معرفی و دانلود کتاب بدون محدودیت بخورید، وزن کم کنید و سالم شوید

عکس جلد کتاب بدون محدودیت بخورید، وزن کم کنید و سالم شوید
قیمت:
۵۹۹۰۰ 29950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بدون محدودیت بخورید، وزن کم کنید و سالم شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بدون محدودیت بخورید، وزن کم کنید و سالم شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بدون محدودیت بخورید، وزن کم کنید و سالم شوید

کتاب بدون محدودیت بخورید، وزن کم کنید و سالم شوید به قلم ماشاءالله کشفی، یک برنامه غذایی چهار هفته‌ای به کسانی که به رژیم غذایی مناسب نیاز دارند، ارائه می‌دهد تا بدون پیروی از رژیم‌های سخت به تندرستی، نشاط و وزن مناسب برسند.

سال‌هاست دانشمندان به این فکر افتاده‌اند که چگونه روند و شیوع روزافزون بیماری‌ها را کنترل کنند و هزینه‌های‌ ناشی از آن را تقلیل دهند تا مردم مدت زمان بیشتری کار کنند و از ابتدای جوانی در اثر بیماری‌های جسمی و روانی از گردونه‌ کار خارج نشده و پیش از موعد بازنشسته نشوند.

امروزه در غرب، هر فردی نمی‌تواند بیش از دو هفته در ماه کار ‌کند و بقیه‌ روزهای ماه را در شرایط بیماری به‌ سر می‌برد و دولت باید هزینه‌ زندگی این افراد بیمار را بپردازد. این وضع در حال حاضر برای صندوق خدمات درمانی و وزارت بهداشت غیر قابل تحمل شده است، به همین دلیل آن‌ها از تمام اندوخته‌های علمی و تجربی استفاده می‌کنند تا شاید مقداری از این بار سنگین کم کنند و به این ترتیب انسان‌ها بیشتر با مسئولیت حفظ تندرستی خود آشنا شوند و بتوانند بیشتر کار کنند و در نتیجه بازدهی بیشتری داشته باشند.

‌بی‌کیفیت بودن مواد غذایی در این رفاه‌خانه‌ها، دانشمندان را به تفکر واداشته است تا به ‌نحوی به مردم تفهیم کنند که از استفاده‌ زیاد مواد شیمیایی برای بیشتر ثمر دادن زمین‌ها، خودداری کنند. همچنین به کشاورزان و تولید کنندگان مواد غذایی کمک مالی کنند تا آن‌ها ترغیب شوند و موادی را به بازار عرضه کنند که از قبل با مواد شیمیایی مسموم نشده‌اند.

با خواندن این کتاب خودتان می‌توانید وزنتان را کنترل کنید، در نتیجه هرگز دچار اضافه وزن نخواهید شد. برخلاف تمام رژیم‌های غذایى که تاکنون مأیوس‌ کننده بوده‌اند، کیلوهای از بین ‌رفته در این روش، دوباره باز نخواهند گشت. این کتاب برنامه‌ای سنجیده و مطمئن را پیشنهاد می‌کند که مبتنى بر فیزیولوژی طبیعى بدن، قوانین طبیعى و عملکردهای آن است. همه اعمال بدن شما طبق قوانین طبیعى جریان دارند که باید به آن‌ها اهمیت داده شود تا انسان سالم بماند. فقط در صورتى می‌توانید از سلامتى برخوردار شوید و وزن اضافى را کم کنید که این قوانین را بشناسید و به آن‌ها عمل کنید.

در کتاب بدون محدودیت بخورید، وزن کم کنید و سالم شوید، با روش تغذیه‌ای آشنا می‌شوید که به شما انرژی کافى برای ادامه زندگى و همچنین بیرون راندن فضولات و پس‌مانده‌های غذایى را می‌دهد و بدن شما به‌ طور خودکار اعمال حیاتى خود را مرتب انجام می‌دهد و به این ترتیب هرگز دوباره چاق نخواهید شد. هر اندازه بدن شما پر از انرژی شود، به‌ همان اندازه وزنتان کم می‌شود تا اینکه به وزن دلخواه خود مى‌رسید.

با دنبال کردن روش تغذیه‌ای که این کتاب پیشنهاد می‌کند، شما صاحب چنان انرژی‌ای می‌شوید که مشابه آن را در گذشته هرگز تجربه نکرده‌اید. هدف برنامه‌های کتاب حاضر، این است که نیرومند شوید و به وسیله آن بتوانید بدن خود را از شر فضولات و پس‌مانده‌های مواد غذایى دفع نشده و در بدن انبار شده خلاص کنید و دارای انرژی ذخیره نیز بشوید.

این کتاب نه تنها برای کم کردن وزن اضافى بلکه برای به ‌دست آوردن انرژی و برطرف کردن اختلالاتى که ناشی از کمبود انرژی هستند، به رشته تحریر درآمده است.

در بخشی از کتاب بدون محدودیت بخورید، وزن کم کنید و سالم شوید می‌خوانیم:

هضم نشاسته در دهان و به‌ وسیله‌ آنزیم پتیالین (آلفا آمیلاز) صورت مى‌گیرد، نشاسته در اثر جویدن و آغشته شدن با بزاق، به قند تبدیل مى‌شود یا حداقل تبدیل آن به قند به مرحله‌ اجرا گذاشته مى‌شود. ترشح بزاق غذا را تا رسیدن آن به معده همچنان دنبال مى‌کند.

