معرفی و دانلود کتاب ببارد باران، نبارد باران

عکس جلد کتاب ببارد باران، نبارد باران
قیمت:
8000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ببارد باران، نبارد باران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ببارد باران، نبارد باران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ببارد باران، نبارد باران

کتاب ببارد باران، نبارد باران نوشته‌ی محمدرضا سرشار، در قالب داستانی نیمه آهنگین، با کلامی ساده و به شکل ملموسی علت استجابت نشدن بعضی دعاها را برای کودکان آشکار کند. این اثر برای گروه سنی (ب) مناسب است.

قهرمان این کتاب کودکانه، گنجشکی است که روزی صبح زود، هنگامی که برای پیدا کردن غذا برای جوجه‌هایش، لانه خود را ترک می‌کند، و در طول راهش به انسان‌های مختلفی برمی‌خورد که به اقتضای کار و شرایط آن روزشان، برخی از خدا می‌خواهند که باران ببارد و بعضی به عکس، خواسته‌شان این است که آن روز هوا آفتابی باشد...

در بخشی از کتاب ببارد باران، نبارد باران می‌خوانیم:

جیکی دیگر خودش هم خیلی گرسنه شده بود. وقتی زیر پایش یک برنج‌زار دید پایین رفت. روی زمین مقداری دانه و خرده نان بود. جیکی شروع به خوردن کرد. چینه‌دانش که پر شد خدا را شکر کرد. حالا وقتش بود که پیش بچه‌ها و زنش برگردد. اما تا خواست از زمین بلند شود صدایی شنید:

خدایا ساقه‌های برنجم دارد خشک می‌شود. خودت که می‌دانی زندگی این بچه‌های یتیم از برکت همین شالیزار می‌گذرد. پس چرا ابرهای سیاهت آن بالا ایستاده‌اند و ما را نگاه می‌کنند! چرا نمی‌بارند! خدایا...!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ببارد باران، نبارد باران
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-03-0480-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ببارد باران، نبارد باران

سین قاف
۱۳۹۸/۱۲/۵
کتاب عالی است، اما این که اپلیکیشن نسخه پی دی اف را ارائه نمی‌دهد، جای سوال دارد. من این کتاب را برای پسرم خریداری کروم، اما نمی‌توانم برایش ارسال کنم!!
نفس سادات جزایرى
۱۳۹۹/۱/۱۳
بنظرم زیبا بود و تأمل برانگیز!!
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب ببارد باران، نبارد باران

برای دریافت کتاب ببارد باران، نبارد باران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.