معرفی و دانلود کتاب بخواهید تا برسید: کاربردی‌ترین مکالمه جهان

عکس جلد کتاب بخواهید تا برسید: کاربردی‌ترین مکالمه جهان
قیمت:
۲۰۰۰۰ 10000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بخواهید تا برسید: کاربردی‌ترین مکالمه جهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بخواهید تا برسید: کاربردی‌ترین مکالمه جهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بخواهید تا برسید: کاربردی‌ترین مکالمه جهان

کتاب بخواهید تا برسید: کاربردی‌ترین مکالمه جهان اثری مشهور از استر هیکس و وین دایر، با ارائه راهکارهایی کاربردی نشان می‌دهد که چطور احساس خود را با خواسته‌تان هماهنگ کنید تا بتوانید در تمام جنبه‌های مختلف زندگی‌تان تغییراتی بنیادین ایجاد کنید.

در زندگی به دنبال چه چیزی هستید؟ بهبود روابط؟ بهبود اوضاع مالی؟ بهبود وضعیت سلامتی‌تان؟ شغل مورد علاقه؟ و یا به دنبال جذب زوج مناسب؟ اگر می‌خواهید تمامی این موارد را داشته باشید استر هیکس (Esther Hicks) و وین دایر (Wayne W Dyer) در این کتاب راه دستیابی به آن‌ها را به شما می‌آموزند. بدون تردید با خواندن کتاب بخواهید تا برسید (Co-creating at its best: a conversation between master teachers) متوجه خواهید شد روابط، سلامتی و ثروت تابع قوانینی است که با فهم درست آن قوانین می‌توانید زندگی‌تان را متحول کنید.

کتاب بخواهید تا برسید، بر مبنای نشستی در شرکت های‌هاس که در 13 نوامبر 2013 در آناهیم کالیفرنیا اتفاق افتاده نوشته شده است. دکتر وین دایر و استر هیکس با خرد جمعی، که به نام آبراهام شناخته می‌شود، دور هم نشسته‌اند. دایر، تمامی سوالاتی را می‌پرسد که در بیش از 40 سال تعلیم دیگران، درباره‌ی آشتی با خود و کشف خود، اندوخته؛ و آبراهام پاسخ‌هایی می‌دهد که همه‌ی افراد باید بشنوند.

این کتاب پاسخی است برای آن که چطور باشید و چطور عمل کنید، همچنین به شما می‌آموزید که چطور نباشید و چطور عمل نکنید و چگونه از چیزهایی که باعث ناخرسندی شما می‌شود دوری جویید.

قانون جذب در مورد تمامی جنبه‌های زندگی صادق است، به خصوص پول. عده‌ای با اینکه سال‌هاست به دنبال کسب ثروت هستند، با وجود تلاش فراوان هنوز به ثروتی که خواهان آن بوده‌اند، نرسیدند. هنگامی که افکار و زندگی این افراد را مورد مطالعه قرار دهید، می‌بینید آن‌ها به جای موضوع ثروت، بر کمبود ثروت و ترس و یأسی که این کمبود در زندگی‌شان پدید می‌آورد، متمرکز هستند. آن‌ها پیوسته احساسِ بدی دارند زیرا پولی را که خواهان آن هستند، ندارند.

قانون جذب با احساس شما کار می‌کند نه با آنچه که می‌خواهید! به مفهوم دیگر شاید شما خواهان ورود پول بیشتر در زندگی‌تان باشید ولی اگر در عین حال احساس کمبود و نداری داشته باشید پول بیشتر وارد زندگی شما نمی‌شود و حتی پول بیشتری از دست شما خارج می‌شود.

