معرفی و دانلود کتاب بدنسازی رزمی: کاربردی از حرکات و تغذیه

عکس جلد کتاب بدنسازی رزمی: کاربردی از حرکات و تغذیه
قیمت:
۵۰۰۰۰ 25000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بدنسازی رزمی: کاربردی از حرکات و تغذیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بدنسازی رزمی: کاربردی از حرکات و تغذیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بدنسازی رزمی: کاربردی از حرکات و تغذیه

کتاب بدنسازی رزمی: کاربردی از حرکات و تغذیه، با آگاه‌سازی رزمی کاران از بدن‌سازی و اصول تمرین و ایجاد باوری صحیح به پایه‌های تغذیه برای این گروه پرداخته و می‌کوشد به رزمی کاران برای پیشبرد اهدافشان در جهت صحیح راهنمایی‌هایی مفید کند.

مدت‌هاست که فواید تمرینات با وزنه در تمامی رشته‌های ورزشی به اثبات رسیده است اما هنوز هم بسیاری از مربیان ورزش‌های رزمی و رشته‌های دیگر ورزشی منکر فواید آن هستند، اغلب می‌شنوید که حتی اگر تمرین با وزنه انجام گیرد باید متفاوت با تمرینات پرورش اندام باشد.

کتاب بدنسازی رزمی (Martial Arts BodyBuilding) در مورد اینگونه حرکات و آنچه مربیان به عنوان بدنسازی ورزش‌های رزمی ذکر می‌کنند بحث می‌کند.

همانطور که اخلاق و برخورد یک مربی رزمی در جذب شاگردانش و علاقمند کردن آن‌ها بی‌اندازه موثر است، در مورد یک مربی بدنسازی هم چنین است و ممکن است خیلی از شما تجربه کرده باشید که بعضی از مربیان بدنسازی فارغ از وظیفه‌ی مربیگری اغلب یا روبروی آینه مشغول فیگور گرفتن هستند یا پشت میزشان مشغول خوردن یا گپ زدن با رفقا هستند و اگر از آن‌ها برنامه بخواهید با بی‌میلی تمام شاید حتی بدون توجه به فرم بدن و سابقه‌ی ورزشی و بیماری شما، برنامه‌ای روی کاغذ بنویسند و به دست شما بدهند.

در بخشی از کتاب بدنسازی رزمی می‌خوانیم:

شاید برایتان باعث تعجب باشد که بسیاری از ورزشکاران به محض ورود به حیطه‌ی بدنسازی به عضلاتی بزرگ و حجیم دست یافته‌اند اما پس از مدتی انجام ندادن یا ترک تمرینات از فرم زیبای بدن خود دور شده‌اند و به بدنی شل و افتاده رسیده‌اند، دلیل عمده‌ی چنین پدیده‌ای استفاده‌ی نابجای دارو و مکمل برای افراد آماتور و عدم تثبیت درست حجم عضلانی و افت شدید کیفیت عضله پس از رها کردن ورزش و قطع موارد مصرف شده می‌باشد.

همیشه به یاد داشته باشید یک بدنساز در صورت تمایل برای شروع مصرف دارو و مکمل باید حتما سابقه‌ی فعالیت حرفه‌ای حداقل یک ساله در این رشته داشته باشد ولی این لزوما به این معنا نیست که برای رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب حتما باید از این روش استفاده کند.

به طور کلی و طبیعی مانند هر ورزشکاری که مدتی فعالیت نکند کارایی ورزشی شما پایین خواهد آمد و عضلاتتان تا حدودی تحلیل خواهند رفت زیرا عضله تا جایی ساختار خود را حفظ می‌کند که از آن استفاده کنید، به محض رها کردن برنامه‌ی تمرینی حجم عضلات اندک اندک رو به کاهش می‌رود اما از آن جایی عضلات شما به آرامی و با برنامه‌ی اصولی به سطح آمادگی رسیده‌اند، بعد از ترک تمرین این روند به صورت آهسته انجام می‌گیرد و ساختار کلی عضلات دچار دگرگونی اساسی نمی‌شود.

از دیگر موارد آسیب‌ها و ضررهای استفاده‌ی زود هنگام و غیرضروری از دارو و مکمل آنست که این مواد شیمیایی مستقیما روی عضله تاثیر گذاشته و قدرت عضلانی را بالا می‌برند اما روی بافت‌های دیگر مانند تاندون‌ها اثر چندانی ندارند و این عدم هماهنگی و تعادل بین قدرت عضله و تاندون می‌تواند موجب آسیب و پارگی تاندون گردد.

