معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد
قیمت:
۹۸۰۰ 4900 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد (میکروکتاب)، نوشته هنریت کلاوسر به شما می‌آموزد که چگونه با نوشتن، اولین گام برای دستیابی به آرزوهایتان را بردارید. همچنین می‌بینید که پس از انجام این کار راحت، چگونه معجزه‌ها در زندگی شما یکی پس از دیگری رخ می‌دهند.

میکروکتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد (Write it Down, Make it Happen: Knowing what You Want - and Getting It!) یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز در سال 2001 بود و نیاز ضروری برای شماست تا با انجام تمرینات آسان آن، هر روز به آرزوهای مهم خود نزدیک‌تر شوید. نوشتن یک راهنمای آسان و مفید برای تبدیل کردن آرزوهای شما به حقیقت است. نوشتن باعث می‌شود خواسته‌های شما انجام شود، ارتباط انسان‌ها با اطرافیانشان بهتر شود، مشکلات‌شان حل شود و زخم‌های درونی و عاطفی‌شان بهبود یابد. شنیدن این میکروکتاب صوتی بدون شک ظرفیت‌ها و امکانات جدیدی در اختیار شما قرار می‌دهد و موجب می‌شود به ابزاری مفید برای خودشکوفایی فردی و غنی‌سازی زندگی‌تان برسید.

تجربه ثابت کرده انسان‌هایی که اهداف کتبی دارند از زندگی بهتری نسبت به دیگر انسان‌ها برخوردار هستند. اگر امور زندگی‌ شخصی خود را به دست بگیرید و آن‌ها را مدیریت کنید، می‌توانید به خواسته‌هایتان برسید. با نوشتن، رویدادها اتفاق می‌افتد، دکتر هنریت آن کلاوسر (Henriette Anne Klauser) در کتاب حاضر به شما نحوه‌ی انجام آن را می‌آموزد و توصیه می‌کند، بنویسید تا به آرزوها و هدف‌هایتان دست یابید.

شما در این میکروکتاب صوتی روایت‌هایی درمورد انسان‌های معمولی می‌شنوید که معجزات بزرگ و کوچکی در زندگی خود دیده‌اند، افرادی که نوشتن اهداف در زندگی‌شان تاثیر به سزایی داشته و آرزوهای آن‌ها را تبدیل به واقعیت کرده است.

هنریک کلاوسر را بیشتر بشناسیم:

هنریت کلاوسر (Henriette Anne Klauser) نویسنده‌ی کتاب مشهور نوشتن با دو نیمکره‌ی مغز و یکی از برترین نویسنده‌های زن آمریکایی است. او مدرک دکتری ادبیات انگلیسی خود را از دانشگاه فوردهام دریافت کرده است و در دانشگاه‌های کالیفرنیا، واشنگتن، سیاتل و لت‌بریج به تدریس می‌پردازد. او همچنین مدیر منابع نوشتاری است. او کارگاه‌های جذابی در زمینه‌ی غلبه بر استرس و اضطراب با استفاده از نگارش، خلاقیت و رابطه‌سازی برگزار می‌کند.

موسسه‌ها و شرکت‌های زیادی برای مشاوره به او مراجعه کرده‌اند و بسیاری از آن‌ها جزء شرکت‌های درخشان و موفق بوده‌اند. او در مراکز زیادی مانند دانشگاه‌ها و آژانس‌های دولتی صحبت کرده است. کلاسر نویسنده کتاب‌های برجسته و مشهوری است و هر ساله دورهمی‌ها، سمینارها و کلاس‌ها و کارگاه‌های بسیاری برای عموم در سراسر جهان برگزار می‌کند تا مردم به راحتی به آرزوهای خود دست یابند و این راه را برای همیشه ادامه دهند.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه‌گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه‌نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکروکتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد می‌شنویم:

تندنویسی، تکنیکی است که من در یکی از کتاب‌هایم آن را توضیح دادم. با این تکنیک شما فقط می‌نویسید و به هرگونه صدا و اعتراضی که در درون شماست، اهمیت نمی‌دهید و بی‌وقفه به نوشتن ادامه می‌دهید. هر چیزی که می‌نویسید باید حقیقت را بگویید. با این کار در قلب خود احساس خوبی پیدا می‌کنید. وقتی تندنویسی می‌کنید، پاداشی هم دریافت می‌کنید، پاداش شما نتیجه‌ تلاش بی‌وقفه‌ شماست و چیزی جز یک راه‌حل خوب برای نوشته‌ها و خواسته‌هایتان نیست. این کار، یعنی نوشتن تا رسیدن به راه‌حل. داستان نان می‌تواند یک نمونه‌ خوب از نوشتن تا رسیدن به راه‌حل باشد.

