معرفی و دانلود کتاب بازگشت

عکس جلد کتاب بازگشت
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازگشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازگشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازگشت

کتاب بازگشت نوشتۀ میلاد لطفی، ماجرای زندگی عقابی را روایت می‌کند که از کودکی در یک باغ پرندگان، در قفسی اسیر است و از تصورات، آرزو‌ها و خصوصا نفرتش نسبت به سایر پرندگان و رفتارشان می‌گوید.

در این کتاب، کشش عشق نسبت به عقابی که او را بالای سقف باغ دیده و همچنین تشنگی به آزادی او را مصمم به فرار از باغ می‌کند. عقاب طی رخدادی از باغ فرار می‌کند و ماجرا‌های متعددی در برخورد با سایر حیوانات برای او رخ می‌دهد. این برخورد‌ها و فراز و فرود‌ها برای او منجر به تغییر چند باره عقایدش می‌شود. داستان از زبان خود او روایت می‌شود که وقایع پیش آمده برای خود را روی پوست ماهی، خطاب به معشوقش می‌نویسد، تا روزی حرف‌هایش را به او برساند. او در نهایت کشته می‌شود.

در بخشی از کتاب بازگشت می‌خوانید:

احساس، احساس، احساس. من این جا فقط این تصورات رو احساس می‌کنم. من هیچی رو به شکل واقعی لمس نمی‌کنم. لمس نمی‌کنم و به جای خلأ‌هایی که با تمام وجود حسشون می‌کنم رؤیاپردازی می‌کنم و توهم می‌زنم. این جا هیچ فکری وارد عمل نمی‌شه. نمی‌شه و به‌ جاش این قوه‌ی تخیل منه که هر روز داره قوی‌تر از دیروز میشه. خودم هم خیلی خوب می‌دونم که هر روز دارم از واقعیت‌های دنیای بیرون از این قفس بیشتر فاصله می‌گیرم. اونقدر زیاد که شاید اصلا نتونم بیرون از این جا یه موش رو از جا بلند کنم، چه برسه به گوزن! گوزنی که حتی درست نمی‌دونم چه شکلیه، ولی آدم‌ها وقتی به عکس‌های روی دیوار نگاه می‌کنن و از روی چیزهایی که برای معرفی من نوشتن می‌خونن، با تعجب به هم میگن که این عقابه قدرت بلند کردن یه گوزن هفت کیلویی رو داره؟!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازگشت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات تک رنگ
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات60
زبانفارسی
شابک978-600-6081-24-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازگشت

کامیار دریکوند
۱۳۹۹/۱۲/۳
عالی
مخصوصا شروع کتاب
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب بازگشت

برای دریافت کتاب بازگشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.