معرفی و دانلود کتاب برنامه کاری

عکس جلد کتاب برنامه کاری
قیمت:
20400 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برنامه کاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه کاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه کاری

کتاب برنامه کاری برای آموزش، یادآوری و یا به دست آوردن مهارت بازاریابی تهیه‌ شده است. ژول مارکو سعی کرده تا جایی که امکان دارد این را مستقل از زمان تهیه کند تا همیشه تأثیرگذار باشد حتی در آینده و مارکو از بین توصیه‌ها و درس‌های بزرگی که از مشتریانش گرفته، بهترین‌ها را برای انتقال به علاقمندان، دست‌چین کرده‌، همچنین این اثر پرفروش‌ترین کتاب بازاریابی از دیدگاه سایت آمازون است.

با وجود همه این منابع عالی، مارکو معتقد است که بزرگ‌ترین معلم‌اش، زندگی شخصی‌اش است. او ترک تحصیل کرد برای اینکه نشان تجاری خود را گسترش دهد و از صفر تا رسیدن به‌ جایی که روی هزار تجارت بتواند تأثیرگذار باشد.

محمدحسین مهریزدان درباره کتاب برنامه کاری (The Marketing Blueprint) اینگونه می‌گوید:

بازاریابی و فروش دنیای بی‌انتهایی است که هر روزه بر گستره و پیچیدگی‌های آن اضافه می‌گردد. بنده در طی این سال‌ها که به عنوان مشاور و مدرس در شاخه بازاریابی و فروش در خدمت سازمان‌ها و موسسات این مرز و بوم بوده‌ام، این نکته را به خوبی متوجه شده‌ام که هیچ‌گاه نمی‌توان در این رشته به دانش‌های گذشته اکتفا نمود و هر روز باید در این راه از علم روز دنیا بهره جست. کتابی که در حال حاضر با کوشش بسیار برای شما آماده گردیده است، کتابی است که به زبان ساده نقشه راه را در این کار به شما خواهد داد؛ چه برای کسانی که به دنبال روش‌های افزایش فروش هستند و چه کسانی که سودای راه‌اندازی کسب و کار موفقی را دارند. در هر دو حالت این کتاب که پرفروش‌ترین کتاب بازاریابی از دیدگاه سایت آمازون است، برای شما مناسب است. امید است با مطالعه و بهره‌گیری از این کتاب ارزشمند، موفقیت‌های بیشتری را برای خود و این مرز و بوم رقم بزنید.

ممکن است گاهی شما هم دچار سردرگمی شوید. هیچ برنامه از قبل نوشته‌ شده‌ای برای پیش کارآفرینی وجود ندارد، شما فقط باید کاری را که برای رسیدن به هدف از دست‌تان بر می‌آید انجام بدهید.

تمامی متخصصان‌ همواره درباره بازاریابی کلامی و اینکه چقدر این موضوع برای کسب‌وکار شما حیاتی است صحبت می‌کنند و همیشه این موضوع را یادآوری می‌کنند که برای کسب موفقیت باید مردم را وادار کنید تا در مورد شما صحبت کنند ولی هیچ‌کدام به شکل واقعی به شما روش ایجاد بازاریابی کلامی را نمی‌گویند. در واقع بازاریابی کلامی تنها راهی است که شما به بودجه تبلیغاتی خود وابسته نباشید.

ژول مارکو (Jules Marcoux) کتاب برنامه کاری را با این ایده که همه‌چیز را می‌داند ننوشت. در حقیقت او به‌ ندرت همه‌‌چیز را می‌داند. همه ما همین‌‌گونه هستیم. بزرگ‌ترین بازاریابان این را می‌دانند و بدون تعارف به آن اقرار می‌کنند. هر بازاریاب نیاز به یک‌ پایه و اساس محکم دارد. اما بعد از همه این‌ها، همه‌چیز برمی‌گردد به تلاش، خلاقیت، داشتن یک چشم‌انداز کاری و نترسیدن از اجرای آن‌ها. دنیای بازاریابی دنیای پر تلاطمی است، برای آنکه بتوانید در عرش آن بیاستید باید هر روز چیزهای تازه‌ای بیاموزید. گرفتن یک دیپلم ممکن است ده سال شما را درگیر کند ولی نتیجه آن تماماً بستگی به تلاش و فعالیت شما دارد.

