معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی هفتگی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی هفتگی
قیمت:
13000 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی هفتگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی هفتگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی هفتگی

پادکست برنامه ریزی هفتگی نوشته‌ی دارن هاردی، به شما کمک می‌کند با استفاده از تکنیک‌های برنامه ریزی در طول هفته به سمت موفقیت قدم بردارید.

پادکست برنامه‌ریزی هفتگی (Weekly planning) به شما یادآور می‌شود که ارزش و جایگاه زندگی شما با اندازه‌ی مشکلاتی که تصمیم می‌گیرید آن‌ها را حل کنید، مشخص می‌شود. جستجوی اهداف بزرگ است که شما را به فردی استثنایی و خاص تبدیل می‌کند. حال می‌تواند هدف شما ساختن یک خانه باشد و یا مانند ایلان ماسک، موسس تسلا، شهرسازی روی مریخ باشد. اهداف و آرزوهای اشخاص مانند مدل موهایشان با یکدیگر متفاوت است.

امروزه انسان‌ها در دنیایی خارق‌العاده و شگفت‌انگیز زندگی می‌کنند و به منابع، فناوری‌ها و تکنولوژی‌های بسیاری دسترسی دارند و همه چیز برای‌شان مهیاست و مانند گذشته با کمبود امکانات مواجه نیستند. همین امر موجب می‌شود که انسان‌ها زودتر به خواسته‌ها و نیازهایشان برسند و در نتیجه به انسانی موفق تبدیل شوند.

مشخص کردن اهداف و برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف‌تان چه کوچک و یا بزرگ به زمان و میزان انرژی یکسانی احتیاج دارد، اما پاداش‌ها و تاثیرات آن‌ها با یکدیگر بسیار متفاوت است. ابتدا همه‌ اهداف بزرگ زندگی‌تان را مشخص نمایید و اولویت‌های برنامه‌ریزی هفتگی‌تان را طبق کلیه ارزش‌ها و اهداف‌تان تعیین کنید. سپس کارهای مهم و ضروری را انجام دهید و باقی کارها را به دیگران بسپارید.

زمانی ما به استعداد و خلاقیت خود پی می‌بریم که در شرایط سخت قرار بگیریم و به خود فشار بیاوریم و کاری را انجام دهیم. تمامی اشخاص موفق به تعیین مهلت‌های غیرمنطقی علاقمند هستند؛ نه به این دلیل که آن‌ها غیرمنطقی هستند، بلکه به خاطر اینکه خودشان، گروه‌شان و اطرافیان‌شان را به بکارگیری استعداد و خلاقیت درونی‌شان مجبور می‌کنند. این افراد خود را به کار می‌گیرند و از پس مشکلات و فراز و نشیب‌ها برمی‌آیند و به همین علت قدم‌های بزرگ برمی‌دارند و غیر ممکن‌ها را ممکن می‌سازند.

دارن هاردی (Darren Hardy) مشاور و سخنران آمریکایی در حوزه موفقیت و بهبود فردی و نویسنده کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز است. او تا سال 2015 ناشر یکی از پر تیراژترین مجلات دنیا به نام مجله موفقیت بوده است. مجله موفقیت این امکان را برای او فراهم کرد تا با مدیران مشهور، کارآفرینان برجسته و قهرمانان برتر مصاحبه داشته باشد و همین امر موجب شد تا پرده از راز موفقیت آن‌ها بردارد.

