معرفی و دانلود کتاب صوتی بازاریابی

عکس جلد کتاب صوتی بازاریابی
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بازاریابی

کتاب صوتی بازاریابی اثر برایان تریسی از مجموعه کتابخانه موفقیت، به شما 21 مورد از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین ایده‌های بازاریابی استراتژیکی که تاکنون کشف شده را می‌آموزد.

کتاب صوتی بازاریابی (Marketing) ایده‌های اثربخشی برای پیروزی بر رقبا و غلبه بر مشکلات را به شما ارائه می‌کند که می‌توانید برای بهبود نتایج بازاریابی استراتژیک خود از آن‌ها استفاده کنید تا هرچه سریع‌تر به موفقیت‌های خود برسبد. دلیل اصلی موفقیت یا شکست کسب و کارها، موفقیت یا شکست در بازاریابی است. براساس نظریات علمی، 48 درصد شکست‌ها در کسب و کار به کاهش یا عدم اثربخشی عملیات بازاریابی و فروش بستگی دارد.

برایان تریسی (Brian Tracy) در این اثر مطالب متنوع و تاثیرگذاری درباره‌ی بازاریابی بیان کرده است، مطالبی از قبیل: سه سوال کلیدی در بازاریابی، چهار روش برای تحول کسب و کار، چهار روش بازاریابی موفق، استفاده از استراتژی «ضربه غافلگیرانه»، دلیل خرید مردم و ده‌ها نکته کاربردی دیگر.

این اثر راهنمایی کامل و جامع برای آموزش هنر بازاریابی است. چگونه برای بدست آوردن جایگاهی برجسته در بازار از نقاط قوت خود استفاده کنیم؟ اگر کارتان را با محصول یا خدمتی خوب شروع کنید و فرصت فروش تعداد زیادی از آن را با قیمت و سود خوب به دست آورید، آن وقت است که رقبا بیکار نمی‌نشینند و فورا رقابت برای جذب همان مشتریان را شروع می‌کنند تا شما را شکست بدهند.

منطقی و طبیعی است که هرگاه سودی بیشتر از حد بازار باشد، ‌رقبا به آن بازار یورش می‌کنند تا کالاها و خدماتشان را در آن حیطه عرضه کنند. به عنوان نمونه، زمانی که یک روند رشد در بازار املاک شروع می‌شود، افراد کارآفرین بدون همکاری با هم هجوم می‌آورند تا خانه‌ها و املاک زیادی بسازند و بفروشند. خیلی زود، بازار اشباع می‌شود و قیمت‌های بالایی که باعث جذب رقبا شده بود، به قیمت‌های پایینی تبدیل می‌شود که اغلب آن‌ها را مجبور به ترک کسب و کار می‌کند.

رقبا به بازارهایی می‌روند که فکر می‌کنند سودی بیشتر از حد متوسط دارد. هر عملکردی برای منحرف کردن حواس آن‌ها از سود احتمالی یا واقعی‌تان، حضور شما در بازار را طولانی‌تر و قوی‌تر می‌کند. حتی اگر رقیب یا کسی که به او اعتماد ندارید از روند پیشرفت کسب‌وکارتان پرسید، همیشه بگویید «این یک مبارزه دائمی است، بازار خیلی پیچیده است و برای کسب هر دلار سخت تلاش می‌کنید».

اولین اقدام برای ورود به یک بازار سودآور این است که جلب توجه نکنید و دیده نشوید. خیلی بی‌سروصدا و آرام وارد شوید و کارتان را شروع کنید و به گونه‌ای عمل کنید که گویا به سراغ بخش بسیار کوچکی از بازار رفته‌اید. معلوم نیست که استراتژی اپل در مورد آیفون هم همین بوده باشد اما احتمالاً همین بوده، زیرا رقبا آیفون و فعالیت‌های بازاریابی اپل را نادیده گرفتند تا وقتی که دیگر خیلی دیر شده بود. دومین اقدام این است که وقتی به سود زیاد رسیدید، خیلی درباره موفقیت خود نگویید و لاف نزنید مگر وقتی که از رقبا خیلی جلوتر رفته باشید تا نتوانند به شما برسند. هرگز پارچه قرمز را مقابل گاو خشمگین رقبا تکان ندهید.

