معرفی و دانلود کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط: نوشتن گام به گام یک برنامه بازاریابی

عکس جلد کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط: نوشتن گام به گام یک برنامه بازاریابی
قیمت:
17000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط: نوشتن گام به گام یک برنامه بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط: نوشتن گام به گام یک برنامه بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط: نوشتن گام به گام یک برنامه بازاریابی

کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط: نوشتن گام به گام یک برنامه بازاریابی حاصل 30 سال تجربۀ دیوید دبلیو اندرسون، در بازاریابی محصولات و خدمات در سطح داخلی و بین‌المللی است. این اثر ابزاری مناسب و کاربردی برای توسعه‌ی تجارت‌هاست.

این کتاب برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط با تئوری‌های بازاریابی و رویه‌های عملی به فعالان بازاریابی، یک روند کامل تجربی ارائه می‌دهد که موچب یک برنامه‌ریزی درست خواهد شد. بنگاه‌های کوچک و متوسط در کشور، در حال حاضر با مشکلات فراوان در توسعه فعالیت خود در داخل و خارج روبه‌رو هستند. نقش و اهمیت این بنگاه‌ها در اقتصاد ایران تردیدناپذیر است.

این صنایع با سرمایه‌گذاری نسبتاً اندک، اشتغال قابل ملاحظه‌ای را به وجود آورده و به علت انعطاف پذیری در ارائه تولید یا خدمات، فعالیت‌های صنعتی را آسان می‌سازند. ضمن اینکه می‌توانند به صورت صنایع جانبی در خدمت صنایع بزرگ‌تر باشند. برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک در کسب وکارهای کوچک و متوسط (Strategic Marketing Planning for the Small to Medium Sized Business) می‌تواند توانمندی اینگونه تجارت‌ها را در رویارویی با مشکلات و تهدیدات افزایش داده و حضور پایداری را در عرصه اقتصادی برای آن‌ها فراهم کند.

برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک، می‌تواند نقشی کلیدی را در موفقیت کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط ایفا کند. استفاده از برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک، در صنایع و تجارت‌های بزرگ نتایج موفقی را دربرداشته است؛ ولی استفاده از آن در کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط، به علت شرایط خاص کمتر مورد توجه قرار گرفته.

با توجه به افزایش کمّیت و اهمیت کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط در فعالیت‌های اقتصادی دنیا و نیاز آن‌ها به بهره‌مندی از برنامه‌ریزی استراتژیک، برای موفقیت در دنیای رقابتی، کتاب حاضر سعی دارد تا با ارائه یک برنامه عملی و کاربردی، سازمان‌ها را در رسیدن به این امر مهم یاری رساند.

هر تصمیم و حرکتی در چهارچوب فعالیت‌های بازاریابی، تحت‌تأثیر عوامل محیطی است. مهم‌ترین ویژگی محیط، دگرگونی و تغییر است. صنایع کوچک و متوسط نیز تحت‌تأثیر عوامل محیطی قرار دارند. آن‌ها باید به منظور موفقیت در بازار، عوامل محیطی را شناسایی کرده و خود را با تغییرات و دگرگونی‌های محیطی هماهنگ کنند. روش برخورد با تغییرات محیطی به کارگیری فرآیند مدیریت استراتژیک و نیز استراتژی‌های بازاریابی است. استفاده از استراتژی‌های بازاریابی این امکان را به مؤسسه می‌دهد تا مجموعه‌ای از روابط را میان بنگاه اقتصادی و محیط برقرار کند تا نخست منطبق بر توانمندی‌های سازمان باشد و دوم در قبال تغییرات و دگرگونی‌های محیط، پاسخ‌گو باشد.

دیوید دبلیو اندرسون (David W Anderson) در کتاب برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب‌و‌کارهای کوچک تا متوسط اقدام به ارائه یکی از بهترین برنامه‌های گام‌به‌گام بازاریابی کرده است. کتاب حاضر یک ابزار مناسب و لازم برای توسعه تجارت‌های مذکور بوده و به همه مدیران صنایع ‌کوچک تا متوسط و همچنین دانشجویان، علاقه‌مندان، مشاوران و دانش‌پژوهان مسائل مدیریت بازاریابی، بازرگانی، کسب‌وکار و کارآفرینی تقدیم می‌شود.

در بخشی از کتاب برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط می‌خوانیم:

همه انسان‌ها، هم‌زمان با تولد، کار بازاریابی را آغاز می‌کنند. همه ما در دوران نوزادی برای جلب‌ توجه گریه می‌کنیم و هنگامی که بزرگ‌تر می‌شویم، یاد می‌گیریم که با استفاده از روش‌هایی مثل اوقات تلخی کردن، بهانه‌گیری، خواهش و یا واسطه قرار دادن والدین، برای رفع نیازهایمان مذاکره کنیم. در حقیقت همه ما در بیشتر اوقات زندگی‌مان در حال «فروش» هستیم. تنها ممکن است به این موضوع تحت عنوان فروش، فکر نکنیم.