دارن هاردی کسی است که در سن 18 سالگی تجارت خود را شروع کرد و در 27 سالگی به یک جوان میلیونر مبدل شد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ شخصی خود راهکارها و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش تجربه کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. او می‌گوید که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آن‌ها کتاب اثر مرکب است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
27 دقیقه
برنامه‌ریزی هفتگی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی هفتگی
نویسنده
راویوحید مرتضوی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
13000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی هفتگی

ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۹/۱۴
دارن هاردی بیشتر با کتاب اثرمرکب و سردبیری مجله موفقیت می‌شناسید. اینکه در ۲۷ دقیقه از هدفگذاری برای آرزوهاتون با وی، برنامه ریزی کنید، می‌تواند نقطه عطفی برای شروع رسیدن به خواسته هایتان باشد؛ آن هم تازه از زبان فردی که خودش این مسیر طی کرده است و آن را برای همگان عمومی سازی کرده است. به عبارتی را راه پیموده شده بدون خطا به شما می‌آموزد.
اینکه دارن هاردی در کتاب صوتی برنامه ریزی هفتگی می‌نویسد برای شروع و اقدام مناسب است و آموزش برداشتن قدم اول است که تا قدم اولی برداشته نشود قدم دومی در کار نیست.
این کتاب خوب به عموم آموزش ابتدایی برنامه ریزی را می‌دهد اما برای رسیدن به موضوع خواسته خود، حتما نیاز به خواندن و آموزش دیدن مهارت حرفه‌ای تری را می‌طلبد.
مهدی رمضانی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
باسلام
اینکه اهداف مهم یا مقدس مشخص بشه و همه کارهای هفته گذشته رو بنویسیم که کارهای بیهوده و وقت گیری که باعث نادیده گرفتن هدف مقدس میشه حذف بشن خوب بود ولی هر کار رو تو یه روز انجام بدی یا در هر روز یه هدف و... قبول ندارم.
خیلی از کار‌ها نیاز به زمان بیشتری داره
واینکه سه هدف مقدس و وبقیه چون
متفرقه نمیتونه درست باشه اهداف مهم بعضی‌ها از سه هدف کمتر یا بیشتر هست.
بجای توضیح بیشتر راجع به قانون و عملکرد آن با داستان وویس تموم شد. و همینطور اسم کتابی که گذاشته شده بهش میومد در مورد خوِ برنامه ریزی جزییاتش توضیح بده اما اینجوری نبود.
mojtaba seyedi
۱۴۰۲/۱/۵
کتاب مختصر و مفیدیه در رابطه با هدف گذاری ولی خب کامل و جامع نیست . اگه دنبال کتاب جامع در رابطه با مبحث هدف گذاری میگردید من این کتاب رو پیشنهاد نمیکنم.
از اهمیت هدف گذاری تو زندگی میگه و اینکه چطور تو زندگی عادیت بکار بگیریش ولی خب بصورت خیلی بیسیک و ابتدایی
ابتدایی نه از اون لحاظ که فقط بدرد
بچه‌های ۱۰ ۱۲ ساله بخوره
منظور اینه که شما میتونید این کتاب رو شروعی برای مبحث هدف گذاری در نظر بگرید.
شنیدن این کتاب خالی از لطف نیست و بنظرم با زبان داستان وار و ساده‌ای که داره میتونه ذهن شما رو برای یادگیری مبحث هدف گذاری آماده کنه البته مبحث آنچنان پیچیده‌ای هم نیست.
فاطمه خجسته
۱۴۰۱/۲/۱۷
