معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی بنجامین فرانکلین

عکس جلد کتاب صوتی بنجامین فرانکلین
قیمت:
رایگان - 0€
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بنجامین فرانکلین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بنجامین فرانکلین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بنجامین فرانکلین

کتاب صوتی بنجامین فرانکلین اثر الیزابت سالزمن، به بررسی زندگی این دانشمند بزرگ می‌پردازد. بنجامین فرانکلین نویسنده‌ی برجسته، چاپخانه‌دار، طنزنویس و سیاستمداری مخترع بود.

وی در شهر بوستون واقع در ایالت ماساچوست بزرگ شد. او مدرسه را در ده سالگی ترک کرد. چرا که مدرسه خرج زیادی داشت و والدین او نمی‌توانستند از پس هزینه‌های مدرسه بربیایند. بنجامین فرانکلین (Benjamin Franklin) به همراه پدرش مشغول کار کردن شد. آن‌ها صابون و شمع درست می‌کردند. سپس بنجامین برای برادرش کار می‌کرد. برادرش یک چاپگر بود و این کار را به بنجامین هم یاد داد. این کار باعث می‌شد بنجامین کتاب‌هایی را بخواند و از این رو او ریاضی و دستور زبان را یاد گرفت.

بنجامین فرانکلین کشف‌های بزرگی به انجام رساند؛ میله‌ی برق‌گیر، عینک دو کانونی، اجاق گاز، کیلومتر شمار اتوموبیل و شیشه‌ی آرمونیکا از اختراعات این مرد بزرگ تاریخ هستند. آرمونیکا یک آلت موسیقی است، که در آن از مجموعه‌ای شیشه‌های گرد استفاده شده که به میزان اصطکاک از خود تولید صوت می‌کنند. فرانکلین هم‌چنین نخستین کتابخانه‌ی عمومی در آمریکا و نخستین ایستگاه آتش‌نشانی پنسیلوانیا را تاسیس کرده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
بنجامین فرانکلین

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بنجامین فرانکلین
نویسنده
مترجممهدیه رحیمی
راویعادله نهاوندیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بنجامین فرانکلین

