معرفی و دانلود کتاب صوتی برنیدا، قایق بادبانی

عکس جلد کتاب صوتی برنیدا، قایق بادبانی
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برنیدا، قایق بادبانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برنیدا، قایق بادبانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی برنیدا، قایق بادبانی

کتاب صوتی برنیدا، قایق بادبانی نوشته گلوریا ویلن، درباره‌ی پسری است که در جزیره‌ی مکینا زندگی می‌کند و همه‌ی دنیای او آب، دریا و اقیانوس است. این اثر برای کودکان گروه سنی (الف) و (ب) تهیه شده است.

در قسمتی از کتاب صوتی برنیدا، قایق بادبانی می‌شنویم:

لوک فکر می‌کرد که بخاطر جمعیت­ زیادی که کنار ساحل جزیره ایستادند ممکنه زمین برعکس بشه و کل جزیره توی دریاچه‌ی هیوران واژگون بشه. همه منتظر بودند تا صدای توپی که برای برنده­‌ی مسابقه زده می‌شد رو بشنوند.

پسرک در جزیره مَکینا در ایالت میشیگان زندگی می‌کرد. وقتی که شما در یک جزیره زندگی می‌کنید، آب دنیای شماست. اون عاشق کشتی‌های بارکش غول پیکر و اتوبوس‌های دریایی­ که آبِ پشتشون مثل دم خروس می‌شد بود. از همشون بهتر قایق‌های بادبانی بودند که مثل مرغ‌های دریایی به­ سرعت از دریاچه عبور می‌کردند.

پدربزرگ لوک بهش قایقرانی یاد داد. اما بعد از مدتی مرد، ماجرا­های شگفت‌انگیزِ کشتی­ برنیدا رو تعریف می‌کرد و اگه زنده ­بود سنش مثل برنیدا 93 سال می‌شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
برنیدا، قایق بادبانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی برنیدا، قایق بادبانی
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویعادله نهاوندیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برنیدا، قایق بادبانی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی برنیدا، قایق بادبانی

برای دریافت کتاب صوتی برنیدا، قایق بادبانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.