کتاب کوتاهی هست اما شیوه جدیدی از برنامه ریزی رو آموزش میده برای اینکه یاد بگیریم، زمان رو مدیریت کنیم و در گرداب مسائل حاشیه‌ای، زمان زیادی رو از دست ندیم. مطالب درونش هم مناسب بزرگسالان هست و هم مناسب نوجوانان، من که از شنیدنش لذت بردم.
یکی از ویژگی‌های کتابهای دارن هاردی، اشاره به این نکته که
هست ناکامی‌های گذشته و یا شرایط سخت زندگی، می‌توونه عاملی برای مقاومت و تلاش بیشتر آدمها در زندگی بشه اگر هوشیارانه به شرایط نگاه کنند و از تحملی که در برابر سختی‌ها پیدا کردند آگاهانه برای تلاش و غلبه بر چالش‌های زندگی استفاده کنند.
mobina *
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
مثل همیشه دارن هاردی غوغا کرد. کتاب هاش همیشه درهای جدیدی رو بر روم باز می‌کنند. مثال 《خدا دنیا را در ۶ روز خلق کرد》 شگفت انگیز و تاثیرگذار بود تا به حال به این شکل بهش نگاه نکرده بودم. و اون پیر خردمند درست می‌گفت، نباید روزت رو با کار‌های مختلف پر گنیم هر روز یکی. و در آخر هر وقت فرصت زیاد داشتم نتونستم به اندازه کافی خوب و سریع کار کنیم، زمان کمتر = عملکرد بیشتر و بهتر (اما منظورم زمان خیلی کم نیست، چون باعث فشار استرس مخرب می‌شوند و ممکنه کار با نتیجه مطلوب به پایان نرسه). پیروز و سرزنده باشید.
شهرام رضائی
۱۳۹۹/۱/۷
با سلام عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی به همه هم وطنان عزیز و خدا قوت به تمامی دست اندر کاران مجموعه کتابراه، از مطالعه کتاب صوتی برنامه ریزی هفتگی لذت بردم، شاید اگر زودتر متوجه میشدم خیلی وقتم را در این یک هفته اول سال به هدر نمی‌دادم. کتاب بسیار جالب و پر محتوای می‌باشد، ولی از نظر اینجانب اگر وقف‌های در بین بیان کتاب ایجاد می‌شد بهتر بود و شنونده می‌توانست پس از هر مطلبی و جمع بندی مطالب بیان شده، آمادگی برای شنیدن مطالب بعدی را داشته باشد.
Ms Moti
۱۴۰۱/۸/۱۵
این کتاب صرفا فقط در مورد برنامه ریزی هفتگی نیست. نویسنده یه اصل کلی میگه که چه برای برنامه‌ریزی هفتگی و چه سالانه کاربرد داره‌.
نویسنده میگه که بیاین سه تا هدف برای هفته‌ی خودتون انتخاب کنید.
حالا کارهایی که قراره تو هفته انجام بدید رو به چهار دسته تقسیم کنید. کارهای مربوط به هدف اول، کارهای و
مربوط به هدف دوم، کارهای مربوط به هدف سوم کارهای متفرقه که اصلا در راستای سه تا هدف دیگه نیست.
توی هفته فقط و فقط باید تمرکزتون روی کارهایی باشه که شما رو به سه تا هدفتون میرسونه و بی‌خیال کارهای متفرقه بشید.
Mohsen Sa'ed
۱۳۹۸/۱۱/۱۱
من از این فایل صوتی یک چیز مهم یاد گرفتم، این که هر آدمی فقط به تعداد اهداف و برنامه‌های محدودی میتونه رسیدگی بکنه که طبق گفته دارن هاردی فقط ۳عدد است که هر چیزی بغیر از آن جز گرداب شیطان محسوب میشه. از نشطر من این ایده‌ای ناب و بکر و کلیدی محسوب میشه.
Maede Nazari Nazari
۱۴۰۱/۹/۶
کتابش تقریبا خوب بود یه چیزایی میگفت که من گیج میشدم ولی در کل ۲۷ دقیقه بود اشکالی نداره و صدای گوینده شاید یکم تند بخونه اما چون روان بود متوجه میشدی، خلاصه کتاب ۳ هدف بزرگ در هرزمینه‌ای داشته باشید. هدفاتون رو بنویسید. به جای نوشتن کار‌های روزانه هر یک از کارهایی که میکنید رو در اون ۳ دسته هدف بزرگ یا متفرقه (گرداب شیطان میگیم بهش) بذارید تا ببینید چقدر چیکار کردید. _دنبال کردن هدف بزرگ _...
