معرفی و دانلود کتاب صوتی بانیپ در ماه

عکس جلد کتاب صوتی بانیپ در ماه
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بانیپ در ماه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بانیپ در ماه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بانیپ در ماه

کتاب صوتی بانیپ در ماه نوشته سوزن برچرس، درباره‌ی هیولایی به نام بانیپ است که در سال‌های بسیار دور در جنگلی بزرگ زندگی می‌کرد. این اثر برای کودکان گروه سنی (الف) و (ب) تهیه شده است.

در قسمتی از کتاب صوتی بانیپ در ماه می‌شنویم:

سال‌ها پیش، حتی قبل از نوشته شدن تاریخ، هیولایی به نام بانیِپ آزادانه اطراف رودخونه­‌ی ماری پرسه می‌زد. یک روز هوا در حال تاریک شدن بود و بانیپ زیر نور ماه، توی رودخونه دنبال شکاری بود تا شکمش رو سیر کنه. هیولا وقتی که دید پایین رودخونه شکار خوبی پیدا نمی‌شه، تصمیم گرفت از صخره­‌ی کنار آبشار بالا بره تا شاید اونجا چیزی پیدا کنه.

مدتی گذشت و خسته شد و به یک درخت اُکالیپْتوس تکیه داد. تا اینکه فهمید فقط خودش نیست که توی جنگل زندگی میکنه. کنار درختی که بانیپ بهش تکیه داده بود، یک برکه قرار داشت. داخل برکه، یک شکارچی، بی‌سر و صدا و ماهرانه از بین علف­‌های برکه حرکت می‌کرد و به دوتا اردکی که تو آب بودن نزدیک می‌شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
بانیپ در ماه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بانیپ در ماه
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویعادله نهاوندیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بانیپ در ماه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بانیپ در ماه

برای دریافت کتاب صوتی بانیپ در ماه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.