معرفی و دانلود کتاب صوتی باشگاه مشتریان

عکس جلد کتاب صوتی باشگاه مشتریان
قیمت:
12900 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باشگاه مشتریان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باشگاه مشتریان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی باشگاه مشتریان

کتاب صوتی باشگاه مشتریان اثر علی خاکزادی، دومین جلد از مجموعه کتاب‌های امپراتوری خرده فروشی، دربردانده‌ی راهکارها و شیوه‌های مفیدی است که به نوعی مشتریان را به خرید دوباره از کسب‌وکارتان تشویق می‌کند.

آیا در باشگاه مشتریان فروشگاه یا سازمان خدماتی خاصی شرکت کرده‌اید؟، اگر مدیر فست‌فود نزدیک‌ منزل یا محل کار شما بعد از اینکه پنج پیتزا از او خریدید، یکی برایتان هدیه می‌فرستاد، اگر شماره و اطلاعات‌ خود را در بوتیک‌ یا فروشگاهی درج کرده‌اید تا روزهای حراج محصولاتشان را به شما اطلاع‌رسانی کنند، اگر روی سرویس اینترنت خود مودم بی‌سیم یا ترافیک هدیه می‌گیرید و بسیاری مثال‌های دیگر، جواب پرسش ما مثبت است. اگر اطراف خود را بنگرید، افراد کمی را پیدا می‌کنید که عضو یکی از انواع باشگاه‌های مشتریان نباشد. ولی چرا همه‌ی دارندگان کسب‌و‌کارها، از بزرگ تا کوچک، به‌دنبال راه‌اندازی چنین باشگاه‌هایی هستند؟ روشن است: برای افزایش فروش. بنای باشگاه‌های مشتریان بر این عقیده است که به نوعی مشتریان را به خرید دوباره از آن کسب‌وکار تشویق کنند.

چطور این باشگاه‌ها می‌توانند بر روی فروش تاثیر بگذارند؟ زمانی که به دنبال پاسخ این سوال می‌روید، موضوع کمی پیچیده می‌شود. ساخت باشگاه مشتریان مناسب مراحل گوناگونی دارد و این کتاب مرحله به مرحله به شما کمک می‌کند تا باشگاه مشتریان مورد نظر خودتان را طراحی و راه‌اندازی کنید.

شرکت‌ها باید برای طراحی برنامه‌ها از مشتریان‌شان نظرسنجی کنند و طبق نظر آن‌ها تصمیم بگیرند، زیرا بهترین مشاوران همان مشتریان هستند. تجربه نشان می‌دهد شرکت‌هایی که دقیقا با نتایج به دست آمده از نظرسنجی‌های مشتریان خود اقدام کرده‌اند، موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌اند.

در جامعه‌ی امروزی صاحبان کسب‌وکار به خوبی درک کرده‌اند که دیگر بی‌نقص و درخشان بودن به تنهایی برای ماندگاری در میدان رقابت کافی نیست. مشتریان بالاترین سطح کیفیت کالا و خدمات را تقاضا دارند و توقع دارند کالا و خدمات مورد نظرشان در زمان و مکان دلخواه و طبق سلیقه‌ی آن‌ها در دسترس قرار بگیرد. بنابراین مدیران تمام سعی خود را می‌کنند تا پاسخ‌گوی تقاضای مشتریان باشند.

مشتریان امروزی بسیار آگاه و باهوش هستند و دیگر فقط به مطلوب بودن کیفیت و قیمت و... راضی نمی‌شوند. آن‌ها علاوه بر این ویژگی‌ها، به نوع ارتباط کسب‌وکار با مشتریان نیز اهمیت می‌دهند. مشتریان امروزی جذب کسب‌وکارهایی می‌شوند که اهمیت این خواسته‌ی آن‌ها را درک کرده و برای شکل‌گیری رابطه‌ی وفادار بلندمدت میان کسب‌وکار و مشتریان برنامه‌ریزی کرده باشند. امروزه کسب‌وکارهایی که برنامه‌ی وفاداری مشتریان را اجرا کنند، برنده‌ی نهایی میدان رقابت هستند.

در قسمتی از کتاب صوتی باشگاه مشتریان می‌شنویم:

با فراگیر شدن استفاده از شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، به جرئت می‌توان گفت هرگونه فعالیت و کسب‌وکاری که نگاه تخصصی و فرصت‌جویانه به مقولۀ شبکه‌های اجتماعی نداشته باشد، به بیراهه رفته است و در آیندۀ نزدیک چاره‌ای جز پذیرش آن و تمکین در برابر آن ندارد، البته اگر در این میانه از گردونۀ کسب‌وکار خارج نشود!

آمار حیرت‌انگیز افراد آنلاین در کشور و تعداد بسیار بالای افراد حاضر در شبکه‌های اجتماعی را به عنوان یک فرصت بی‌بدیل بنگرید. نباید از این فرصت چشم‌پوشی کرد. یکی از راه‌های قدرتمند جذب اعضای فعال در باشگاه مشتریان و تبلیغات، همین شبکه‌های اجتماعی است. برای شرکت‌های بزرگ‌تر یا شرکت‌هایی که بزرگ فکر می‌کنند، توصیه می‌شود مسئول شبکه‌های اجتماعی شرکت خود را به صورت مستقل استخدام کنند و در چارت سازمانی شرکت خود، این جایگاه را ایجاد نمایند. از این شبکه‌ها می‌توان اینستاگرام، فیس‌بوک و LinkedIn را نام برد و از شبکه‌های اطلاع‌رسانی (پیام‌رسان) موبایلی، تلگرام، واتس‌آپ، لاین و... جزو ابزارهای مترقی و نوین روز هستند.