بسیاری از شرکت‌ها ابتدا خود را با قدرت در بازار نشان می‌دهند، سپس می‌گویند که شرکتی بزرگ، قوی و کاملا مستحکم هستند و رقبایشان باید به مکان دیگری بروند. گاهی این استراتژی اثربخش است و گاهی خیر، ‌اما تسلط ناگهانی آن شرکت بر بازار یک محصول یا خدمت خاص اغلب موجب می‌شود رقبا به دنبال فروش و کسب سود در جای دیگری باشند.

برایان تریسی (Brian Tracy) نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری و سخنرانی برجسته و خوش‌نام است. او سمینارهای مختلفی را در مورد رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب و کار برگزار کرده است. او به مدت 30 سال موضوعاتی از قبیل اقتصاد، تاریخ، کسب و کار، فلسفه و روانشناسی را تجزیه تحلیل کرده و حاصل تحقیقات خود را در بیش از 70 کتاب نوشته است که اکثر کتاب‌هایش به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند و فروش بسیار بالایی را نیز رقم زده‌اند. غیرممکن است در ایران بخواهید موفق شوید، اما نام برایان تریسی را نشنیده باشید.

در بخشی از کتاب صوتی بازاریابی می‌شنویم:

فرضیات مهم شما درباره رقبا چیست؟ فرضیات اشتباه، ریشه اغلب شکست‌های بازاریابی است. آیا ممکن است فرضیات‌ شما درباره رقبا اشتباه باشد؟‌ اگر این فرضیات اشتباه باشد، باید چه کنید؟

ما امروزه در عصر آیفونِ اپل و گلکسیِ سامسونگ زندگی می‌کنیم. در سال 2006 و قبل از معرفی این تلفن‌ها، نوکیا 49 درصد و بلک‌بری 29 درصد بازار تلفن‌های همراه را در اختیار داشتند. وقتی نخستین آیفون در سال 2006 معرفی و در سال 2007 تولید شد، نوکیا و بلک‌بری مرتکب اشتباهی مرگبار شدند. آن‌ها گفتند «آیفون فقط یک اسباب‌بازی است، هیچ‌کس وسیله‌ای نمی‌خواهد که امکان ارتباط و تماس با همه دوستان را فراهم کند و‌ قابلیت ارسال ایمیل، ارسال پیام و نصب برنامه‌های مختلف هم داشته باشد. این مُد و هوسی زودگذر است که لازم نیست درباره‌اش فکر کنیم».

اکنون هر دوی این شرکت‌ها تعطیل شده‌اند، ‌زیرا فرضیات غلطی درباره اثر آیفون بر بازار تلفن‌های همراه داشتند. آن‌ دو از بزرگترین و سودآورترین برندهای دنیا بودند که در عرض 5 سال نابود شدند.

چه فرضیاتی درباره رقبا دارید، از جمله اینکه در حال حاضر چه می‌کنند و ممکن است در آینده چه کنند؟

بزرگترین اشتباهی که اغلب درباره رقیبان مرتکب می‌شویم این است که به اندازه کافی به آن‌ها احترام نمی‌گذاریم. ما هوش، سرسختی و اشتیاق آن‌ها برای کسب سهم بازار و سود بیشتر را دست‌کم می‌گیریم. همیشه فرض کنید که رقیب باهوش، باکفایت، علاقه‌مند و خلاق است و برای جذب مشتریان به همان چیزهایی فکر می‌کند که شما فکر می‌کنید. هیچ‌وقت آن‌ها را دست‌کم نگیرید.