یکی از با ارزش‌ترین نکات در رابطه با این کتاب آن است که 22 روش کارآمد ارائه می‌کند تا بتوانید به آنچه می‌خواهید برسید. مهم نیست کجا و در چه موقعیتی هستید، مهم این است که این کتاب در هر حال روشی را پیش روی شما قرار خواهد گذاشت تا زندگیتان را شاد و پر نشاط کنید. قطعا حق مسلم شماست که زندگیتان پر از چیزهای خوب و نیکو باشد و این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه به حق خود برسید.

در آخر لازم به ذکر است از آنجایی که همیشه کلمات انگلیسی ملموس برای بیان کامل افکار غیر ملموس استر وجود ندارند، او گاهی ترکیب کلمات جدیدی می‌سازد و به سبک جدیدی از کلمات استاندارد استفاده می‌کند. به عنوان مثال برای بیان توجه و نگاه به سبک زندگی قدیم آن‌ها را با حروف بزرگ می‌نویسد در حالی که به طور معمول بزرگ نوشته نمی‌شوند.

در بخشی از متن بخواهید تا برسید می‌خوانیم:

استادان واقعی دریافتند چطور به انرژی‌ای که جهان را ایجاد می‌کند دست یابند. آن‌ها می‌دانند به چه قدرتی می‌رسند. و جذب آن می‌شوند. بنابراین با چیزهایی آشنا شده‌اید که در راه‌های بزرگی در حال حرکت هستند، چون به این انرژی دسترسی داشتید، چون دریافتید چطور مانع قدم گذاشتن خود در این راه شوید و چطور آن را تمرین کنید و اجازه دادید این جنبش اتفاق بیفتد، پس وقتی از این راه منحرف شدید خیلی سخت بود و این را می‌دانستید.

او همانند بسیاری از شما به این مرحله رسید که شما از تلاش برای متقاعد کردن مردمی که روی درجه احساسی‌های ارتعاشی متفاوت از آن‌ چه منظور شماست ایستاده‌اند، خسته شده‌اید. به عبارت دیگر، او به جایی رسید که با اندکی تأمل متوجه شد به قدری برای متقاعدکردن مردم در جهتی که معتقد بود درست است، تلاش کرد که راه خود را گم کرد. و او تمایلی به انجام این کار نداشت. پس او از این شرکت صرف‌ نظر کرد و شرکت بی‌نقص دیگری تأسیس کرد. مسیر ارتعاشی خود را یافت. و سرانجام آن‌ طور شد که می‌خواست.

روشی که تمایل داریم شرح دهیم این است که بیشتر موجودات جسمانی سرتاسر جهان تلاش می‌کنند یکدیگر را راضی و خشنود کنند. آن‌ها مدت‌ها پیش سیستم هدایت خود را واگذار کرده‌اند. چون وقتی مادرتان یا شخصی شما را مورد توجه خود قرار می‌دهد و هرکاری می‌کنید را تأیید می‌کند، این احساس خوبی به شما می‌دهد. پس تلاش می‌کنید کارهایی انجام دهید که باعث رضایت احساس او شود و احساس خوبی داشته باشید، بدون این‌که بدانید با هر گام طولانی در این راه، شما از آگاهی بالقوه سیستم هدایت خود که درون شما اتفاق می‌افتد صرف نظر می‌کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
یادداشتی برای خوانندگان
ایده رید
آبراهام کیست؟
الهام چیست؟
انرژی جنبشی اول صبح
عقیده و باور چیست؟
انتخاب‌های قبل از تولد
تعامل با کسانی که "فوت شده‌اند"
او پدرش را بخشید
تقابل و نقطه جذب شما
خشونت بسیار زیادی وجود دارد
آیا مشت نمونه خروار است؟
برنامه ریزی قبل از خواب
روابط والدین و کودک
اکنون می‌تواند واضح ببیند
آیا انتخاب مقدر شده است؟
قرار گرفتن در مسیر شما
آیا غلبه بر موانع لازم است؟
غرق شدن در اخبار بد
آیا مراقب احساس خود هستید؟
ترجمه‌ی بهاگاوادگیتا
استدلال پول خرج کردن
آیا جهنم وجود دارد؟
در مورد افسوس‌های گذشته
می‌توانید روح را تقسیم کنید؟
به خودتان اعتماد دارید؟
تغییر و اصلاح افکار
تجربه شفابخشی مسرتبخش او
غذاهای اصلاح شده ژنتیکی و شبیه به آن
دیدگاه آبراهام از صحنه سیاست
وقایع مرتبط دایر و آبراهام

