معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی بدن چگونه ذهن را تغییر می‌دهد

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی بدن چگونه ذهن را تغییر می‌دهد
قیمت:
16000 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بدن چگونه ذهن را تغییر می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بدن چگونه ذهن را تغییر می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی بدن چگونه ذهن را تغییر می‌دهد

پادکست بدن چگونه ذهن را تغییر می‌دهد اثر امی کادی به ژست بدن اشاره دارد که روی ذهن و رفتار تأثیر گذاشته و در نتیجه دستاوردها را تغییر می‌دهد. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

امی کادی (Amy Cuddy) در این کتاب ثابت می‌کند که فرم ظاهری بدن و ژست‌های فیزیکی و بیرونی ما تاثیراتی مهم و قابل تشخیص در حالات درونی ما دارند.

به این معنا که اگر ما در ظاهر، فرم بدن و ژست‌ها و حالت خود را مشابه فردی که اعتماد به نفس بالایی دارد و در موضع قدرت است و نسبت به محیط تسلط دارد قرار دهیم، فیزیولوژی بدن ما و حتی ترشحات هورمونی ما و در نهایت برداشت ذهنی ما نسبت به خودمان هم تغییر می‌کند.

امی کادی در کتاب صوتی بدن چگونه ذهن را تغییر می‌دهد می‌گوید:

اگر دو دقیقه ژست قدرت بگیرید، سطح تستوسترون و کورتیزول بدنتان تغییر می‌کند و در نتیجه ریسک‌پذیریتان بیشتر می‌شود؛ نترس‌تر می‌شوید. و شانس موفقیتتان بیشتر می‌شود. مردم می‌توانند تغییرات کوچکی در خودشان ایجاد کنند تا به مزایای بزرگی برسند.

وقتی شما در یک رقابت‌ پیروز می‌شوید، به شدت حس قدرت می‌کنید. هورمون‌هایی در خونتان ترشح می‌شود که باعث حس سلطه می‌شود. زمانی که در رقابت پیروز می‌شوید، بطور طبیعی و بدون فکر، دست‌ها را به شکل V درمی‌آورید، چانه را بالا می‌گیرید و ژست قدرت می‌گیرید.

زمانی که حس ناتوانی به انسان‌ها دست می‌دهد، دقیقاً برعکسش را انجام می‌دهند. سعی می‌کنند خودشان را نامرئی کنند، خودشان را جمع می‌کنند و همین‌طور از خودشان در برابر تهدیدات محافظت می‌کنند و شانه‌هایشان را جمع می‌کنند که نشان‌دهنده‌ی اضطراب است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
بخش اول
8 دقیقه
بخش دوم
10 دقیقه
بخش سوم
7 دقیقه
بخش چهارم
10 دقیقه
بخش پنجم
5 دقیقه
بخش ششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی بدن چگونه ذهن را تغییر می‌دهد
نویسنده
راویآزاده اکبری
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
16000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی بدن چگونه ذهن را تغییر می‌دهد