فهرست مطالب کتاب

پیش گفتار
فصل اول: مواردی مهم در علم تمرین و تغذیه
چرا بدنسازی؟
تمرین
دو اصل مهم در تمرین
باور‌های غلط اساسی
تغذیه
استراحت
فصل دوم: آیا رزمی جدا از بدنسازی می‌باشد؟
آیا کار با وزنه و تمرینات بدنسازی انعطاف مرا از بین می‌برد؟
فصل سوم: چند تمرین پیشنهادی بدنسازی در رزمی
کلیات تلفیق رزمی و بدنسازی
تمارین پیشنهادی
فصل چهارم: تمرین حرفه‌ای‌تر، نتیجه‌ی بهتر
آن‌چه یک رزمی کار برای پیشرفت باید بداند
نکات
نمونه برنامه تمرین رزمی بدنسازی قبل از مسابقات
تجربه‌ای از یک رزمی کار
فصل پنجم: تغذیه رزمی و بدنسازی
نکات کلی و قابل توجه در تغذیه
میزان و ترکیب
سخن آخر
مراجع علمی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بدنسازی رزمی: کاربردی از حرکات و تغذیه
نویسنده، ،
ناشر چاپی صفرتاصد
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-622-95117-2-5
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰۰ 25000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بدنسازی رزمی: کاربردی از حرکات و تغذیه

Mobin Khan
۱۳۹۹/۳/۲۹
بسیار عالی بود دوستانی هم که میگن ما یکسال به بالا کارکردیم وکلیه اسم کتاب روشه کتاب بدنسازی رزمی‌نه کتاب بوکس و کیک بوکس وتکواندو ‌و... واقعا عالیه هرکی بخونه خودش هم میتونه به تنهایی برای ایندش برنامه ریزی کنه اگر تصویری هم باشه که دیگه حرف نداره
عادل شیرازی
۱۳۹۸/۱/۱۳
با توجه به سابقه بنده در رزمی توصیه میکنم دوستان بخونن و ایرادات رو هم بگن که ایشالا توی ویرایش بعد تصحیح کنیم. ممنون
فاطمه پاپی
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
باسلام.
واقعا نکات خوبی مطرح شده. رزمی کاران و حتی مربی‌های رزمی حتما مطالعه کنن چون یه سری قوانین هست که خیلیامون باهاشون آشنایی نداریم و حتی به اشتباه ازشون استفاده میکنیم.
حتما در اولویت قرار بدین مطالعه این کتاب هارو
محمدرضا حسین زاده
۱۳۹۸/۸/۱۰
کتاب خوبی بود اما بصورت کلی صحبت شده و برای هر ورزش رزمی نوع وزنه زدن متفاوته و باید براساس الگوی ورزشی وزنه انتخاب بشه اما برای افرادی که میخان وارد عرصه مربیگری بشن کتاب خوبیه
رضا جعفری
۱۴۰۱/۱/۱۲
با سلام و خسته نباشید
من این کتاب رو خوندم، کمک کننده بود، راستش من انتظار بیشتری داشتم، دوست داشتم برنامه‌ی بدنسازی رو بیشتر و ریزتر توضیح داده باشه.
بهر حال ممنون
Hamid
۱۳۹۸/۱۰/۸
با احترام: کتابی بسیار کلی که هرکسی که سابقه یکسال ورزش رو هم داشته باشه این اطلاعات رو داره. ولی برای افرادی که تازه میخان ورزش رو شروع کنند بدک نیست
Kian Taghavi
۱۴۰۰/۶/۲۴
کتاب نسبتا خوب بود، البته خیلی جا برای صحبت داشت، در خصوص تغذیه هم ایراداتی بهش وارده ولی درکل برای کسی که تازه ابتدای راهه بد نیست
Erfan Saraiy
۱۳۹۹/۹/۲۴
کتاب خیلی مفیدی بود، تقریبا هر چیزی که رزمی کار برای شروع بدنسازی نیاز داره. تشکر از مؤلفین محترم
ابوالفضل حسینی
۱۳۹۸/۶/۲۷
کتاب خوبی بود امید وارم بازهم نمونه این کتاب را در کتابراه ببینیم
عارف شیرازی
۱۳۹۸/۱/۱۵
کتابی کاربردی و اصولی در زمینه بدنسازی رزمی.
حتما مطالعه کنید.
M.j.nr
۱۴۰۲/۹/۸
به عنوان یه رزمی کار این کتاب خیلی به پیشرفت من کمک کرد و منو چند پله به هدفم نزدیک تر کرد.
علی احمدیان
۱۳۹۸/۳/۲۴
خیلی کلی توضیح داده شده. ولی برای آماتورها بد نیست. لازم بود از عکس استفاده بشه تو کتاب!
maryam ghs
۱۳۹۹/۳/۲
من خودم رزمی کارم و مطالبش خواب و مفید بود
بهمن گلچین
۱۳۹۹/۱/۲۳
خیلی کلی نوشته شده؟ در کل بد نیست
Alidehghani
۱۴۰۲/۱۱/۷
عالیه برای رزمی کاران
مشاهده همه نظرات 20

راهنمای مطالعه کتاب بدنسازی رزمی: کاربردی از حرکات و تغذیه

برای دریافت کتاب بدنسازی رزمی: کاربردی از حرکات و تغذیه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.