احمد
۱۴۰۳/۱/۲۰
سلام و احترام و عرض ادب خدمت دوستان تلاشگر و کتابراهی عزیز که این نظر را میخواننند امیدوارم این نظر من مفید واقع بشه و کمکی هر چند کوچک را به شما کند همان طور که از اسم کتاب معلوم است این کتاب برای تقویت حافظه است. حافظه انسان وقتی سن بالا میرود ضعیف تر و ضعیف تر میشود پس بهتر است که از سن کودکی و نوجوانی آن را تقویت کنیم و همین روند را در دوران بزرگسال نیز دنبال کنیم. نویسنده در نوشتن این کتاب به خوبی منظور خود را رسانیده است فقط تنها چیزی که مرا اذیت کرد فضای خشک و بی احساس آن بودو به نظر من در صفحه های کتاب باید تنوع رنگی داشت که متاسفانه این کتاب سیاه و سفید است. نویسنده این کتاب انسان بسیار موفقی است و بهترین کتاب هارا مینویسد و همین طور انتشارات کتاب خیلی انتشارات خوبی است پیشنهاد میکنم دیگر کتاب های این انتشارات را نیز بخوانید. بهترین بخش این کتاب به نظر من مثال های بود که نویسنده برای حافظه میزدبا تشکر و قدرانی و سپاس فراوان از برامه مفید و بشیار خوب و جالب کتابراه که این امکان را فراهم کرده و خیلی ممنون. امیدوارم که این نظر من برای شما مفید واقع بشه و کمکی هر چند کوچک بتوانم به شما کنم تا اینکه لحظات خوبی داشته باشید و بتوانید درسی بگیرید و تجربه ای ارزشمند به تجربیات شما اضافه شود با سپاس
اعظم منصوری
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
کتاب بنجامین فرانکلین نوشته‌ی الیزابت سالزمن درباره‌ی زندگی و اختراعات و ایده‌های بنجامین فرانکلین است که یک مخترع و نویسنده و دانشمند بوده است و با اینکه به خاطر فقر در ده سالگی مجبور به ترک مدرسه میشود اما هیچ وقت از آموختن دست برنداشت و با ایده‌ها و اختراعاتش به جامعه بشری کمک زیادی کرد و او را اولین کتابخانه ایجاد کرد که هنوز هم از آن استفاده می‌شود و در همه‌ی عمرش مشغول یادگیری چیزهایی بود تا از طریق آن‌ها به جامعه و مردمش کمک کند بنابراین اگر مجبور به ترک مدرسه شد این به معنای دوست نداشتن مدرسه نیست زیرا بعدا به طرق مختلف به دانش و اطلاعاتش می‌افزود و همه را از نتیجه‌ی دانسته هایش منتفع می‌کرد.
با تشکر از کتابراه برای تهیه‌ی کتابهای رایگان با ارزش.
Mamud Bigeik
۱۳۹۷/۱۱/۱۴
تنها درسی که از این داستان گرفتم این بود که همیشه با تحصیل کردن و درس خواندن نمیشه به موفقیت رسید، دقیقاً فرانکلین هم درس نخوند اما آدم موفق و مشهوری شد، خیلی از افراد موفق رو می‌شناسم مثله فرانکلین که درس نخوندند.
Marzieh Gholipoor
۱۴۰۰/۴/۲۲
سلام بنظرم از این داستان میشه فهمید که اگر شرایط زندگی خوب نبود و انسان امکانات زیادی نداشت باز هم میتونه موفقیت‌هایی رو بدست بیاره که دیگران نتونستن
و اینکه درس خوندن و طلب عام تنها در مدرسه و به شکل رسمی بدست نمیاد بلکه میشه انسان خودش به دنبال کسب علم باشه و موفق بشه
مهناز کیان مهر
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
باید اسم کتاب بود برش کوتاهی از زندگی بنجامین فرانکلین. این کتاب آنقدر کوتاه هست که باعث قضاوت اشتباه شده که بنجامین چون مدرسه نرفته موفق شده، در صورتی که مشخصه بنجامین آدم خلاق و صاحب ایده، باهوش و عشق کتابی بوده که بدون مدرسه تونسته ریاضی و ادبیات یاد بگیره و مخترع بشه. آدمهای زیادی تو چاپخونه بد کار میکنند، اما یکیش بنجامین فرانکلین شده.
صدای راوی نیست. در کل کتاب اطلاعات زیادی در مورد فرانکلین نمیده
مجتبی روده کار
۱۳۹۸/۱۱/۹
خیلی خوبه. مختصر و آموزنده. دوستان توجه داشته باشن این کتاب با زبان ساده برای کودکانه. کاش برای مفاخر کشورمون هم همچین کتابهایی وجود داشت.
ممنون از عوامل تهیه کننده این کتاب صوتی. و عوامل کتابراه که این اثر رو رایگان منتشر کردن.
علیرضا رجبیان
۱۴۰۲/۱/۳۰
به گوش کردنش می‌ارزه، از بنجامینی که بخاطر فقر و تنگدستی مجبور میشه درس و مدرسه رو رها کنه و بکار مشغول بشه تا کسب درامد کنه به فردی که علی رغم نداشتن سواد اکادمیک دانشگاهی میتونه مخترع دستگاههای مختلف بشه.
شاید بشه گفت، نویسنده میخواهد خواننده را متقاعد کند که برای رسیدن به هدف، راههای زیادی است و نباید موانع موجب نومیدی انسان بشود.
مبینا قهرمانی
۱۴۰۲/۱/۲۰
خوب دریچه‌های جدیدی از این دانشمند برای من آشکار شد و ماجرای آزمایش معروف بادبادک رو نمیدونستم. اما با تمام مختصر و مفید بودن، به نظرم ماجرا قطعا جا برای گسترش و پروش بیشتر مطالب رو داشت و خب، شاید کم لطفی در حق اون بزرگوار محسوب بشه:) اما به هر حال مرسی از تایم و انرژی‌ای که میزارید و اوقات مارو پربار تر و مفید تر میکنید.
بهروز داوطلب📚
۱۴۰۲/۷/۷
مرحبا واقعا افرین کتاب مختصر و بسیار مفیدی بود پیشنهاد میکنم حتما این کتاب را گوش کنید. واسه اطلاعات عمومی بسیار مفیده یادت میده برای پیشرفت لازم نیست حتما درس بخونی و با درس خوندن به جایی برسی. باسعی و کوشش و تجربه کسب کردن در کارها و چیز‌های دیگه هم میشه به موفقیت برسی. فقط کافیه اراده و تلاش کنی. ممنونم از تیم کتابراه
HASTI HASSANI
۱۴۰۱/۴/۴
کتاب صوتی کوتاه و روان توی درس‌هایی که داشتیم اسم ایشون داخل کلای برده شد و میخواستم باهاش بیشتر اشنا بشم یه جمله‌ای رو وصیت میکنه تا رو قبرش بنویسن که خیلی جذاب و قشنگ بود اما جمله‌ای روی سنگ قبرش حک نشده در حقش کم لطفی شده
Hassan Khodaiy
۱۴۰۰/۳/۲۴
خوب توضیح نمی‌داد قشنگ داستان تعریف نوجوان جوری که آدما توجه بیشتر به صورت برای بزرگسالان بیشتر این داستان می‌خورد شنا برای کودکان اصلا داستان خوبی نبود و لطفاً اینترنتتون رو برای این داستان حروم نکنید چون اصلا خوب نیست
Zeinab🌹 Ramezani🌹
۱۴۰۰/۱/۵
خیلی خوب نبود من اولش فک کردم درباره‌ی یک داستان عالی توضیح میده مشابه یک رمان ولی درباره‌ی خود همین شخصیتی ک اسمش رو کتاب هست توضیح داد
مفهومش هم زیاد عالی نبود
ولی درکل از نویسنده تشکر میکنم ک زحمت کشیدند
با تشکر رمضانی🌷
الهام معینی پناه
۱۴۰۲/۴/۱۲
خوب بود نه عالی … اما متاسفانه نظر کودکان اطراف من که در حقیقت مخاطبان اصلی این کتاب بودند رو نتونست جلب کنه… شاید برای نوجوان‌ها مفید تر باشه.. ولی در کل من راجع به بنجامین زیاد شنیده بودم که این کتاب چی. تازه‌ای به دانسته‌های من نیفزود
Mehdi Moghaddam
۱۴۰۲/۱/۷
مقاله‌ای خیلی کوتاه
البته اینجوری نیست که کسانی که در مدرسه و دانشگاه و کالج تحصیل نکرده‌اند موفقند. نه اصلا هم اینجوری نیست. مخصوصا الان که واقعا علم با سرعت سرسام آوری به جلو می‌ره. و این طرز فکر امروزه اصلا صحیح نیست.
الینا هارونی
۱۴۰۱/۴/۱۱
مختصر و مفید بود 💖💖💖
این داستان به ما نشون میده که حتما نباید مدرسه بریم و درس بخونیم و همه چیز مهیا باشه تا موفق بشیم، بلکه با هر شرایطی اگر واقعا خودمون بخوایم میتونیم به درجات عالی برسیم 😊😊😊
مشاهده همه نظرات 338

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بنجامین فرانکلین

برای دریافت کتاب صوتی بنجامین فرانکلین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.