بعضی از کارآفرینان زمانی شروع به قسمت کردن تجربه‌ها و دانش خود با مردم دنیا می‌کنند که خیلی دیر است. کتاب برنامه کاری، مجموعه‌ای از تمام چیزهایی است که ژول مارکو از کار کردن با مشتریانش یا رفتن به جلسه شام با مربیان بازاریابی و کارآفرینی، مصاحبه با کارآفرینان و مدیران از سراسر دنیا (مانند بارنس، نوبلز و والمارت)، خواندن کتاب‌های بازاریابی، کارکردن روی هدفش و رفتن به سمینارها و کنفرانس‌ها به دست آورده‌ است.

یکی از مشکلات همیشگی کتاب‌های بازاریابی این است که پر از نکات تئوری است که فقط مناسب محیط‌های آموزشی و کلاس هستند. تئوری‌های مطرح‌ شده در آن بسیار عالی و کاملاً تشریح شده هستند ولی کتاب‌ها راه‌حل‌های عملی را برای استفاده از این تئوری‌ها بیان نمی‌کنند. این همان ایده‌ای بود که باعث شد این کتاب را بیشتر بر اساس مباحث عملی بنویسید تا مسائل تئوری. اگر شما یک مدیر عامل، مدیر بازاریابی و یا کارآفرین باشید، این کتاب به شما دیدگاهی تازه و عملی در مورد بازاریابی می‌دهد و به شما کمک می‌کند که بازاریاب بهتری شوید.

بعد از دانستن اولین پایه‌های بازاریابی، داشتن ایده‌های مفید، اجرای آن‌ها با هدف مشخص، سیاست‌های زیرکانه‌تر، کنجکاوی، جسارت و اشتیاق لازم است. این چیزی بیشتر از دانستن لغات آن‌ چنانی است که از کتاب‌ها بیرون می‌آید. این به معنی تکامل چیزی است که جنبه سرگرمی هم دارد.

ژول مارکو در سال 1994 به دنیا آمد. او همیشه با خود رویای کارآفرین شدن را در سر داشت. برای اینکه بتواند این کار را انجام دهد شروع به جذب مهارت و محتوا در بازاریابی کرد.

او می‌بایستی مدرسه را برای پیگیری و ادامه راهش ترک می‌کرد. اگر بازاریابی به شما گفت که همه‌چیز را درزمینهٔ بازاریابی می‌داند آن شخص را استخدام نکنید. بازاریابی دائماً در حال تغییر است و هیچ‌کس نمی‌تواند همه‌چیز را راجع به آن بداند.

جملات برگزیده کتاب برنامه کاری:

- اینکه راه پیش رو طولانی است دلیلی بر آن نیست که آهسته رویم.
- کتابی که زندگی شما را تغییر می‌دهد همان کتابی است که خودتان نوشته‌اید.
- بازاریابی تنها زمانی مخرب است که محصولی مخرب را بفروشد.
- شانس‌ها به‌ وقت خودش سراغ ما می‌آیند.
- پاداش کار ما آنچه به دست می‌آوریم نیست، بلکه آن چیزی است که به آن تبدیل می‌شویم.

در بخشی از کتاب برنامه کاری می‌خوانیم:

امروزه با رشد فن‌آوری بهترین و امکان‌پذیرترین زمان برای ایجاد و به دست آوردن مخاطب است. توانایی شما برای ساختن نشان تجارت‌تان به اینکه شما چگونه از مخاطب پذیرایی می‌کنید بستگی دارد. بسیاری از هالیوودی‌ها مانند افراد مشهور، ورزشکاران، مدل‌ها و غیره، دنبال کنندگان زیادی دارند. این کار موجب سهولت در به دست آوردن موفقیت‌های دیگرشان می‌شود و من اعتقاد دارم به دست آوردن مخاطب برای یک نشان تجاری نیز با تلاش قابل‌ اجراست. بازاریابان بزرگ فقط در جستجوی مشتری نیستند بلکه آن‌ها به دنبال طرفدارند.

