معرفی و دانلود کتاب بعد از زلزله

عکس جلد کتاب بعد از زلزله
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بعد از زلزله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بعد از زلزله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بعد از زلزله

پس از زلزله ۱۹۹۵ درشهر کوبه ژاپن، موراکامی شش داستان در باره‎ شش شخصیت مختلف نوشت که هر کدام درنقاط مختلفی از جهان زندگی می‌کردند و به ظاهر هیچ ارتباطی با شهر کوبه و زلزله‎ای که در این شهر رخ داد نداشتند. اما زندگی هر یک از آنها تحت تاثیر این زلزله به کلی تغییر کرد. بعد از زلزله، مجموعه داستانی است که به تشریح خشونت پنهان در لایه‌های زیرین جامعهٔ مدرن ژاپن می‌پردازد.

این مجموعه داستان نوشتهٔ یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان حال حاضر دنیاست، داستان های هاروکی موراکامی همیشه جزو محبوب ترین داستان‌هایی بوده‌اند که روایت روان و جذابی دارند.

موضوعات هر کدام از داستان های این کتاب به شرح زیر می باشد:
بشقاب پرنده در کوشیرو: مردی که زنش او را ترک کرده
منظره ای با اتوی چدنی: مردی که عاشق آتش بازی است
تایلند: زنی سی‌سال از عمرش را در نفرت از مردی به سر برده که او را از بچه‌دار شدن محروم کرده است.
قورباغه عظیم توکیو را نجات می دهد: کاتاگیری از سر کار بر می‌گردد و در خانه‌اش با قورباغه عظیم‌الجثه‌ای برخورد می‌کند. قورباغه ادعا می‌کند ماموریت دارد توکیو را از شر کرم غول‌پیکری نجات دهد.
شیرینی عسلی: سه دوست دانشگاهی بعد از سال ها در حال که دو تا از آنها با هم ازدواج کرده بچه دار شده و طلاق گرفته اند و سومی عاشق دختر است.

یکی از ویژگی‌های اصلی این مجموعه داستان این است که یک سری نکات و رمز، این داستان‌ها را به هم پیوند می‌دهد. در واقع برخی منتقدان آمریکایی براین باورند که "بعد زلزله" مجموعه داستان نیست، بلکه یک رمان است.

در بخشی از متن کتاب می خوانید:
ساتسوکی آن شب روی تخت بزرگ و نابش گریست. فهمید که به مرگ نزدیک می‌شود. فهمید که سنگ سفید و سختی در درونش است و مارِ سبز فلس‌داری جایی در تاریکی کمین کرده. به فکر بچه‌ای افتاد که هرگز به دنیا نخواهد آورد. آن بچه را از بین برده و در چاه بی‌انتهایی انداخته بود. سپس 30 سال وقتش را صرف تنفر از مردی کرده بود. امیدوار بود که او در رنج و عذاب بمیرد. برای اینکه به آرزویش برسد قلباً آرزو می‌کرد زلزله‌ای رخ دهد. به خودش گفت، «من تنها کسی هستم که اون زلزله رو ایجاد کرد. او بود که قلبو و جسممو به سنگ تبدیل کرد.» میمون‌های خاکستری از فاصله‌ای دور به او خیره شده بودند. زندگی و مرگ تا حدی ارزش یکسانی دارند.

فهرست مطالب کتاب

بشقاب پرنده در کوشیرو
منظره‌ای با اتوی چُدنی
تایلند
قورباغه‌ی عظیم توکیو را نجات می‌دهد
شیرینی عسلی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بعد از زلزله
نویسنده
مترجمعلی حاجی قاسم
ناشر چاپیانتشارات نگاه
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-964-351-705-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بعد از زلزله

کامیار صفایی پور
۱۳۹۸/۳/۱۳
این کتاب تمام‌المانهای آثار موراکامی داره مثل کاراکترهایی که مرتبا شنا میکنن و بدون هیچ دلیلی از طرف دوستانشپن طرد میشن پس اگه طرفدارش هستین شک نکنینید باید خوندش، فقط به خاطر گنگ بودن اسامی ژاپنی برای ما پیشنهاد میکنم اسامی رو یادداشت کنید و‌ی توضیح مختصری بنویسین که قاطی نشن.
Shi Nem
۱۳۹۹/۱/۲۹
واقعا زیبا و خاص بود و هر قسمت آدم و به فکر وادار می‌کرد.... تمثیلهای زیبایی از شخصیتها.... خیلی روان بود و همش دلت میخواست بدونی آخر داستان چی میشه.... جملات بسیار با معنی و مفهوم خاصی به کاربرده شده بود. عالی بود.
Kourosh Erfanifar
۱۳۹۸/۱۲/۲۰
بسیار مفهومی بود و زیبا. چند داستان مختلف از شخصیت‌های مختلف بود که در فصول کتاب بود با هم مرتبط نبود ولی هرکدوم مفهوم و قشنگی خودش رو داشت که زلزله شهر کوبه سرنوشت شخصیت‌های داستانها رو تغییر داده بود.
بسیار عالی ❤
نازی آذر
۱۳۹۶/۱۰/۴
یه مقدار بعضی داستان‌ها گنگ بودن اما خوندنش لذت بخش بود
منا سلامت
۱۳۹۹/۵/۱۳
کلا هدف نویسنده چی بود از خلق این کتاب!!!؟؟؟؟
Mostafa Sh
۱۳۹۶/۳/۲۷
جذاب و گیرا
علی حاتمیان
۱۳۹۵/۱۲/۱۳
عالی بود خیلی لذت بردم
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب بعد از زلزله

برای دریافت کتاب بعد از زلزله و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.