S R
۱۳۹۸/۱۱/۱۷
من این کتاب رو نخوندم ولی تا جایی که اطلاع دارم امی کاردی کتابی به این نام نداره و تنها کتابشون پرزنس هست که نمیدونم ترجمه شده یا نه. این عنوان در واقع عنوان یکی از سخنرانی هاشون هست که جزو پر بازدید‌ترین ویدیوهای تد هست. بشدت ویدیوی جذابیه که توش ایشون راجع به تصادفی که در جوانی داشتن و باعث شده ۲ حافظه شون بشدت کم بشه (در حد سیگا افت در حالی که قبلا گیفتت محسوب میشدن) صحبت میکنن و این که چطور با حمایت یکی از اساتید و با تغییر بادی لنگویج اونقدر تغییر کردن که الان استاد هاروارد شدن. دوستان بعضیاشون گفتن انسجام نداره فک میکنم به خاطر اینه که سخنرانیه من تایماشم نگاه کردم خیلی کم بود برای همین توصیه می‌کنم با یک سرچ ساده ویدیو رو پیدا کنید و ببینید که در حدود ۲۵ دقیقه ست که قطعا خیلی تاثیرگذارتره. تد زیرنویس فارسی هم فکر میکنم داشته باشه. در هر صورت این که سخنرانی رو بیایم به عنوان کتاب صوتی تحویل بدیم فکر نمیکنم کار جالبی باشه. برای همین امتیاز بد نیست رو دادم.
سمیه تاجیک
۱۴۰۱/۹/۲۶
همین طور که بسیاری از دوستان گفتن کار یه سخنرانی یا سمینار هست که در مورد زبان بدن صحبت میشه همگی از این مساله که با تغییر دادن زبان بدن می‌توان افکار خود و دیگران را تغییر داد مطلع هستیم من به شخصه فکر میکردم این سمینار قراره به چگونگی تغییر دادن بدن برای وضع بهتر و حال خوشتر بپردازه ولی متاسفانه بیشتر تایم به کلی گویی می‌پردازه و به این مساله که چه حالت‌هایی نشانه قدرت در افراد تحت مطالعه قرار گرفته است البته از آنجایی که ما فقط صوت را داریم خیلی از تصویر سازی‌ها هم ذهنی است و امکان داره اشتباه تصور کرده باشیم ژست رو خیلی خوب میشد حداقل تصاویر اصلی این حرکات به صورت عکس قرار داده می‌شد که شنونده تصویر درست تری از همین شنیده‌های کوتاه داشت، اگه دنبال بهتر کردن زبان بدن هستید این کتاب صوتی یا سمینار چیزی به شما یاد نخواهد داد جز توضیحات کلی...
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۱۲/۳
خودش از دنیایی دوباره وارد دنیایی دیگر شده است.
امی کادی، در حقیقت با مخاطبانش داستان زندگی و اوج گرفتن خودش را در کتاب صوتی بدن چگونه ذهن را تغییر می‌دهد، را در میان می‌گذارد.
پادکست کوتاه زبان بدن از زبان امی کادی، به فیزیک بدن می‌پردازد. ری اکشن هر اکشن بدن را در زمان کوتاه بررسی می‌کند و از
این قدرت برای بیان نظر و متقاعدسازی استفاده می‌کند.
امی کادی، خودش را با شناخت این ویژگی قدرتمند، توانمند کرده است و به فیزیک و روح با زبان بدن قدرت و نیرو بخشیده و توان از دست رفته‌اش را باز یافته است.
پادکست به شما در این فرصت کوتاه آموزش نیز می‌دهد. و در ارائه بهترین خودتان در زندگی و کار شما را یاری می‌کند.
Atieh Karimi
۱۴۰۰/۵/۲۶
این کتاب در واقع سخنرانی امی کادی هست که در مورد زبان بدن توضیح میده و در واقع سخنرانی امی رو کتاب کردن. کلا ۲۰ دقیقه هم نیست. واسه من که تنبلی‌ام میاد ساعت‌ها حرف تکراری گوش کنم خوبه. این کتاب پژوهشی است که بر روی دانشجویان انجام دادن و به ما میگه که بهترین مدل زبان بدنی که مثلا در زمان استخدام بهتره داشته باشی چیه
مجید۱۳ چگنی
۱۳۹۸/۱۰/۲
سلام... کتاب نکات خوبی داره... اما گوینده خیلی عجله داره توی گفتن جملات... یه قسمتهایی از متن روهم طوری بیان میکنه که فکر میکنم احتیاج به تصویر گری هست..
مهری دهقادنی
۱۳۹۸/۴/۷
کتاب خوبی بود و توصیه می‌کنم بخوانید فقط کمی از انسجام محتوایی برخوردار نبود بیشتر شبیه سخنرانی است ولی با این حال بسیار عالی بود
Ali Pakravan
۱۳۹۷/۱۱/۱۷
مباحث به شدت پراکنده و باسرعت زیاد خوانده میشود..
و اینگونه به نظر میرسه که گوینده مطلقا تسلط به موضوع نداره..
abbas masjedian
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
چیز جالبی توی این کتاب ندیدم جز یکی دو تا نکته از هورمونهای قدرت و استرس و اثرات انها.. ولی چون حجم کتاب کمه با گوش کردن چیزی از دست نمیدید
ساجده شاحیدر
۱۴۰۰/۶/۲
به نظر من این از جمله کتاب‌های با ارزشی است که خیلی‌ها به آن توجه ندارند در حالی که حقیقتا حالات بدنی ما روحیه ما را کاملا تغییر می‌دهد
شکور باسقی
۱۴۰۰/۷/۵
نکات مفیدی بهم انتقال نداد و چیزایی که توش بود همونایی بود که قبلا درمورد زبان بدن میدونستم و خونده بودم.
فاطمه غفاری
۱۳۹۸/۱/۳۱
کتاب زیبایی بود. لحن بیانش رو خیلی دوست داشتم فقط گاهی احساس میکردم بعضی وقتها احتیاج به تصویر این کتاب داشتم
یلدا سیفی نسب
۱۴۰۲/۶/۳۰
انسجام نداشت و خیلی پراکنده گویی شده بود و کمی هم تند صحبت میشد اما مطالب خوبی رو ارائه میداد...
شفیقه بافکر
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
کتاب هست باید اطلاعاتی قبلا راجب موضوع موفیقت بدونی بعد این کتاب برات راحت تو باور بشینه
behnam alamdari
۱۴۰۰/۹/۱۸
من فکر میکردم کتابه ولی دوستان تو نظراشون گفتا که سخنرانی بود و سخنرانیشم خوب بود
fkart 75
۱۴۰۰/۴/۱
بااینکه کتابی در غالب گفتگوی عادی است اما راهنمایی‌های کلیدی داره ک بسیار کمک‌کننده‌س
مشاهده همه نظرات 40

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی بدن چگونه ذهن را تغییر می‌دهد

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی بدن چگونه ذهن را تغییر می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.