من همیشه روی مخاطبین خودم سرمایه‌‌گذاری کرده‌ام و این باعث شروع کار من در هر جلسه نهار برای پروژه یا محصول جدید است، زیرا که همواره از قبل افرادی را داشتم که از پیشنهادان جدید من آگاه بودند. این توصیه فقط مختص نشان‌های تجاری شخصی نیست. من بر این باورم که داشتن مخاطبین قوی می‌تواند هر نشان تجاری را یک‌ قدم جلوتر از رقبا نگه دارد. این چیزی است که باعث می‌شود فروش شما به همان سمتی برود که می‌خواهید و حامیان بسیاری را برای نشان تجاری ایجاد می‌کند. این افراد می‌توانند شدیداً در بازاریابی برای شما مفید باشند. مردم به یکدیگر گوش می‌دهند. شنیدن تعریف و مطالب خوب از کسانی که به شرکت شما وابسته نیستند همواره برایتان خوب است.

زمانی که محصول جدیدی را تولید می‌کنید مخاطبان به شما اجازه دستیابی به راه‌های کوتاه‌تر و سریع‌تر را می‌دهند و شما فوراً منبع فروش به دست خواهید آورد. و از آنجائی که بازار موردنظر شما از پیش در انتظار پیشنهاد جدیدتان است تبلیغات نیز ساده‌تر می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

تقدیر و تشکر
درباره نویسنده
استراتژی باحال به نظر رسیدن!
چگونه یک جلسه فروش و یا جلسه توسعه تجاری بسیار عالی داشته باشیم
نوع لباس پوشیدن در جلسه
هدف خود را پیش از رفتن به جلسه بدانید
حتماً پیگیری کنید
به چشمان‌شان نگاه کنید
بهترین روش رشد چیست؟
استفاده از تلفن
ایجاد مخاطب
ایجاد پیش آوازه
به حرکت ادامه بده
آن‌ها جوان می‌مانند
یک نام درست انتخاب کنید
لغات عمومی کشنده‌اند
آن را متمایز و معنادار کنید
کوتاهش کنید
راه مناسب برای ایجاد تنوع
یک نشان تجاری به‌اندازه‌ی نقطه‌ضعفش قوی است
لیست تمام نقاط اتصال خود را بنویسید.
ارزیابی و نرخ
اقدام کنید
راه‌حل را به افرادت نشان بده
کار سخت لزوماً منجر به نتیجه نمی‌شود
ارزش
مقیاس‌پذیری
فشار و کشش
نشان تجاری خودتان را کم به‌حساب نیاورید
قدرت داستان‌سرایی
کشف قیمت عالی
قیمت منطقی و قیمت فنی
بازاریابی و قیمت روان‌شناختی
برای مشتریان خود وقت صرف کنید
جلب تشکر دیگران خرج دارد
به دنبال ارجاع دهندگان باشید و تشکر کنید
برای تشکر به آن‌ها هدیه بدهید
دو هفته بعد از فروش پیگیر مشتریان خود باشید
استراتژی قاچاقچی مواد مخدر
برنامه‌های بلندمدت بی‌فایده است
جهان یک بازار نیست
کانون عرضه
جایگاه شما چیست؟
استراتژی تحکیم قیمت
موقعیت، موقعیت، موقعیت
از درون جعبه فکر کنید
دستکش‌های بوکس خود را دست کنید
در یک جمله بنویسید
اگر هیچ نیازی وجود ندارد، مردم را قانع کنید که نیازی هست
بازاریابی باید همراه با ماندگاری باشد
همیشه با فرد تصمیم‌گیرنده صحبت کنید
تصمیم‌گیرنده درفروش شرکت‌به‌شرکت
تصمیم‌گیرنده درفروش شرکت به مصرف‌کننده
بازاریابان بزرگ هیچ‌چیز نمی‌دانند
و در پایان ...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه کاری
نویسنده
مترجممحمدحسین مهریزدان
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات224
زبانفارسی
شابک978-600-289-538-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
20400 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برنامه کاری