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بخواهید تا برسید: کاربردی‌ترین مکالمه جهان
نویسنده،
مترجمهاجر فقهی
ناشر چاپیانتشارات معیار علم
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-622-6247-42-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ 10000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بخواهید تا برسید: کاربردی‌ترین مکالمه جهان

سیاوش سعادت
۱۳۹۹/۲/۱۷
عالیه این کتاب منتظر صوتی این کتاب هستم و خواهشن به ناشرین بگین که مترجمین کتابها رو همون چیزی که نوشته شده رو ترجمه کنن نه چیزی بهش اضافه کنن و نه چیزی ازش کم کنن و کلمها مذهبی بهش اضافه نکنن متاسفانه بعضی از کتابها کلمهای به کتاب اضافه و یا کم شده نویسندهای کتاب اگه لازم بود خودشون این کار رو میکردن این خودش یگ توهین هست به نویسنده کتاب. با تشکر از کتابراه
Meysam Mirali
۱۳۹۹/۱/۸
کتاب فوق العاده ایه و تمام موضوعات محور قانون جذب هست هم اکنون که دارم این کتاب رو میخونم خیلی جذاب هست ولی یک بدی خیلی بزرگ این کتاب این هست که متاسفانه فقط ترجمه شده و تحلیل نشده تا مطالب و جملات بصورت خیلی روان بیان شوند بخاطر همین خیلی سخت هست که کتاب رو بخونی و سعی کنی ارتباط بین مطالب رو درک کنی و بفهمی چون بصورت سلیس و روان ترجمه و تحلیل نشده است.
رضا شایان پور
۱۳۹۸/۷/۲۷
بنده مدتی است که در مورد قانون جذب مطالعه می‌کنم و این کتاب یکی از بهترین کتابهایی است که به دست آوردم یعنی می‌توانم اظهار کنم که بهتر از همه کتابهایی است که خوانده‌ام
در ضمن از تمامی دست اندرکاران و زحمت‌کشان کتابراه به خاطر راه‌اندازی و مدیریت چنین نرم‌افزار قدرتمند و زیبا تقدیر و تشکر ویژه دارم خدا پشت و پناهتان
Hamid Mahdian
۱۳۹۸/۷/۲۱
از کارشناسان و دست‌اندرکاران محترم و عزیز کتابراه و نشرهای صوتی و چاپی خواهش میکنم این کتاب رو صوتی کنین....
ممنون از زحمات و مهربانی بزرگی که در حق دوست‌داران کتاب و فرهنگ کتاب و کتابخوانی ایران عزیزمون به عمل آوردید. ‌..
امیر صالحی
۱۳۹۹/۱۰/۲
عالی بود🙏لطفا بیشتر درمورد کتاب‌های روانشناسی قانون جذب کتاب‌های موفقیت قرار بدهید چون این کتاب‌های برای این دوره که مردم با این تکنولوژی سرو کار دارن سردر گم شدن خوبه.... چون هیچ تکنولوژی مثل ذهن انسان نیست باید بدونند که انسان یه موجود هوشمند و ارتعاشی هست... سپاس🙏❤🌹
Afsaneh Rahman
۱۳۹۸/۷/۱۹
واقعا خیلی لذت بردم، مطالب بسیار سطح بالا ولی کاربردی بود، سطح انرژیم را بالا برد و تصمیم گرفتم که در هر لحظه با احساس خوب زندگی کنم، خواندن کتاب را به کسانی که می‌توانند با قانون جذب کار کنند و با آن آشنایی کامل دارند پیشنهاد میکنم.