برای هضم نشاسته در معده، ترشح بزاق مدت طولانى ادامه دارد، به شرطى که غذا به‌ صورت صحیح ترکیب شده باشد. ما هنوز به‌ درستى نمى‌دانیم که آیا پتیالین تنها ماده‌ مؤثر بدن برای هضم نشاسته است یا تنها آنزیمى است که بدن برای هضم نشاسته در اختیار دارد. در هر صورت نقش آن را در رابطه با تأثیر روی مواد نشاسته‌ای نباید دست‌کم گرفت.

جویدن باید غذا را با بزاق آغشته کند در حالی که افراد عجولانه غذا مى‌خورند و آن را خوب نمى‌جوند و خیلى سریع قورت مى‌دهند. در این حالت آنزیم‌ها وقت کافى ندارند که روی غذا اثر کنند، بنابراین هضم نشاسته باید در معده نیز ادامه داده شود.

این بسیار مهم است که نشاسته به‌ صورت خشک و بدون مخلوط شدن با آب خورده شود. بهتر است در صورت تمایل به خوردن سیب‌زمینى، آن را به‌ صورت تنوری یا بخارپز بخورید، نه اینکه از آن سوپ درست کنید. نشاسته خیس‌ شده را نمى‌توان به‌ خوبى جوید و به همین علت مقدار کمى بزاق با آن مخلوط مى‌شود و این باعث مى‌شود که محلول به سمت پایین فرستاده و درست هضم نگردد. خوردن یا نوشیدن مواد آبکى با غذا موجب مى‌شود که غذا به‌صورتى مصنوعى به‌حالت آبکى درآید، در این حالت شخص بیشتر از حد لازم غذا مى‌خورد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: رژیم و سلامتی
فصل دوم: بحران‌های پاکسازی بدن از بیماری‌ها
فصل سوم: روش طبیعی تندرستی
فصل چهارم: فیزیولوژی و آناتومى بدن انسان
فصل پنجم: اصول (ممنوعیت‌های) ترکیب مواد غذایى
فصل ششم: تغذیه و سلامتی
فصل هفتم: بررسى و آزمایش یک نوع تغذیه
فصل هشتم: رژیم بر اساس روش طبیعی تندرستی
فصل نهم: نکاتی درباره بیوشیمى بدن انسان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بدون محدودیت بخورید، وزن کم کنید و سالم شوید
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات248
زبانفارسی
شابک978-964-236-962-1
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک
۵۹۹۰۰ 29950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بدون محدودیت بخورید، وزن کم کنید و سالم شوید

زهرا عسگری
۱۳۹۹/۶/۲۹
من فعلا" فقط نسخه نمونه رو خوندم به نظرم واقعا" عالی
چون من خودم هم برای رفع این مشکل، به صورت ناخود آگاه از روش درمانی ایشون استفاده کردم و الان در عرض دوماه ۹کیلو کم کردم و دوسایز اومدم پایین
البته با نوشتن نامه‌ای به خدا و اعمال اصول قانون جذب و توجه به ندای درونی همین راه رو پیش رفتم
من واقعا" شگفت زده شدم، خدا رو شکر می‌کنم که همین مسیر رو برای سلامتی بیشترمن بهم نشون داد
محمدتقی محقق
۱۴۰۲/۸/۲۱
کتاب خوبی هست، نکات مثبت و منفی داره، از جمله خام گیاهخواری مبنای علمی نداره ولی توصیه به روزه داری یا همون فستینگ مفیده، البته در بعضی جاها زیاد اقراق شده مانند مصرف نکردن همزمان پرو تئین با نشاسته‌ها، مثلا از این به بعد نباید پنیر را با نون بخوریم مگه میشه، شرایط اجتمایی و جغرافیایی هر ملتی با هم فرق میکنه، در کل کتاب مفیدی هست
اکرم السادات حسینی زری
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
توصیه‌های کتاب بسیار عالی و کاربردی هستند، سپاس از نویسنده و کتاب راه برای در اختیار گذاشتن این اثر راه نما.
فاطمه بیاضی
۱۴۰۰/۱/۵
کتاب خیلی خوبی بود و به من انگیزه زیادی داد ولی در عمل باز هم موفق نشدم
ممنون از کتابراه
فریبام
۱۴۰۲/۲/۸
عالی و کاربردی بود و میتوان با توجه به زندگی هرکس برنامه ریزی کرد
سیداحمد فاطمی
۱۴۰۰/۵/۱۳
خام گیاه خواری نه مبنای دینی دارد و نه علمی
Sara sh.fakhradini
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
در مطالعه نسخه نمونه بنظر کتاب مفیدی هست
لطیفه حسین زاده
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
نظرمن عالی بود وخودم بااین روش میخواهم پاکسازی کنم
ارزو نسایی
۱۳۹۹/۹/۲۱
بنظرم کپی کتابای خارجی بود ولی مطالبش مفید بود
mahdi soltani
۱۴۰۰/۳/۲۳
درود برشما
به نوبه خودش خوب بود
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب بدون محدودیت بخورید، وزن کم کنید و سالم شوید

برای دریافت کتاب بدون محدودیت بخورید، وزن کم کنید و سالم شوید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.