Seyed Mohammad Faal Alavi
۱۳۹۷/۱۰/۳۰
بدون شک یکی از بهترین کتابهایی هست که در زمینه بازاریابی و فروش خوندم. متن ساده و روان و قابل فهم در کنار راه حل‌های قابل اجرا و مناسب برای ایران. من ایده‌های بسیاری از این کتاب گرفتم و حتما توصیه میکنم نه یک بار بلکه چند بار بخونین این کتاب رو
علی حسین آبادی
۱۳۹۷/۱۱/۷
یکی از اصول شروع کسب و کارهای آشنایی با روشهای دیدگاه‌ها‌ی مختلف و بکار گیری تاکتیک‌ها و تکنیک‌های اصولی و موثری در جهت ایجاد آن می‌باشد که این کتاب می‌تواند منبع خوبی برای شما باشد
میلاد تاج دینی
۱۳۹۸/۸/۲۲
این کتاب رو ۲ مرتبه مطالعه کردم، شاید مقداری قدیمی باشه و تکنیک هاش برای این زمان مفید نباشه اما شالوده و اصل مطلب بسیار کاربردی و عمیقه
لذت بردم و به شما هم پیشنهاد میکنم
محمدرضا فارسی زاده
۱۳۹۷/۹/۱۲
کتاب، مفید و کاربردی و پر از مثال‌های عملی است. همچنین از ترجمه روان و بدون زواید برخوردار است.
به امید موفقیت روز افزون ناشر محترم و مجموعه وزین کتابراه.
كتاب كتاب
۱۳۹۷/۸/۲۸
کتاب خوبی به نظر میرسه
که درباره بازاریابی میباشد
پس از خوندن نسخه نهایی نظرم رو خدمتتون عرض میکنم
با تشکر از همه
دانیال فتاحی
۱۳۹۷/۸/۲۹
بدست آوردن رتبه‌ی اول پرفروش‌ترین کتاب سایت آمازون به اندازه‌ی کافی تضمین عالی بودن این کتاب هست
Hossein Poureyvani
۱۳۹۸/۱/۳۰
یه سوال داشتم از شما دوستان عزیزماگه امکانش هست یک نفر، به صورت مختصر"نشان تجاری"توضیح بده من متوجه بشمپیشاپیش خیلی ممنون
طاها محمودی
۱۳۹۷/۹/۱۷
کتابی مفید وجامع هم برای دانشجویان دانشگاه‌ها در زمینه‌های مرتبط وهم برای بازاریان در صحنه
احمد قاینی
۱۳۹۷/۱۰/۲۱
باسلام احترام خدمت شما
کتاب بسیارغنی وپرمحتواهست وپرازانگیزه درجهت بازاریابی
kave Mohammadi
۱۳۹۷/۱۰/۷
خیلی خودمونیه، بیشتر از آموزش ترفند جدید جمع بندی ترفندهای بدیهی هست.
در کل کتاب خوبیه
امیر طهماسبی
۱۳۹۷/۹/۱۲
اصلا خوب نبود برخی نکات داره که خوبه ولی چیز جدیدی برای ارایه نداشت
shahpour rezaei
۱۳۹۷/۹/۹
چندتا مطلب خوب داشت
اما در کل چیز جدیدی ندارد.
چندان جالب نیست.
Hamid Rahimpour
۱۴۰۰/۳/۲۳
کتاب دارای متنی روان و قابل فهم هستش. برای علاقه مندان توصیه میکنم
Bashir Kamali Yazdi
۱۳۹۸/۹/۵
حتما تا انتها مطالعه کنید تا اصل مطلب خیلی جذاب دریافت کنید
محمد وفایی
۱۳۹۸/۷/۱
خوب بود اما نه به اندازه‌ای که دوستان دیگه گفته بودند
مشاهده همه نظرات 25

راهنمای مطالعه کتاب برنامه کاری

برای دریافت کتاب برنامه کاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.