معرفی و دانلود کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید

عکس جلد کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید

جول اوستین در کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید، با استراتژی‌های فوق‌العاده به شما یاد می‌دهد چگونه دوباره ذهن خود را برنامه‌ریزی کنید و با به کارگیری این راهکارها به سطح بالاتری از موفقیت برسید. زندگی پیروزمندانه در ذهن شما آغاز می‌شود.

شما به گونه‌ای خلق شده‌اید که قادر هستید هر آنچه را می‌خواهید به دست آورید و زندگی پر رونق، پیروز و سرشار از ایمان داشته باشید اما اگر ذهن شما نادرست برنامه‌ریزی شده باشد به جای دیدن فرصت‌ها، تنها محدودیت‌ها را خواهید دید.

از همان آغاز خداوند شما را به نحوی برنامه‌ریزی کرده که پیروز، سلامت، قوی و خلاق باشید؛ کتاب تفکر بهتر، زندگی بهتر (Think Better Live Better) به شما آموزش می‌دهد که چگونه می‌توانید افکار محدود و مخرب را از بین ببرید و با کنترل افکارتان زندگی خارق‌العاده‌ای برای خود و خانواده‌تان خلق کنید.

زمانی که یاد بگیرید افکار محدود کننده را رها کنید و و روی ارزش‌های خود تمرکز کنید می‌توانید به زندگی فوق‌العاده‌ای را که که خدا برای شما در نظر گرفته برسید. زمانی که بهتر فکر کنید؛ زندگی شما بهتر خواهد شد.

جول اوستین (Joel Osteen)، نویسندۀ این کتاب، یکی از بزرگ‌ترین روانشناسان انگیزشی و کشیش ارشد بزرگترین کلیسای جهان به نام لیکوود است. محتوای صحبت‌های این فرد، طوری هست که بیشتر به جلسات مشاوره روانشناسی شباهت دارد تا موعظه دینی.

در بخشی از کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید می‌خوانیم:

ما باید از ذهن خود مراقبت کنیم. شما کنترل درهای ورودی آن‌چه وارد ذهن‌تان می‌شود را در اختیار دارید. شما می‌توانید به هر تفکر منفی و هر جملۀ ناراحت‌ کننده‌ای گیر بدهید یا این‌ که می‌توانید آن را پاک کنید و روی آن چیزی متمرکز شوید که خدا در موردتان می‌گوید. اگر من اجازه داده بودم که این تفکرات منفی بارها و بارها در ذهنم تکرار شوند باعث می‌شدم که اعتماد به نفسم آلوده شود، اراده‌ام آلوده شود و آینده‌ام را هم آلوده می‌کردند.

چرا شروع نمی‌کنید به فشاردادن دکمۀ پاک‌ کردن؟
دیگر روی هر تفکر منفی که به سراغ ذهن‌تان می‌آید تمرکز نکنید. این همان دشمن است که سعی می‌کند نرم‌افزار شما را آلوده کند، اگر دشمن بتواند کنترل تفکر شما را به‌ دست بگیرد، می‌تواند کنترل کل زندگی شما را در دست داشته باشد. اگر آن تفکر منفی و ناامید کننده بوده و قدرت شما را می‌گیرد روی آن تمرکز نکنید، آن را پاک کنید.

همیشه مراقب باشید که به چه چیزی فکر می‌کنید، اگر دائم به این فکر کنید که استعداد ندارید هرگز به آن ارادۀ لازم برای رسیدن به سرنوشت خودتان دست پیدا نمی‌کنید، اگر فکر کنید که زیبا نیستید هرگز آن اشخاصی که قرار بوده با آن‌ها آشنا شوید را ملاقات نخواهید کرد، اگر فکر کنید که نمی‌توانید از آن اعتیاد رها شوید، رها نخواهید شد، اگر فکر کنید که دیگر توان ندارید، پس دیگر توان نخواهید داشت، این بدان دلیل نیست که شما دیگر قدرت ندارید بلکه به این دلیل است که خودتان را متقاعد کرده‌اید که دیگر توان ندارید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید
نویسنده
مترجمفرزان حسنی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید

سمانه عقیدی
۱۳۹۹/۹/۱۰
اینقدر آقای قناعت پیشه خوب کتابخوانی میکنن که واقعا حس میکنم این جول اوستین هست که باهام حرف میزنه 👌
هر فصل رو چندین بار گوش میدم
از کتابراه بابت ارائه کتابهای جول اوستین سپاسگزارم 🙏
نیما صدایی
۱۳۹۹/۱/۱۳
کتاب بسیار مثبت و خوبیه. این کتاب‌ها یک فکر مثبتو بارها به عناوین مختلف تکرار میکنه و خوندنش باعث میشه اون فکر مثبت و پرانرژی ناخدآگاه ملکه ذهنتون بشه. برای مبارزه با افکار منفی کتاب خیلی خوبیه.
Saleh Rezaei
۱۳۹۷/۹/۳
سلام
من تا این لحظه تا آخر فصل هفت این کتاب خواندم. این کتاب فوق العاده است.
جملاتی واقعاً دوست داشتنی داره که نه تنها به ذهن بلکه به دل می‌نشینه.
Mehran Zarif
۱۳۹۷/۸/۱۳
این کتاب بینظیر با ترجمه عالی خیلی بمن کرده و مدام مرورش میکنم. حتی کسانیکه اهل مطالعه نیستند با خواندن چند جمله ازاین کتاب مجذوبش شدند.
مرتضی رحمتی
۱۳۹۸/۶/۱۹
واقعا کتاب عالی هست دوستان سعی کنید با درک کامل بخونید به نظر من حداقل باید 5دور بخونید و عمل کنید. براهمتون آرزوی بهترین هارو دارم. وممنون از کتابراه
s.maryam mousavi
۱۳۹۷/۷/۸
واقعا عالیه، کاش چنین کتابی هارو زودتر از اینها می‌خوندم، ممنون از کتابراه به خاطر تلاشش برای گردآوری بهترین ها.
Amir .
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازید، به مراتب پایین تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن کتاب خواهید پرداخت....
پس شک نکن و این کتابو بخر👍
Mahsa Pakaeen
۱۳۹۸/۶/۲۳
کتاب بسیار خوب و تاثیرگذاری هست. از همه مهمتر ترجمه روان و خوبی داشت. از ویراستار و تایپیست کتاب هم خیلی ممنونم
Meqdad Rz
۱۳۹۸/۳/۲۰
بسیار عالی ارزش خرید داره شک نکنین متن بسیار ساده و رووون ترجمه مناسب اشتباهات دستوری و تایپی تا الان که اول فصل8 هستم اصلا ندیدم.
فاطمه نگینی
۱۳۹۹/۸/۶
مثل بقیه کتابهای جول اوستین اینم عالی بود، همیشه خوندن کتابهای جول اوستین حال منو خوب میکنه حتی اگر تو شرایط روحی خوبی نباشم
سعید فخار
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
کتاب بسیار مفید و ارزشمندی بود‌ ای کاش زودتر با این کتاب آشنا میشدم ولی درهرصورت من خوندنشو بشدت پیشنهاد میکنم
رباب عبادپور
۱۳۹۸/۴/۱۱
این کتاب عالیه امیدوارم همه خواننده‌های این کتاب هم همه مطالبی که متوجه شدن رو همیشه به یاد بیارن
مرجان عصفوری
۱۳۹۷/۱۰/۲۴
عالی. تاثیر گذار. توصیه میکنم این کتاب رو بخونید
somaye heydari
۱۳۹۷/۸/۱۰
جول اوستین دوست داشتنی😍😍😍بازم یکی از بهترین کتابای دنیاست 😍😍😍
Shahab Shokoohi
۱۴۰۰/۳/۳۰
مثل همیشه جول عالیه بازهم کتابی سرشار از حس خوب و امید و انرژی مثبت، از دستش ندید
مشاهده همه نظرات 48

راهنمای مطالعه کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید

برای دریافت کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.