معرفی و دانلود کتاب برندها و مدیریت برند: چشم‌اندازهایی از تحقیقات معاصر

برای دانلود قانونی کتاب برندها و مدیریت برند: چشم‌اندازهایی از تحقیقات معاصر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برندها و مدیریت برند: چشم‌اندازهایی از تحقیقات معاصر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برندها و مدیریت برند: چشم‌اندازهایی از تحقیقات معاصر

در کتاب برندها و مدیریت برند: چشم‌اندازهایی از تحقیقات معاصر نوشتۀ باربارا لوکن و روهینی آهلووالیا و مایکل جی. هوستون، گلچینی از ایده‌های جدید نویسندگان مطرح در حوزه برندسازی (که از میان انبوه نوشته‌هایی که این روزها در این زمینه وجود دارند، به دقت انتخاب شده‌اند) ارائه گردیده است.

باربارا لوکن (Barbara Loken)، روهینی آهلووالیا (Rohini Ahluwalia) و مایکل جی. هوستون (Michael J Houston) به طور ویژه موضوعاتی از برندسازی را که علاقۀ مداوم و پایداری نسبت به آن‌ها وجود داشته (گسترش برند و هم‌پیمانی برند) و نیز مباحثی که طی سال‌های اخیر اهمیت روز افزونی یافته‌اند (مسئولیت اجتماعی شرکت و احساسات برند) مد نظر قرار داده‌اند.

کتاب برندها و مدیریت برند: چشم‌اندازهایی از تحقیقات معاصر (brandes and brand management contemporary research perspectives) چشم‌اندازهای جایگزینی در بحث برندها و مفاهیم، ارزیابی‌ها، مدیریت و حمایت از آن‌ها مطرح می‌کند.

این کتاب راهبردی معتبر در درک علم برندسازی ارائه می‌کند. مطالب گرد آمده در فصل‌های این کتاب از برترین‌ متخصصان برندسازی است که بهترین پژوهش‌ها را از مجموعه‌ای از اصول و مقررات دربر گرفته و بینش‌های جالب و جذابی برای دانشمندان و نیز مدیران فراهم می‌کند. اگر تا به‌ حال در نحوۀ طراحی هم‌ پیمانی موفق؛ چگونگی ایجاد و پروراندن وفاداری به برند در میان مصرف‌ کنندگان، چگونگی توسعه مفاهیم نمادین توسط برندها و دلیل این که برخی برندها به «نشان‌های فرهنگی» تبدیل می‌شوند، مبهوت و سر در گم بوده‌اید، مطالعۀ این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب برندها و مدیریت برند: چشم‌اندازهایی از تحقیقات معاصر می‌خوانید:

یکی از عناصر کلیدی اعراض آن است که پس از توقف استفاده از علامت، صاحب علامت قصد ادامه استفاده از علامت را نداشته باشد. دو شیوه برای تعیین این تصمیم وجود دارد: (1) صاحب علامت می‌تواند با صراحت اعلام کند که دیگر تصمیم استفاده از علامت را ندارد یا (2) این تصمیم می‌تواند از عدم استفاده از علامت برای مدتی طولانی نتیجه‌گیری شود. طبق قانون لانهام، از سه سال عدم استفاده استنباط می‌شود که علامت اعراض شده است. اساسا آزمون عدم استفاده از «انبار کردن» علائم بدون طرح‌های واقعی برای استفاده در آینده جلوگیری می‌کند. پس از گذشت سه سال از عدم استفاده، صاحب علامت باید با دلیل عدم استفاده را توجیه کند تا از اثبات اعراض جلوگیری کند.

نظریه اعراض ابزاری قانونی برای شرح تأثیرات عملی عدم استفاده در بازار است. اگر یک علامت برای مدتی طولانی مورد استفاده قرار نگیرد، (سرقفلی) به‌ تدریج از بین می‌رود. اگر صاحب علامت سرقفلی را از طریق استفاده از علامت تغذیه نکند، سرقفلی کاملا از میان خواهد رفت. در این صورت، توجیهی برای حفاظت قانونی بیشتر از صاحب علامت وجود ندارد.

فهرست مطالب کتاب

بخش 1: رئوس کلی مطالب
1. مقدمه‌ای بر علم برندسازی
بخش 2: مدیریت و تقویت برند
2. مروری بر دو دهه تحقیق
3. هم‌ پیمانی‌های برند
4. به‌ سوی وفاداری به برند
5. برندسازی و مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR)
بخش 3: چشم‌اندازهای فرهنگی، اجتماعی و جهانی برندسازی
6. نمادگرایی فرهنگی برندها
7. به‌ سوی مدلی جامعه‌ شناختی از برندها
بخش 4: جهت‌گیری‌های جدید در ارزیابی ارزش ویژه برند
8. سنجش ارزش ویژه برند: بازدهی و مازاد بازاریابی و ارزش ویژه برند مبتنی بر مقیاس (MARKSURE)
9. بررسی مجدد پیشنهاد ارزش مشتری: قدرت احساس برند
10. مدل‌های سودمندی‌گرا در ارزش ویژۀ برند
11. چه زمانی اتفاقات بد برای برندهای خوب می‌افتد؟ و شناخت منابع داخلی و خارجی تضعیف برند
12. برندها و علائم تجاری: مفاهیم قانونی برندسازی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برندها و مدیریت برند: چشم‌اندازهایی از تحقیقات معاصر
نویسنده، ،
مترجمسمیه اولی، محسن شاهین پور
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات444
زبانفارسی
شابک978-600-175-571-2
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
126000 ت - 13.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب برندها و مدیریت برند: چشم‌اندازهایی از تحقیقات معاصر

برای دریافت کتاب برندها و مدیریت برند: چشم‌اندازهایی از تحقیقات معاصر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.