معرفی و دانلود رایگان کتاب بررسی پتانسیل بازار فناوری نانو در صنعت منسوجات خانگی

عکس جلد کتاب بررسی پتانسیل بازار فناوری نانو در صنعت منسوجات خانگی
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بررسی پتانسیل بازار فناوری نانو در صنعت منسوجات خانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بررسی پتانسیل بازار فناوری نانو در صنعت منسوجات خانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بررسی پتانسیل بازار فناوری نانو در صنعت منسوجات خانگی

گزارش بررسی پتانسیل بازار فناوری نانو در صنعت منسوجات خانگی پل ارتباطی بین دنیای منسوجات و نانو فناوری ایجاد می‌کند و هدف آن روشن نمودن کاربرد این فناوری در حوزه منسوجات خانگی و نیز ایجاد آگاهی و فهم بهتر نسبت به عوامل پیش‌ران فنی و اقتصادی در حوزه منسوجات خانگی برای محققان در زمینه نانو فناوری است.

این گزارش به تولیدکنندگان منسوجات خانگی که به دنبال عرضه محصولات جدید با خواص بهبود یافته هستند، کمک می‌کند تا با فرصت‌های بالقوه آشنا شده و آگاهانه در مسیر استفاده از فناوری‌های نوین قدم بگذارند. این گزارش بازیگران اصلی در زمینه عرضه فناوری نانو مختص منسوجات خانگی را معرفی و دورنمایی از آینده کاربرد فناوری نانو در حوزه منسوجات خانگی را به تصویر کشیده است.

صنعت نساجی به یکی از مصرف‌کنندگان اصلی فناوری نانو در محصولات و فرآیندهای خود تبدیل شده است. در این صنعت، فناوری نانو بیشتر به منظور تولید مواد جدید، بهبود خواص مواد موجود و ارتقا کیفیت محصولات، به کار گرفته خواهد شد. در طی چند سال اخیر، ارزش بازار جهانی منسوجاتی که از فناوری نانو بهره برده‌اند با رشد قابل توجهی روبرو بوده است براساس مطالعات صورت پذیرفته، برای کارآمدی منسوجات خانگی، توجه عمده بیشتر بر رویکردهای جدید تکمیل پارچه و نیز فناوری‌های پوشش‌ دهی متمرکز است که با کمک فناوری نانو قابل دستیابی می‌باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: خلاصه مدیریتی
فصل دوم: مقدمه
فصل سوم: کاربردهای جاری فناوری نانو در صنعت نساجی
فصل چهارم: کاربردهای فناوری نانو در منسوجات خانگی
فصل پنجم: یافته‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بررسی پتانسیل بازار فناوری نانو در صنعت منسوجات خانگی
نویسنده
ناشر چاپی هایتک مانیتور
سال انتشار۱۳۸۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات91
زبانفارسی
موضوع کتابگزارش‌های آماری
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

راهنمای مطالعه کتاب بررسی پتانسیل بازار فناوری نانو در صنعت منسوجات خانگی

برای دریافت کتاب بررسی پتانسیل بازار فناوری نانو در صنعت منسوجات خانگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.