از خودتان بپرسید «چه کار درستی انجام می‌دهند؟» وقتی کار درستی که باعث افزایش فروش و سهم بازار می‌شود را شناختید، ‌ببینید چطور می‌توانید خلاقانه از آن‌ها تقلید کنید تا در نظر مشتریان احتمالی بهتر از آن‌ها باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
3 دقیقه
مقدمه
6 دقیقه
فصل 1: هدف کسب‌وکار
7 دقیقه
فصل 2: چهار روش بازاریابی موفق
6 دقیقه
فصل 3: سه سوال کلیدی در بازاریابی
8 دقیقه
فصل 4: تحقیقات بازار و شناخت بازار
6 دقیقه
فصل 5: بازاریابی مشتری‌محور
9 دقیقه
فصل 6: دلیل خرید مردم
9 دقیقه
فصل 7: تحلیل رقابتی
7 دقیقه
فصل 8: کسب مزیت رقابتی
9 دقیقه
فصل 9: آمیخته بازاریابی
5 دقیقه
فصل 10: استراتژی‌های جایگاه‌سازی
8 دقیقه
فصل 11: چهار اصل استراتژی بازاریابی
6 دقیقه
فصل 12: انتخاب میدان نبرد
9 دقیقه
فصل 13: اصول نظامی استراتژی بازاریابی
7 دقیقه
فصل 14: تاکتیک‌های منحرف و منصرف کردن در بازاریابی
5 دقیقه
فصل 15: استراتژی «اولین و بیشترین»
6 دقیقه
فصل 16: استراتژی «ضربه غافلگیرانه»
5 دقیقه
فصل 17: تسلط بر بازار تخصصی
4 دقیقه
فصل 18: استراتژی‌های خلاق برای رشد بازاریابی
8 دقیقه
فصل 19: استفاده از سایر روش‌های فروش
4 دقیقه
فصل 20: مفهوم سبد منابع
8 دقیقه
فصل 21: چهار روش برای تحول کسب‌وکار
2 دقیقه
خلاصه و نتیجه‌

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بازاریابی
نویسنده
مترجمژان بقوسیان، بنفشه عطرسائی
ناشر چاپیانتشارات زرین کلک آفتاب
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بازاریابی

حبیب کمالی
۱۴۰۲/۴/۱۲
این کتاب بر آن دسته از فروشندگانی که اصول فروش را به درستی آموزش ندیده اند، بسیار مفید و مثمر ثمر خواهد بود و به شدت پیشنهاد میشود
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۴/۱۹
اگر در زمینه بازاریابی و فروش و توسعه بازار فعالیت میکنید، بهتون پیشنهاد میکنم که این کتاب رو بخونید تا از غافله عقب نمونید.
روح اله نصیری
۱۴۰۲/۱/۲۲
این کتاب خلاصه‌ای از بازاریابی و تیتر وار مانند هست که به همه بازاریاب‌ها بدون شک پیشنهاد می‌دهم
مهیار مقصودلو
۱۴۰۰/۴/۳۰
بی نظر بود واقعا روی فروشم خیلی تاثیر داشت و خیلی چیزای خوب ازاین کتاب یاد گرفتم
محسن لطفی
۱۳۹۸/۵/۳۱
بسیار عالییییه
نکات خیلی خوب و ایده‌های جالبی به یک فروشنده میده
سید محمد حسن ساداتی
۱۴۰۰/۱/۴
واقعا برای بنده خیلی خوب بوده، صدا خیلی رسا و دلنشین و خیلی مفید بوده
متشکرم
پیمان صابری
۱۳۹۸/۷/۲۰
برایان تریسی یکی از بهترین نویسندگان هستش
جلال مدرسی
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
کتاب خوبی بود و اصول بازاریابی رو به خوبی شرح میدهد
امیرحسین رمضانى
۱۴۰۱/۵/۲۰
با اموزشاتش میتونید در فروش پیشرفت خوبی داشته باشید
Ali Lak
۱۴۰۰/۲/۲۶
کلا کتابهای برایان تریسی کتابهای جامع‌ای هست
سحر روحبخش
۱۳۹۹/۶/۱۱
عالی بود واقعا اگه عمل کنید جواب میگیرید
Mohsen Shokrvand
۱۳۹۹/۱/۱
اگه واقعا عمل کنید عااااالیه
فرزاد نارویی
۱۳۹۸/۱۱/۲۳
کتابهای برایان تریسی عالیه
مهرداد عابدی
۱۴۰۱/۳/۲
خوب بود پیشنهاد میدم
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بازاریابی

برای دریافت کتاب صوتی بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.