معرفی و دانلود کتاب به قدم کوش تا به کام رسی

عکس جلد کتاب به قدم کوش تا به کام رسی
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب به قدم کوش تا به کام رسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب به قدم کوش تا به کام رسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب به قدم کوش تا به کام رسی

کتاب به قدم کوش تا به کام رسی نوشته‌ی حمیدرضا ذاکری مروست، به شما می‌آموزد که برای رسیدن به موفقیت چگونه مربی زندگی خودتان و دیگران باشید.

دنیا به سمت جلو در حال حرکت است و اگر بایستیم و صبر کنیم قطعاً عقب خواهیم رفت. باید جایگاه خودتان را در جهان پیدا کنید یا بسازید. شما به یک مربی برای زندگی نیاز دارید. به یک نفر که زندگی‌تان را از بیرون مرتب کند. بهترین راه این است که خودتان زندگی را مدیریت کنید و یا فردی را بیابید که این کار را برایتان انجام دهد. ما مربی زندگی هستیم و باید زندگی در دستان ما رام شود و غیر از این انتظار نمی‌رود.

بیشتر ما در زندگی نمی‌دانیم به کدام سمت می‌رویم. به خودمان می‌آییم و می‌بینیم زمان زیادی زندگی کرده‌ایم ولی به آن چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم و یک خلأ همیشه همراه‌مان است. متوجه می‌شویم با استعداد بالایی که داریم حتی نتوانستیم با کسانی که توانایی‌های کمتری از ما دارند رقابت کنیم و آن‌ها به نظر خوشبخت‌تر هستند. به این پی می‌بریم که هنوز رسالت زندگی‌مان را پیدا نکردیم بلاتکلیف هستیم. هنوز به معنای کلمه، زندگی نکرده‌ایم و هرچقدر هم تلاش کرده‌ایم به نتیجه‌ی مطلوب نرسیده‌ایم؛ یا جایی از زندگی به بن‌بست خورده‌ایم و نمی‌دانیم دقیقاً باید چه کار کنیم و به صورت غریزی فقط صبر کرده‌ایم که شاید معجزه‌ای شود یا زمان مشکلات را حل کند.

صبر کردن گرچه می‌تواند از غوره حلوا بسازد، عمر مفید ما را هم از بین می‌برد. هر چیزی در زمان خودش خوب است، وگرنه همه در زمان بازنشستگی می‌توانند ثروتمند شوند، وقت کافی داشته باشند و غیره. ما در این لحظه می‌خواهیم ثروتمند، عاشقانه، سلامت و با آرامش زندگی کنیم. مهم نیست چند سال سن داشته باشیم، مهم نیست چه گذشته‌ای داشته‌ایم و موقعیت فعلی‌‌مان چیست. صبر کردن جواب سؤال ما نخواهد بود.

هرگز نگویید این واقعیت دنیاست و باید با آن کنار بیاییم. با مدیتیشن، قانون جذب، موج مثبت و... شاید به یک قسمتی از خواسته‌هامون به صورت موقت برسیم، ولی همه‌ی ما در درون می‌دانیم که تمام این حرف‌ها بیش از این چیزی است که به ما نشان می‌دهند. بیشتر افرادی که در این جریانات وارد شده‌اند بعد از مدتی خسته می‌شوند. این کتاب چیزی را نقص نمی‌کند بلکه راه حل منطقی و قابل اجرایی ارائه می‌دهد.

تصور کنید وقتی از خواب بیدار می‌شوید دقیقاً بدانید که چه کار می‌خواهید انجام دهید. 5 سال آینده چه اتفاقی قرار است در زندگی‌تان رخ دهد. اگر برمی‌گشتید به گذشته چه چیزهایی رو تغییر می‌دادید. حال می‌توانید آینده را ببینید و نتایج گذشته را تغییر دهید. زندگی‌تان متفاوت خواهد شد. تصور کنید شغل‌تان، زندگی‌تان و هر چیزی که در دنیا هست برایتان خوشبختی و خوشحالی بیاورد و تمام ابعاد زندگی را دوست داشته باشید.