اگر به این شبکه‌ها مسلط نیستید، همین‌الان یادگیری را شروع کنید. خوشبختانه تسلط به این شبکه‌ها بسیار ساده است و فقط اراده‌ی شما را می‌طلبد. هرکدام از شبکه‌های اجتماعی در موضوع خاصی شناخته شده‌تر هستند. در ادامه، توضیحی کوتاه در این رابطه آمده است:

1. فیس‌بوک یک شبکه کاملاً اجتماعی و عمومی است و تمام افراد اعم از زن و مرد و کودک و بزرگ و حتی وزیر و رئیس‌جمهور کشورها در این شبکه حاضر هستند و به اطلاع‌رسانی عمومی اقدام می‌کنند.

2. اینستاگرام یک شبکه مبتنی بر عکس است و کمی تخصصی‌تر از فیس‌بوک عمل می‌کند. شبکه‌های اخبار و اطلاع‌رسانی به‌راحتی در این شبکه فعالیت می‌کند. چهره‌های سیاسی در رده‌های بالای حکومتی نیز از این شبکه استفاده می‌کنند. شرکت‌ها و اعضا عکس‌های خود را به نمایش گذاشته و به‌صورت مختصر توضیحاتی در ذیل آن عنوان می‌کنند. این شبکه در حال حاضر در تملک شرکت فیس‌بوک بوده و به دلیل وجود لینک ارتباطی از اینستاگرام به فیس‌بوک، استفاده از آن بسیار ساده است.

3. LinkedIn شبکه‌ای کاملاً تخصصی برای کسب‌وکارها است. افرادی که در این شبکه عضو هستند و به تبادل نظر می‌پردازند، عمدتاً فعالان اقتصادی و شرکت‌ها و مدیران کسب‌وکار‌ها هستند.

4. تلگرام، واتس‌آپ، لاین و... از جمله شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی آنلاین و سریع مبتنی بر موبایل هستند. امکان ارسال عکس و فیلم و داده در تمامی آن‌ها فعال است و امکان ایجاد گروه‌های مختلف آموزشی و اطلاع‌رسانی، این نرم‌افزارها را به یکی از ابزارهای بسیار کارا در چند سال اخیر تبدیل کرده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
مقدمه
9 دقیقه
فصل اول: مفاهیم اولیه
28 دقیقه
فصل دوم: مزایای تاسیس باشگاه مشتریان
51 دقیقه
فصل سوم: گام‌های تاسیس باشگاه مشتریان
7 دقیقه
فصل چهارم: اجزای تشکیل‌دهنده‌ی باشگاه مشتریان وفادار
14 دقیقه
فصل پنجم: بررسی چند نمونه‌ی باشگاه مشتریان در سطح کشور توسط کلاب مستر
78 دقیقه
فصل ششم: توصیه‌هایی جهت تاسیس باشگاه مشتریان در ایران
3 دقیقه
فصل هفتم: مدیریت سازمانی در باشگاه مشتریان
27 دقیقه
فصل هشتم: داستان مفهومی کلاب مستر و ادمستر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی باشگاه مشتریان
نویسنده
ناشر صوتی گروه مشاوران توسعه بازار آوید
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
12900 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی باشگاه مشتریان

Alireza Tavasoli
۱۴۰۰/۱۲/۵
یه کتاب و خط مشی خیلی خوبیه برای موفقیت تضمینی توی کسب و کار و برای هر صاحب کسب و کاری واجبه که باشگاه مشتریان را افتتاح کنه👌اگر افکارتان توی کسب و کار رو به جلو هست و تشنه پیشرفت بهتون پیشنهاد میکنم
سعید ف
۱۳۹۹/۴/۶
مطمئنن 4 ساعت وقت گذاشتن برای این کتاب خالی از لطف نیست. ولی تعداد مثال زدن خیلی خیلی زیاد این کتاب کمی اذیت میکنه. گوینده خوبه ولی نحوه ضبط کتاب یکنواخته و اصلا استراحت ذهنی با آهنگ نمیده.
MrG
۱۴۰۱/۴/۱۷
نه جذاب صحبت میکنه و نه کاربردی. حرف اضافه زیاد گفته میشه. و کمی تجاری برای معرفی شرکت نوشته شده تا استراتژی‌های کاربردی.
دنیا سعادتی
۱۴۰۲/۸/۳
باشگاه مشتریان برای وفادارسازی مشتری در حوزه بازاریابی خیلی موثر است. گوش دادنش هم خالی از لطف نیست 😍
علی القاصی
۱۴۰۰/۵/۲۹
این کتاب بسیار کاربردی است و برای کسب و کارها خواندن و شنیدن کتابهای صوتی در این زمینه لازم است.
حبیب فیروزی اذر
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
خیلی زمان بر نبود مطالبی داشت که تو تحقیقاتی که تو اینترنت داشتم ندیده بودم
امیر حسین توسلی
۱۴۰۱/۷/۲۸
بسیار عالی برای کسانی که می‌خواهند کسب و کار جدید و به روزی را شروع کنند
محسن اشتراکی
۱۴۰۲/۹/۱۶
بسیار شیوا و روان به معرفی باشگاه پرداخته شده
مهنوش کرم پناه
۱۴۰۲/۲/۳
من از این کتاب راضی‌ام و برای افراد مبتدی خوب هستش
احسان جوانمردی
۱۴۰۱/۹/۲۰
مطالب کتاب خوبه ولی گوینده عالی نیست
رضا شریفی
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
گویندگی خیلی خوبی نداره
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی باشگاه مشتریان

برای دریافت کتاب صوتی باشگاه مشتریان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.