من دوستی به نام نان دارم که با هم در گروه کُر کلیسا آواز می‌خوانیم. ما متون هندی به نام بهاگاوادگیتا را هم مطالعه می‌کنیم. نان در یکی از این کلاس‌ها گفت که نوشتن برای او حکم مراقبه را دارد. یک موسسه‌ کارگزینی وجود داشت که نان در آن مشغول به کار بود، رئیسش بنا به دلایلی کار را ترک می‌کند و این باعث می‌شود بحرانی برای نان و همکارانش به وجود آید و کار آن‌ها زیر سوال برود. از آنجایی که بخش مهمی از حقوق او توسط رئیسش پرداخت می‌شد، ممکن بود به مشکل بزرگی برخورد کند. برای همین تحت حسابرسی شغلی قرار گرفت تا دقیقا میزان کار و مقدار حقوقش مشخص شود. حسابرسی شغلی، برای او ناراحت کننده بود زیرا باید برای ساعت‌هایی که کار کرده بود جواب پس می‌داد.

شوهرش دیوید به او پیشنهاد داد هر چیزی که اذیتش می‌کند را بنویسد، نان گفت من دیوانه‌وار شروع به نوشتن افکارم بدون هیچ سانسوری کردم. همینطور که نان نوشت و نوشت به ترس رسید و گفت که می‌ترسد کارش را بی‌ارزش جلوه دهند. او از انواع ترس‌ها و نگرانی‌های خود نوشت. نان با بیان ترس‌هایش به آرامش رسید. بعد شروع به نوشتن در مورد خدماتی که ارائه می‌دهد و حقوقی که از شرکت می‌گرفت، کرد. او مقدار حقوقش را هم در این دفترچه نوشت. با کمال تعجب نوشته‌هایش تبدیل به واقعیت شدند و آن‌ها با همان حقوقی که نان اعلام کرده بود، موافقت کردند.

وقتی که در بن‌بستی سخت و ناراحت کننده قرار می‌گیرید، کاغذ و قلم شما را نجات می‌دهد. نترسید و فقط بنویسید، اجازه دهید ترس‌های شما بیرون آمده و خود را آشکار کنند. درست آنجایی که فکر می‌کنید چیزی وجود ندارد، می‌توانید به بهترین راه‌حل‌ها برسید. نوشتن به شما کمک می‌کند تا ابرهای تیره را کنار بزنید و بتوانید یک روز آفتابی را ببینید. این قدرت نوشتن است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره کتاب
2 دقیقه
درباره نویسنده
3 دقیقه
مقدمه
29 دقیقه
فصل اول: بنویس تا اتفاق بیفتد
24 دقیقه
فصل دوم: پرداختن به ترس‌ها و احساسات
15 دقیقه
فصل سوم: تغییر دادن محیط خود
18 دقیقه
فصل چهارم: تشکیل یک گروه
14 دقیقه
فصل پنجم: ایجاد یک مراسم آیینی
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد
نویسنده
راویمهدی افشاریان
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۹۸۰۰ 4900 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

