ضعیف و تفهیم موضوع سخت
Fa Kame
۱۳۹۸/۹/۲۳
عالی بودکتابی بسیار مفهوم در موردبازاریابی رسانه
فاطمه بادپا
۱۳۹۹/۹/۲۵
کتاب خیلی خوب و مفید بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در سال 2019

برای دریافت کتاب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در سال 2019 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.