در بخشی از کتاب به قدم کوش تا به کام رسی می‌خوانیم:

به طور کلی برای شروع هر کاری نیازمند انگیزه هستیم و برای ادامه به اراده نیاز داریم. خوب اراده هم مثله بقیه چیزها با تمرین و توانایی بدست می‌آد. شاید براتون سخت باشه که توی روزهای اول ورزش کنید (روزهای اول بعد از اینکه نیروی انگیزه از کار افتاد) ولی این بعد از یک مدت جزئی از وجودتون میشه. هر چه فرایند انجام (یا دوری) کاری آسون‌تر باشه به نیروی اراده‌ی کمتری نیاز داره و راحت‌تر به عادت تبدیل می‌شه. براتون مثال می‌زنم.

خوب تصور می‌کنیم برای کشیدن یک سیگار مجبورید 20 دقیقه بدوئید، با یک خرس بجنگید و از طریق بینیتون ماکارونی بخورید و دیگران هم به خاطر این کار تحقیرتون می‌کنن این شرایط هر روز سخت تر می‌شه. روزی چند نخ سیگار می‌کشیدید؟ از طرف دیگری صبح که از خواب بیدار می‌شین کفش‌های خوشگل پیاده‌روی‌تون کنارتونه لباس ورزشی پوشیدید و یک نفر هم منتظر شماست و شما رو به خاطر کارتون تحسین می‌کنه و فرایند پیاده‌روی رو براتون جذاب می‌کنه. خوب حالا شما سیگار می‌کشید یا پیاده‌روی می‌رید؟

هر چه رسیدن به نتیجه سریع‌تر و آسون‌تر باشه میل ما برای انجامش بیشتر میشه (برای همینه که ما مرتباً گول تبلیغات لاغری یا... در سه روز و... را می‌خوریم). ما ترجیح می‌دیم در فضای مجازی بچرخیم و آشغال‌ها رو سر کوچه نذاریم ولی اگه یک فردی اون پایین کوچه در حال عبور باشه یا به چیزی برسیم (وای فای رایگان) احتمالاً تصمیمون عوض بشه و با کت و شلوار بریم تا آشغالا رو بزاریم.

پس پیشنهاد ما اینه که اگه می‌خواید باشگاه برید بهتره تمام فاکتور‌های انگیزشی رو در نظر بگیرید تا رهاش نکنید. سختی کمتر امتیاز بیشتر. باشگاه خانگی توصیه نمی‌شه چرا که به اراده‌ی زیادی برای ادامه نیاز داره و این قدرت اراده می‌تونه در بی‌نهایت جاها استفاده بشه.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
مقدمه
چطور این کتاب رو مطالعه کنید
مربی زندگی خود باشید
نیاز‌های اساسی
خوب نیاز اساسی ما چیست؟ اولویت کجاست و چگونه برطرف میشه؟
اگر خود کارمند و استخدامی هستید.
افرادی که شغلی ندارند یا به عبارت دیگر بی کارهای محترم
شانس رابطه‌ی مستقیم با تلاش داره تلاش بیشتر مساوی شانس بیشتر
خلاصه‌ی مدیریت مالی (برای مطالعه بیشتر)
چند سوال آینده ساز
رومانس و بعد احساسی (خانواده و احساسات)
اگر مجرد هستید: (به هر نوعی مهم نیست قبلا رابطه داشته اید یا خیر)
چرا آقایون نیاز به ثبات مالی دارند؟
برای افراد متاهل (اگر به هر نحوی داخل رابطه هستید - نامزد دارید یا هر چیز دیگه)
علوم روحانی / آرامش درون / تفریح
تعلیم و تربیت
راه یابی:
زمانی که بیشتر می‌خواهیم
برای کسانی که فکر می‌کنند پشت کار ندارند
چه نوع تفریح و لذتی از زندگی می‌خواهید؟
هنر شاد زیستن
ادامه‌ی فرآیند کوچینگ فردی
چگونه به پول سریع برسیم (تیر‌های آخر برای تامین سرمایه سریع)
کمی بیشتر دیدگاهمان را تغییر دهیم
چقدر کنترل در زندگی خود داریم؟
دیدگاهمون رو کمی تغییر دهیم
بخش پایانی / سوالات که باید از خود بپرسیم
حوزه مالی
حوزه احساسی
جدایی و قطع ارتباط احساسی
سلامت
رشد و تکامل
حوزه روحانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب به قدم کوش تا به کام رسی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل روشن
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات108
زبانفارسی
شابک978-622-6169-43-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب به قدم کوش تا به کام رسی

ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۱۰/۶
سپاس از نویسنده دست مریزاد. کتاب مانند یه کتاب مرجع که میشه به عنوان یه رفرنس برای لیست برداری از موضوعات مختلف که ذهن درگیر می‌کنه، مورد استفاده و کاربرد دارد. برای کارایی کشیدن از کتاب، در حوزه‌های مختلف می‌توان از این کتاب استفاده کرد. در بر سر دوراهی قرار گرفتن در زمینه، روابط، مالی، کاری و... به بخش مربوطه از این کتاب مراجعه کرد و به سوالات نوشته شده، پاسخ داد و بعد ذهنیت خود را پاکسازی کرد، و به شفافیت در تصویرسازی موضوع خواسته شده رسید. نکته جالب و مزیت این کتاب این است که به باور و فکر ایرانی نوشته شده است. البته اگر از پرسشهای کتاب استفاده شود و برای آن وقت گذاشته شود مثمرثمر واقع می‌شود؛ اینو یادتون باشه؟! 🤩
فرشته محبی
۱۳۹۷/۹/۳
کتاب خوبی بود. مخصوصا سوالات آخر کتاب میتونه خیلی کمک کننده باشه. بدون وقفه کتاب رو خوندم و تجدید انگیزه شد. مطالب کتاب کوتاه و مختصر از سایر کتب موفقیت بود. چرا کتابی در مورد کمک به زنان کارآفرین مخصوصا ایران نداریم تا به بررسی جنبه‌های مختلف یک زن توی این مسیر کمک کنه. از نویسنده درخواست دارم اگه اطلاعاتی در این زمینه دارید در قالب کتاب جدیدی بیان کنید.
با تشکر
کاربر M.sh
۱۳۹۷/۸/۱۶
قسمتهایی از کتاب رو خوندم ولذت بردم از بیان ساده و همه فهم امیدوارم جواب این سوالو که چرا سالهاست نمیتونم یه هدف انگیزه بخش و محرک برای خودم پیدا کنمو توی این کتاب پیدا کنم فک میکنم مثل خیلیای دیگه با استعدادم اما امان از بی‌انگیزگی بازم متشکرم از نویسنده محترم که با زبان ساده مسایل خودشناسی رو بیان کردن و به رایگان در اختیار ما قرار دادن
محمد چاوشی
۱۳۹۷/۱۰/۱
با سلام و درود. کتاب عالیه این کتاب بنده دوست دارم یه کتاب درباره راهکارهای عملی برای شروع کسب و کار بزارین تو اپلیکشن و اینکه صفر و صد تجربه‌های نویسنده‌هایی که به جایی رسیدن و کتاب نوشتن بزارین فرق نمیکنه داخلی باشه یا خارجی یعنی منظورم خود محتوا کتاب تئوری نباشه بیشتر بر مبنای عملی باشه. با سپاس از لطفتون
راضیه منشئی
۱۳۹۷/۸/۱۷
آقای ذاکری گرامی
ممنون از کتاب فوق العاده خوبتون
من امروز با این کتاب آشنا شدم و خیلی برام جالب بود اصلا نمیتونستم بذارم کنار
همه چیز خیلی خوب و ساده و قابل درک بیان و بررسی شده بود
گرچه هنوز تمومش نکردم ولی خیلی خوشم اومد و به خیلیها معرفی کردم