نوا نیک اندیش
۱۳۹۹/۳/۳
"ن والقلم و ما یسطرون
قسم به قلم و آنچه که می‌نویسند."
سوره قلم
elham baghlani baghlani
۱۳۹۹/۸/۲۶
سلام واقعا ممنون هستم بابت کتاب به این خوبی، مشکلی ک ۵ ماه درگیرش بودم و اعتماد به نفسم رو بطور کل از دست داده بودم و شب وروزم تبدیل شده بود به ترس که حتی دچار لکنت زبان هم شده بودم ولی خدا رو شکر با خوندن این کتاب و شکر گذاری و نوشتن تک تک ترسهایم به مدت دو هفته مشکل من کلا حل شد، از شما ممنونم و از خدای مهربونم سپاسگذارم که تونستم با این کتاب آشنا بشم🌹🌹🌹🌹من چندین بار کتابو گوش دادم و نوشتم و ایمان اوردم که با نوشتن اتفاق میفته
مهدی رمضانی
۱۴۰۰/۱۲/۹
خیلی کتاب خوبیه من گوش دادم همشو واز رسیدن به خواسته‌های دیگران از طریق نوشتن، نقل قول میکنه
بعد از اتمام کتاب یکی از فامیلهامون ازم خواست برای مادرش که اتاق عمل هست دعا کنم
واز اونجایی که در همین کتاب گفته قبل از دعا ونامه نوشتن به خدا، شکر گذاری کنید سپس خواسته تون را بنویسید، این کار را انجام
دادم...
مادرِ فامیل ما به سلامت از اتاق عمل بیرون آمد، حتی اگر این سلامتی بخاطر نامه نوشتن نمیبود به قدرت مطلق
خداوند شک نداشتم
ان شاءالله به همه‌ی خواسته هاتون برسید.
لیلا عزیزی پناه
۱۴۰۲/۷/۱۵
سلام به همه‌ی دوستداران کتاب، کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد به معنای واقعی از ضمیر ناخودآگاه هر آدمی نشأت میگیره واینکه تو هرچقدر دید مثبتی نسبت به زندگی داشته باشی دنیا هم روی خوشش رو بهت نشون میده، وبرعکس پس همیشه دیدت رو به زندگی باز تر کن و چیزهای خوب بخواه و آمال و ارزشهای مثبتت رو بنویس تا کائنات هم تو رو به خواسته هات برسونن، به امید موفقیت‌های بیشتر و خوشبختی واقعی برای همه‌ی عزیزان، چون همه لایق بهترین هاهستند
ملینا ن
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
کتاب صوتی خوبیه فقط من احساس میکنم به خاطر اینکه خواستن میکرو کتابش کنن یا تو ترجمه یا در خوانش مشکل داره و حق مطلب ادا نمیشه بعضی جاها احساس میکنم که خوب یعنی چی مثلا نامه در پاکت بذار براش قصه بنویس بعد باز کن بخون خوب مگه خودم ننوشتم چه قصه‌ای بگم باز کنم با آرزوهام بخونم نمیفهمم دقیق به نظرم فقط میشه گوش کرد یه متن سرسری و سطحی دیدم.. کتاب‌های اصلی بنویس تا اتفاق بیافتد بهتر بود
پریسا سعیدی
۱۳۹۹/۴/۱۴
چقد خوب و عالی توضیح داده که چجوری باید خاسته هامونو به واقعیت تبدیل کنیم و انقدر دلنشین و خوب یاد داده که اصلا اصول اینکه بنویسیم تا اتفاق بیفته چجوریه اگه واقعا میخاهید از انرژی فراطبیعی درونتون استفاده کنید تا یه سری چیزارو به واقعیت تبدیل کنید یا شرایطتون رو تغییر بدید این کتابو بخونید
شهلا نامی
۱۳۹۹/۳/۱۸
نزدیک به یکساله هر روز مینویسم تا اتفاق بیفته، و اتفاق هم می‌افته 😊
علی اسکندری
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
سلام برهمه کتابراهی‌ها
من این کتاب رو نسخه کامل رو خریداری کردم و اصلا پیشنهاد نمیکنم که نسخه اصلی رو بخرید چنانجه خواستید نسخه میکرو رو تهیه کنید چون نسخه اصلی بسیار طولانی و بی محتوا و صرفا داستان افرادی است که از نوشتن برای رسیدن به اهدافشان استفاده کردن من نسخه میکرو پیشنهاد میکنم هم خلاصه است و هم پول زیادی صرف شنیدن یه مشت داستان نکرده اید
امیرحسین جعفری
۱۳۹۸/۱۲/۱۱
با سلام این کتاب عالی بود. در کل، کل موضوع بحث در سه کلمه همون اسم کتابه اما راهکار‌های متفاوتی در باره چگونه نوشتن برای اتفاق افتادن اراعه میده که کاربردیه بشرطی که از همین الان شروع بشه...
aline
۱۴۰۱/۳/۸
کتاب بسیار مفید و خوبی هست و در مورد روش‌های عملی کردن خواسته‌ها صحبت میکنخ، به علاوه ویژگی کتاب‌های سبکتو این هست که به راحتی میتونید در وقت صرفه جویی کنید و نیازی نیست کتاب‌ها رو به صورت کامل بخونید، بلکه بخش‌های مهم کتاب رو گرداوری میکنن تا در حداقلی‌ترین زمان ممکن به محتوا کتاب دست پیدا کنیم و این بسیار عالیه.
hamideh haghjoo
۱۳۹۹/۳/۵
عالیه، من امتحان کردم برای برنامه ریزی یک ماه و یک هفته، واقعا اتفاق می‌افته خیلی هاش با برنامه‌ریزی وهدف گذاری بعضی هم خیلی اتفاقی و باور نکردنی
علی بهنام
۱۴۰۱/۶/۲
این کتاب مهشره؛ ببینیدتو این کتاب مهارت خواستن به خوبی تعلیم داده شده از طرفی شما یاد میگیرید که باید واقعا بخواهید تا به خواسته هاتون برسید و این طور نیست که فقط با یک نوشتن به همه چیز برسید.
طبق قرآن کریم: (قسم به قلم و آنچه که مینویسد (سوره قلم)) در کل پیشنهادش میکنم
شکوفه دائمی
۱۴۰۲/۵/۳۱
باورتون میشه که من با خواندن این کتاب یاد گرفتم حتی جریی‌ترین اهدافم را بنویسم تصور کنم و دقیقا به همه آن‌ها برسم هر روز صبح و هر شب لیست اهداف روزانه و بلند مدتم را مینویسم و مو به مو منتظر وقوع آن‌ها هستم خواندن این کتاب را به هر شخصی توصبه میکنم
Atta_Paarsa
۱۴۰۲/۳/۱۰
حتماً و اکیداً توصیه میشود که نکات کلیدی و کاربردی این کتاب و "اصل حرف این کتاب" در زندگیتون مدنظر واقع بشه و آن را بصورت تمرین و استمرار در زندگی واقعی بکار بگیرید... مطمئن باشید در آینده‌های دور و نزدیک، به نتیجه بخش بودن و مثمرثمر بودن آن پی خواهید برد!!!
پریناز ظریفیان
۱۴۰۰/۷/۸
من قبل از اینکه این کتاب را بخوانم یکبار دیگر نوشتم تا به خواسته هام رسیدم والان فهمیدم که این یک قانون است و بنویس تا به خواسته ات برسی... متشکرم خدای خوبم از این که راه را بهم نشان دادی.. کتاب خلاصه ومفیدی است
مشاهده همه نظرات 244

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.