م نظری
۱۴۰۰/۴/۱۳
مطالب خوب است ولی در بعضی جاها جای انتقاد داشت با توجه با اینکه انسان با خدا مقایسه کرد پس خداوند این همه کار را در یک لحظه انجام دهد آیا انسان نمی‌تواند؟ پس انسانها با هم فرق می‌کنند بعضی‌ها می‌توانند چندین کار در یک روز انجام دهند فقط نیاز است که برای آن برنامه داشته باشند و هنگام پرداختن به هر کدام از آن‌ها تمرکز بگیرند به دیگری فکر نکنند تا از هر دو به خاطر مشغله در فکر، ناامید و دلزده نشوند
Mahnaz Qasemi
۱۴۰۰/۶/۱۹
سلام
این فایل صوتی بود نمیشد گفت کتابه و خیلی کوتاه بود اما نکاتِ مفید و مهم و جدیدی رو عنوان کرد.
برنامه ریزی تا الان برای من همیشه ذهنی انجام شده و تمایلی به نوشتنش نداشتم هنوزم مقاومت میکنم، دوست دارم روشی رو پیدا کنم که خسته کننده نباشه و بتونه متقاعد کنه به نوشتن و طبقِ برنامه پیش رفتن چون ذهنِ بازیگوشی دارم ولی وقتی هم مصمم به انجام کاری بشم حتما انجامش میدم.
محمدرضا
۱۴۰۰/۴/۳۰
من تازه با دارن هاردی آشنا شدم، اول فکر میکردم که اونم مثل خیلی از نویسنده‌های معروف دیگه فقط حرف‌های انگیزشی میزنه. ولی الان دیدم که نه و توی همین برنامه کتابراه کتاب‌های آقای دارن هاردی بیشترین امتیاز رو نسبت به دیگر نویسنده‌ها در زمینه موفقیت داره.
این کتاب برای من خیلی مناسب بود و می‌خوام توی زندگی عملی بکنمش، امیدوارم که مثل اکثر برنامه ریزی‌های دیگه کسل کننده نباشه.
سیاوش تاجیک
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
پادکست رو شنیدم اما همیچن آش دهن سوزی نبود اسمش با موضوعش هم خوانی داشت، بسیار کوتاه و مختصر بود در بخشی از پادکست گفته میشه: خواسته‌های غیر منطقی داشته باشید. اما توجه کنید عزیزان، که هر چیزی حد و اندازه‌ای داره، اگر خواسته‌ای بیش از حد غیر منطقی باشه به نابودی انرژی و همینطور به ناامیدی‌تان منجر خواهد شد، خواسته‌ها و آروز‌ها باید مشخص و منطقی باشند.
بشرا ناصری
۱۴۰۱/۸/۱۵
یک کتاب عالیه دیگه از نویسنده مورد علاقه خودم دارن هاردی بینظیر
همه کتابهاش دریچه‌ای جدید به سوی زندگی هستن از اثر مرکب فوق العاده که هدف زندگیتون رو پیش روتون میذاره تا بهترین سال زندگی شما که یک برنامه ریزی عالیه یکساله رو بهتون ارائه میده تا کتاب حاضر که اومده برنامه ریزی برای هدف رو بازم خوردتر کرده و به صورت هفتگی درآورده
حتما به همه توصیه ش میکنم
ALI REZAEI
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
بدک نبود
۱_مختصر و مفید
۲_ بنظرم نباید داستان گفته میشد چرا ک جلوی مطالب اصلی رو میگیره
۳_ برای کسانی که کتاب خوان‌های حرفه‌ای هستند مناسبتره چونکه مطالب برای کسانی که تازه میخواهند شروع کنند خیلی مختصر هست
۴_گوینده هم برای درک کتاب کمک خوبی کرد
۵_ بنظرم پول بیشتری بزارید برین کتاب فوق‌العاده اثر مرکب که خوده دارن هاردی نوشته رو بخونید واقعا ارزشمنده
مشاهده همه نظرات 376

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی هفتگی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی هفتگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.