Parastoo Kashani
۱۳۹۸/۷/۲۱
کتابی قوی و غنی هست، اما اکیدا توصیه میکنم بعنوان یک آموزش ساده در نظر نگیرید! با اینکه همه چیز را توضیح داده اما لازم هست که آمادگی ذهنی کامل برای درک این گفته‌ها داشته باشید تا با تمام وجود متوجه شوید.
بیژن علی نژاد
۱۳۹۹/۱/۲۳
کتاب فوق العاده‌ای بود ولی ترجمه ضعیف خیلی جاها جملات یا پاراگرافها مفهوم نبود و باید خودت‌ی نتیجه‌ای میگرفتی اگر بعد از ترجمه توسط یک نویسنده حاذق ویرایش بشه قطعا حس نویسنده اصلی را بهتر میتونه به خواننده انتقال بده متشکرم.
فرزانه نیک پی
۱۳۹۸/۱۰/۳
از نظر محتوا کتاب خوبی بود، من قبلا هم کتابهایی از استر هیکس و وین دایر خونده بودم و میتونم بگم ترجمه‌اش اصلا خوب و روان نیست طوری که به مفهوم کتاب هم آسیب رسونده. و برام عجیب بود چون کتابراه معمولا ترجمه‌های خوب رو ارائه میده.
atefeh habibi
۱۴۰۱/۲/۱۹
گول صفحات کم کتاب رو نخورید. اونقدر اکثر جاها مطلبش سنگینه که باید چندباری بخونیدش تا مفهومش رو کاملا درک کنید. خصوصا اگر تمرکز نداشته باشید. احتمالا برای کسایی که در مورد فلسفه و... خیلی مطالعه داشته ن، اصلا سنگین نباشه.
Sh A
۱۳۹۹/۸/۲۸
کتاب جالبی است مخصوصا برای کسانیکه یه پیش زمینه ذهنی از قانون جذب داشته باشند ترجمه آن خوب وروان نیست باید لغات ترجمه شده رادوباره ترجمه کنی
از کارشناسان ودست اندر گردان کتابراه بسیار سپاسگزارم
که در هر زمان وهرمکانی کتاب بامن است
سیما قهرمانی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
از تمامی دست اندرکاران و مدیران کتابراه کمال تشکر را دارم بابت اپلیکیشن خوب و کاربردی
و همچنین از مطالعه کتاب بسیار لذت بردم
کتابهای روانشناسی مربوط به قانون جذب کمک شایانی به زندگی بشر میکنند
سپاس از کتابراه🙏
masi
۱۳۹۹/۵/۷
کتاب وین دایر و استر هیکس رو قبلا مطالعه کرده بودم انتظار داشتم از این کتاب مطالب جدیدتری ببینم یا یک بحث خوب ببینم ولی انتظاراتم برآورده نشد. متشکرم از کتابراه
Atta_Paarsa
۱۴۰۲/۲/۲۸
مگه میشه نکات مهم و کلام ارزشمند بزرگانی نظیر استر هیکس و وین دایر رو بیخیال شد و ازش گذشت... برعکس باید همیشه و مرتب حتی چندین و چندبار خوند و شنید و در زندگی واقعی بکار گرفت...
Mansoureh
۱۴۰۱/۵/۷
این کتاب به صورت یک مصاحبه پرسش و پاسخ هست که ترجمه شده
برای همین هم شاید خوندنش تمرکز زیادی بخواد اما ارزش چندبار خوندن رو قطعا داره و دیدگاه جدیدی به من داد که ارزشمند بود
مشاهده همه نظرات 52

راهنمای مطالعه کتاب بخواهید تا برسید: کاربردی‌ترین مکالمه جهان

برای دریافت کتاب بخواهید تا برسید: کاربردی‌ترین مکالمه جهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.