براتون آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم زندگیتون روز به روز بهتر و بهتر بشه
الهام بازقندی
۱۳۹۷/۸/۱۶
ممنون ازکتابراه عزیز که کتابای رایگان دراختیار میزاره.. این ازبزرگترین نعمات خداوند به من وبقیه دوستدارانه کتابه... ممنونم تشکککر کتابراه عزززیززز دوست داریم
فائزه بخشی
۱۳۹۷/۸/۱۳
عالی بود. الهی که خدا کمکتون کنه پیشرفت کنید و به عملتان بی‌افزاید و در اختیار دیگران بگذارید. ممنونم
ali reza
۱۳۹۷/۱۰/۴
کتاب بسیار خوب و عالی. از ویژگی این کتاب در کتابراه رایگان بودن آن دومین ویژگی این کتاب میشه نام برد صریح و واضح بودن کتاب بود فقط نکته‌ی مهم درباره‌ی این کتاب دقیق خواندن و اجرای ان است تا به هدف نهایی رسید. سپاس.
پاشا سعید
۱۴۰۲/۹/۲۰
در مقایسه با کتابهای انگیزشی دیگه کتاب بدی نبود. میتونه نکات آموزنده براتون داشته باشه
به نظرم متن عامیانه نداشت بهتر میشد. نکته قوت کتاب، سوالهای اخر فصل است که به نوعی خلاصه شده کل کتابه
زینب محمدی
۱۳۹۷/۸/۱۸
ممنون از شما دوستان که کتاب‌های به این خوبی را دراختیار مردم میزارید فقط خواهشا با این وضع مملکت کتاب‌های رایگان بیشتری دراختیار مردم بزارید
صادق رادکیا
۱۳۹۷/۸/۱۶
ممنون از اینکه این کتاب باارزش رو در اختیار قرار دادید دقیقا مشکل خیلی از ما ایرانیا همین مشکلاتیه که نویسنده محترم به اون اشاره کرده، به همه کتابراهیای عزیز توصیه میکنم که حتما اونو بخونید. سپاس
Azita Fadaee
۱۳۹۷/۸/۱۰
بنظرم. کتاب خیلی خوبیه.... چکیده و گزیده کتابهای متعدد مطالعه شده توسط نویسنده محترم. وبه زبانی بسیارروان و خودمونی. مطالب رو تفهیم وتعلیم داده‌اند. سپاس
BASİR KARİMİ
۱۳۹۷/۹/۱۲
بسیار عالی بود. مطالب خوبی در مورد موفقیت بود، خیلی ممنون که این کتاب‌ها را برای مطالعه ما قرار داده اید. این شعار منه 🏥خواستن توانستن است. 🏦
Nima Sobhani
۱۳۹۷/۹/۴
نویسنده سعی داره با طرح سوالهایی به خود واقعیمون رجوع کنیم انقدر این سوالها ادم رو به چالش میکشه که نمیتونی واسه پاسخ دادنش وقت نذاری و تا اخر کتاب رو مطالعه میکنی.
Raz Kamali
۱۳۹۷/۹/۲
اولین کتابی بود که واسه خوندنش خیلی ذوق داشتم وخیلی برام تاثیر گذار بود. از کتابراه بسیار مممونم که کتابهای این چنین مفیدی رو رایگان در اختیارمون میزاره🙏
مشاهده همه نظرات 97

راهنمای مطالعه کتاب به قدم کوش تا به کام رسی

برای دریافت کتاب به قدم کوش تا به کام رسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.