در دوران شکسپیر، بازیگران و هنرپیشگان خیابانی به اجرای نمایش در سطح خیابان‌ها می‌پرداختند تا بازی‌ها و نمایش‌های محلی را رواج دهند و دست‌فروشان مشخصات کالای خود را در خیابان‌ها جار می‌زدند و با اجازه دادن برای امتحان کردن جنس خود به عنوان نمونه، بازار را تهییج می‌کردند. اگرچه پیشرفت‌های تکنولوژیکی فنون بازاریابی را تغییر داده‌اند، اما اصول به کارگیری این رویه در عمل، به همان صورت باقی مانده‌ است.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
چگونه از این کتاب راهنما استفاده کنیم؟
فصل یکم: نظریه بازاریابی
زندگی واقعی
آشفتگی در نظریه‌ بازاریابی
برنامه‌ریزی برای موفقیت
اجزای برنامه‌ریزی
ماتریس SWOT
هدف‌ها، استراتژی‌ها و تاکتیک‌ها
قیمت
محصول یا خدمت
مکان
ترویج و ارتقا
تخفیف
تاکتیک‌های اجرای برنامه
هدف‌های ویژه، استراتژی‌ها و تاکتیک‌ها
نمونه‌هایی از هدف‌ها، استراتژی‌ها و تاکتیک‌ها
ارزیابی توانمندی‌های شما
توسعه برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلند‌مدت
فرضیه‌های اصلی
نتیجه‌گیری
فصل دوم: تکالیف خود را انجام دهید
برنامه خود را بر مبنای حقیقت قرار دهید؛ نه عقاید
بازار هدف خود را تعریف کنید
روی مشتریان بالقوه خود تمرکز کنید
«بسته مزایای» خود را توسعه دهید
بازارتان را تقسیم کنید
اندازه بازار را شناسایی کنید
اطلاعات خود را جمع‌آوری کنید
مشاهده‌ها
نتیجه‌ها
فصل سوم: رقابت مؤثر
رقابت مؤثر
فصل چهارم: شناسایی روندهای بازار
شناسایی روندهای بازار
ما تقریبا آماده‌ایم
فصل پنجم: طرح بازاریابی
خلق بیانیه مأموریت
ساختار بیانیه مأموریت
انتخاب استراتژیک
اجرای استراتژی‌ها
فصل ششم: روش‌های رایج برای ارسال پیام به بازار
عناصر لازم برای ارتقای فروش
تبلیغات مصرف‌کنندگان
تبلیغات تجاری
انتشارات تجاری
تبلیغات صنعتی
مشخص‌کردن گروه مخاطبان هدف و انتخاب رسانه
هدف‌گذاری و استانداردهای اندازه‌گیری
کاهش نرخ
دادوستد
ارزیابی عملکرد
نمونه یک بودجه رسانه‌ای
اینترنت
سایر ابزارهای تبلیغاتی
فهرست مکاتبات
مراحل پس از ارسال مراسله
اقدامات پس از انجام مکاتبه مستقیم
نیروی فروش
فروش پیشنهادی
تکمیل فرایند فروش مفروض
اتمام انتخاب
اتمام فعالیت
تمرکز خود را حفظ کنید
موارد خلاقانه
قواعد هفت‌گانه اُگیلوی برای عنوان‌های تبلیغاتی
فصل هفتم: یک مدل کاری
یک مدل کاری
ایجاد و توسعه استراتژی‌ها و تاکتیک‌ها
تعیین و توسعه بودجه کاری
فصل هشتم:یکپارچه‌سازی کل برنامه‌ها
یک‌پارچه‌سازی کل برنامه‌ها
تصمیم با شماست!
چه چیزی شما را متفاوت می‌کند؟
برنامه‌های خود را به بخشی از فرهنگ سازمانی تبدیل کنید
نتیجه‌گیری
چگونگی خوردن یک فیل

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط: نوشتن گام به گام یک برنامه بازاریابی
نویسنده
مترجمابوالفضل دانایی، امیر احسانی
ناشر چاپیانتشارات تیسا
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات142
زبانفارسی
شابک978-600-7212-78-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
17000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط: نوشتن گام به گام یک برنامه بازاریابی

رضا سعادتی نیا
۱۳۹۹/۱/۲
من نصفی از کتابو خوندم، ولی چیزی زیادی دستگیرم نشد، به نظر بنده، کتاب مفیدی تو زمینه‌ی کسب و کار نیستش، باتشکر
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط: نوشتن گام به گام یک برنامه بازاریابی

برای دریافت کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط: نوشتن گام به گام یک برنامه بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.